Ze zouden ook niet weten hoe, de ene versie ondersteunt wel die ene resolutie, die andere niet etc etcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, er zijn nieuwe modellen uit, dan ga je de oude modellen niet meer ondersteunen.
quote:
Je hebt toch zeker geen telefoon om te bellen, wat denken ze welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]. Neeeeeeeeeeeuh. Maar als je het niet doet, kun je niet meer updaten/apps installeren/bellen. Maar voor de rest werkt alles nog.
Ik heb zowel geen Android als Ifohn. Maar toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
Maar goed dan dat ik nog steeds een antieke Nokia heb.
+1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
Geef nou maar toe, ook jij wil je in de discussie mengen.quote:
Jij hebt je telefoon om te bellen? Wat hopeloos ouderwets, Technoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
Ik verwijs simpelweg naar die andere 368,6 discussiesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, ook jij wil je in de discussie mengen.
Dat inderdaad. En smsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt je telefoon om te bellen? Wat hopeloos ouderwets, Techno
Links?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik verwijs simpelweg naar die andere 368,6 discussies
Nee, rechtsquote:
Volgens mij waren het 368,9 discussies, maar detailsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik verwijs simpelweg naar die andere 368,6 discussies
Nee, miereneuken doen we hier beter nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij waren het 368,9 discussies, maar details
Volgens mij is de vis hier aan het doodgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, miereneuken doen we hier beter niet
Zullen we het dan toch maar weer over bier en seks gaan hebben?
Is er een andere keus dan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de stemoproepen weer liggen gisteren... Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Maar ik wil wel stemmen, anders mag ik niet klagen
Blancoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de stemoproepen weer liggen gisteren... Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Maar ik wil wel stemmen, anders mag ik niet klagen
Tsja, aan mij ligt het niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is de vis hier aan het doodgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |