Flink zondigen, even sorry zeggen en weer verder gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef sigme het volgende:
Papen daarentegen zijn feestneuzen.
Ik kan nog niet online vinden waar de vreugdevuren in de Oosterpark zijnquote:
verhuis maar eens dan kom je er wel achterquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef du_ke het volgende:
Ik ben wel helemaal uitgeschreven geloof ik.
Ik heb mij overal (drie kerken en twee registers in twee landen) uitgeschreven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Monolith het volgende:
Ik ben officieel nog steeeds een atheïstische katholiek.
Meh.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Monolith het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven de Anglicaanse kerk.![]()
wat is dat voor een protestants intolerantie ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
katholieken hadden allang moeten worden losgemaakt van dit land. een eigen Brabantland ofzo. als ik iets incorrects mag zeggen
Die vind ik dan weer niet zo bijster boeiend.quote:
Goed, ... wat anders. Iets wat gelijk staan aan religie en een van mijn helden; James Randi over homeopathie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet zo bijster boeiend.
Wel aardig ja, maar kan weer niet tippen aan Mitchell & Webb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed, ... wat anders. Iets wat gelijk staan aan religie en een van mijn helden; James Randi over homeopathie.
Die is idd. erg geweldig, heel hun serie en hun vorige serie ook trouwens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel aardig ja, maar kan weer niet tippen aan Mitchell & Webb.
Nee ze sporen daar gewoon nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Noord-Brabant is een verzamelplaats van shagrokers, volkszangers, koppelbazen en slissende meisjes, maar dat heeft niets met de rooms-katholieke kerk te maken.
Ja maar je hebt toch niks te verberrugen?quote:Alle passagiers op Nederlandse luchthavens moeten zo snel mogelijk worden gecontroleerd met een bodyscan.
Dat heeft Minister Hirsch Ballin van Justitie in de Verenigde Staten afgesproken met zijn collega Janet Napolitano, zei hij gisteravond tegen de NOS.
Tot dusver wordt de bodyscan op Schiphol alleen bij wijze van proef toegepast. Bovendien kunnen mensen weigeren. De Europese Unie staat op dit moment nog geen enkel lid toe de bodyscan, die dwars door kleren heen kan kijken, verplicht te stellen.
Je wil toch niet dat terroristen en kinderverkrachters winnen?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch niks te verberrugen?
quote:Met het keurmerk hoopt het Amsterdamse stadsbestuur een eerlijker markt te creëren, waarin op een verantwoordelijke manier wordt gehoereerd. “Als mannen kunnen kiezen tussen een vrouw waarvan bekend is dat ze onder valse voorwendselen in een container vanuit Nigeria is geïmporteerd, terwijl ze wordt verkracht, mishandeld en bedreigd, of een bevallig Slavisch meisje dat zelf de touwtjes in handen heeft en voor een leuk vakantiehuisje aan de Zwarte Zee spaart, lijkt het me een uitgemaakte zaak. Zo kan de consument met zijn portemonnee stemmen tegen uitbuiting en vernedering van vrouwen”, aldus Asscher.
Liefhebber Rob Oudkerk juicht het initiatief van harte toe. “Tot vandaag kon je in de hoererij slechts onderscheid maken op basis van uiterlijk. Naar gelang je stemming liep je binnen bij een dikke Surinaamse, een typetje Balkan met een stevige bos hout voor de deur of een tenger Aziaatje. Nu kun je zien hoeveel minuten per dag ze naar buiten mogen, of ze goede voeding krijgen en niet aan lange transporten worden blootgesteld”, aldus de oud-politicus. “Voor een man als ik, die geeft om de wereld waarin zijn kinderen opgroeien, geeft dat een goed gevoel als ik de Oudezijds afstruin op zoek naar een stukje genegenheid.”
Shirley, die zich vanaf nu officieel een Thaise grashoer mag noemen, is blij met haar nieuwe status: “Mijn baan is uitdagend, divers, biedt me voldoende doorgroeimogelijkheden en mijn ‘vriend’ is er voor me als ik hem nodig heb, ook op het emotionele vlak. Ik ben blij met de erkenning die dit keurmerk biedt.”
Typisch een politicus. Ik zag eergisteren op televisie dat de hoofd beveiliging van Schiphol niet kon zeggen dat die scanner de aanslag had voorkomen, omdat ze dan eerst de hele route van die terrorist moeten volgen en er een scanner tussen zetten. Logisch, lijkt me. Maar Hirsch Ballin weet het wel beter dan die beveiliger. Lang leve de daadkracht.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat terroristen en kinderverkrachters winnen?
Schelden is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef Roquentin het volgende:
Typisch een politicus.
Als ik terroristje zou spelen zou ik het drinkwater vergiftigen. Een stuk eenvoudiger en levert meer doden op dan een vliegtuigje ooit zou kunnen doen.quote:Ik zag eergisteren op televisie dat de hoofd beveiliging van Schiphol niet kon zeggen dat die scanner de aanslag had voorkomen, omdat ze dan eerst de hele route van die terrorist moeten volgen en er een scanner tussen zetten. Logisch, lijkt me. Maar Hirsch Ballin weet het wel beter dan die beveiliger. Lang leve de daadkracht.
Als ik Al Qaida was, zou ik hem ook eens bestellen...
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Schelden is nergens voor nodig.
quote:Suppose you were an idiot and suppose you were a member of Congress. But I repeat myself.
Jawel. Ik had het over Ballin, en daar is schelden nog te mild voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Schelden is nergens voor nodig.
[..]
.
Hé, welkom terug... Ik dacht dat je je destijds voor goede doelen in Afrika in ging zetten ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef problematiQue het volgende:
Hallo allemaal! Ik was weer eens op fok!, dus ik dacht ik steek m'n hoofd weer eens in de POL slowchat. Hoop bekende namen zeg. Ik studeer nu, eindelijk, na 2 jaar werken en reizen. Eerste plan was geneeskunde, maar het is Sinologie geworden (Chinees). Ook leukBen inmiddels tweedejaars en ga vanaf juli 2010 een jaartje in Beijing studeren. En ik doe graag aan foto's: http://www.kevinschoenmakers.tk/
Dat was het wel weer...
Heequote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef problematiQue het volgende:
Hallo allemaal! Ik was weer eens op fok!, dus ik dacht ik steek m'n hoofd weer eens in de POL slowchat. Hoop bekende namen zeg. Ik studeer nu, eindelijk, na 2 jaar werken en reizen. Eerste plan was geneeskunde, maar het is Sinologie geworden (Chinees). Ook leukBen inmiddels tweedejaars en ga vanaf juli 2010 een jaartje in Beijing studeren. En ik doe graag aan foto's: http://www.kevinschoenmakers.tk/
Dat was het wel weer...
Bedankt, maar mag ik vragen waarom?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef TitusPullo het volgende:
Gefeliciteerd met je studiekeuze.
He Tiek! Leuk je weer eens te zienquote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef problematiQue het volgende:
Dat was het wel weer...
Omdat de Sinologie mij een prachtig vakgebied lijkt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Bedankt, maar mag ik vragen waarom?
Jaa, zeker! Ik ben er eigenlijk een beetje toevallig ingerold. Ik ben vorig jaar (2008 dus) min of meer toevallig in Beijing geweest, en dat maakte diepe indruk. Toen bleek ik uitgeloot voor geneeskunde, en ben ik Sinologie gaan doen, eigenlijk met het idee van 'leuk voor een jaartje, en daarna weer geneeskunde doen', maar het is inderdaad prachtig, en ik doe het nog steeds.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat de Sinologie mij een prachtig vakgebied lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |