Succesquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Gelukkig gaat het snel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
dan zou ik een kind krijgen wat z'n moeder al vanaf z'n/haar 10e de baas isquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe was jij als puber? Dat is een goeie graadmeter
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo wanhopig word ik er nu ook weer niet van
Ik was als kind en puber heel makkelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zou ik een kind krijgen wat z'n moeder al vanaf z'n/haar 10e de baas is
Ik hoef het niet te dragen, dus je doet maarquote:
zeker welquote:
Jij krijgt daar geen slappe van?quote:
Niet echt nee..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij krijgt daar geen slappe van?
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar er niet slecht uitzien.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij krijgt daar geen slappe van?
De dames die dat laatste doen, lopen zonder BH rondquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, het is niet heeeeel opvallend, maar als een dame daarin voor mij staat prijs ik mij gelukkiger dan de heren die een lege koelkast aantreffen omdat de dame liever hun bier opzuipt dan zo'n setje koopt
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging om 't setjequote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vind haar er niet slecht uitzien.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dit dusquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vind haar er niet slecht uitzien.
Gelukkig denken de vrouwen waar ik BH's van heb mogen losmaken, daar anders overquote:
Afhankelijk van de vrouw die erin zit neem ik aanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, het is niet heeeeel opvallend, maar als een dame daarin voor mij staat prijs ik mij gelukkiger dan de heren die een lege koelkast aantreffen omdat de dame liever hun bier opzuipt dan zo'n setje koopt
Vind wat erin zit een stuk interessanter.quote:
Arme vrouw die een man heeft die liever een setje komt en dan bierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef xFriendx het volgende:
quote:
Wat erin zit is dus niet MeMo zelfquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind wat erin zit een stuk interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |