Hallo!quote:
Zeker wel.quote:
Het zijn niet mijn conclusies. Ik heb die info uit het artikel gehaald. De man die daarin wordt geinterviewd heeft een boek geschreven over Reagan. Ik vermoed dat hij wel een tikkeltje meer verstand heeft van de materie dan jijquote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reagan had het in het begin moeilijk ja, maar later kwam ie wel op gang. Maar ik denk dat jij te makkelijk voorbij gaat aan de goede kanten van'm, zo heeft hij er voor gezorgd dat er minder kernwapens zijn. Het oplossen van het communisme.
Ik wilde posten dat je het niet kon winnenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Dat multiculti-topic gaat werkelijk nergens meer over
Verassend hoor als users als Sachertorte en Zienswijze er in zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Dat multiculti-topic gaat werkelijk nergens meer over
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reagan had het in het begin moeilijk ja, maar later kwam ie wel op gang. Maar ik denk dat jij te makkelijk voorbij gaat aan de goede kanten van'm, zo heeft hij er voor gezorgd dat er minder kernwapens zijn. Het oplossen van het communisme.
quote:Op militair vlak onderscheidde Reagan zich door enorme budgetten toe te kennen aan Defensie, wat leidde tot een wapenwedloop met de Sovjet-Unie. Dit droeg in belangrijke mate bij tot de val van het Communistische blok.
Maar het blijft een troll.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef Cerbie het volgende:
Sachertorte is veel leuker dan die andere trollen
Korreltje zout erbij en lachen maarquote:
Ongetwijfeld, alleen vind ik het te simplistisch om reagan te blamen omdat hij debet is aan het huidige westerse neo-liberalisme. Wat imo te vaak gebeurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn conclusies. Ik heb die info uit het artikel gehaald. De man die daarin wordt geinterviewd heeft een boek geschreven over Reagan. Ik vermoed dat hij wel een tikkeltje meer verstand heeft van de materie dan jij
Rock heeft het licht gezien en verschoont tegenwoordig incontinentieluiers van bejaarden.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u nu nog werkzaam in het informatietechnologisch advieswerk?
Ik ben nog steeds werkzaam in dat vakgebied.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u nu nog werkzaam in het informatietechnologisch advieswerk?
Ik ben heden al enige tijd verschoond van dergelijke zelfbevlekking.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds werkzaam in dat vakgebied.
Ben u nog immer actief in het advieswezen?
30 seconde per bil! Met swifferdoekjes kan ik t in 25!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rock heeft het licht gezien en verschoont tegenwoordig incontinentieluiers van bejaarden.
Gastquote:
Vlak jezelf ook niet uit.quote:
Ja maar Zienswijze, kom op man. Hij is toch niet serieus?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde posten dat je het niet kon winnen
Maar klikte meteen weer weg na Cohen/Hitler
Waar besteedt u uw werkzame tijd aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben heden al enige tijd verschoond van dergelijke zelfbevlekking.
Dat doet ook niemand. Prijs de dag dat jij Engels kunt lezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, alleen vind ik het te simplistisch om reagan te blamen omdat hij debet is aan het huidige westerse neo-liberalisme. Wat imo te vaak gebeurt.
Rentenieren, alhoewel ik niet van plan ben dat lang voort te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar besteedt u uw werkzame tijd aan?
Daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja maar Zienswijze, kom op man. Hij is toch niet serieus?
T is een quote he. Dat hij t aantal kernwapens doet af aan de enorme hoeveelheid die overbleef.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
GastReagan was tegen kernwapens. En die hele wapenwedloop was al veel eerder ingezet. Ken je feiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |