Ja, maar als je al redelijk afknapt op haar IQ, dat ze het romantisch vind als je haar veters strikt omdat ze het zelf niet kan, dan is het niet echt gepast om min of meer te spelen met haar gevoelens als zij wel hoteldebotel is.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet alleen over joh het is een combinatie als ze echt onuitstaanbaar is kan je het gewoon uitmaken.
Ik heb er 1 ding over gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet waar! Jij begon er zelf over.
BEN JIJ DIK???quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 ding over gezegd.
Waarna jij het de hele tijd benadrukt.
Wij mannen hebben ook gevoel he
Meestal niet na bier.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gevoel? Wat een wijvenopmerking zegquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ja ik heb net geleerd van iemand die er onderzoek na had gedaan, dat wij ons meer moeten inleven in de vrouw.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gevoel? Wat een wijvenopmerking zeg
Nee hoor helemaal niet dom dat ene meisje waar ik het aan vroeg had vrij weinig vrienden en vriendinnen dus het afzeikgehalte op school was miniem. Want we waren toch twee losers die dan met elkaar zouden hebben. En ze was ook niet echt heel knap.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bestaan? Dat is voor sommige algenoeg. Je moest eens weten wat voor opmerkingen ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Fuck al die mensen. Dood is nog niet erg genoeg voor ze.
[..]
Dat is eigenlijk best dom. Ook al is kut om te worden afgewezen. De kans dat je een leuke meid misloopt is aanwezig
Het altijd gezellige land van Maas en Waalquote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
uit welke omgeving komt royco eigenlijk? ben nieut nieuwsgierig hoor
Leeuwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het altijd gezellige land van Maas en Waal
Nou spelen is het niet eerder gewoon de gok wagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, maar als je al redelijk afknapt op haar IQ, dat ze het romantisch vind als je haar veters strikt omdat ze het zelf niet kan, dan is het niet echt gepast om min of meer te spelen met haar gevoelens als zij wel hoteldebotel is.
Dat had ik moeten doenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt daar toch wel weer een fotocollage van gemaakt hč?
Of verbrand en teruggestuurd.
It could be worse. I don't yet how but it couldquote:
Nee heb je en een klap op je bek kan je krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet dom dat ene meisje waar ik het aan vroeg had vrij weinig vrienden en vriendinnen dus het afzeikgehalte op school was miniem. Want we waren toch twee losers die dan met elkaar zouden hebben. En ze was ook niet echt heel knap.
Die andere meiden waren veel te knap en ver boven mijn stand dus ze zouden toch wel nee hebben gezegd. Of vonden een vriend van mij veel en veel interessanter.
nee ik ken tquote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ken je het ook, of heb je gegoogled?
Ik ben er niet door getraumatiseerd hoor. Er is alleen geen meisje meer langs gekomen waar ik een goede kans bij maak en die enigzins gereageerd in mij. Was die er wel geweest had ik het vast al geprobeerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik moeten doenvolgende keer doe ik dat
[..]
It could be worse. I don't yet how but it could
[..]
Nee heb je en een klap op je bek kan je krijgen![]()
Maar om nu helemaal nooit iemand meer te vragen na een zo'n ervaring vind ik eigenlijk wel een beetje raar.
D'r komt geen volgende keer.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik moeten doenvolgende keer doe ik dat
[..]
doe maar bierquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Nu moet ik langer wachten tot het laatste deel....
Iemand Chips? Iemand bier? Wijn? Vieze Boekjes?
Okequote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er niet door getraumatiseerd hoor. Er is alleen geen meisje meer langs gekomen waar ik een goede kans bij maak en die enigzins gereageerd in mij. Was die er wel geweest had ik het vast al geprobeerd.
Bier...in de koelkast en een flesje naast mij. Vies doe ik zonder boekjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Doe mij die chips maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
* -Engel-geeft leeg flesje aan Friendjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bier...in de koelkast en een flesje naast mij. Vies doe ik zonder boekjes.
Langslopen niet als ze in mijn klas zou zitten of ik zo bevriend zijn dan wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OkeDus als zo'n meisje langs zou lopen dan zou je wel wat doen.
Dat mag ik hopen voor haarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r komt geen volgende keer.
Bier en chipsquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Langslopen niet als ze in mijn klas zou zitten of ik zo bevriend zijn dan wel.
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rooktenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikOf op werk of ergens anders waar je regelmatig komt
Inderdaadquote:
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rookten
Knowing my luck: not gonna happenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaar![]()
Ja en? Na 1 of 2 slokken/happen proef je daar vrijwel niks meer van. Plus, zo kieskeurig kan je ook niet bepaald zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rookten
Ja dan wel. Dan zou ik de gok nog durven wagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikOf op werk of ergens anders waar je regelmatig komt
I am with you with thatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knowing my luck: not gonna happen
dus je scoort welquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I am with you with that![]()
Ik scoor net zo veel als feyenoord dit seizoen
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaar![]()
De kans dat ik ze nog een keer tegenkom morgenmiddag is zeer gering.. Al heb ik wel weer dezelfde route en tijden..quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Na 1 of 2 slokken/happen proef je daar vrijwel niks meer van. Plus, zo kieskeurig kan je ook niet bepaald zijn
Gewoon doenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan wel. Dan zou ik de gok nog durven wagen.
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
In het verleden heb ik een paar keer gescoord jaquote:
Arme Jofuquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
Die bestaan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
Herkenbaar + oneidigquote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Welquote:
Gewoon zelfvertrouwen tonen jongen, dan komt het wel goed. Als je jezelf te min vindt, dan zullen de vrouwen dat ook vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.quote:
Uhm Sweet chilliquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke smaak?
Hoi hoi -Engel-!
Ze bestaan.quote:
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Als biersmaak? WTFquote:
checkquote:
Het zou moeten zijn en ik quote:quote:
quote:Koffie, thee, limonade en vieze boekjes
Ja natuurlijk heeft iedereen minpunten maar ze heeft nogal wat belangrijke minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.
[..]
Gelukkigik was even bang dat ze niet bestonden
Ja maar wie wil er nou limonadequote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:
n wittequote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef mij in de zomer ook maar een lekker koud biertje
Citroensap in ijs met een beetje water. Vervolgens suikerpot er naast en smullen maarquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zozo hoge pet op van jezelf.quote:
Dan moet jij dat gesprekje opstraten. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou het zelf ook niet durven.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iedereen minpunten maar ze heeft nogal wat belangrijke minpunten.
Ze is zo verschrikkelijk stil en zal nooit en te nimmer een gesprekje opstarten. Dat is toch wel een beetje vervelend ik wil wel gewoon gezellig kunnen praten met iemand. Maar ik merk wel dat ze me grappig vind ik zie hier vaak lachen om mijn grappen.
Als puber ik maar vragen om die vieze boekjesquote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gelijk hebt, dat zegt ie idd.
Zo'n lichte witte, of een Juupje (die je dan echt véél te snel achterover tiktquote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij wodka overal lekker bij
Morgen is weer een dagquote:
Heb dat altijd met Corona, die tik je echt snel wegquote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n lichte witte, of een Juupje (die je dan echt véél te snel achterover tikt)
Ik heb het wel eens gesprekje opstarten als ik naast haar zat in de klas maar ze is het stilste meisje wat ik ooit heb gezien. Het gesprek bloed toch dood want het de hele tijd het in leven proberen te houden is ook vervelend voor haar. Want dat geeft aan dat ze er duidelijk geen zin heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet jij dat gesprekje opstraten. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou het zelf ook niet durven.![]()
Misschien moet je haar met valentijn daarom juist een kaartje sturen.
[..]
Als puber ik maar vragen om die vieze boekjesmaar ik kreeg ze nooit
Ik zit met een vriend nog wel eens in Breda op t terras enzo, als we dan om 2u gingen zitten, en om 18u wat eten bestelde, konden we om 20u niet eens meer kruipenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dat altijd met Corona, die tik je echt snel weg
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gesprekje opstarten als ik naast haar zat in de klas maar ze is het stilste meisje wat ik ooit heb gezien. Het gesprek bloed toch dood want het de hele tijd het in leven proberen te houden is ook vervelend voor haar. Want dat geeft aan dat ze er duidelijk geen zin heeft.
Vrij herkenbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit met een vriend nog wel eens in Breda op t terras enzo, als we dan om 2u gingen zitten, en om 18u wat eten bestelde, konden we om 20u niet eens meer kruipenstappen werd em dan ook niet meer
Vrouwen hebben altijd betere puntenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
soms kom ik nog weleens met goede punten
Ik had gehoopt dat ze gewoon verlegen was maar ook met haar vrienden praat ze niet of nauwelijks. Dus ja met haar zal het er niet in zitten. Ik zit nu wel in een nieuwe klas met vol op meiden dus nieuwe kansen vol op. En ik verhuis ook nog eens naar een buurt vol met tienermeisjes volgens mensen die daar wonen. Dus het komt wel weer goed.quote:
Jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gesprekje opstarten als ik naast haar zat in de klas maar ze is het stilste meisje wat ik ooit heb gezien. Het gesprek bloed toch dood want het de hele tijd het in leven proberen te houden is ook vervelend voor haar. Want dat geeft aan dat ze er duidelijk geen zin heeft.
Het is ook niet echt heel relaxed om na het eten te gaan kruipen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit met een vriend nog wel eens in Breda op t terras enzo, als we dan om 2u gingen zitten, en om 18u wat eten bestelde, konden we om 20u niet eens meer kruipenstappen werd em dan ook niet meer
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting bed. Een fijne avond nog allemaal
Nee hier ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nope. Fok net wel zowat, of was dat alleen bij mij
Slaap lekker!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook lekker slapeneindelijk weer eens alle ruimte in mn megabed, dus ik ga lekker overdwars
![]()
fijne avond allemaal
Och Ajax kennende staan ze volgende week weer op zes punten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..
Gefeliciteerd nog, we doen nog enigszins mee om de titel.
Same shit every year inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Och Ajax kennende staan ze volgende week weer op zes punten.
Dat dan weer wel, maarja, tot die tijd heb ik weer even hoop.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Och Ajax kennende staan ze volgende week weer op zes punten.
Fok wel zowat net.quote:
Trusten Engelquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Oja bed dat ging ik doen
bye bye skatjes
Hier!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
is er trouwens een taalnazi aanwezig? Volgens mij kloppen mijn t's en d's niet
meer
Bedankt alvast, eerst nog wat hobbywerk afmaken.quote:
Leef nog hoorquote:
Soliquequote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Bedankt alvast, eerst nog wat hobbywerk afmaken.
[..]
Leef nog hoor
Bij mij zo het er aan liggen aan de mate van honger.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij hebt liever eten dan een striptease van Yuki?
Doe mij ff een hijsquote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben echt vet stout geweest![]()
Ik heb voor het eerst in een half jaar een jointje gehaald
Bij mij niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij zo het er aan liggen aan de mate van honger.
Dus als je uitgehongerd bent en de hele dag niet gegeten hebt dan wacht je eerst liever een half uur tot de striptease voorbij is dan dat je eerst wat te eten pakt?quote:
Je kan de zaak onder andere op deze manier belichten.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als je uitgehongerd bent en de hele dag niet gegeten hebt dan wacht je eerst liever een half uur tot de striptease voorbij is dan dat je eerst wat te eten pakt?
Of hij wil überhaupt geen striptease en gaat liever gewoon eten.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als je uitgehongerd bent en de hele dag niet gegeten hebt dan wacht je eerst liever een half uur tot de striptease voorbij is dan dat je eerst wat te eten pakt?
Yukiquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
check, honger. Gevulde koekquote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of hij wil überhaupt geen striptease en gaat liever gewoon eten.
He he, dat zeg ik niet he!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of hij wil überhaupt geen striptease en gaat liever gewoon eten.
Okee ik had het anders verwacht.quote:
Oh, dan belt iemand anders aan. checkt wie er dan beltquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je krijgt vanavond geen striptease van mij hoor
Ja hallo, nu weet ik het welquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij ben ik er eindelijk uit.
Alle vrouwen zijn kuth**ren
n mannen klootzakkenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij ben ik er eindelijk uit.
Alle vrouwen zijn kuth**ren
Ooit, lang......lang geledenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit was dit een leuke slowchat... nu is het maar kut.
Die is me iets te expliciet en is vast niet zoquote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere homo voor je in de aanbieding...
True en hij isquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is me iets te expliciet en is vast niet zoals Ang3l
huh?quote:
Hij is niet overduidelijk lichamelijk aantrekkelijk. Maar hij heeft een hele leuke kop, is ontzettend lief en kan je op hele leuke manieren verrassen.quote:
ooh hij. Check.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is niet overduidelijk lichamelijk aantrekkelijk. Maar hij heeft een hele leuke kop, is ontzettend lief en kan je op hele leuke manieren verrassen.
Zo heeft hij op dat ene feest een keer voor me gezongen, me de dansvloer opgetrokken en een hele serenade aan me gebracht
Thanx.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:56 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allen die straks weer hun lieve oogjes openen.
Dat moet wat zijn, de link wordt hier geblokkeerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:32 schreef DustPuppy het volgende:
Goeiesmorgens.
Gister nieuw zwaardje besteld
Lol, hier ook trouwens. Maar ik had het linkje nog in een ander forum staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet wat zijn, de link wordt hier geblokkeerd.
Dat ga ik natuurlijk niet verklappen, dat moet een verrassing zijnquote:
Paupers FTW!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh
Vandaag oplevering van mn ghettopauperflat.
Ik heb een afspraak.
Geen idee hoe laat
Ja zo maar even bellen om te vragen hoe laat ik die afspraak hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Paupers FTW!![]()
Met wie afspraak? Woningbouw?
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo maar even bellen om te vragen hoe laat ik die afspraak heb
Ik heb zo mn momentenquote:
Heb je nu zo'n sexy hese stemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ben opeens mijn stem zowat kwijt vanmorgen, altijd handig om een meeting mee te voeren.
I will.quote:
Oooh, dan kan je nog even verder slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I will.
Maar afspraak is dus om half 3
Nee ik moet wel op pad nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, dan kan je nog even verder slapen.
Wat een onzin! Nergens goed voor, dat druk zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet wel op pad nu![]()
Druk man, veel te druk
Ik moet gewoon zo veel regelen nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een onzin! Nergens goed voor, dat druk zijn.
Geen stem, hees of normaal. Het wisselt per keer als ik wat zeg.quote:
Is het niet gewoon de baard in de keel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen stem, hees of normaal. Het wisselt per keer als ik wat zeg.
En blijf er van hoesten ook nog.![]()
Slecht geweten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:53 schreef Yuki het volgende:
Of je wordt wakker omdat je je volledig de tyfus schrikt
Hij word eindelijk volwassenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de baard in de keel?
Nog geen piepstem gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de baard in de keel?
quote:
quote:
quote:
Eeeehmmm, ok, helderquote:Er zijn de afgelopen tijd veel geruchten naar buiten gekomen over de namen en releases van nieuwe Android-versies. Er is vermoedelijk verwarring ontstaan omdat Google verschillende versies gelijktijdig is gaan ontwikkelen: sinds Android 3.0 is er een aparte versie voor tablets en smartphones. De opsplitsing lijkt met Android 2.4 als opvolger van 2.3, en 3.1 Ice Cream als opvolger van 3.0 Honeycomb voort te worden gezet.
Dit volg ik ook niet.quote:
Tis ook voor stbabs met zijn Android fanboyismquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit volg ik ook niet.
Tot nu toe heb ik toch nog maar 2.2 dus i don't care
Ik ben ook meer van de androidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis ook voor stbabs met zijn Android fanboyism. Er is toch geen touw meer aan vast te knopen?
.
Mwah, het is gewoon de zoveelste customversie van Linux.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:47 schreef Kreator het volgende:
Ik ben ook Android fan. Als je die versies niet snapt ben je het gewoon niet waard om het über-OS te mogen gebruiken.
Ja en jij bent gewoon de zoveelste afstammeling van een aap. Wat is je punt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:06 schreef Techno het volgende:
Mwah, het is gewoon de zoveelste customversie van Linux.
Met duidelijk door 100.000 verschillende mensen in elkaar gezette interfacesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon de zoveelste customversie van Linux.
Consistentie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met duidelijk door 100.000 verschillende mensen in elkaar gezette interfaces.
Wat ergens A heet, heet in een ander menu gewoon B, en doet hetzelfde.
Of is dat alleen met versie 2.1 of lager? Of moet ik wachten tot 3.8643?
Of moet ik verplicht updaten naar iOS 4.0 met een wat oudere iPhone, waardoor het ding niet meer vooruit te branden is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Of is dat alleen met versie 2.1 of lager? Of moet ik wachten tot 3.8643?
Dat is een HOAX, wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
Ja en jij bent gewoon de zoveelste afstammeling van een aap. Wat is je punt.
Maar op oude Android toestellen werkt de nieuwe versie natuurlijk prima.. Oh wacht 90% van de Android toestellen krijgt helemaal geen OS updatesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of moet ik verplicht updaten naar iOS 4.0 met een wat oudere iPhone, waardoor het ding niet meer vooruit te branden is..
4.2 is weer een heel stuk sneller op oude iPhones dan 4.0.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of moet ik verplicht updaten naar iOS 4.0 met een wat oudere iPhone, waardoor het ding niet meer vooruit te branden is..
Nee, natuurlijk niet, er zijn nieuwe modellen uit, dan ga je de oude modellen niet meer ondersteunen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar op oude Android toestellen werkt de nieuwe versie natuurlijk prima.. Oh wacht 90% van de Android toestellen krijgt helemaal geen OS updates.
Ze zouden ook niet weten hoe, de ene versie ondersteunt wel die ene resolutie, die andere niet etc etcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, er zijn nieuwe modellen uit, dan ga je de oude modellen niet meer ondersteunen.
quote:
Je hebt toch zeker geen telefoon om te bellen, wat denken ze welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]. Neeeeeeeeeeeuh. Maar als je het niet doet, kun je niet meer updaten/apps installeren/bellen. Maar voor de rest werkt alles nog.
Ik heb zowel geen Android als Ifohn. Maar toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
Maar goed dan dat ik nog steeds een antieke Nokia heb.
+1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
Geef nou maar toe, ook jij wil je in de discussie mengen.quote:
Jij hebt je telefoon om te bellen? Wat hopeloos ouderwets, Technoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
Ik verwijs simpelweg naar die andere 368,6 discussiesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, ook jij wil je in de discussie mengen.
Dat inderdaad. En smsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt je telefoon om te bellen? Wat hopeloos ouderwets, Techno
Links?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik verwijs simpelweg naar die andere 368,6 discussies
Nee, rechtsquote:
Volgens mij waren het 368,9 discussies, maar detailsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik verwijs simpelweg naar die andere 368,6 discussies
Nee, miereneuken doen we hier beter nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij waren het 368,9 discussies, maar details
Volgens mij is de vis hier aan het doodgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, miereneuken doen we hier beter niet
Zullen we het dan toch maar weer over bier en seks gaan hebben?
Is er een andere keus dan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de stemoproepen weer liggen gisteren... Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Maar ik wil wel stemmen, anders mag ik niet klagen
Blancoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de stemoproepen weer liggen gisteren... Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Maar ik wil wel stemmen, anders mag ik niet klagen
Tsja, aan mij ligt het niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is de vis hier aan het doodgaan
Ik zat te denken aan D66quote:
Grolsch stopt met thuistap Cheerschquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
Nee, miereneuken doen we hier beter niet
Zullen we het dan toch maar weer over bier en seks gaan hebben?
Thuis bier drinken is voor paupersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch stopt met thuistap Cheersch
Wanneer doet we het weer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
I told you soquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
Trek wat ruimers aan danquote:
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan D66Maar misschien moet ik toch niet van m'n geloof vallen.
doet we?quote:
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfde.
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komenquote:
Gelijk heb je ook hoor, ik zou mijn stemadvies ook niet van FOK! halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doe
Als je er Twents van had gemaakt, had je niet hoeven toegeven dat 't een tikfout isquote:
Ik heb laatst nog een Kirin opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen thuistap. Maar het haakte wel in op bier en tieten.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komen
Ach, zelfs ik ben menselijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er Twents van had gemaakt, had je niet hoeven toegeven dat 't een tikfout is
Owh, nou, nooit danquote:
Daar heb ik eigenlijk geen moment aan getwijfeldquote:
Dat zou dan het eerste zijn in je levenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen moment aan getwijfeld
Blijf proberen. Ik vind het wel schattigquote:
Al jaren my dearquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijf proberen. Ik vind het wel schattig
Ach, ik twijfel er ook niet aan dat ik ooit dood ga. Dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan het eerste zijn in je leven.
beide kan je niet bewijzenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik twijfel er ook niet aan dat ik ooit dood ga. Dus dat valt wel mee
Best een beetje kansloos he?quote:
het is maar hoe je het bekijkt he? Ik vind het net als jij erg vermakelijkquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan D66Maar misschien moet ik toch niet van m'n geloof vallen.
Je hebt nooit iets gehoord over die aangifte van stalking?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is maar hoe je het bekijkt he? Ik vind het net als jij erg vermakelijk.
Het inhoudelijk eens zijn met een partij is natuurlijk wat anders dan het eens zijn met de structuur, organisatie en de manier van uitdragen van een partij.quote:
Hanengevechten zijn sowieso kansloosquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef rival het volgende:
Wat ben je dan......
Man gedood door gewapende haan
nee, maar ik heb de aanklacht ingetrokkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt nooit iets gehoord over die aangifte van stalking?
Ik dacht dat ik de laatste jaren aardig verrechts was. Blijkbaar verdien ik nog niet genoeg en ben ik nog te sociaal.quote:
Stemwijzer.nl.quote:
Ah... Nou, ik zal eens rondzoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Stemwijzer.nl.Staan niet alle provincies op maar Utrecht stond niet op Kieskompas.
Daarom vallen de SP, GL en de PvdA af. Wordt weer D'66.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het inhoudelijk eens zijn met een partij is natuurlijk wat anders dan het eens zijn met de structuur, organisatie en de manier van uitdragen van een partij.
En toen ben ik gestoptquote:Stelling 2
Omdat Zuid-Holland minder geld krijgt van het Rijk voor openbaar vervoer, moet de provincie hier zelf meer geld aan uitgeven.
quote:De provincie mag geen kunst subsidiėren die strijdig is met Bijbelse normen en waarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |