Ik ben vaker afgewezen ik ben nog net geen smurfquote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer afgewezen (is ook de enige keer dat ik een meisje verkering vroeg) en ik ben toen op hele vriendelijke wijze afgewezen.
Zolang je 'm maar ondertekentquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Shit, wilde ik net nog mijn kaartje naar jou in de bus stoppen
Dat is waarschijnlijk uit een grap ontstaan, dat kan ik dan wel waarderenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn vader geeft al jaren n doos bonbons aan de buurvrouwmn moeder krijgt niks
Het is inderdaad heel koud en totaal niet lief.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik vind wat tijn zei wel heel erg hoor.
Prima hoor, nextquote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die had ik nog niet meegekregen...
Dat is het ook. Het kan vast niet erger dan mijquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik vind wat tijn zei wel heel erg hoor.
Dan krijg ik hem weer in stukjes retourquote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je 'm maar ondertekent
quote:
Neem 't mee onder de douchequote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
de afwas gaat vast zichzelf niet doen
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk uit een grap ontstaan, dat kan ik dan wel waarderengewoon met een vette knipoog met valentijn omgaan
Met valentijn doe je het net bij die ene persoon waar je bij twijfelt, misschien te schijterig bent. Of die je gewoon net even wat beter wilt laten voelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar doe dat dan lekker op t moment dat je diegene leuk vindt, waarom per se met valentijn? come on
Haha, echt van *HINT HINT*quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn pa slaat valentijn over dit jaar en stuurt mams voor d'r verjaardag naar zo'n schoonheids ding.. heel arrangement enzo..
Nou ik kan me niet voorstellen dat je dat meisje zo iets ergs hebt aangedaan dat je zoiets verdiend hebt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het kan vast niet erger dan mij![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan krijg ik hem weer in stukjes retour
Ik heb het daarna nooit meer geprobeerd dus heb ik ook geen schade opgelopen een stuk veiliger dan dat ik steeds de stap had gewaagd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vaker afgewezen ik ben nog net geen smurfHet went
Leuk koppie, leuk lichaampje, IQ van een drolquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze was heel bijzonder hoor ik al weer.
Nee dat gebeurd alleen als tijnbrein heetquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan krijg ik hem weer in stukjes retour
ook niet als die van die ene komt?quote:
Dat is dan toch weer jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk koppie, leuk lichaampje, IQ van een drol
Hahaha, bummerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hebt daar toch wel weer een fotocollage van gemaakt hè?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd alleen als tijnbrein heet![]()
Helemaal gelijk! Geforceerd gedoe altijd..wat romantisch..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar doe dat dan lekker op t moment dat je diegene leuk vindt, waarom per se met valentijn? come on
Nope, daar reageer ik gewoon niet op.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook niet als die van die ene komt?
Ik had het gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
nja nee ik heb gewoon echt totaal niks met valentijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met valentijn doe je het net bij die ene persoon waar je bij twijfelt, misschien te schijterig bent. Of die je gewoon net even wat beter wilt laten voelen.
Zal ook wel snel vervelen, om niet te zeggen irriteren...quote:
Dan heb ik liever iemand die er wat minder aantrekkelijk uitziet, en wél weet waar ze over praat.quote:
Kom je van zelf wel achter je kan altijd nog het contact verbreken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ook wel snel vervelen, om niet te zeggen irriteren...
chubbyquote:
Ik weet het niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand die er wat minder aantrekkelijk uitziet, en wél weet waar ze over praat.
Bestaan? Dat is voor sommige algenoeg. Je moest eens weten wat voor opmerkingen ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik kan me niet voorstellen dat je dat meisje zo iets ergs hebt aangedaan dat je zoiets verdiend hebt.
Dat is eigenlijk best dom. Ook al is kut om te worden afgewezen. De kans dat je een leuke meid misloopt is aanwezigquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het daarna nooit meer geprobeerd dus heb ik ook geen schade opgelopen een stuk veiliger dan dat ik steeds de stap had gewaagd.
slimmere vrouw = betere sexquote:
Dit dus. "iiiiieeewwww, het journaal komt op tv. DOE SNEL WAT ANDERS OP!"quote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ook wel snel vervelen, om niet te zeggen irriteren...
Ik ben geen mijn leuter achterna lopende puber, ms is dat het.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom je van zelf wel achter je kan altijd nog het contact verbreken.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bestaan? Dat is voor sommige algenoeg. Je moest eens weten wat voor opmerkingen ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Fuck al die mensen. Dood is nog niet erg genoeg voor ze.
[..]
Dat is eigenlijk best dom. Ook al is kut om te worden afgewezen. De kans dat je een leuke meid misloopt is aanwezig
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na gisteravond voel ik me totaal niet meer te dik
KAMPERSNOLLEN IS OP TEEVEE!!!! dat moet ik zien hoorrrrrquote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. "iiiiieeewwww, het journaal komt op tv. DOE SNEL WAT ANDERS OP!"
Enkele reis voordeurquote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet alleen over joh het is een combinatie als ze echt onuitstaanbaar is kan je het gewoon uitmaken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben geen mijn leuter achterna lopende puber, ms is dat het.
Jij hebt me in eerste instantie mijn te dik zijn gevoel aangepraat hequote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch iets goeds gedaan
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt me in eerste instantie mijn te dik zijn gevoel aangepraat he
En dan moet je ook echt je pet van je hoofd afhalen en een zak op je hoofd doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |