Dankje Koosquote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, hij is beter op de hoogte dan ik was op mijn achttiende. En ik deed potdomme een opleiding journalistiek
Ik denk dat een deel van de GL naar de PvdA is gevlucht en een deel naar de SP. En volgens mij zijn een aantal PVV'ers naar het CDA gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar zouden die stemmen vandaan komen? De zetel van GL gaat naar de SP, verder verliezen alleen de VVD en PVV.
Ik bedoelde de aankomende verkiezingen, ze hebben nog 77 zetels. Maar goed, het wordt tricky zo te zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar verandert een peiling sowieso niets aan.
Dan had je daar gister over na moeten denkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, voor de laatste keer. Ik weet donders goed wat de kernpunten van de pvv zijn mbt Islam. Schuif mij niet in de schoenen dat ik dat niet wist.
De peilingen die ik tot dusver onder ogen heb gekregen, lijken daar wel op te wijzenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef eriksd het volgende:
PS wordt een overwinning voor VVD en PvdA. Althans, voor laatste schat ik het verlies beperkt in. CDA krijgt klappen.
PvdA, het is redden wat er te redden valt daar, als ze 12 gaan halen dan hebben ze het al knap gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef eriksd het volgende:
PS wordt een overwinning voor VVD en PvdA. Althans, voor laatste schat ik het verlies beperkt in. CDA krijgt klappen.
In welke wereld leef jij? Jij bent de holle retoriek van Voice-Over en FTS echt gaan geloven?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
PvdA, het is redden wat er te redden valt daar, als ze 12 gaan halen dan hebben ze het al knap gedaan.
PvdA scoorde in 2007 al heel slecht die hoeven dus niet veel te doen om redelijk uit te komen. CDA gaat flinke klappen krijgen inderdaad. En de SP krijgt het lastigquote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef eriksd het volgende:
Nee, als ik hun moet geloven dan is het afgelopen met de PvdA, dat zal geloof ik wel meevallen. Maar ik denk wel dat de PvdA flink wat verlies, daarom gok ik ook op 12 eerste kamer zetels, dat zijn 24 2e kamer zetels. En PVV en VVD is verdraait lastig in te schatten, net zoals CDA.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Jij bent de holle retoriek van Voice-Over en FTS echt gaan geloven?
Zoals du_ke al zei; de PvdA deed het in 2007 ook niet al te best, in dat opzicht zal het wel meevallen met het verlies.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, als ik hun moet geloven dan is het afgelopen met de PvdA, dat zal geloof ik wel meevallen. Maar ik denk wel dat de PvdA flink wat verlies, daarom gok ik ook op 12 eerste kamer zetels, dat zijn 24 2e kamer zetels. En PVV en VVD is verdraait lastig in te schatten, net zoals CDA.
Klopt dat verheerlijken van de multiculturele samenlevingquote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef betyar het volgende:
De PVV zou waarschijnlijk deze reclame verbieden:
Wie kent hem nog.......
2 eerste kamer zetels zijn toch 4 2e kamer zetels.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals du_ke al zei; de PvdA deed het in 2007 ook niet al te best, in dat opzicht zal het wel meevallen met het verlies.
Wil de PVV commerciële zenders verbieden om schapenvlees te tonen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
Wel geweldig dat uitgerekend de regering van Iran nu een wet invoert die de PVV hier ook zo graag zou zien. Vreemd eten verbieden op de TV
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
Wel geweldig dat uitgerekend de regering van Iran nu een wet invoert die de PVV hier ook zo graag zou zien. Vreemd eten verbieden op de TV
quote:Tom, if irony were made of strawberries, we'd all be drinking a lot of smoothies right now.
Over het suikerfeest mag eigenlijk niks verteld worden zonder dat daarbij verteld wordt dat de Moslims eigenlijk monsters zijn en ze roepen vaak van alles en nog wat over het verbieden van halal producten.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil de PVV commerciële zenders verbieden om schapenvlees te tonen?
Waar staat dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over het suikerfeest mag eigenlijk niks verteld worden zonder dat daarbij verteld wordt dat de Moslims eigenlijk monsters zijn en ze roepen vaak van alles en nog wat over het verbieden van halal producten.
Ze wilde alleen dat er geen sprookjesbeeld over het suikerfeest zou komen. Het suikerfeest een 'snoepjesfeest' noemen en het daar bij laten vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over het suikerfeest mag eigenlijk niks verteld worden zonder dat daarbij verteld wordt dat de Moslims eigenlijk monsters zijn en ze roepen vaak van alles en nog wat over het verbieden van halal producten.
Zoals Bottom.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
Waarom koop je niet een boek in het Engels en ga je series volgen?
"Vroeger" werden de tekenfilms niet gesynchroniseerd en keken we engelse programma's, tegenwoordig word elke scheet gesynchroniseerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
Films wil nog wel een keer, maar als ik een Engels boek ga lezen (reeds geprobeerd) dan leg ik'm al na 15 min weg, puur omdat mij dat verveelt. En van praten leer je het veel sneller heb ik het idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
We kunnen afspraken om 1 week lang hier verplicht Engels te pratenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef eriksd het volgende:
Als je geen woordenschat hebt kom je ook niet erg ver met praten. Zeker niet in een week
Jouw taal is Nederlands, en daar kan je nog genoeg in verbeteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat ik van't zomer is een weekje naar Engeland ga, gewoon omdat ik mijn taal eens wil verbeteren. Een ticket valt volgens mij ook wel mee qua prijs.
Daarom schoolquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Jouw taal is Nederlands, en daar kan je nog genoeg in verbeteren.
Waar komt dat vandaan?quote:
Gewoon omdat jij dat niet kan hebben als ik dat zegquote:
Het deert mij eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon omdat jij dat niet kan hebben als ik dat zeg
Topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het deert mij eerlijk gezegd nietOverigens werd hier vanmiddag een interessant verhaal over Reagan gepost. Het beeld van jouw held wordt compleet aan flarden geschoten.
Lekker radio 2 in de schuur en werken aan de eiken ombouw.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Monolith het volgende:
Dat wordt vast weer een gezellige werkdag morgen.
Zo bestaan er over alle presidenten wel mythe's. Ik vind dat gelul over Reagan dat hij enkel voor de rijken opkwam ongeveer net zo lachwekkend als dat mensen denken dat Obama een Moslim is.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://www.salon.com/news(...)ch_reagan/index.html
Oke, je hebt het stuk dus niet gelezen. Goed bezig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo bestaan er over alle presidenten wel mythe's. Ik vind dat gelul over Reagan dat hij enkel voor de rijken opkwam ongeveer net zo lachwekkend als dat mensen denken dat Obama een Moslim is.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Levende martelaren
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze OP is te vinden op de Fok!wiki
Nieuw project met een volstrekt onrealistische deadline.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker radio 2 in de schuur en werken aan de eiken ombouw.![]()
Lekker een beetje hobbyen, en de deadline is eind van de week aangezien mijn operatie een week is opgeschoven.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nieuw project met een volstrekt onrealistische deadline.
Php gaat niet voor niks naar een weekje Engeland om de taal te leren. Laat staan dat hij heel dat stuk gaat proberen te lezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, je hebt het stuk dus niet gelezen. Goed bezig.
Ik ga niet meer dan 50 uur per week werken en zoals ik het begroot heb redden we de deadline alleen met minimaal 80 uur per week.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker een beetje hobbyen, en de deadline is eind van de week aangezien mijn operatie een week is opgeschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |