Ik denk dat dit bedoeld werd:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
Werd er ook gezegd wanneer die vpro documentaire over shpritsz wordt uitgezonden?
quote:Herman Brood & His Wild Romance Shpritsz (1978)
26 maart 2011 21:00 uur, Nederland 3, regie: Britta Hosman
Toen zijn debuutalbum Street uitkwam was Herman Brood nog half zwerver, half muzikant, een jaar later leek hij de hele wereld aan te kunnen. Sphritsz is zijn grote doorbraak, met bekende nummers als Rock n Roll Junkie en Saturday Night. Het rauwe geluid van Street is net wat verder uitgekristalliseerd. De beroemde hoes zegt alles: Shpritsz is gestileerde rock n roll met een hoog sex appeal.
Ja en ook Erik de superleuke Jakhals wist het gesprek met Van Marwijk ook van Twente naar Wilders te krijgen. Ik zou nooit op de Pvv stemmen, maar dit soort onderwerpen geven mij wel het gevoel dat ik de underdog moet steunenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Super-TT![]()
Ik heb niks met de PVV, met die anti-reclamespot sloeg volledig de plank mis. En waarom wordt Zsjazsja er weer bijgehaald? Heeft ze aandelen in DWDD?
Goed punt. Toch beledigend dat DWDD denkt dat ze de kijker moet "opvoeden"? Ooohhh, de PVV is slécht, lieve kijkbuiskindertjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja en ook Erik de superleuke Jakhals wist het gesprek met Van Marwijk ook van Twente naar Wilders te krijgen. Ik zou nooit op de Pvv stemmen, maar dit soort onderwerpen geven mij wel het gevoel dat ik de underdog moet steunen. Al was het gister nog erger toen Mulder, Spong en De Vries Wilders moesten analyseren.
Daarbij was het een heel erg slecht voorbereid item.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Het programma is wel overduidelijk PvdA VARA als Wilders of de islam aan bod komen zeg, ze doen geeneens moeite om enige nuance te brengen.
Maar de naam van die zangeres normaal uitspreken kan ze niet. Je ziet het aan haar hoofd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Gochme het volgende:
Wel heerlijk om die mooie Nederlands-Marokkaanse dame te zien! Hind. [ afbeelding ]
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vindt.quote:
Jammer een genoeg moet hij wel tegen worden gesproken omdat een groot aantal idioten ook nog eens denken dat dat zo is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:
Een ontzettend armoedige poging om Wilders tegen te spreken.
Nou ja, ze hadden het beter over een andere boeg gegooid, de insteek van de discussie was niet zo goed. Zonder de (islamitische) Arabieren hadden we bv. nooit Aristoteles, Socrates,enzovoort enzovoort gekend. Want die o zo fantastische christenen uit Wilders' 'joods-christelijke traditie' hebben die geschriften vernietigd omdat ze strijdig waren met de christelijke leer. Terwijl de moslims het blijkbaar wél de moeite waard vonden om die kennis door te geven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vind.
En Chazia, veel pre-islamitische (Arabische) literatuur was er niet, dus veel kennis over het onderwerp heeft ze niet, maar een bekende kop doet het altijd goed.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Sjaazia Moeraalie zag er niet uit. Dat kapsel en ze had haar make-up gekocht bij een Halloween-winkel ofzo
Inderdaad, waar ging het overquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vind.
DWDD is een programma van de VARA, en is er enkel en alleen om de (linkse) VARA-achterban te bedienen. Zij behoeven niet objectief te zijn. Net zoals WNL lekker rechts mag zijn. De enige die een taak hebben om neutraal te zijn, zijn algemene omroepen als de NOS en NTR.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed punt. Toch beledigend dat DWDD denkt dat ze de kijker moet "opvoeden"? Ooohhh, de PVV is slécht, lieve kijkbuiskindertjes
Alsof een Amerikaan hier nieuws gaat zoeken. Wel alles in het goede perspectief plaatsen hé. Het is eigenlijk al een half wonder dat de Telegraaf ooit geld heeft willen uitgeven om Geenstijl te kopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
Dat item van the Huffington Post was ook behoorlijk sad trouwens. Er bestaat al veel langer een site die al het nieuws brengt: FOK.nl!
Waarom doen ze dan of die biatch dat heeft uitgevonden...
Waarom worden media-bedrijven überhaupt altijd gekocht als ze op hun hoogtepunt staan (Zie Hyvesquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Alsof een Amerikaan hier nieuws gaat zoeken. Wel alles in het goede perspectief plaatsen hé. Het is eigenlijk al een half wonder dat de Telegraaf ooit geld heeft willen uitgeven om Geenstijl te kopen.
Die mevrouw van de Huffington Post is er inieder geval in geslaagd dat zelfs Obama op haar website een blog bijhield. Ik zie Mark Rutte hier nog niet bloggen,of Job Cohen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom worden media-bedrijven überhaupt altijd gekocht als ze op hun hoogtepunt staan (Zie Hyves).
Het idee is gewoon zo oud als de weg naar Rome. Wat een tyfuswijf!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Huffington is ook maar relatief recentelijk opgericht als linkse versie van www.Drudgereport.com dus zo geweldig is het ook weer niet.
She fooled me!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vindt.
En Chazia, veel pre-islamitische (Arabische) literatuur was er niet, dus veel kennis over het onderwerp heeft ze niet, maar een bekende kop doet het altijd goed.
Na zijn eerste miljoen switchte hij van de PvdA naar de SP. Een soort saloncommunist dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Pitom het volgende:
Marcel van Dam zit in de uitzending. Belooft weinig goeds... vervelende man.
©Johan Derksen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hilana Reyn...die acteert zelfs wanneer ze een kop groene thee drinkt.
Het is niet de vaste DWDD pastoor met die chirurgisch aangebrachte glimlach, hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Silenus het volgende:
Oh daar heb je die irritant correcte priester met die kaak.![]()
Weet ik, maar deze heeft ook zo'n vervelende smile op z'n papensmoeltje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is niet de vaste DWDD pastoor met die chirurgisch aangebrachte glimlach, hoor.
Klopt, maar op zich zijn het er ook niet zoveel en zoals je ziet zijn het vaak een beetje wereldvreemde nerds die worstelen met een hoop levensvragen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap nooit hoe hoog opgeleide universitaire studenten, nog religieus kunnen zijn. Religie is toch meer iets voor simpele onwetenden?
Vrij verbazingwekkend inderdaad, kan je nagaan hoever de indoctrinatie van het geloof gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap nooit hoe hoog opgeleide universitaire studenten, nog religieus kunnen zijn. Religie is toch meer iets voor simpele onwetenden?
Het is vaak ook wel een alibi om niet succesvol te hoeven zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja maar dan kan de priester zich in de biechtstoel niet meer stiekem afberen op die geile erotische misstapjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt toch ook net zo goed zelf denken dat je het niet meer doet, zoals hij zegt..
Zou Matthijs hier mee lezen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:41 schreef JimboSlice het volgende:
Dit gaat over nieuwe media, waar is Alexander Klopping?
Die zit daar toch, met een nieuw kapsel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:41 schreef JimboSlice het volgende:
Dit gaat over nieuwe media, waar is Alexander Klopping?
100% boringquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Saai.
![]()
Je bent vreemd geweest.Ik ben altijd vreemd.
Hier, heb je een spin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Nou eens iets wat me wél boeit, graag.
deze vent is meestal wel interessant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Nou eens iets wat me wél boeit, graag.
slakkenseksquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef Silenus het volgende:
Dit is best geil, zijn hier filmpjes van?
hij kan inderdaad mooi vertellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
De jongeman is in ieder geval érg enthousiast.
quote:
Volgende keer eerst een nepspin pakken en die naar Halina gooien. Stom wijf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:54 schreef BobW het volgende:
Pff Halina, straks springt die spin twee meter verder op je!
Ze overdrijft, ze is niet echt, ze acteert, wat een griezel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:54 schreef BobW het volgende:
Pff Halina, straks springt die spin twee meter verder op je!
Wellicht in de hoop dat ze nooit meer terugkomt:pquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze nodigen altijd Halina uit als die dude met z'n dieren langskomt
Net als Patty Brard bij Uri Geller.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze nodigen altijd Halina uit als die dude met z'n dieren langskomt
En een hoekje in Noorwegen. Verder niet echt, inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:03 schreef TLC het volgende:
alleen in Friesland en in huize Smeets noemen ze schaatsen serieus
Zelfs een amoebe heeft belangrijker zaken aan zijn hoofd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef JimboSlice het volgende:
Hier zit toch geen weldenkend mens op te wachten?
Ik wel iig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef snellejelle het volgende:
Iedereen in slaap gevallen neem ik aan![]()
Ff op internet kijken ik ben na de muziek weggegaan, met Dijkshoorn, Fokke en Sukke en 2 PVDA'ers in het verschietquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
De lucky's zijn de laatste tijd een stuk beter.
Ja, ik ook. Freek was weer een leuk item trouwens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ff op internet kijken ik ben na de muziek weggegaan, met Dijkshoorn, Fokke en Sukke en 2 PVDA'ers in het verschiet
Maartenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef pberends het volgende:
'Yvon Jaspers naïef kletskousje'
Baas.
ze willen zonodig hip doen tegenwoordig met apps etc maar hier slaan ze toch de plank misquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Wat een saai kutonderwerp dit. Een compleet stuk over een Gristelijke app.
Whehe.quote:Matthijs van Nieuwkerk in maart met nieuwe talkshow
Geplaatst op donderdag 10 februari 2011 om 16:30
Matthijs van Nieuwkerk begint in maart met zijn nieuwe dagelijkse talkshow Je Mist Meer Dan Je Ziet. Het programma zal een week lang om twaalf uur s avonds te zien zijn op Nederland 3. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. In de nieuwe tv-show blikt Van Nieuwkerk terug op de afgelopen televisieavond. We zijn heel erg blij dat we met minimale middelen een weekje mogen proef draaien, ook al is het bij kaarslicht in een hoekje van de DWDD-studio, zegt de presentator.
Naast een terugblik, worden in het programma ook gesprekken gevoerd met de hoofdrolspelers van de voorbije tv-avond. Het idee is even helder als eenvoudig. Dus waarom niet zelf geprobeerd? Het is een programma waar ik zelf graag naar zou kijken. Misschien ben ik daar niet de enige in, wie weet, zegt Van Nieuwkerk.
Televisiedirecteur Frans Klein van de VARA heeft zin in het nieuwe programma. Ik verheug me enorm, en ik denk ook samen met de kijkers, op een nieuw programma met Matthijs. Een mooie gelegenheid voor de VARA om een nieuw format uit te proberen. Bovendien een programma waarmee we dieper in kunnen gaan op het spannende medium televisie.
Je Mist Meer Dan Je Ziet wordt uitgezonden in de week van 14 maart. In die week zal ook De Wereld Draait Door gewoon te zien zijn.
Inderdaad: Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart)quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich zeker een aardig idee wat een kansje verdient.
Op nog méér bedoel je zeker...quote:Ik vraag me alleen af of hij dan de gasten van DWDD en P&W op dezelfde avond nóg een keer aan tafel vraagt, maar dan bij een kaarsje?
Het hóeft natuurlijk niet, maar er is een klein risico op wat inteelterigheid.
Precies, anders is er toch geen reet op tv dus ik vind het een mooi initiatief.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef planethugo het volgende:
een programma rond 12 uur? laat maar komen![]()
zien we vanzelf wel of het iets is
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
who the fuck is Jan kooijemans
Die kneus van GTST geloof ik.quote:
Dit filmpje belooft iig weinig goeds.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Daniel Arends is de nieuwe Eddie Izzard. Iedere dag een filmpje in DWDD en nooit grappig.
Hoe heten die dames?quote:
Hij heeft wel Vinkenslag schoongeveegd, alleen daarna ging het een beetje mis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk. Leers eat this. Vuile katholieke kontendraaier.
Hij zou de reet van Simonis nog schoonvegenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft wel Vinkenslag schoongeveegd, alleen daarna ging het een beetje mis.
Dat was de afspraak met Wilders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef arucard het volgende:
Die laatste uitspraak slaat dan weer nergens op
Misschien niet, maar Leers heeft in één ding wel gelijk: Als je maar zielig doet of de pers inschakelt, mag je blijven en de rest moet dan wel opzouten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk uitzetten die geïntegreerde gymnaste
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Koks zijn de laatste jaren een beetje overgewaardeerd in Nederland. Het is allemaal wel knap, maar het blijft handig omgaan met voer.
Yep, benieuwd wel onrecht hem weer is aangedaan.quote:
Als je zielig als CDA de PVV inschakeld bedoel je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien niet, maar Leers heeft in één ding wel gelijk: Als je maar zielig doet of de pers inschakelt, mag je blijven en de rest moet dan wel opzouten.
Braakhekke!quote:
inschakelt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je zielig als CDA de PVV inschakeld bedoel je.
Kooijemans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
Ik zie die John Kooikamp ook al weer. Of was het Kooijman.
Bah
Dat zeiden ze er nog bij toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef UncleDolan het volgende:
Mensen die niet door hebben dat het een sketch is van die scherm beuker...
Het is sowieso een bijzonder oninteressant item.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom wil ik ook al weer weten wie Jan Kooijemans de mooiste vrouw vindt?
Dat noemen ze latent homo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Niet geluisterd, de reactie van het publiek deed mij denken dat ze het niet door hadden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zeiden ze er nog bij toch?
een grapje serieus nemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef themole het volgende:
'Research' te gaan doen. Op mijn kosten.
Een topadvocaat komt naar DWDD om een rijtje vrouwennamen uit de oudheid op te noemen om daarna weer te vertrekken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef OVchipkaart het volgende:
Wie was die advocaat, en waarom was hij daar, en had hij dat zelf door?
als een beetje top advocaat kom je iig 1 keer per jaar op DWDD anders nemen je collega's je niet meer serieus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een topadvocaat komt naar DWDD om een rijtje vrouwennamen uit de oudheid op te noemen om daarna weer te vertrekken.
Het leek wel of hij een alibi nodig had of zo. Of hij wordt te weinig ingehuurd de laatste tijd.
The horrorquote:
Mooi idd. Ik zat te soppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vond Leers het erg goed uitleggen wat betreft Sahar
What the f....quote:
Toch niet de bob zimmerman http://www.google.nl/search?q=Bob+Zimmerman eerste hitsquote:
Dan is het nog altijd Robert Zimmerman en niet Bob.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Toch niet de bob zimmerman http://www.google.nl/search?q=Bob+Zimmerman eerste hits
Van je afsnijdenquote:
Dat was juist epischquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef StephanL het volgende:
WTF die gast van creatief met kurk. Bij hem zit echt een steekje los
Mijn god. Ken je Arjan Ederveen echt nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef StephanL het volgende:
WTF die gast van creatief met kurk. Bij hem zit echt een steekje los
Ja die ken ik welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Ken je Arjan Ederveen echt niet![]()
Mag ik hier om lachen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die ken ik welOh was hij het?
Ik zie het nu ja. Was voor mij tijd sorrieBen er in getrapt.
Ik vind het juist wel boeiend.quote:
Tegenwoordig heeft ze een neus prothese. Nu ziet ze er weer normaal uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
Ik huur in de Bieb altijd het worldpress foto of the year boel.
Schitterend om in te kijken.
Dit jaar heeft wel een gruwelijke foto gewonnen.
Als foto niet echt boeiend. Wel boeiend het verhaal erachter.
Ja dat zag ik. Gruwelijk verhaal van dat meisje van 14 die werd uitgehuwelijkt aan een Talibanstrijder. Ze vluchtte op haar 18e maar werd door haar familie gevonden. Haar neus en oren werden vervolgens afgesneden. Amerikanen hebben haar bevrijd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft ze een neus prothese. Nu ziet ze er weer normaal uit.
Ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga écht optreden in Echt, want daar kunnen ze écht feesten.
Ik lach je niet uit. Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij nietUitgelachen worden door Tong80
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit. Zo ben ik niet.
Caro Emerald was toch ook nog een nobody toen ze voor het eerst bij DWDD stond?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:05 schreef StephanL het volgende:
Weer zo'n geweldige band, al klinkt het niet gek. Maar je hoort er nooit meer wat van, uitzonderingen daar gelaten al zou ik ze niet kunnen benoemen die uitzonderen
Ze was toen al te horen bij een keer bij Rob Stenders op de radio. Was ze eerst toen ook niet gepromote door Giel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Caro Emerald was toch ook nog een nobody toen ze voor het eerst bij DWDD stond?
Ik ben er ook niet ontzettend dol op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Silenus het volgende:
Oh die opera's vind ik altijd zo kut.
Ik heb DeWolf wel leren kennen door DWDDquote:
Maar of je daar blij mee moet zijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Moke, VanVelzen en Lucky Fons de derde leren kennen door DWDD.
Heb je ooit zijn roman Momo gelezen? Dat kan ik je echt aanraden. Een heel vreemd verhaal, geschreven vanuit het perspectief van een kind, echt op een hele vreemde manier ook helemaal geslaagd.quote:
Wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar of je daar blij mee moet zijn..
Omdat hij er zo geweldig uitziet? Omdat hij hét talent van 2010 is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Jan Kooijkermanneke natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:47 schreef Krantenman het volgende:
Nu nog volgende week een "verkiezing" van de mooiste man natuurlijk. Wie zouden er op het lijstje staan? Brad Pitt ongetwijfeld, Barack Obama misschien? George Clooney, wie nog meer? Zeg het maar dames, ik ben een heteroseksuele man dus ik heb er geen verstand van. (Maar de homo's mogen ook meestemmen hoor.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de `mooie vrouwen-lijst overigens niet kloppen als Keira Knightley en Jessica Alba er niet instaan.
Ook al ben ik een hetero vrouw, ik weet wel welke vrouwen echt knap zijn.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Idd, ik snap niet waarom iedereen zo enthousiast is. Laten weer eerst maar eens kijken wat er voor in de plaats komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Wat een verheerlijking van die rellen joh.![]()
Zul je zien dat er een of ander eng Iraans-achtig regime komt.
Als hetero man ga ik voor de uitstraling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:47 schreef Krantenman het volgende:
Nu nog volgende week een "verkiezing" van de mooiste man natuurlijk. Wie zouden er op het lijstje staan? Brad Pitt ongetwijfeld, Barack Obama misschien? George Clooney, wie nog meer? Zeg het maar dames, ik ben een heteroseksuele man dus ik heb er geen verstand van. (Maar de homo's mogen ook meestemmen hoor.)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Jan Kooijkermanneke natuurlijk.Die ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de `mooie vrouwen-lijst overigens niet kloppen als Keira Knightley en Jessica Alba er niet instaan.
Ook al ben ik een hetero vrouw, ik weet wel welke vrouwen echt knap zijn.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Leuk man, ik word helemaal vrolijk van het publiek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Krantenman het volgende:
Zie haar hier drummen in bikini!![]()
En dan al die tienduizenden Brazilianen die compleet uit hun dak gaan.
Dan weet je kennelijk meer dan deze hetero man. Die twee vind ik nou niet in die lijst thuishoren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Countess het volgende:
Ik vind de `mooie vrouwen-lijst overigens niet kloppen als Keira Knightley en Jessica Alba er niet instaan.
Ook al ben ik een hetero vrouw, ik weet wel welke vrouwen echt knap zijn.
Vind je Keira niet knap?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan weet je kennelijk meer dan deze hetero man. Die twee vind ik nou niet in die lijst thuishoren.
Knap. Ja ze ziet er heel leuk uit. Maar we hebben het toch over mooie vrouwen lijstje. Dus echt de top. Zoals zij er uit ziet, zo zien er er een boel uit. Maar als man kies ik dan toch echt voor de droomvrouwen en niet het standaard knappe meisje.quote:
Kende ik niet, maar aan de plaatjes te zien is het ook geen materiaal daarvoor. Ze heeft in ieder geval wel tieten. Dus sowieso al hoger in die lijst zou ze moeten.quote:Ieder zijn smaak natuurlijk. Ik was wel verbaasd toen ik zag dat Anne Hathaway in de lijst stond. Dat vind ik nu geen knappe vrouw.
Dat laatste, daar heb je helemaal gelijk in. Ik herinner me alleen dat ik in het verleden een paar keer het "experiment" heb uitgevoerd. Dan zat ik samen met een meisje in een bomvolle kroeg en dan moest ik "raden" wie de knappe mannen waren. Ik zat er bijna altijd naast. Een kwestie van verschillende smaak, zullen we het zo dan maar noemen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Countess het volgende:
[..]
Vind je Keira niet knap?
Ieder zijn smaak natuurlijk. Ik was wel verbaasd toen ik zag dat Anne Hathaway in de lijst stond. Dat vind ik nu geen knappe vrouw.
Maar wat ik eigenlijk meer bedoel in reactie op Krantenman, is dat je geen homo hoeft te zijn om mensen van je eigen geslacht mooi te vinden.
Verschillende smaak, dat is het zekerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat laatste, daar heb je helemaal gelijk in. Ik herinner me alleen dat ik in het verleden een paar keer het "experiment" heb uitgevoerd. Dan zat ik samen met een meisje in een bomvolle kroeg en dan moest ik "raden" wie de knappe mannen waren. Ik zat er bijna altijd naast. Een kwestie van verschillende smaak, zullen we het zo dan maar noemen?
HOU DAT VERVELENDE KWEBBELBEKJE EENS DICHT!quote:Komende uitzending
Te gast in de uitzending van maandag 14 januari onder anderen: Jan Boone, Antoine Bodar, Cynthia, Mirjam, Iris, Yvon Jaspers. Muziek is er van Novack en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Hou jij eigenlijk je eigen kwebbelbekje eens dicht, met je voortdurende commentaar op dit programma.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
HOU DAT VERVELENDE KWEBBELBEKJE EENS DICHT!
Uitzending van een maand geleden of typo?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef pberends het volgende:
Komende uitzending
Te gast in de uitzending van maandag 14 januari onder anderen: Jan Boone, Antoine Bodar, Cynthia, Mirjam, Iris, Yvon Jaspers. Muziek is er van Novack en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |