"Vroeger" werden de tekenfilms niet gesynchroniseerd en keken we engelse programma's, tegenwoordig word elke scheet gesynchroniseerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
Waarom koop je niet een boek in het Engels en ga je series volgen?
Films wil nog wel een keer, maar als ik een Engels boek ga lezen (reeds geprobeerd) dan leg ik'm al na 15 min weg, puur omdat mij dat verveelt. En van praten leer je het veel sneller heb ik het idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
Waarom koop je niet een boek in het Engels en ga je series volgen?
We kunnen afspraken om 1 week lang hier verplicht Engels te pratenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef eriksd het volgende:
Als je geen woordenschat hebt kom je ook niet erg ver met praten. Zeker niet in een week
Jouw taal is Nederlands, en daar kan je nog genoeg in verbeteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat ik van't zomer is een weekje naar Engeland ga, gewoon omdat ik mijn taal eens wil verbeteren. Een ticket valt volgens mij ook wel mee qua prijs.
Daarom schoolquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Jouw taal is Nederlands, en daar kan je nog genoeg in verbeteren.
Waar komt dat vandaan?quote:
Gewoon omdat jij dat niet kan hebben als ik dat zegquote:
Het deert mij eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon omdat jij dat niet kan hebben als ik dat zeg
Topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het deert mij eerlijk gezegd nietOverigens werd hier vanmiddag een interessant verhaal over Reagan gepost. Het beeld van jouw held wordt compleet aan flarden geschoten.
Lekker radio 2 in de schuur en werken aan de eiken ombouw.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Monolith het volgende:
Dat wordt vast weer een gezellige werkdag morgen.
Zo bestaan er over alle presidenten wel mythe's. Ik vind dat gelul over Reagan dat hij enkel voor de rijken opkwam ongeveer net zo lachwekkend als dat mensen denken dat Obama een Moslim is.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://www.salon.com/news(...)ch_reagan/index.html
Oke, je hebt het stuk dus niet gelezen. Goed bezig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo bestaan er over alle presidenten wel mythe's. Ik vind dat gelul over Reagan dat hij enkel voor de rijken opkwam ongeveer net zo lachwekkend als dat mensen denken dat Obama een Moslim is.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Levende martelaren
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze OP is te vinden op de Fok!wiki
Nieuw project met een volstrekt onrealistische deadline.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker radio 2 in de schuur en werken aan de eiken ombouw.![]()
Lekker een beetje hobbyen, en de deadline is eind van de week aangezien mijn operatie een week is opgeschoven.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nieuw project met een volstrekt onrealistische deadline.
Php gaat niet voor niks naar een weekje Engeland om de taal te leren. Laat staan dat hij heel dat stuk gaat proberen te lezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, je hebt het stuk dus niet gelezen. Goed bezig.
Ik ga niet meer dan 50 uur per week werken en zoals ik het begroot heb redden we de deadline alleen met minimaal 80 uur per week.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker een beetje hobbyen, en de deadline is eind van de week aangezien mijn operatie een week is opgeschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |