Mensen die Bolkestein stemmen behoren inderdaad in ONZ.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toen zat je nog op school en kon je nadenken. Trouwens is ONZ niet jouw stekkie?
Bij mij was het afzetten tegen de opkomst van Fortuynquote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik één keer, maar dat was voor de gemeenteraad en ging het om lokale issues.
De VVD is conservatief-liberaal. En wmb mogen ze nog een stukje conservatiever worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Voorhoeven was liberaler dan de huidige VVD. Ik zag hem graag vertrekken, maar als liberalisme je criterium is had je aan hem een betere.
Vertel eens, welke inhoudelijke maatregelen hebben jou het ware gezicht van Bos doen tonen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond 4 jaar geleden bos nog een toffe man, hij zij zoveel leuke dingen over mensen met een kleine portemonnee en oudjes die het moeilijk hebben. Tot ik zag wie Bos echt was
Ik vind het erg zonde dat de VVD zo van de liberale lijn is afgedreven.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Voorhoeven was liberaler dan de huidige VVD. Ik zag hem graag vertrekken, maar als liberalisme je criterium is had je aan hem een betere.
Nee, dat (Voorhoeve, Winsemius, Weisglas en wijlen Dijkstal) zijn de echte liberalen. De VVD is een ex-liberale partij. Puur conservatief nu, daarom voel jij je er nu kennelijk ook zo tot aangetrokken.quote:
Klopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is toch maar gokken of er wat nuttigs in staat
Ik niet. Althans, ik heb niets met progressief liberaal in deze tijd. Even vasthouden aan de traditionele normen en waarden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind het erg zonde dat de VVD zo van de liberale lijn is afgedreven.
Wat zijn die traditionele normen en waarden precies?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik niet. Althans, ik heb niets met progressief liberaal in deze tijd. Even vasthouden aan de traditionele normen en waarden.
Niks, wat ik ben vooralsnog een lintworm die zich vastgezogen heeft aan de darmwand van de verzorgingsstaat. Maar Bos heeft geen enkele maatregel genomen die op wat voor manier dan ook heeft geleid tot een betere situatie voor de gewone man.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vertel eens, welke inhoudelijke maatregelen hebben jou het ware gezicht van Bos doen tonen?
Ik ben maar matig voor de economie momenteel. Het grote verbrassen ben ik de laatste weken maar matig aan toegekomenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt.
Daarnaast vanavond weer lekker 400 euro verbrast
Iemand moet de economie draaiend houden!
Niet eens het redden van ABN-Amro en ING?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, wat ik ben vooralsnog een lintworm die zich vastgezogen heeft aan de darmwand van de verzorgingsstaat. Maar Bos heeft geen enkele maatregel genomen die op wat voor manier dan ook heeft geleid tot een betere situatie voor de gewone man.
Dat weet ik maar toch is dat zonde.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik niet. Althans, ik heb niets met progressief liberaal in deze tijd. Even vasthouden aan de traditionele normen en waarden.
Wat vind jij een goede maatregel voor "de gewone man". Wie is "de gewone man" eigenlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, wat ik ben vooralsnog een lintworm die zich vastgezogen heeft aan de darmwand van de verzorgingsstaat. Maar Bos heeft geen enkele maatregel genomen die op wat voor manier dan ook heeft geleid tot een betere situatie voor de gewone man.
Net als de gematigde Islam heb je ook een gematigde PVV en dat is de VVD op dit moment.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat (Voorhoeve, Winsemius, Weisglas en wijlen Dijkstal) zijn de echte liberalen. De VVD is een ex-liberale partij. Puur conservatief nu, daarom voel jij je er nu kennelijk ook zo tot aangetrokken.
Ik heb veel liever mensen als als verdonk rutte wilders teeven wiegel bolkestein mat herben aptroot en zalm. Dat zijn echte liberalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat (Voorhoeve, Winsemius, Weisglas en wijlen Dijkstal) zijn de echte liberalen. De VVD is een ex-liberale partij. Puur conservatief nu, daarom voel jij je er nu kennelijk ook zo tot aangetrokken.
Niet iedereen kan tegelijk verbrassen, er zijn periodes van geld verdienen en periodes van geld uitgevenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben maar matig voor de economie momenteel. Het grote verbrassen ben ik de laatste weken maar matig aan toegekomen.
Klopt. Aan de PVV zelf is inderdaad niets gematigd. Nou ja Brinkman misschien, maar die zal er binnenkort wel uitgeschopt worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Net als de gematigde Islam heb je ook een gematigde PVV en dat is de VVD op dit moment.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb veel liever mensen als als verdonk rutte wilders teeven wiegel bolkestein mat herben aptroot en zalm. Dat zijn echte liberalen.
Ik heb het over al die belastingverhogingen die in 2007 genomen werden, je weet wel, toen zalm de begroting schoon had afgedragen aan Bos.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet eens het redden van ABN-Amro en ING?
Dat zijn totaal *geen* liberalen, sorry php. Behalve Zalm misschien.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb veel liever mensen als als verdonk rutte wilders teeven wiegel bolkestein mat herben aptroot en zalm. Dat zijn echte liberalen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn grote uitgaven de laatste tijd waren extra aflossingen aan de IB-groep maar dat telt niet mee ben ik bang.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet iedereen kan tegelijk verbrassen, er zijn periodes van geld verdienen en periodes van geld uitgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |