Het is iig beter dan de zooi die er ten zuiden van ligt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Brabant?
*betyar inseint*quote:
Het systeem vertoonde inderdaad al eerder tekenen van rot. Onder het gewicht daarvan is de boel uiteindelijk in elkaar geklapt. Toch heb ik begrepen dat Gorbatsjov ook in grote mate verantwoordelijk is omdat hij aanstuurde op hervormingen. Kan het mis hebben overigens.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De Sovjet-Unie is door een veelvoud aan oorzaken in elkaar gestort. Onder andere een ingestorte productie (landbouw en industrie), failliet land en een enorm vergrijsd en incompetent politbureau.
Ik een beetje omdat mijn moeder uit Brabant komt, maar verder heb ik er geen binding mee. Ze geven minder fooi dan andere Nederlanders.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Brabant?
quote:
Ben niet zo van carnaval.quote:
quote:
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@PHP, ga je nog iets nuttigs zeggen? Of geef je gewoon toe dat je kennis tekortschiet?
Nee ik probeerde je uit te leggen wat t verschil is tussen een quote en een persoonlijke bewering.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.
Kapitalistische wc-rollen
Klassieke overschatting van de macht van de president. Daar lijden heel veel mensen aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.
Kapitalistische wc-rollen
Glasnost en perestrojka ja, maar bij mijn weten was hij niet uit op dusdanige hervormingen die er toe zouden leiden dat de sovjet in elkaar zou vallen. Alhoewel hij wel weer de planeconomie wilde afschaffen..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het systeem vertoonde inderdaad al eerder tekenen van rot. Onder het gewicht daarvan is de boel uiteindelijk in elkaar geklapt. Toch heb ik begrepen dat Gorbatsjov ook in grote mate verantwoordelijk is omdat hij aanstuurde op hervormingen. Kan het mis hebben overigens.
Ik word week van dat accent. Elke zin eindigt in een vraag.quote:
Ik ook niet...quote:
Had jij niet eerder geprobeerd VMBO'ertjes wat bij te brengen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee ik probeerde je uit te leggen wat t verschil is tussen een quote en een persoonlijke bewering.
Mwah, het is volgens mij geen persoonlijke mening dat Reagan 24 7 bezig was met het bestrijden van het communisme en dan niet in de laatste plaats de sovjet.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee ik probeerde je uit te leggen wat t verschil is tussen een quote en een persoonlijke bewering.
Dat vond mijn vader gelukkig ook.quote:
Of nie dan.......quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word week van dat accent. Elke zin eindigt in een vraag.
Lastig, enige kans is er altijd. Ligt er ook aan hoe de behandelende ambtenaren dit beoordelen. Je voorstel is op het eerste gezicht logischer dan wat er anders wel zou mogenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zwarte lijn is de bebouwingsgrens op ons erf. Dit vind ik compleet onlogisch maar dat terzijde.
Nu wil ik waar de rode lijn loopt een schuur aanbouwen. En nu wilde ik wel weten of ik enige kans maak.
T schoot inderdaad verder door dan de bedoeling was van Gorbatsjov.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Glasnost en perestrojka ja, maar bij mijn weten was hij niet uit op dusdanige hervormingen die er toe zouden leiden dat de sovjet in elkaar zou vallen. Alhoewel hij wel weer de planeconomie wilde afschaffen..
Bestaan er geen eufemismen voor het woord vmbo?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had jij niet eerder geprobeerd VMBO'ertjes wat bij te brengen?
Ik krijg nare kriebels van dat accentquote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een irritant accent.
Ik snap ook niet waarom ze het hart van het speelhuisje aan hebben gehoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lastig, enige kans is er altijd. Ligt er ook aan hoe de behandelende ambtenaren dit beoordelen. Je voorstel is op het eerste gezicht logischer dan wat er anders wel zou mogen
Je moet de gozers ook ontwijken en met niemand onder de rivieren een serieus gesprek proberen aan te gaan. Zolang je die vuistregels aanhoudt moet t goed komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een irritant accent.
Mijn Brabantse nichtjes hebben eerder een Goois accent.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
School voor de intellectueel minder bedeelden?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bestaan er geen eufemismen voor het woord vmbo?
In je kruis zeker?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik krijg nare kriebels van dat accent
Er zit inderdaad geen logica inquote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze het hart van het speelhuisje aan hebben gehouden![]()
![]()
The big question blijft natuurlijk als hij daar echt op uit was of dat het gewoon een domme fout was.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T schoot inderdaad verder door dan de bedoeling was van Gorbatsjov.
Onderontwikkelde apen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bestaan er geen eufemismen voor het woord vmbo?
svdimbquote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
School voor de intellectueel minder bedeelden?
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
School voor de intellectueel minder bedeelden?
Gast, doe normaalquote:
Ik ga zo eens american history kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
Hej, een aardige film op de buis. Ga maar eens op de bank liggen.
Of eigenlijk een gebrek aan enig accent, alles exact ABN.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn Brabantse nichtjes hebben eerder een Goois accent.
Ik doelde ook meer op types als Ireen Wüst. Van dat accent met die 'Brabant de gekste!' word ik redelijk agressief.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet de gozers ook ontwijken en met niemand onder de rivieren een serieus gesprek proberen aan te gaan. Zolang je die vuistregels aanhoudt moet t goed komen.
Die tijd ligt alweer jaren achter me. Was even vergeten hoe moeilijk dat is..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had jij niet eerder geprobeerd VMBO'ertjes wat bij te brengen?
quote:
Hockey achtergrond?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn Brabantse nichtjes hebben eerder een Goois accent.
Je vroeg er gewoon om.quote:
Ga dit jaar voor het eerst; maar moet nog een kostuum toveren.quote:
Je hebt niet alles in de hand in het grote mensen leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
The big question blijft natuurlijk als hij daar echt op uit was of dat het gewoon een domme fout was.
Ja ok dan is het net te doen inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet de gozers ook ontwijken en met niemand onder de rivieren een serieus gesprek proberen aan te gaan. Zolang je die vuistregels aanhoudt moet t goed komen.
American History X?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo eens american history kijken
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga dit jaar voor het eerst; maar moet nog een kostuum toveren.
Als wie of wat ga je verkleed?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Al helemaal als je de grenzen bij de buren erbij pakt:
[ afbeelding ]
Twee jaar geleden kwamen mensen uit rotterdam bij ons carnavallen, die vent ging helemaal los in zijn Elvis kostuum en zijn vriendin en kind zaten als een stel muurbloempjes zonder pak in een hoekje.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is jouw leven eigenlijk al voorbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt niet alles in de hand in het grote mensen leven.
Ja, was die x vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Noord-Brabant is een verzamelplaats van shagrokers, volkszangers, koppelbazen en slissende meisjes, maar dat heeft niets met de rooms-katholieke kerk te maken.
Laat ook maarquote:
Ik wilde een opmerking maken over de PVV en de film in kwestie, maar ik za het je besparen.quote:
Niet doen!!!Dadelijk bekeer je nog.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo eens american history kijken
Dit kan ik slechts beamen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Reya het volgende:
Ik zal me beperken tot het citeren van een groter geest:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken over de PVV en de film in kwestie, maar ik za het je besparen.
Niet getrouwd en de vriendin is nog steeds niet per ongeluk zwanger geworden. Maar goed, samenwonen is natuurlijk niet goed voor de bachelor style.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is jouw leven eigenlijk al voorbij?
Ik doelde inderdaad op kinderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet getrouwd en de vriendin is nog steeds niet per ongeluk zwanger geworden. Maar goed, samenwonen is natuurlijk niet goed voor de bachelor style.
Jij woont toch ook samen? Enschede?
Zwolle?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op kinderen.
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij. Woon niet in Enschede, maar aan de andere kant van Overijssel.
En, bevallen de Staphorster zondagen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op kinderen.
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij. Woon niet in Enschede, maar aan de andere kant van Overijssel.
Ik woon helemaal niet in de inteeltbelt.quote:
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?quote:
Ook pvda? Of toch VVD in de familiequote:
Nee. Het sloeg nergens op.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?
Hardenbergquote:
quote:Na een melding van vernielingen door jeugd in de omgeving van het centrum en Agrifirm, trof de politie de inwoner van de Wijk in de Havenstraat aan. Op zijn hand was verf zichtbaar, maar hij gaf aan zijn kamer geverfd te hebben. Toen hij zijn weg mocht vervolgen, ontdekte de politie kort hierna een muur vol zojuist aangebrachte graffiti aan bij de Agrifirm. Omdat de kleur overeen kwam met de verf op de hand van de 19-jarige, werd hij kort hierna aangehouden op het Zuideinde.
Je moet eens leren wat je wel en wat je niet serieus moet nemen.quote:
Je maakt t me nu wel erg lastig hoor..quote:
Ik kon t wel waarderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?
Deventer.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je maakt t me nu wel erg lastig hoor..
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ersquote:
Goedkoop wonen, mooie historie. Wel een beetje braaf.quote:
*chais longue klaarzet*quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ers
Deventer was toch juist de meest criminele stad in wijde omtrek?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goedkoop wonen. Wel een beetje braaf.
Ach ja, er valt best het een en ander te beleven en bovendien ligt het relatief centraal.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goedkoop wonen. Wel een beetje braaf.
De Universiteit is echter wel zo seculier als maar zijn kan.quote:
Mooie historie. De A1 is natuurlijk niet echt een feest.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, er valt best het een en ander te beleven en bovendien ligt het relatief centraal.
Is ie leraar geweest?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik schat de nichtjes niet in als VVD'ers en mijn oma en tante al helemaal niet. Overigens heb ik wel een VVD'er in de familie. Mijn opa en oma zijn denk ik CDA stemmers.quote:
Die is minder inderdaad. Voor feestjes / concerten pak ik ook liever het OV en dan gewoon een slaapplek daar regelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mooie historie. De A1 is natuurlijk niet echt een feest.
Sommige dingen moet je op dat niveau niet proberen te leren.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan t ook best rechtstreeks vragen. Dat is misschien wel eenvoudiger.quote:
terecht.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
de KRO is trouwens flink aan het zagen de poten van de aarstbisschop.
Hoe bevalt de relatie eigenlijk? Kan ze je voorkeur voor tering metal een beetje waarderen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is minder inderdaad. Voor feestjes / concerten pak ik ook liever het OV en dan gewoon een slaapplek daar regelen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan t ook best rechtstreeks vragen. Dat is misschien wel eenvoudiger.
Bij deze.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan t ook best rechtstreeks vragen. Dat is misschien wel eenvoudiger.
En hier al jaren niet meer gesignaleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar PMB was/is wel Christelijk, Du_ke
Zeker die Eijk is geen beste. Heeft daarvoor in het bisdom Groningen-Drenthe ook al veel kwaad bloed gezet.quote:
Die bevalt nog steeds prima. De voorkeur voor teringherrie is de laatste jaren alweer flink afgezwakt en zij bleek wat muzieksmaak betreft geheel onverwacht een stuk extremer dan ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe bevalt de relatie eigenlijk? Kan ze je voorkeur voor tering metal een beetje waarderen?
Voel ik me bepaald niet toe geroepenquote:
Wat?quote:
Ze rookt toch geen shag?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die bevalt nog steeds prima. De voorkeur voor teringherrie is de laatste jaren alweer flink afgezwakt en zij bleek wat muzieksmaak betreft geheel onverwacht een stuk extremer dan ik.
Ik heb 3 jaar voor de klas gestaan.quote:
En bij welke functie had je het gevoel meer voor de maatschappij te betekenen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar voor de klas gestaan.Economie en bedrijfseconomie gegeven van 2 VMBO tot en met 6 VWO.
Ben vriendelijk he?quote:
Sterkte.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tot later leute! Morgen weer vroeg richting Den Haag.
Ik heb een oom die ik best wel mag die VVD stemt en een vegetatisch nichtje die ik dan weer veel minder mag. Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn oom die ik best wel mag stemt GL. Ik stond echt even perplex hoor.
En wat is er precies mis met het VMBO? Behalve dan dat het een dikke teringzooi is door de overheid?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar voor de klas gestaan.Economie en bedrijfseconomie gegeven van 2 VMBO tot en met 6 VWO.
Nee, ze is al een aantal jaar gestopt met het roken van sigaretten. Daarnaast bedoelde ik met geheel onverwacht ook dat ze totaal niet aan het stereotype voldoet.quote:
En een poosje voor deze kleuterklas.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Veel plezier onderwegquote:Op zondag 6 februari 2011 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Truste!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar bij mij ging het erom dat ik er totaal geen voorstelling bij kon maken, stel dat jij een dikke oom hebt die sigaar rookt en in een BMW rijdt en ook nog eens 2 ton per jaar vangt. Zou jij hem er dan van verdenken GL te stemmen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb een oom die ik best wel mag die VVD stemt en een vegetatisch nichtje die ik dan weer veel minder mag. Dat kan gebeuren.
Ik ken die types wel. Maar vaker nog stemmen ze dan SP.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar bij mij ging het erom dat ik er totaal geen voorstelling bij kon maken, stel dat jij een dikke oom hebt die sigaar rookt en in een BMW rijdt en ook nog eens 2 ton per jaar vangt. Zou jij hem er dan van verdenken GL te stemmen?
waarom niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar bij mij ging het erom dat ik er totaal geen voorstelling bij kon maken, stel dat jij een dikke oom hebt die sigaar rookt en in een BMW rijdt en ook nog eens 2 ton per jaar vangt. Zou jij hem er dan van verdenken GL te stemmen?
Je zou dat inderdaad niet verwachten, maar die stereotypen zijn ook niet altijd toepasbaar. Mijn rechtsere oom is directeur van een poppodium, ook daarvan verwacht je geen VVD.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud is die jongen? Ik heb wel eens gehoord dat de kans op genezing bij 30+ erg klein is.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef du_ke het volgende:
Ik heb een rechtse (VVD) zwager. Die jongen is afkomstig uit Oost-Groningen en zijn moeder zit in de bijstand.
Maar mijn zusje voedt hem wel op.
Nog geen 30. Dus het is nog niet terminaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoe oud is die jongen? Ik heb wel eens gehoord dat de kans op genezing bij 30+ erg klein is.
Gelukkig. Vooral voor jou, want het is toch een schande in de familie.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog geen 30. Dus het is nog niet terminaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Als ze praktisch zijn aangelegd wel. Indien van die nutteloze theorieopleidingen en "management" dan blijft het de rest van hun leven sappelen.quote:
Hoe bestrijd je nonterminale VVDeritis eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog geen 30. Dus het is nog niet terminaal.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gelukkig. Vooral voor jou, want het is toch een schande in de familie.![]()
Voor php:Ik heb goede hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Liefde.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe bestrijd je nonterminale VVDeritis eigenlijk?
Zelfs als ze praktisch zijn is dit maar voor een bescheiden deel weggelegd. Anders blijft modaal of iets meer toch vaak de top.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ze praktisch zijn aangelegd wel. Indien van die nutteloze theorieopleidingen en "management" dan blijft het de rest van hun leven sappelen.
Dat dacht ik ook toen ik 18 was, stemde ik zomaar Bolkesteinquote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
Wie onder de 40 geen links stemt heeft geen hart, wie boven de 40 geen rechts stemt heeft geen verstand.
Jongens ik heb op mijn 18e al verstand!!!!!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ze praktisch zijn aangelegd wel. Indien van die nutteloze theorieopleidingen en "management" dan blijft het de rest van hun leven sappelen.
pikant.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 18 was, stemde ik zomaar Bolkestein
Volgens bovenstaande zin heb je geen hart.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
Wie onder de 40 geen links stemt heeft geen hart, wie boven de 40 geen rechts stemt heeft geen verstand.
Jongens ik heb op mijn 18e al verstand!!!!!!
Dat had ik ook. Toen bestond de werkelijkheid uit gesimplificeerde economische principetjes. De nuance en voeling met de empirische werkelijkheid kwamen pas later.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee, dat was Voorhoeve toen nog, Bolkestein kwam daarna. Maar na Paars-I ben ik naar D66 opgeschoven.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volgens bovenstaande zin heb je geen hart.
Toen zat je nog op school en kon je nadenken. Trouwens is ONZ niet jouw stekkie?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach het is toch maar gokken of er wat nuttigs in staatquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb echt te weinig internet gehad om de SC's in de gaten te houden.
Meestal vind ik een SC pas bij pagina 3 of 4.
Ik één keer, maar dat was voor de gemeenteraad en ging het om lokale issues.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef du_ke het volgende:
Ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering eens SP gestemd
Mensen die Bolkestein stemmen behoren inderdaad in ONZ.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toen zat je nog op school en kon je nadenken. Trouwens is ONZ niet jouw stekkie?
Bij mij was het afzetten tegen de opkomst van Fortuynquote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik één keer, maar dat was voor de gemeenteraad en ging het om lokale issues.
De VVD is conservatief-liberaal. En wmb mogen ze nog een stukje conservatiever worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Voorhoeven was liberaler dan de huidige VVD. Ik zag hem graag vertrekken, maar als liberalisme je criterium is had je aan hem een betere.
Vertel eens, welke inhoudelijke maatregelen hebben jou het ware gezicht van Bos doen tonen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond 4 jaar geleden bos nog een toffe man, hij zij zoveel leuke dingen over mensen met een kleine portemonnee en oudjes die het moeilijk hebben. Tot ik zag wie Bos echt was
Ik vind het erg zonde dat de VVD zo van de liberale lijn is afgedreven.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Voorhoeven was liberaler dan de huidige VVD. Ik zag hem graag vertrekken, maar als liberalisme je criterium is had je aan hem een betere.
Nee, dat (Voorhoeve, Winsemius, Weisglas en wijlen Dijkstal) zijn de echte liberalen. De VVD is een ex-liberale partij. Puur conservatief nu, daarom voel jij je er nu kennelijk ook zo tot aangetrokken.quote:
Klopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is toch maar gokken of er wat nuttigs in staat
Ik niet. Althans, ik heb niets met progressief liberaal in deze tijd. Even vasthouden aan de traditionele normen en waarden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind het erg zonde dat de VVD zo van de liberale lijn is afgedreven.
Wat zijn die traditionele normen en waarden precies?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik niet. Althans, ik heb niets met progressief liberaal in deze tijd. Even vasthouden aan de traditionele normen en waarden.
Niks, wat ik ben vooralsnog een lintworm die zich vastgezogen heeft aan de darmwand van de verzorgingsstaat. Maar Bos heeft geen enkele maatregel genomen die op wat voor manier dan ook heeft geleid tot een betere situatie voor de gewone man.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vertel eens, welke inhoudelijke maatregelen hebben jou het ware gezicht van Bos doen tonen?
Ik ben maar matig voor de economie momenteel. Het grote verbrassen ben ik de laatste weken maar matig aan toegekomenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt.
Daarnaast vanavond weer lekker 400 euro verbrast
Iemand moet de economie draaiend houden!
Niet eens het redden van ABN-Amro en ING?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, wat ik ben vooralsnog een lintworm die zich vastgezogen heeft aan de darmwand van de verzorgingsstaat. Maar Bos heeft geen enkele maatregel genomen die op wat voor manier dan ook heeft geleid tot een betere situatie voor de gewone man.
Dat weet ik maar toch is dat zonde.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik niet. Althans, ik heb niets met progressief liberaal in deze tijd. Even vasthouden aan de traditionele normen en waarden.
Wat vind jij een goede maatregel voor "de gewone man". Wie is "de gewone man" eigenlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, wat ik ben vooralsnog een lintworm die zich vastgezogen heeft aan de darmwand van de verzorgingsstaat. Maar Bos heeft geen enkele maatregel genomen die op wat voor manier dan ook heeft geleid tot een betere situatie voor de gewone man.
Net als de gematigde Islam heb je ook een gematigde PVV en dat is de VVD op dit moment.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat (Voorhoeve, Winsemius, Weisglas en wijlen Dijkstal) zijn de echte liberalen. De VVD is een ex-liberale partij. Puur conservatief nu, daarom voel jij je er nu kennelijk ook zo tot aangetrokken.
Ik heb veel liever mensen als als verdonk rutte wilders teeven wiegel bolkestein mat herben aptroot en zalm. Dat zijn echte liberalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat (Voorhoeve, Winsemius, Weisglas en wijlen Dijkstal) zijn de echte liberalen. De VVD is een ex-liberale partij. Puur conservatief nu, daarom voel jij je er nu kennelijk ook zo tot aangetrokken.
Niet iedereen kan tegelijk verbrassen, er zijn periodes van geld verdienen en periodes van geld uitgevenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben maar matig voor de economie momenteel. Het grote verbrassen ben ik de laatste weken maar matig aan toegekomen.
Klopt. Aan de PVV zelf is inderdaad niets gematigd. Nou ja Brinkman misschien, maar die zal er binnenkort wel uitgeschopt worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Net als de gematigde Islam heb je ook een gematigde PVV en dat is de VVD op dit moment.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb veel liever mensen als als verdonk rutte wilders teeven wiegel bolkestein mat herben aptroot en zalm. Dat zijn echte liberalen.
Ik heb het over al die belastingverhogingen die in 2007 genomen werden, je weet wel, toen zalm de begroting schoon had afgedragen aan Bos.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet eens het redden van ABN-Amro en ING?
Dat zijn totaal *geen* liberalen, sorry php. Behalve Zalm misschien.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb veel liever mensen als als verdonk rutte wilders teeven wiegel bolkestein mat herben aptroot en zalm. Dat zijn echte liberalen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn grote uitgaven de laatste tijd waren extra aflossingen aan de IB-groep maar dat telt niet mee ben ik bang.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet iedereen kan tegelijk verbrassen, er zijn periodes van geld verdienen en periodes van geld uitgeven
Oh jawel hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn grote uitgaven de laatste tijd waren extra aflossingen aan de IB-groep maar dat telt niet mee ben ik bang.
Die mag je zelf bedenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede maatregel voor "de gewone man". Wie is "de gewone man" eigenlijk.
Belastingverhogingen? Ik ken alleen de milieutax en vliegtax.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het over al die belastingverhogingen die in 2007 genomen werden, je weet wel, toen zalm de begroting schoon had afgedragen aan Bos.
De man die er door bezuinigingen niet op achter uit gaat als het regeringsbeleid betreft en die er teveel op achteruit gaat als het aan de oppositie ligt.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede maatregel voor "de gewone man". Wie is "de gewone man" eigenlijk.
Dat is volgens mij ook gewoon een echte liberaal, maar daarnaast ook een pragmaticus die een partij met een conservatieve en liberale vleugel bij elkaar moet houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
Ow ja en Rutte, die is in zijn hart ook nog wel een liberaal denk ik.
Neenee, jij poneert wat. Ik niet.quote:
Conservatief-liberaal, lees anders z'n boek eens. Religie schijnt ook nog een prominente rol te spelen in z'n leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
Ow ja en Rutte, die is in zijn hart ook nog wel een liberaal denk ik.
Straks kan jij gaan verdienen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het verbrassen uit eerdere jaren afbetalen
Alle accijnze op genotsmiddelen zijn verhoogd terwijl daar geen financiële noodzaak voor was, alhoewel dat ook typisch grappen zijn die van de cu kunnen komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef eriksd het volgende:
G
[..]
Belastingverhogingen? Ik ken alleen de milieutax en vliegtax.
Heb daar al wel een beginnetje mee gemaakt hoorquote:
Liberalen bij de VVD? 15 jaar geleden was dat misschien het geval, alhoewel de 'liberale' ideeen tijdens paars vopornamelijk bij D66 vandaan kwamen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook gewoon een echte liberaal, maar daarnaast ook een pragmaticus die een partij met een conservatieve en liberale vleugel bij elkaar moet houden.
Geen noodzaak? was de staatsschuld al bijna afgelost dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alle accijnze op genotsmiddelen zijn verhoogd terwijl daar geen financiële noodzaak voor was, alhoewel dat ook typisch grappen zijn die van de cu kunnen komen.
Belastingen verlagen natuurlijk, en eens kritisch te kijken naar belastingen waar iedereen gebruik van maakt.quote:
jeanine hp is ook vrij liberaal. Zo lopen er wel meer rond, maar de koers van het huidige kabinet is met name klootjesvolkconservatief.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Liberalen bij de VVD? 15 jaar geleden was dat misschien het geval, alhoewel de 'liberale' ideeen tijdens paars vopornamelijk bij D66 vandaan kwamen.
Schei uit. Dit is een SC.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij doet niet anders. Daarom is ie ook zo goed in het verzieken van discussies.
Pas bij je 40e - 50e komt de zilvervloot binnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb daar al wel een beginnetje mee gemaakt hoor.
Inderdaad. Als we de borreltafel maar tevreden houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
jeanine hp is ook vrij liberaal. Zo lopen er wel meer rond, maar de koers van het huidige kabinet is met name klootjesvolkconservatief.
Zalm, is dat niet die man die 30 miljard heeft "geleend" van het ABP eind jaren negentig?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het over al die belastingverhogingen die in 2007 genomen werden, je weet wel, toen zalm de begroting schoon had afgedragen aan Bos.
Dan heb ik nog evenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pas bij je 40e - 50e komt de zilvervloot binnen.
Daarom laat ik het ook maar gaan. Maar echt let eens op je postgedrag af en toe. Daar heb je je bans aan te danken namelijk.quote:
Ah, belastingen verlagen. Daar ben ik uiteraard voor. Nog iets van een suggestie welke belasting dat zou moeten zijn? En voor wie?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Belastingen verlagen natuurlijk, en eens kritisch te kijken naar belastingen waar iedereen gebruik van maakt.
Met jou heeft discussiëren echt geen zin he?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen noodzaak? was de staatsschuld al bijna afgelost dan?
Alles voor iedereen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, belastingen verlagen. Daar ben ik uiteraard voor. Nog iets van een suggestie welke belasting dat zou moeten zijn? En voor wie?
Sorry, toen zat ik nog in m'n pa's balzakquote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Zalm, is dat niet die man die 30 miljard heeft "geleend" van het ABP eind jaren negentig?
Voor wie zou je denken?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, belastingen verlagen. Daar ben ik uiteraard voor. Nog iets van een suggestie welke belasting dat zou moeten zijn? En voor wie?
Mwah, het gaat nu om inkomsten.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even. hoewel dat juist de tijd is dat veel mensen krap zitten met opgroeiende kinderen en dergelijke.
Als goed rentmeester moest hij weten dat de vergrijzing er aan kwam en dat de overheidsfinanciën nog lang niet op orde waren om dat op te vangen. Ook was een buffer om een crisis op te vangen niet gek geweest.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met jou heeft discussiëren echt geen zin he?
Toen Bos aantrad was er een klein begrotingsoverschot, en de staatsschuld viel ook nog wel mee, helemaal als je dat vergelijkt met andere landen om ons heen. Sorry duke maar dit soort dingen hoor je gewoon te weten.
De rente op 10 jarige staatsobligaties was fors, de rente op de staatsschuld ook. Financiering was vrij lastig, dan is een accijns en btw verhoging het beste. Brengt het minste schade toe.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met jou heeft discussiëren echt geen zin he?
Toen Bos aantrad was er een klein begrotingsoverschot, en de staatsschuld viel ook nog wel mee, helemaal als je dat vergelijkt met andere landen om ons heen. Sorry duke maar dit soort dingen hoor je gewoon te weten.
Het is liberaal naar Thorbeckes maatstaven, maar die maatstaven komen dan ook uit de 19de eeuw.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
jeanine hp is ook vrij liberaal. Zo lopen er wel meer rond, maar de koers van het huidige kabinet is met name klootjesvolkconservatief.
Check gewoon mijn post eens, ik poneer niet ''zomaar'' wat. Bij een echt discussie zal ik altijd mijn stellingnamen onderbouwen. Let wel, bij echte discussies. Niet in PVV bash topics.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom laat ik het ook maar gaan. Maar echt let eens op je postgedrag af en toe. Daar heb je je bans aan te danken namelijk.
Ik heb geen idee. Jij roept het. Ook voor mensen met een uitkering? En weet je hoeveel het verlagen van elke schijf met 1% kost?quote:
Nu ga ik naar bed, mensen die een paar posts hier boven vragen met vragen beantwoorden en dan zoiets durven te posten.......quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check gewoon mijn post eens, ik poneer niet ''zomaar'' wat. Bij een echt discussie zal ik altijd mijn stellingnamen onderbouwen. Let wel, bij echte discussies. Niet in PVV bash topics.
Ik heb toch echt de indruk dat je veel te vaak zomaar wat roept. Ik beticht je niet zomaar van trollen. Misschien is dat het niet, maar zo komt het wel over.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check gewoon mijn post eens, ik poneer niet ''zomaar'' wat. Bij een echt discussie zal ik altijd mijn stellingnamen onderbouwen. Let wel, bij echte discussies. Niet in PVV bash topics.
Nee dat geld hebben we gestoken in dingen als:quote:Op zondag 6 februari 2011 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als goed rentmeester moest hij weten dat de vergrijzing er aan kwam en dat de overheidsfinanciën nog lang niet op orde waren om dat op te vangen. Ook was een buffer om een crisis op te vangen niet gek geweest.
Ja hier word ik ook moe van.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu ga ik naar bed, mensen die een paar posts hier boven vragen met vragen beantwoorden en dan zoiets durven te posten.......
Nee, niet voor mensen met een uitkering. En ik weet dat het heel moeilijk is om de belastingen voor de middeninkomens te verlagen. Daar zit namelijk het gewicht.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Jij roept het. Ook voor mensen met een uitkering? En weet je hoeveel het verlagen van elke schijf met 1% kost?
En dat allemaal van een beetje duurdere peukenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat geld hebben we gestoken in dingen als:
Extra geld naar vogelaarwijken
milieu subsidies
bureau voor gezin en jeugd
als je wil scheiden moet je eerst in relatie therapie
en zo kan ik lang doorgaan. Er is geen cent extra gegaan voor het dekken van de vergrijzing.
Klinkt wel leuk inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Tip mensen. Morgen in Tegenlicht. wat zou er gebeuren wanneer de euro valt. 20:55
Loop eens wat topics van mij na waarin ik wel serieus ben. En als je de discussie hierboven bedoelt met Erik, tsjah, de antwoorden hoeven niet van een kant te komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb toch echt de indruk dat je veel te vaak zomaar wat roept. Ik beticht je niet zomaar van trollen. Misschien is dat het niet, maar zo komt het wel over.
Genoteerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Tip mensen. Morgen in Tegenlicht. wat zou er gebeuren wanneer de euro valt. 20:55
Om even bot te zijn, je mist gewoon het niveau om een serieus coherent betoog neer te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Loop eens wat topics van mij na waarin ik wel serieus ben. En als je de discussie hierboven bedoelt met Erik, tsjah, de antwoorden hoeven niet van een kant te komen.
Als je gewoon belastingen gaat verlagen geldt dat ook voor mensen met een uitkering. Weg prikkel. Hoe pak je dat aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, niet voor mensen met een uitkering. En ik weet dat het heel moeilijk is om de belastingen voor de middeninkomens te verlagen. Daar zit namelijk het gewicht.
Tja, ik kan ook wel roepen "de belastingen moeten omlaag". Prima. En dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Loop eens wat topics van mij na waarin ik wel serieus ben. En als je de discussie hierboven bedoelt met Erik, tsjah, de antwoorden hoeven niet van een kant te komen.
Het gaat niet alleen daarom,quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat allemaal van een beetje duurdere peuken![]()
Immigratie is een probaat middel tegen vergrijzing.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat geld hebben we gestoken in dingen als:
Extra geld naar vogelaarwijken
milieu subsidies
bureau voor gezin en jeugd
als je wil scheiden moet je eerst in relatie therapie
en zo kan ik lang doorgaan. Er is geen cent extra gegaan voor het dekken van de vergrijzing.
Met bier, peuken en diverse belastingen betalen we allesquote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarom,
alcohol
brandstof
diverse belastingen
Nee dan waren de uitgaven wel gestegen. Daarnaast was het overschot ook weer niet zo groot...quote:kortom iedereen werd weer eens goed genaaid. En dat terwijl Bos ook de mogelijkheid had om niets te doen, dan daalde de staatsschuld ook.
Met een fiscalist hierover in discussie schiet niet op geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ik kan ook wel roepen "de belastingen moeten omlaag". Prima. En dan?
Zodra we een probaat middel tegen de islamisering hebben gevonden is dat misschien nog wel een optie, of misschien moeten we een manier vinden om alleen immigranten uit west Europese landen en Amerikanen aan te trekken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Immigratie is een probaat middel tegen vergrijzing.
Dan lijk je net op Reaganquote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ik kan ook wel roepen "de belastingen moeten omlaag". Prima. En dan?
Mwoah. Weinig eer aan te behalen. Tenzij je een eigen bedrijfje hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met een fiscalist hierover in discussie schiet niet op geloof ik.
Doe je ook belastingaangiftes?
Ik zou er morgen best eens een topic over willen openen. Maar sowieso is dit betoog hier nogal paradoxaal met jouw vorige post waarin jij zegt ''En weet je hoeveel het verlagen van elke schijf met 1% kost?''. Alsof dat impliceert dat het veel geld kost om de IB te verlagen voor de middeninkomens.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je gewoon belastingen gaat verlagen geldt dat ook voor mensen met een uitkering. Weg prikkel. Hoe pak je dat aan?
En de middeninkomens betalen procentueel gezien nagenoeg niets aan de IB inkomsten. Alhoewel de IB als geheel sowieso een kostenpost voor de overheid is door de HRA.
De middeninkomens kan je ontzien als je meer vraagt in schijf 3. Of wil je box 3 verhogen?
Totdat je er achter komt dat de straatverlichting niet meer werkt en er te weinig politie op straat is om hangjongeren weg te schoppen.quote:
Welke islamisering? Die ene die wordt gevoed door het wegzetten als minderwaardig en gevaarlijk van alle moslims door de PVV?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zodra we een probaat middel tegen de islamisering hebben gevonden is dat misschien nog wel een optie, of misschien moeten we een manier vinden om alleen immigranten uit west Europese landen en Amerikanen aan te trekken.
Ik zie niet in waar dit elkaar bijt. De mensen in schijf 3 betalen verhoudingsgewijs het meest, laat onverlet dat alle 3 de schijven omlaag in totaal ongeveer 6 miljard kost, ruwweg. Das een hoop geld.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou er morgen best eens een topic over willen openen. Maar sowieso loopt is dit betoog hier nogal paradoxaal met jouw vorige post waarin jij zegt ''En weet je hoeveel het verlagen van elke schijf met 1% kost?''.
was ik al bang voor. Zal bij mij ook wel bij de HRA als aftrekpost blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. Weinig eer aan te behalen. Tenzij je een eigen bedrijfje hebt.
Zal wel aan het eind van mijn bachelor een kvk-nummertje aanvragen, dan doe ik als bijverdienste wel wat fiscaal invulwerk
Ik kom niet op straat en betaal graag voor diensten die ikzelf gebruikquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je er achter komt dat de straatverlichting niet meer werkt en er te weinig politie op straat is om hangjongeren weg te schoppen.
Voor jouw utopie is dit topic bedacht Lidmaatschap van Nederland opzeggen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom niet op straat en betaal graag voor diensten die ikzelf gebruik
Dat soort zaken zijn altijd ideaal verdienen. Ik doe ook wel eens wat freelance klusjes à 100 euro per uur.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. Weinig eer aan te behalen. Tenzij je een eigen bedrijfje hebt.
Zal wel aan het eind van mijn bachelor een kvk-nummertje aanvragen, dan doe ik als bijverdienste wel wat fiscaal invulwerk
Dit neem je serieusquote:
Ik heb m'n PC in de woonkamer gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit neem je serieus?
Ik kom m'n zolderkamertje niet af, welke Fok!ker wel?
Die uitgaven had ie kunnen compenseren door de uitgaves te verminderen of door een kleine belastingverhoging door te voeren.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met bier, peuken en diverse belastingen betalen we alles
[..]
Nee dan waren de uitgaven wel gestegen. Daarnaast was het overschot ook weer niet zo groot...
Ik heb een laptop, geen PC.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb m'n PC in de woonkamer gezet.
Je wilde juist verlaging zei je net.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die uitgaven had ie kunnen compenseren door de uitgaves te verminderen of door een kleine belastingverhoging door te voeren.
Nee, die andere, je weet wel die; waar moslims de Sharia willen invoeren, homo's en joden discrimineren, met sjalen over hun hoofden heen over straat gaan en waarbij je steeds meer niet Nederlands uitziende mensen over straat ziet lopen. De islamisering waardoor Rotterdam meer op het buitenland lijkt dan op Nederland.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke islamisering? Die ene die wordt gevoed door het wegzetten als minderwaardig en gevaarlijk van alle moslims door de PVV?
Hoeveel procent heb je die dan omlaag?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie niet in waar dit elkaar bijt. De mensen in schijf 3 betalen verhoudingsgewijs het meest, laat onverlet dat alle 3 de schijven omlaag in totaal ongeveer 6 miljard kost, ruwweg. Das een hoop geld.
Heb je nog studiekosten ofzo? Reis je met OV? Monumentenpand? Geef je aan goede doelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
was ik al bang voor. Zal bij mij ook wel bij de HRA als aftrekpost blijven.
Rotterdam heeft nooit op nederland geleken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, die andere, je weet wel die; waar moslims de Sharia willen invoeren, homo's en joden discrimineren, met sjalen over hun hoofden heen over straat gaan en waarbij je steeds meer niet Nederlands uitziende mensen over straat ziet lopen. De islamisering waardoor Rotterdam meer op het buitenland lijkt dan op Nederland.
Ja, maar als Bos de uitgavenkant had willen compenseren met een kleine belastingverhoging dan had dat gekund. Alleen stonden die belastingverhogingen niet in proportie met de stijging van uitgavenkant. Bos had destijds gewoon moeten kiezen om bijv geen:quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wilde juist verlaging zei je net.
1 gok ik zo. D66 wilde ooit schijf 1 en 2 verlagen met 2 en 1% en die kwamen tot een kostenpost van 4.9 miljard. Alle 3 1 procent omlaag schijnt 6 miljard te kosten. Zal morgen eens wat zoeken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel procent heb je die dan omlaag?
Het waren dan ook kleine verhogingen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die uitgaven had ie kunnen compenseren door de uitgaves te verminderen of door een kleine belastingverhoging door te voeren.
Die waar we voor Fortuijn nauwelijks last van hadden, die?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, die andere, je weet wel die; waar moslims de Sharia willen invoeren, homo's en joden discrimineren, met sjalen over hun hoofden heen over straat gaan en waarbij je steeds meer niet Nederlands uitziende mensen over straat ziet lopen. De islamisering waardoor Rotterdam meer op het buitenland lijkt dan op Nederland.
Goede doelen wel wat. En ik heb vorig jaar een fiets gekocht maar dat schiet allemaal niet op gok ikquote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je nog studiekosten ofzo? Reis je met OV? Monumentenpand? Geef je aan goede doelen?
Bij een economisch gunstig klimaat zou er best wel het eea te regelen zijn dunkt me.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
1 gok ik zo. D66 wilde ooit schijf 1 en 2 verlagen met 2 en 1% en die kwamen tot een kostenpost van 4.9 miljard. Alle 3 1 procent omlaag schijnt 6 miljard te kosten. Zal morgen eens wat zoeken.
Dus belastingverlagingen zijn vrij kostbaar. Ik zou inzetten op het versimpelen van de IB.
Dat was niet aan Bos om te beslissen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar als Bos de uitgavenkant had willen compenseren met een kleine belastingverhoging dan had dat gekund. Alleen stonden die belastingverhogingen niet in proportie met de stijging van uitgavenkant. Bos had destijds gewoon moeten kiezen om bijv geen:
Stimulerende maatregelen moeten nemen zoals ''green deals''
windmolenparken
vogelaarwijken
etc
Toen daar nog niets over gezegd mocht worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die waar we voor Fortuijn nauwelijks last van hadden, die?
Voor Fortuijn had men last van extreem linksen die makros of pvda politici probeereden op te blazen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die waar we voor Fortuijn nauwelijks last van hadden, die?
En als moslims de sharia voor zichzelf willen invoeren moeten ze dat lekker doen. Uiteindelijk geldt alleen de Nederlandse wet.
Bos zat toch achter de rekenmachine?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was niet aan Bos om te beslissen.
Om zo de economie wat extra te laten oververhittenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij een economisch gunstig klimaat zou er best wel het eea te regelen zijn dunkt me.
Gaat om heel veel mensen..quote:Ik moet wel zeggen dat het mij heel sterk lijkt dat als je box 1 verlaagt met 1 procent dat dat meteen 1 a 2 miljard kost.
Het zijn inderdaad allemaal leuke plannetjes, maar zolang er niet drastisch gesneden wordt in het takenpakket van de overheid is het niet echt realistisch.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
1 gok ik zo. D66 wilde ooit schijf 1 en 2 verlagen met 2 en 1% en die kwamen tot een kostenpost van 4.9 miljard. Alle 3 1 procent omlaag schijnt 6 miljard te kosten. Zal morgen eens wat zoeken.
Dus belastingverlagingen zijn vrij kostbaar. Ik zou inzetten op het versimpelen van de IB.
Schijf 1. En geldt voor een hoop mensen zoals Du_ke zegt.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij een economisch gunstig klimaat zou er best wel het eea te regelen zijn dunkt me.
Ik moet wel zeggen dat het mij heel sterk lijkt dat als je box 1 verlaagt met 1 procent dat dat meteen 1 a 2 miljard kost.
Ja maar hij bepaalde niet in zijn eentje het beleid.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bos zat toch achter de rekenmachine?
Ik wil morgen best eens nazoeken hoeveel belastingverhogingen hij heeft doorgevoerd, ik ben dan zelfs zo eerlijk om de belastingverlagingen eraf te trekken. Zo ben ik dan weer wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het waren dan ook kleine verhogingen.
Met hooguit anderhalve kilometer enkele reis schiet dat niet opquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
Mja, als je periodiek aan een ANBI-goed doel geeft kan je het gewoon aftrekken zonder drempel. Losse donaties geldt een drempeltje.
Alle beetjes helpen!
Ik had toen ik nog bij mijn ouders woonde en in Amsterdam werkte een fijne aftrekpost, want ik reisde gratis met mijn OV kaart maar kon wel aanspraak maken op de kilometeraftrek.
Veel te complex, lukt je niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil morgen best eens nazoeken hoeveel belastingverhogingen hij heeft doorgevoerd, ik ben dan zelfs zo eerlijk om de belastingverlagingen eraf te trekken. Zo ben ik dan weer wel.
Tenminste als mijn topic niet direct verzand in een zandbak.
Klopt. Ze moeten eerst keuzes durven maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad allemaal leuke plannetjes, maar zolang er niet drastisch gesneden wordt in het takenpakket van de overheid is het niet echt realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |