Ik zat te denken aan D66quote:
Grolsch stopt met thuistap Cheerschquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
Nee, miereneuken doen we hier beter niet
Zullen we het dan toch maar weer over bier en seks gaan hebben?
Thuis bier drinken is voor paupersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch stopt met thuistap Cheersch
Wanneer doet we het weer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
I told you soquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
Trek wat ruimers aan danquote:
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan D66Maar misschien moet ik toch niet van m'n geloof vallen.
doet we?quote:
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfde.
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komenquote:
Gelijk heb je ook hoor, ik zou mijn stemadvies ook niet van FOK! halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doe
Als je er Twents van had gemaakt, had je niet hoeven toegeven dat 't een tikfout isquote:
Ik heb laatst nog een Kirin opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen thuistap. Maar het haakte wel in op bier en tieten.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komen
Ach, zelfs ik ben menselijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er Twents van had gemaakt, had je niet hoeven toegeven dat 't een tikfout is
Owh, nou, nooit danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |