Dat ga ik natuurlijk niet verklappen, dat moet een verrassing zijnquote:
Paupers FTW!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh
Vandaag oplevering van mn ghettopauperflat.
Ik heb een afspraak.
Geen idee hoe laat
Ja zo maar even bellen om te vragen hoe laat ik die afspraak hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Paupers FTW!![]()
Met wie afspraak? Woningbouw?
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo maar even bellen om te vragen hoe laat ik die afspraak heb
Ik heb zo mn momentenquote:
Heb je nu zo'n sexy hese stemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ben opeens mijn stem zowat kwijt vanmorgen, altijd handig om een meeting mee te voeren.
I will.quote:
Oooh, dan kan je nog even verder slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I will.
Maar afspraak is dus om half 3
Nee ik moet wel op pad nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, dan kan je nog even verder slapen.
Wat een onzin! Nergens goed voor, dat druk zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet wel op pad nu![]()
Druk man, veel te druk
Ik moet gewoon zo veel regelen nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een onzin! Nergens goed voor, dat druk zijn.
Geen stem, hees of normaal. Het wisselt per keer als ik wat zeg.quote:
Is het niet gewoon de baard in de keel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen stem, hees of normaal. Het wisselt per keer als ik wat zeg.
En blijf er van hoesten ook nog.![]()
Slecht geweten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:53 schreef Yuki het volgende:
Of je wordt wakker omdat je je volledig de tyfus schrikt
Hij word eindelijk volwassenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de baard in de keel?
Nog geen piepstem gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de baard in de keel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |