I am with you with thatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knowing my luck: not gonna happen
dus je scoort welquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I am with you with that![]()
Ik scoor net zo veel als feyenoord dit seizoen
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaar![]()
De kans dat ik ze nog een keer tegenkom morgenmiddag is zeer gering.. Al heb ik wel weer dezelfde route en tijden..quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Na 1 of 2 slokken/happen proef je daar vrijwel niks meer van. Plus, zo kieskeurig kan je ook niet bepaald zijn
Gewoon doenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan wel. Dan zou ik de gok nog durven wagen.
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
In het verleden heb ik een paar keer gescoord jaquote:
Arme Jofuquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
Die bestaan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
Herkenbaar + oneidigquote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Welquote:
Gewoon zelfvertrouwen tonen jongen, dan komt het wel goed. Als je jezelf te min vindt, dan zullen de vrouwen dat ook vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.quote:
Uhm Sweet chilliquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke smaak?
Hoi hoi -Engel-!
Ze bestaan.quote:
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Nu moet ik langer wachten tot het laatste deel....
Iemand Chips? Iemand bier? Wijn? Vieze Boekjes?
Als biersmaak? WTFquote:
checkquote:
Het zou moeten zijn en ik quote:quote:
quote:Koffie, thee, limonade en vieze boekjes
Ja natuurlijk heeft iedereen minpunten maar ze heeft nogal wat belangrijke minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.
[..]
Gelukkigik was even bang dat ze niet bestonden
Ja maar wie wil er nou limonadequote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:
n wittequote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef mij in de zomer ook maar een lekker koud biertje
Citroensap in ijs met een beetje water. Vervolgens suikerpot er naast en smullen maarquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zozo hoge pet op van jezelf.quote:
Dan moet jij dat gesprekje opstraten. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou het zelf ook niet durven.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iedereen minpunten maar ze heeft nogal wat belangrijke minpunten.
Ze is zo verschrikkelijk stil en zal nooit en te nimmer een gesprekje opstarten. Dat is toch wel een beetje vervelend ik wil wel gewoon gezellig kunnen praten met iemand. Maar ik merk wel dat ze me grappig vind ik zie hier vaak lachen om mijn grappen.
Als puber ik maar vragen om die vieze boekjesquote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gelijk hebt, dat zegt ie idd.
Zo'n lichte witte, of een Juupje (die je dan echt véél te snel achterover tiktquote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij wodka overal lekker bij
Morgen is weer een dagquote:
Heb dat altijd met Corona, die tik je echt snel wegquote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n lichte witte, of een Juupje (die je dan echt véél te snel achterover tikt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |