Ook dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van de vrouw die erin zit neem ik aan
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Wat erin zit is dus niet MeMo zelf
quote:
Niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
want jij had invloed op hun BH's? hell no dat een vent iets te zeggen heeft over welke lingerie ik draagquote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig denken de vrouwen waar ik BH's van heb mogen losmaken, daar anders over
Het setje kan nog zo mooi zijn, als er een lelijk wijf in zit, heb je niksquote:
ssssshquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Nou ik ben een wanhopige tiener als het enigszins vrouwelijk is is het al genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het setje kan nog zo mooi zijn, als er een lelijk wijf in zit, heb je niks![]()
vond dit setje trouwens niks![]()
Zover ben ik dan weer niet. Ik hou graag nog wel een maatstaf aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben een wanhopige tiener als het enigszins vrouwelijk is is het al genoeg.
Iets met borsten en het moet ademen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben een wanhopige tiener als het enigszins vrouwelijk is is het al genoeg.
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met borsten en het moet ademen?
Hier is laatst een discussie over geweest.. Singles zijn zo oppervlakkig als de pestquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie vinden sowieso alles wat ik post niet mooials een ander (een missb of een andere populaire meid waar heel singles wel overheen zou willen) het post is t wel mooi, oppervlakkige mensen
althans die indruk heeft t wel heel erg
Gelukkig valt over smaak niet te twistenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie vinden sowieso alles wat ik post niet mooials een ander (een missb of een andere populaire meid waar heel singles wel overheen zou willen) het post is t wel mooi, oppervlakkige mensen
neuh maar ik vind t wel heeel toevallig dat als ik iets post heel singles het lelijk vindt maar als een samzz of missb iets post zeurt niemand erover maar is het alleen maarquote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig valt over smaak niet te twisten
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig valt over smaak niet te twisten
Oh, wacht, behalve hier
Er zit waarschijnlijk een kern van waarheid in. Maar het heeft ook met smaak te maken. Wie weet is die van hen heel anders dan van jou en van de andere fokkers. Maar dat weet ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar ik vind t wel heeel toevallig dat als ik iets post heel singles het lelijk vindt maar als een samzz of missb iets post zeurt niemand erover maar is het alleen maar, ik vind het iets te toevallig
Wat een onzinquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee hoor, het is echt mijn smaak niet, post iets wat wel mijn smaak is en dan zal ik dat ook zeggen. Want ik kan/mag toch nergens overheen, geen nut voor mij om daar aan te werken danquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Valt wel mee hoor denk ik. En als bepaalde mensen alleen maar 'oeehh aaahh' kunnen roepen dan is dat meer hun probleem denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ze hopen graag een keer over die meiden heen te mogenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor denk ik. En als bepaalde mensen alleen maar 'oeehh aaahh' kunnen roepen dan is dat meer hun probleem denk ik
In dat geval kan je iig voor jezelf het kaf van het koren scheiden, om er maar een positieve draai aan te geven.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ze hopen graag een keer over die meiden heen te mogendus vinden alles wat ze posten geweldig en dan ontkennen ze t maar, maar ik geloof er niks van als ze zeggen er niet over heen te willen
Willen/niet weigeren kan ik niet ontkennen. Maar t blijft gewoon mijn smaak nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ze hopen graag een keer over die meiden heen te mogendus vinden alles wat ze posten geweldig en dan ontkennen ze t maar, maar ik geloof er niks van als ze zeggen er niet over heen te willen
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar ik vind t wel heeel toevallig dat als ik iets post heel singles het lelijk vindt maar als een samzz of missb iets post zeurt niemand erover maar is het alleen maar, ik vind het iets te toevallig maar t zal wel aan mij liggen
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een kern van waarheid in. Maar het heeft ook met smaak te maken. Wie weet is die van hen heel anders dan van jou en van de andere fokkers. Maar dat weet ik niet
ach t gaat niet alleen hierover, heb ook n keer gewone moderne laarzen gepost en werd ook finaal afgezeken terwijl ze heel normaal zijn in t straatbeeld, komt echt over oh m-m dan is t lelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Willen/niet weigeren kan ik niet ontkennen. Maar t blijft gewoon mijn smaak nietKan Evie en misschien Yuki ook wel (weet ik eigenlijk niet) beamen.
Wat voor een laarzen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach t gaat niet alleen hierover, heb ook n keer gewone moderne laarzen gepost en werd ook finaal afgezeken terwijl ze heel normaal zijn in t straatbeeld, komt echt over oh m-m dan is t lelijk
Dan kan ik ze niet afzeikenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die ga ik niet weer posten nu
Prima filter om te zien welke fokker er met je naar bed wilquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die ga ik niet weer posten nu
Hoe vaak post je je sowieso kleding & stuff?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach t gaat niet alleen hierover, heb ook n keer gewone moderne laarzen gepost en werd ook finaal afgezeken terwijl ze heel normaal zijn in t straatbeeld, komt echt over oh m-m dan is t lelijk
Ach, als heren (of dames bij de heren) alleen maar ja-knikken, dat is ook niet alles.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want daar gaat t alleen om
Zolang ze het bij de 1 maar niet meer of minder doen bij de anderquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, als heren (of dames bij de heren) alleen maar ja-knikken, dat is ook niet alles.
Oh dat lijkt me toch niet? Ik kijk puur naar het plaatje, niet wie het post. En boeiend wat wij ervan vinden toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en dat gebeurd dus wel, er zijn een paar singels-lievelingetjes waarbij alles ja en amen enquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze het bij de 1 maar niet meer of minder doen bij de ander
Nee, 'ik krijg geen aandacht!' Boehoequote:
Ik vind jou UI mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me toch niet? Ik kijk puur naar het plaatje, niet wie het post. En boeiend wat wij ervan vinden toch?
Ik zeik iedereen af, niet alleen jou.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar ik vind t wel heeel toevallig dat als ik iets post heel singles het lelijk vindt maar als een samzz of missb iets post zeurt niemand erover maar is het alleen maar, ik vind het iets te toevallig maar t zal wel aan mij liggen
Ik ookquote:
Als iemand bij alles wat je post alleen maar mooi en ja kan zeggen en nog net niet z'n tong achter zich aan sleept, werkt dat niet juist tegen de heer in kwestie?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze het bij de 1 maar niet meer of minder doen bij de ander
Waarom is dat een probleem? Thats life, thats fok!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en dat gebeurd dus wel, er zijn een paar singels-lievelingetjes waarbij alles ja en amen enis, dat is t probleem
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als iemand bij alles wat je post alleen maar mooi en ja kan zeggen en nog net niet z'n tong achter zich aan sleept, werkt dat niet juist tegen de heer in kwestie?
Als ze Pabo doet wil je haar dan aan mij doorsturen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
oeh een meisje op paiq, leuk en ziet er goed uitzeldzaam
nu hopen dat ze geen pabo doet
zucht snap je t nou echt niet of doe je alsof je t niet snapt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem? Thats life, thats fok!
Misschien niet altijd even leuk als je genegeerd wordt of van jou (niet jou persoonlijk, algemeen) minder![]()
![]()
![]()
gedaan wordt. Maar boeie. Wil je dat perse altijd van de mensen die hier zitten?
beetje jammer dat je t aankondigtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik eens iets heel lelijks posten om haar theorie te checken?
Mijn naam krijgt echt steeds bijzonderdere vormenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was onlangs ook al aan de orde hierMet Jofukudinges (weet z'n naam niet precies)
Ik snap je heel goed hoor. Maar als je het al zo goed voorspelbaar vindt en zo irritant dan is het een kwestie van niet posten/lezen. Discussies hierover zijn al zo vaak geweest en dat helpt niksquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
zucht snap je t nou echt niet of doe je alsof je t niet snapt?ik erger me gewoon aan de voorspelbaarheid van het gepost hier en laatst zei ik ook al dat dat gekusjekroel en
van mij best minder mag
Ik kraak voortaan alles wat jij post afquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik eens iets heel lelijks posten om haar theorie te checken?
Ja, hou op zegquote:
Tijn, wat een kut postquote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kraak voortaan alles wat jij post af
Oh ik wil geen discussie ofzo erover maar mag best mn zegje doen toch, ben niet een type die dr bek dan maar gaat houdenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor. Maar als je het al zo goed voorspelbaar vindt en zo irritant dan is het een kwestie van niet posten/lezen. Discussies hierover zijn al zo vaak geweest en dat helpt niks
ik meen ook eens een keer watquote:
Cry me a riverquote:
Als dat zo is (ik heb geen idee hoe dat zit/zat met Jofu) dan weten de dames hier toch meteen hoe die betreffende heren denken/zijn, zo ook MeMo lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was onlangs ook al aan de orde hierMet Jofukudinges (weet z'n naam niet precies)
Natuurlijk hoef jij je mond niet te houden, als jij dat zo voelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ik wil geen discussie ofzo erover maar mag best mn zegje doen toch, ben niet een type die dr bek dan maar gaat houden
Dat heet volwassenen wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Godver, ik moet me echt inhouden met deze discussie, ik ben te melig/flauw vanavondga echt ruzie krijgen anders
Ja idd, ik vind het eerder vervelend dan dat ik het leuk vind..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als dat zo is (ik heb geen idee hoe dat zit/zat met Jofu) dan weten de dames hier toch meteen hoe die betreffende heren denken/zijn, zo ook MeMo lijkt me.
Het zal vast voorkomen, hoewel ik alleen dus wel denk dat Memo er zich niet druk om hoeft te maken. Je hebt er toch geen drol aan als iemand alleen maar zegt dat je nieuwe laarzen tof zijn omdat het zijn kansen op rollebollen vergroot.
M.M. hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nja ik ben ff kwijt wat me "dwars" zat, en heb gewoon sowieso een kutdag dus sorry dat ik dingen misschien uit perspectief zie, laten we t ergens anders over hebben
Oehquote:
Weet je wel niet hoe ver dat lopen is van mijn huisquote:
Wat is je adres ook al weer?quote:
Dat weet ik, paar honderd meter maar..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe ver dat lopen is van mijn huis![]()
[..]
Wat is je adres ook al weer?
quote:
vrijdagavond bij n vriend hapas gegeten en mee gegaan naar een salsa avondquote:
Geen flauw idee... ik heb nog nooit iets met valentijn gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Edit!![]()
Hoe zie je dat in de praktijk?
Ik ben weer eens TE doorzichtigquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Een wel heel opzichtige manier om te hinten naar alle mannen hier.
Het kan mij echt geen ene bal schelen ook al had ik een vriendin gehad.quote:
Als ik aan valentijn ga doen, moet dat meer zijn dan een simpel kaartjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
Geen flauw idee... ik heb nog nooit iets met valentijn gedaan
Hapas? Bedoel je Tapas?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vrijdagavond bij n vriend hapas gegeten en mee gegaan naar een salsa avond(mn eerste stapjes salsa gedanst
) rest was redelijk ruk
en de jouwe?
Zag reclame op tv, vandaar de postquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan mij echt geen ene bal schelen ook al had ik een vriendin gehad.
Ja daarom Wantij is maar 10 meterquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik, paar honderd meter maar..
Ok, nu ben je zeker opzichtig aan het hinten naar alle mannen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik aan valentijn ga doen, moet dat meer zijn dan een simpel kaartje
Spring dan maar in 't Wantijquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom Wantij is maar 10 meter
Tapas, I assume?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vrijdagavond bij n vriend hapas gegeten en mee gegaan naar een salsa avond(mn eerste stapjes salsa gedanst
) rest was redelijk ruk
en de jouwe?
Precies het is toch veel leuker om iets te krijgen op een onverwachts moment dan op Valentijnsdag.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
valentijn, niks meer dan een commercieel gebeuren, ik krijg liever in mei ofzo iets leuks dan dat ik met valentijn iets doe
Wat is dat dan?quote:
Wtf is hapas?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, nu ben je zeker opzichtig aan het hinten naar alle mannen hier
Iets in die geestquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar boeie. Wil je dat perse altijd van de mensen die hier zitten?
Ik verwachte al zo'n reactiequote:
Is dat een doodsverwensing?quote:
Blokjes kaas met bitterballen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tapas is spaansHapas zijn gewoon (Nederlandse) hapjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |