Ik zit met een vriend nog wel eens in Breda op t terras enzo, als we dan om 2u gingen zitten, en om 18u wat eten bestelde, konden we om 20u niet eens meer kruipenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dat altijd met Corona, die tik je echt snel weg
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gesprekje opstarten als ik naast haar zat in de klas maar ze is het stilste meisje wat ik ooit heb gezien. Het gesprek bloed toch dood want het de hele tijd het in leven proberen te houden is ook vervelend voor haar. Want dat geeft aan dat ze er duidelijk geen zin heeft.
Vrij herkenbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit met een vriend nog wel eens in Breda op t terras enzo, als we dan om 2u gingen zitten, en om 18u wat eten bestelde, konden we om 20u niet eens meer kruipenstappen werd em dan ook niet meer
Vrouwen hebben altijd betere puntenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
soms kom ik nog weleens met goede punten
Ik had gehoopt dat ze gewoon verlegen was maar ook met haar vrienden praat ze niet of nauwelijks. Dus ja met haar zal het er niet in zitten. Ik zit nu wel in een nieuwe klas met vol op meiden dus nieuwe kansen vol op. En ik verhuis ook nog eens naar een buurt vol met tienermeisjes volgens mensen die daar wonen. Dus het komt wel weer goed.quote:
Jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gesprekje opstarten als ik naast haar zat in de klas maar ze is het stilste meisje wat ik ooit heb gezien. Het gesprek bloed toch dood want het de hele tijd het in leven proberen te houden is ook vervelend voor haar. Want dat geeft aan dat ze er duidelijk geen zin heeft.
Het is ook niet echt heel relaxed om na het eten te gaan kruipen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit met een vriend nog wel eens in Breda op t terras enzo, als we dan om 2u gingen zitten, en om 18u wat eten bestelde, konden we om 20u niet eens meer kruipenstappen werd em dan ook niet meer
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting bed. Een fijne avond nog allemaal
Nee hier ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nope. Fok net wel zowat, of was dat alleen bij mij
Slaap lekker!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook lekker slapeneindelijk weer eens alle ruimte in mn megabed, dus ik ga lekker overdwars
![]()
fijne avond allemaal
Och Ajax kennende staan ze volgende week weer op zes punten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..
Gefeliciteerd nog, we doen nog enigszins mee om de titel.
Same shit every year inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Och Ajax kennende staan ze volgende week weer op zes punten.
Dat dan weer wel, maarja, tot die tijd heb ik weer even hoop.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Och Ajax kennende staan ze volgende week weer op zes punten.
Fok wel zowat net.quote:
Trusten Engelquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Oja bed dat ging ik doen
bye bye skatjes
Hier!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
is er trouwens een taalnazi aanwezig? Volgens mij kloppen mijn t's en d's niet
meer
Bedankt alvast, eerst nog wat hobbywerk afmaken.quote:
Leef nog hoorquote:
Soliquequote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Bedankt alvast, eerst nog wat hobbywerk afmaken.
[..]
Leef nog hoor
Bij mij zo het er aan liggen aan de mate van honger.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij hebt liever eten dan een striptease van Yuki?
Doe mij ff een hijsquote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben echt vet stout geweest![]()
Ik heb voor het eerst in een half jaar een jointje gehaald
Bij mij niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij zo het er aan liggen aan de mate van honger.
Dus als je uitgehongerd bent en de hele dag niet gegeten hebt dan wacht je eerst liever een half uur tot de striptease voorbij is dan dat je eerst wat te eten pakt?quote:
Je kan de zaak onder andere op deze manier belichten.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als je uitgehongerd bent en de hele dag niet gegeten hebt dan wacht je eerst liever een half uur tot de striptease voorbij is dan dat je eerst wat te eten pakt?
Of hij wil überhaupt geen striptease en gaat liever gewoon eten.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als je uitgehongerd bent en de hele dag niet gegeten hebt dan wacht je eerst liever een half uur tot de striptease voorbij is dan dat je eerst wat te eten pakt?
Yukiquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
check, honger. Gevulde koekquote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of hij wil überhaupt geen striptease en gaat liever gewoon eten.
He he, dat zeg ik niet he!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of hij wil überhaupt geen striptease en gaat liever gewoon eten.
Okee ik had het anders verwacht.quote:
Oh, dan belt iemand anders aan. checkt wie er dan beltquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je krijgt vanavond geen striptease van mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |