quote:
vrijdagavond bij n vriend hapas gegeten en mee gegaan naar een salsa avondquote:
Geen flauw idee... ik heb nog nooit iets met valentijn gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Edit!![]()
Hoe zie je dat in de praktijk?
Ik ben weer eens TE doorzichtigquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Een wel heel opzichtige manier om te hinten naar alle mannen hier.
Het kan mij echt geen ene bal schelen ook al had ik een vriendin gehad.quote:
Als ik aan valentijn ga doen, moet dat meer zijn dan een simpel kaartjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
Geen flauw idee... ik heb nog nooit iets met valentijn gedaan
Hapas? Bedoel je Tapas?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vrijdagavond bij n vriend hapas gegeten en mee gegaan naar een salsa avond(mn eerste stapjes salsa gedanst
) rest was redelijk ruk
en de jouwe?
Zag reclame op tv, vandaar de postquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan mij echt geen ene bal schelen ook al had ik een vriendin gehad.
Ja daarom Wantij is maar 10 meterquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik, paar honderd meter maar..
Ok, nu ben je zeker opzichtig aan het hinten naar alle mannen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik aan valentijn ga doen, moet dat meer zijn dan een simpel kaartje
Spring dan maar in 't Wantijquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom Wantij is maar 10 meter
Tapas, I assume?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vrijdagavond bij n vriend hapas gegeten en mee gegaan naar een salsa avond(mn eerste stapjes salsa gedanst
) rest was redelijk ruk
en de jouwe?
Precies het is toch veel leuker om iets te krijgen op een onverwachts moment dan op Valentijnsdag.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
valentijn, niks meer dan een commercieel gebeuren, ik krijg liever in mei ofzo iets leuks dan dat ik met valentijn iets doe
Wat is dat dan?quote:
Wtf is hapas?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, nu ben je zeker opzichtig aan het hinten naar alle mannen hier
Iets in die geestquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar boeie. Wil je dat perse altijd van de mensen die hier zitten?
Ik verwachte al zo'n reactiequote:
Is dat een doodsverwensing?quote:
Blokjes kaas met bitterballen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tapas is spaansHapas zijn gewoon (Nederlandse) hapjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |