quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar ik vind t wel heeel toevallig dat als ik iets post heel singles het lelijk vindt maar als een samzz of missb iets post zeurt niemand erover maar is het alleen maar, ik vind het iets te toevallig maar t zal wel aan mij liggen
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een kern van waarheid in. Maar het heeft ook met smaak te maken. Wie weet is die van hen heel anders dan van jou en van de andere fokkers. Maar dat weet ik niet
ach t gaat niet alleen hierover, heb ook n keer gewone moderne laarzen gepost en werd ook finaal afgezeken terwijl ze heel normaal zijn in t straatbeeld, komt echt over oh m-m dan is t lelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Willen/niet weigeren kan ik niet ontkennen. Maar t blijft gewoon mijn smaak nietKan Evie en misschien Yuki ook wel (weet ik eigenlijk niet) beamen.
Wat voor een laarzen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach t gaat niet alleen hierover, heb ook n keer gewone moderne laarzen gepost en werd ook finaal afgezeken terwijl ze heel normaal zijn in t straatbeeld, komt echt over oh m-m dan is t lelijk
Dan kan ik ze niet afzeikenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die ga ik niet weer posten nu
Prima filter om te zien welke fokker er met je naar bed wilquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ze hopen graag een keer over die meiden heen te mogendus vinden alles wat ze posten geweldig en dan ontkennen ze t maar, maar ik geloof er niks van als ze zeggen er niet over heen te willen
Okequote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die ga ik niet weer posten nu
Hoe vaak post je je sowieso kleding & stuff?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach t gaat niet alleen hierover, heb ook n keer gewone moderne laarzen gepost en werd ook finaal afgezeken terwijl ze heel normaal zijn in t straatbeeld, komt echt over oh m-m dan is t lelijk
Ach, als heren (of dames bij de heren) alleen maar ja-knikken, dat is ook niet alles.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want daar gaat t alleen om
Zolang ze het bij de 1 maar niet meer of minder doen bij de anderquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, als heren (of dames bij de heren) alleen maar ja-knikken, dat is ook niet alles.
Oh dat lijkt me toch niet? Ik kijk puur naar het plaatje, niet wie het post. En boeiend wat wij ervan vinden toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en dat gebeurd dus wel, er zijn een paar singels-lievelingetjes waarbij alles ja en amen enquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze het bij de 1 maar niet meer of minder doen bij de ander
Nee, 'ik krijg geen aandacht!' Boehoequote:
Ik vind jou UI mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me toch niet? Ik kijk puur naar het plaatje, niet wie het post. En boeiend wat wij ervan vinden toch?
Ik zeik iedereen af, niet alleen jou.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar ik vind t wel heeel toevallig dat als ik iets post heel singles het lelijk vindt maar als een samzz of missb iets post zeurt niemand erover maar is het alleen maar, ik vind het iets te toevallig maar t zal wel aan mij liggen
Ik ookquote:
Als iemand bij alles wat je post alleen maar mooi en ja kan zeggen en nog net niet z'n tong achter zich aan sleept, werkt dat niet juist tegen de heer in kwestie?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze het bij de 1 maar niet meer of minder doen bij de ander
Waarom is dat een probleem? Thats life, thats fok!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en dat gebeurd dus wel, er zijn een paar singels-lievelingetjes waarbij alles ja en amen enis, dat is t probleem
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als iemand bij alles wat je post alleen maar mooi en ja kan zeggen en nog net niet z'n tong achter zich aan sleept, werkt dat niet juist tegen de heer in kwestie?
Als ze Pabo doet wil je haar dan aan mij doorsturen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
oeh een meisje op paiq, leuk en ziet er goed uitzeldzaam
nu hopen dat ze geen pabo doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |