Ja inderdaad!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dus ja met valentijn lijkt t ook meer een "omdat het zo hoort/moet" dan een zorgvuldige blijk van waardering
Wees blij alleen een harteloze bitch zou zoiets doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
De enige keer dat ik een kaart had gestuurt kreeg ik hem viavia terug aan stukjes gescheurt
That's cruel menquote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
De enige keer dat ik een kaart had gestuurt kreeg ik hem viavia terug aan stukjes gescheurt
Ik vind het maar een pokkespel, want als de kaart echt anoniem is en ze laat dus ook niets horen of merken, dan denk je er een week over na, er gebeurt niets en daarna ga je weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal van spelletjes, zeker als het met flirten te maken heeft.
sowieso hoef ik al die overdreven valentijnprullaria niet ookquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het maar een pokkespel, want als de kaart echt anoniem is en ze laat dus ook niets horen of merken, dan denk je er een week over na, er gebeurt niets en daarna ga je weer over tot de orde van de dag.
Dan liever op een ander moment gewoon iemand vragen of ze eens wat leuks wil doen (of zij jou) zodat er tenminste wat kan gebeuren.
ja maar doe dat dan lekker op t moment dat je diegene leuk vindt, waarom per se met valentijn? come onquote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal van spelletjes, zeker als het met flirten te maken heeft.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sowieso hoef ik al die overdreven valentijnprullaria niet ookmet een spannend boek ofzo maak je me veel blijer
Maar niet lekker genoeg om te zwemmenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis lekker buiten joh, beetje briesje alleen
Ja echtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt? Jeetje, that's cold.
En daar ben je totaal niet geïnteresseerd in?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik nu iets anoniems krijg, denk ik dat het maar van een persoon kan zijn en tja..
En dat aapje van vanmorgen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zo'n afzichtelijk knuffeltje met een hartje in zijn armen ofzo.
Nee. Daar durf ik wel een kratje bier om te wedden.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
En daar ben je totaal niet geïnteresseerd in?
Hoi engeltjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
Zo reclame
En hoi FF
Hoe is het met je vlam?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat aapje van vanmorgen dan?
Er moeten wel wat clue's in staan of komen in de dagen ervoor/naarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het maar een pokkespel, want als de kaart echt anoniem is en ze laat dus ook niets horen of merken, dan denk je er een week over na, er gebeurt niets en daarna ga je weer over tot de orde van de dag.
Dan liever op een ander moment gewoon iemand vragen of ze eens wat leuks wil doen (of zij jou) zodat er tenminste wat kan gebeuren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn vader geeft al jaren n doos bonbons aan de buurvrouwmn moeder krijgt niks
Nou ik ben een keer afgewezen (is ook de enige keer dat ik een meisje verkering vroeg) en ik ben toen op hele vriendelijke wijze afgewezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar niet lekker genoeg om te zwemmen
[..]
Ja echtdus sindsdien vind ik valentijn
![]()
Laatst een collega nog.Je moet die en die een kaartje sturen enzo
Say whut?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Shit, wilde ik net nog mijn kaartje naar jou in de bus stoppenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik nu iets anoniems krijg, denk ik dat het maar van een persoon kan zijn en tja..
Dan zou ik ook gefrustreerd zijn ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, ik vind wat tijn zei wel heel erg hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer afgewezen (is ook de enige keer dat ik een meisje verkering vroeg) en ik ben toen op hele vriendelijke wijze afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |