Ja, maar als je al redelijk afknapt op haar IQ, dat ze het romantisch vind als je haar veters strikt omdat ze het zelf niet kan, dan is het niet echt gepast om min of meer te spelen met haar gevoelens als zij wel hoteldebotel is.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet alleen over joh het is een combinatie als ze echt onuitstaanbaar is kan je het gewoon uitmaken.
Ik heb er 1 ding over gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet waar! Jij begon er zelf over.
BEN JIJ DIK???quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 ding over gezegd.
Waarna jij het de hele tijd benadrukt.
Wij mannen hebben ook gevoel he
Meestal niet na bier.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gevoel? Wat een wijvenopmerking zegquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ja ik heb net geleerd van iemand die er onderzoek na had gedaan, dat wij ons meer moeten inleven in de vrouw.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gevoel? Wat een wijvenopmerking zeg
Nee hoor helemaal niet dom dat ene meisje waar ik het aan vroeg had vrij weinig vrienden en vriendinnen dus het afzeikgehalte op school was miniem. Want we waren toch twee losers die dan met elkaar zouden hebben. En ze was ook niet echt heel knap.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bestaan? Dat is voor sommige algenoeg. Je moest eens weten wat voor opmerkingen ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Fuck al die mensen. Dood is nog niet erg genoeg voor ze.
[..]
Dat is eigenlijk best dom. Ook al is kut om te worden afgewezen. De kans dat je een leuke meid misloopt is aanwezig
Het altijd gezellige land van Maas en Waalquote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
uit welke omgeving komt royco eigenlijk? ben nieut nieuwsgierig hoor
Leeuwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het altijd gezellige land van Maas en Waal
Nou spelen is het niet eerder gewoon de gok wagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, maar als je al redelijk afknapt op haar IQ, dat ze het romantisch vind als je haar veters strikt omdat ze het zelf niet kan, dan is het niet echt gepast om min of meer te spelen met haar gevoelens als zij wel hoteldebotel is.
Dat had ik moeten doenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt daar toch wel weer een fotocollage van gemaakt hè?
Of verbrand en teruggestuurd.
It could be worse. I don't yet how but it couldquote:
Nee heb je en een klap op je bek kan je krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet dom dat ene meisje waar ik het aan vroeg had vrij weinig vrienden en vriendinnen dus het afzeikgehalte op school was miniem. Want we waren toch twee losers die dan met elkaar zouden hebben. En ze was ook niet echt heel knap.
Die andere meiden waren veel te knap en ver boven mijn stand dus ze zouden toch wel nee hebben gezegd. Of vonden een vriend van mij veel en veel interessanter.
nee ik ken tquote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ken je het ook, of heb je gegoogled?
Ik ben er niet door getraumatiseerd hoor. Er is alleen geen meisje meer langs gekomen waar ik een goede kans bij maak en die enigzins gereageerd in mij. Was die er wel geweest had ik het vast al geprobeerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik moeten doenvolgende keer doe ik dat
[..]
It could be worse. I don't yet how but it could
[..]
Nee heb je en een klap op je bek kan je krijgen![]()
Maar om nu helemaal nooit iemand meer te vragen na een zo'n ervaring vind ik eigenlijk wel een beetje raar.
D'r komt geen volgende keer.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik moeten doenvolgende keer doe ik dat
[..]
doe maar bierquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Nu moet ik langer wachten tot het laatste deel....
Iemand Chips? Iemand bier? Wijn? Vieze Boekjes?
Okequote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er niet door getraumatiseerd hoor. Er is alleen geen meisje meer langs gekomen waar ik een goede kans bij maak en die enigzins gereageerd in mij. Was die er wel geweest had ik het vast al geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |