Ik zat te denken aan D66quote:
Grolsch stopt met thuistap Cheerschquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
Nee, miereneuken doen we hier beter niet
Zullen we het dan toch maar weer over bier en seks gaan hebben?
Thuis bier drinken is voor paupersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch stopt met thuistap Cheersch
Wanneer doet we het weer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
I told you soquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
Trek wat ruimers aan danquote:
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan D66Maar misschien moet ik toch niet van m'n geloof vallen.
doet we?quote:
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfde.
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komenquote:
Gelijk heb je ook hoor, ik zou mijn stemadvies ook niet van FOK! halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doe
Als je er Twents van had gemaakt, had je niet hoeven toegeven dat 't een tikfout isquote:
Ik heb laatst nog een Kirin opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen thuistap. Maar het haakte wel in op bier en tieten.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komen
Ach, zelfs ik ben menselijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er Twents van had gemaakt, had je niet hoeven toegeven dat 't een tikfout is
Owh, nou, nooit danquote:
Daar heb ik eigenlijk geen moment aan getwijfeldquote:
Dat zou dan het eerste zijn in je levenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen moment aan getwijfeld
Blijf proberen. Ik vind het wel schattigquote:
Al jaren my dearquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijf proberen. Ik vind het wel schattig
Ach, ik twijfel er ook niet aan dat ik ooit dood ga. Dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan het eerste zijn in je leven.
beide kan je niet bewijzenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik twijfel er ook niet aan dat ik ooit dood ga. Dus dat valt wel mee
Best een beetje kansloos he?quote:
het is maar hoe je het bekijkt he? Ik vind het net als jij erg vermakelijkquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan D66Maar misschien moet ik toch niet van m'n geloof vallen.
Je hebt nooit iets gehoord over die aangifte van stalking?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is maar hoe je het bekijkt he? Ik vind het net als jij erg vermakelijk.
Het inhoudelijk eens zijn met een partij is natuurlijk wat anders dan het eens zijn met de structuur, organisatie en de manier van uitdragen van een partij.quote:
Hanengevechten zijn sowieso kansloosquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef rival het volgende:
Wat ben je dan......
Man gedood door gewapende haan
nee, maar ik heb de aanklacht ingetrokkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt nooit iets gehoord over die aangifte van stalking?
Ik dacht dat ik de laatste jaren aardig verrechts was. Blijkbaar verdien ik nog niet genoeg en ben ik nog te sociaal.quote:
Stemwijzer.nl.quote:
Ah... Nou, ik zal eens rondzoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Stemwijzer.nl.Staan niet alle provincies op maar Utrecht stond niet op Kieskompas.
Daarom vallen de SP, GL en de PvdA af. Wordt weer D'66.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het inhoudelijk eens zijn met een partij is natuurlijk wat anders dan het eens zijn met de structuur, organisatie en de manier van uitdragen van een partij.
En toen ben ik gestoptquote:Stelling 2
Omdat Zuid-Holland minder geld krijgt van het Rijk voor openbaar vervoer, moet de provincie hier zelf meer geld aan uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |