D'r komt geen volgende keer.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik moeten doenvolgende keer doe ik dat
[..]
doe maar bierquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Nu moet ik langer wachten tot het laatste deel....
Iemand Chips? Iemand bier? Wijn? Vieze Boekjes?
Okequote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er niet door getraumatiseerd hoor. Er is alleen geen meisje meer langs gekomen waar ik een goede kans bij maak en die enigzins gereageerd in mij. Was die er wel geweest had ik het vast al geprobeerd.
Bier...in de koelkast en een flesje naast mij. Vies doe ik zonder boekjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Doe mij die chips maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
* -Engel-geeft leeg flesje aan Friendjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bier...in de koelkast en een flesje naast mij. Vies doe ik zonder boekjes.
Langslopen niet als ze in mijn klas zou zitten of ik zo bevriend zijn dan wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OkeDus als zo'n meisje langs zou lopen dan zou je wel wat doen.
Dat mag ik hopen voor haarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r komt geen volgende keer.
Bier en chipsquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Langslopen niet als ze in mijn klas zou zitten of ik zo bevriend zijn dan wel.
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rooktenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikOf op werk of ergens anders waar je regelmatig komt
Inderdaadquote:
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rookten
Knowing my luck: not gonna happenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaar![]()
Ja en? Na 1 of 2 slokken/happen proef je daar vrijwel niks meer van. Plus, zo kieskeurig kan je ook niet bepaald zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rookten
Ja dan wel. Dan zou ik de gok nog durven wagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikOf op werk of ergens anders waar je regelmatig komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |