checkquote:
Het zou moeten zijn en ik quote:quote:
quote:Koffie, thee, limonade en vieze boekjes
Ja natuurlijk heeft iedereen minpunten maar ze heeft nogal wat belangrijke minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.
[..]
Gelukkigik was even bang dat ze niet bestonden
Ja maar wie wil er nou limonadequote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:
n wittequote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef mij in de zomer ook maar een lekker koud biertje
Citroensap in ijs met een beetje water. Vervolgens suikerpot er naast en smullen maarquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zozo hoge pet op van jezelf.quote:
Dan moet jij dat gesprekje opstraten. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou het zelf ook niet durven.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iedereen minpunten maar ze heeft nogal wat belangrijke minpunten.
Ze is zo verschrikkelijk stil en zal nooit en te nimmer een gesprekje opstarten. Dat is toch wel een beetje vervelend ik wil wel gewoon gezellig kunnen praten met iemand. Maar ik merk wel dat ze me grappig vind ik zie hier vaak lachen om mijn grappen.
Als puber ik maar vragen om die vieze boekjesquote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gelijk hebt, dat zegt ie idd.
Zo'n lichte witte, of een Juupje (die je dan echt véél te snel achterover tiktquote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij wodka overal lekker bij
Morgen is weer een dagquote:
Heb dat altijd met Corona, die tik je echt snel wegquote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n lichte witte, of een Juupje (die je dan echt véél te snel achterover tikt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |