Van mij mag iedereen doen en laten wat ze willen zolang ze zich maar aan de wetten van het desbetreffende land houden. Het desbetreffende land heeft in mijn ogen de plicht om mensen die daar komen te helpen en te stimuleren een toekomst op te bouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Wat een treurigheid. Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving maar om nou elke allochtone deelnemer daaraan (sowieso zijn wij allemaal onderdeel van de multiculti samenleving), te bestempelen als oorlogsmisdadiger gaat toch wel erg ver.
Kunnen we ze er niet gewoon helemaal uit schrappenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Picchia het volgende:
Ik heb even een heleboel avatars in die vreselijke wiki ingewisseld. Ik hoop dat het gelukt is.
Hij wist niet eens dat de PVV de Koran wou verbiedenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat voor php pleit is zijn ambitie en interesse in de politiek. Voor een 18 jarige weet hij verdraaid veel. Eerlijk is eerlijk.
Jawel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is er niet wat meer nodig voor het zijn van een mod dan elkaars tegenpolen zijn?
Nah.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat voor php pleit is zijn ambitie en interesse in de politiek. Voor een 18 jarige weet hij verdraaid veel. Eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kunnen we ze er niet gewoon helemaal uit schrappen
Ken jij alle standpunten van GL uit je hoofd?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij wist niet eens dat de PVV de Koran wou verbieden
In hoeverre is dat relevant? Het ging hier om een van de kernpunten van de PVV te weten de strijd tegen de Islam.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ken jij alle standpunten van GL uit je hoofd?
Er is een verschil tussen standpunten met betrekking tot fiscalisering van het EWF voor huizen boven een miljoen en iets essentieels als het verbieden van een boek.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ken jij alle standpunten van GL uit je hoofd?
Dat wist ik wel, ik doelde erop dat Wilders een kleine nuance maakte ''scheur alle haatzaaiende passages uit de Koran en je houdt een boekje over zo dik als de DonaldDuck". En verder heb ik aangegeven dat ik niet alles onderschrijf wat in het pvv verkiezingsprogramma staat, waaronder dit dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij wist niet eens dat de PVV de Koran wou verbieden
Goed, hij is beter op de hoogte dan ik was op mijn achttiende. En ik deed potdomme een opleiding journalistiekquote:
Ach, vergis jij je nooit?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
In hoeverre is dat relevant? Het ging hier om een van de kernpunten van de PVV te weten de strijd tegen de Islam.
Ik wist ook lang niet zoveel over politiek toen ik 18 was.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, hij is beter op de hoogte dan ik was op mijn achttiende. En ik deed potdomme een opleiding journalistiek
Ik wist helemaal niet dat de PvdA onder de PVV was gezakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens Synovate heeft de PvdA de PVV ingehaald
Ik mis rationeel kunnen nadenken en de ratio achter iets kunnen vinden. Verder vind ik het puur strooien met feiten niet getuigen van politieke feeling.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, hij is beter op de hoogte dan ik was op mijn achttiende. En ik deed potdomme een opleiding journalistiek
Heb je dat niet meegekregen. Daar zijn hele topics aan gewijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat de PvdA onder de PVV was gezakt.
Waar zouden die stemmen vandaan komen? De zetel van GL gaat naar de SP, verder verliezen alleen de VVD en PVV.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens Synovate heeft de PvdA de PVV ingehaald
Er valt niks te lezen. Het is een peiling.quote:
Je weet dat rechts nog steeds een meerderheid heeft?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er valt niks te lezen. Het is een peiling.
Waar ontkent hij dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat rechts nog steeds een meerderheid heeft?
Daar verandert een peiling sowieso niets aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat rechts nog steeds een meerderheid heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |