Oh, dan belt iemand anders aan. checkt wie er dan beltquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je krijgt vanavond geen striptease van mij hoor
Ja hallo, nu weet ik het welquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij ben ik er eindelijk uit.
Alle vrouwen zijn kuth**ren
n mannen klootzakkenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij ben ik er eindelijk uit.
Alle vrouwen zijn kuth**ren
Ooit, lang......lang geledenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit was dit een leuke slowchat... nu is het maar kut.
Die is me iets te expliciet en is vast niet zoquote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere homo voor je in de aanbieding...
True en hij isquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is me iets te expliciet en is vast niet zoals Ang3l
huh?quote:
Hij is niet overduidelijk lichamelijk aantrekkelijk. Maar hij heeft een hele leuke kop, is ontzettend lief en kan je op hele leuke manieren verrassen.quote:
ooh hij. Check.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is niet overduidelijk lichamelijk aantrekkelijk. Maar hij heeft een hele leuke kop, is ontzettend lief en kan je op hele leuke manieren verrassen.
Zo heeft hij op dat ene feest een keer voor me gezongen, me de dansvloer opgetrokken en een hele serenade aan me gebracht
Thanx.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:56 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allen die straks weer hun lieve oogjes openen.
Dat moet wat zijn, de link wordt hier geblokkeerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:32 schreef DustPuppy het volgende:
Goeiesmorgens.
Gister nieuw zwaardje besteld
Lol, hier ook trouwens. Maar ik had het linkje nog in een ander forum staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet wat zijn, de link wordt hier geblokkeerd.
Dat ga ik natuurlijk niet verklappen, dat moet een verrassing zijnquote:
Paupers FTW!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh
Vandaag oplevering van mn ghettopauperflat.
Ik heb een afspraak.
Geen idee hoe laat
Ja zo maar even bellen om te vragen hoe laat ik die afspraak hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Paupers FTW!![]()
Met wie afspraak? Woningbouw?
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo maar even bellen om te vragen hoe laat ik die afspraak heb
Ik heb zo mn momentenquote:
Heb je nu zo'n sexy hese stemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ben opeens mijn stem zowat kwijt vanmorgen, altijd handig om een meeting mee te voeren.
I will.quote:
Oooh, dan kan je nog even verder slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I will.
Maar afspraak is dus om half 3
Nee ik moet wel op pad nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, dan kan je nog even verder slapen.
Wat een onzin! Nergens goed voor, dat druk zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet wel op pad nu![]()
Druk man, veel te druk
Ik moet gewoon zo veel regelen nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een onzin! Nergens goed voor, dat druk zijn.
Geen stem, hees of normaal. Het wisselt per keer als ik wat zeg.quote:
Is het niet gewoon de baard in de keel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen stem, hees of normaal. Het wisselt per keer als ik wat zeg.
En blijf er van hoesten ook nog.![]()
Slecht geweten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:53 schreef Yuki het volgende:
Of je wordt wakker omdat je je volledig de tyfus schrikt
Hij word eindelijk volwassenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de baard in de keel?
Nog geen piepstem gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de baard in de keel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |