Paars of desnoods Paars+ was prima geweest..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had ook liever gewoon paars zonder groengekkies gezien. Of D66/VVD/CDA
Was het niet Nixon die als eerste een verdrag sloot met de Sovjets over verkleining van het arsenaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@PHP, laatste poging: Reagan heeft met Gorbatsjov 1 verdrag ondertekend. Net als zijn voorgangers en opvolger Bush Sr. hebben gedaan. Hier is toch echt sprake van een trend, waardoor je Reagan moeilijk kan betichten van baanbrekendwerk. Daaraan gekoppeld de belachelijke investeringen in het defensie apparaat gedurende het bewind van Reagan en je kan niet anders concluderen dat je beweringen op zachte veengrond gebaseerd zijn.
Ik zie toch net ietsie liever dit dan Paars+. Dat was een linkse ijzeren maagd voor de VVD geweest.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paars of desnoods Paars+ was prima geweest..
Maar wat we nu hebben?? *RIL*
Alleen als ze niet halal zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
Ah nu zullen de piketpaaltjes langskomen.
Dan verschillen we weer eens van meningquote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zie toch net ietsie liever dit dan Paars+. Dat was een linkse ijzeren maagd voor de VVD geweest.
Het eerste SALT verdrag werd reeds in 1972 getekend.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het niet Nixon die als eerste een verdrag sloot met de Sovjets over verkleining van het arsenaal?
Anders zou het saai worden tochquote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan verschillen we weer eens van mening
Nixon dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het eerste SALT verdrag werd reeds in 1972 getekend.
En niet Reagan....quote:
Iets maar niet veel meer dan op www.omgevingsloket.nl staatquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
Duke, weet jij iets over omgevingsvergunningen?
Reagan was dan ook een lapzwans. Dat de Sovjet-Unie in elkaar is geflikkerd was meer te danken aan Gorbatsjov dan aan Reagan.quote:
Okéquote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iets maar niet veel meer dan op www.omgevingsloket.nl staat
Thirteen Daysquote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
ik wil wel eens een film zien over de cuba crisis, dat moet ongetwijfeld mooi zijn.
De Sovjet-Unie is door een veelvoud aan oorzaken in elkaar gestort. Onder andere een ingestorte productie (landbouw en industrie), failliet land en een enorm vergrijsd en incompetent politbureau.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan was dan ook een lapzwans. Dat de Sovjet-Unie in elkaar is geflikkerd was meer te danken aan Gorbatsjov dan aan Reagan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |