Flink zondigen, even sorry zeggen en weer verder gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef sigme het volgende:
Papen daarentegen zijn feestneuzen.
Ik kan nog niet online vinden waar de vreugdevuren in de Oosterpark zijnquote:
verhuis maar eens dan kom je er wel achterquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef du_ke het volgende:
Ik ben wel helemaal uitgeschreven geloof ik.
Ik heb mij overal (drie kerken en twee registers in twee landen) uitgeschreven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Monolith het volgende:
Ik ben officieel nog steeeds een atheïstische katholiek.
Meh.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Monolith het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven de Anglicaanse kerk.![]()
wat is dat voor een protestants intolerantie ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
katholieken hadden allang moeten worden losgemaakt van dit land. een eigen Brabantland ofzo. als ik iets incorrects mag zeggen
Die vind ik dan weer niet zo bijster boeiend.quote:
Goed, ... wat anders. Iets wat gelijk staan aan religie en een van mijn helden; James Randi over homeopathie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet zo bijster boeiend.
Wel aardig ja, maar kan weer niet tippen aan Mitchell & Webb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed, ... wat anders. Iets wat gelijk staan aan religie en een van mijn helden; James Randi over homeopathie.
Die is idd. erg geweldig, heel hun serie en hun vorige serie ook trouwens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel aardig ja, maar kan weer niet tippen aan Mitchell & Webb.
Nee ze sporen daar gewoon nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Noord-Brabant is een verzamelplaats van shagrokers, volkszangers, koppelbazen en slissende meisjes, maar dat heeft niets met de rooms-katholieke kerk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |