I am with you with thatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knowing my luck: not gonna happen
dus je scoort welquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I am with you with that![]()
Ik scoor net zo veel als feyenoord dit seizoen
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaar![]()
De kans dat ik ze nog een keer tegenkom morgenmiddag is zeer gering.. Al heb ik wel weer dezelfde route en tijden..quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Na 1 of 2 slokken/happen proef je daar vrijwel niks meer van. Plus, zo kieskeurig kan je ook niet bepaald zijn
Gewoon doenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan wel. Dan zou ik de gok nog durven wagen.
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
In het verleden heb ik een paar keer gescoord jaquote:
Arme Jofuquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
Die bestaan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
Herkenbaar + oneidigquote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Welquote:
Gewoon zelfvertrouwen tonen jongen, dan komt het wel goed. Als je jezelf te min vindt, dan zullen de vrouwen dat ook vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.quote:
Uhm Sweet chilliquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke smaak?
Hoi hoi -Engel-!
Ze bestaan.quote:
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Nu moet ik langer wachten tot het laatste deel....
Iemand Chips? Iemand bier? Wijn? Vieze Boekjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |