Bier...in de koelkast en een flesje naast mij. Vies doe ik zonder boekjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Nu moet ik langer wachten tot het laatste deel....
Iemand Chips? Iemand bier? Wijn? Vieze Boekjes?
Doe mij die chips maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
* -Engel-geeft leeg flesje aan Friendjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bier...in de koelkast en een flesje naast mij. Vies doe ik zonder boekjes.
Langslopen niet als ze in mijn klas zou zitten of ik zo bevriend zijn dan wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OkeDus als zo'n meisje langs zou lopen dan zou je wel wat doen.
Dat mag ik hopen voor haarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r komt geen volgende keer.
Bier en chipsquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Langslopen niet als ze in mijn klas zou zitten of ik zo bevriend zijn dan wel.
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rooktenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikOf op werk of ergens anders waar je regelmatig komt
Inderdaadquote:
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rookten
Knowing my luck: not gonna happenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaar![]()
Ja en? Na 1 of 2 slokken/happen proef je daar vrijwel niks meer van. Plus, zo kieskeurig kan je ook niet bepaald zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had sjans vanmiddag tijdens 't werk, maar ze rookten
Ja dan wel. Dan zou ik de gok nog durven wagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikOf op werk of ergens anders waar je regelmatig komt
I am with you with thatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knowing my luck: not gonna happen
dus je scoort welquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I am with you with that![]()
Ik scoor net zo veel als feyenoord dit seizoen
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Misschien als je haar heel lief aan kijkt stopt ze speciaal voor jou met roken en zuigt ze alleen nog aan jouw sigaar![]()
De kans dat ik ze nog een keer tegenkom morgenmiddag is zeer gering.. Al heb ik wel weer dezelfde route en tijden..quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Na 1 of 2 slokken/happen proef je daar vrijwel niks meer van. Plus, zo kieskeurig kan je ook niet bepaald zijn
Gewoon doenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan wel. Dan zou ik de gok nog durven wagen.
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
In het verleden heb ik een paar keer gescoord jaquote:
Arme Jofuquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac krijgt eerder een MI van een meisje dat dr sigaret uitdrukt in J-K's haar omdat die op asbak hoogte staat
Die bestaan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doennu nog een leuk meisje tegen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |