Als ze praktisch zijn aangelegd wel. Indien van die nutteloze theorieopleidingen en "management" dan blijft het de rest van hun leven sappelen.quote:
Hoe bestrijd je nonterminale VVDeritis eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog geen 30. Dus het is nog niet terminaal.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gelukkig. Vooral voor jou, want het is toch een schande in de familie.![]()
Voor php:Ik heb goede hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Liefde.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe bestrijd je nonterminale VVDeritis eigenlijk?
Zelfs als ze praktisch zijn is dit maar voor een bescheiden deel weggelegd. Anders blijft modaal of iets meer toch vaak de top.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ze praktisch zijn aangelegd wel. Indien van die nutteloze theorieopleidingen en "management" dan blijft het de rest van hun leven sappelen.
Dat dacht ik ook toen ik 18 was, stemde ik zomaar Bolkesteinquote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
Wie onder de 40 geen links stemt heeft geen hart, wie boven de 40 geen rechts stemt heeft geen verstand.
Jongens ik heb op mijn 18e al verstand!!!!!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ze praktisch zijn aangelegd wel. Indien van die nutteloze theorieopleidingen en "management" dan blijft het de rest van hun leven sappelen.
pikant.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 18 was, stemde ik zomaar Bolkestein
Volgens bovenstaande zin heb je geen hart.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
Wie onder de 40 geen links stemt heeft geen hart, wie boven de 40 geen rechts stemt heeft geen verstand.
Jongens ik heb op mijn 18e al verstand!!!!!!
Dat had ik ook. Toen bestond de werkelijkheid uit gesimplificeerde economische principetjes. De nuance en voeling met de empirische werkelijkheid kwamen pas later.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee, dat was Voorhoeve toen nog, Bolkestein kwam daarna. Maar na Paars-I ben ik naar D66 opgeschoven.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volgens bovenstaande zin heb je geen hart.
Toen zat je nog op school en kon je nadenken. Trouwens is ONZ niet jouw stekkie?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach het is toch maar gokken of er wat nuttigs in staatquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb echt te weinig internet gehad om de SC's in de gaten te houden.
Meestal vind ik een SC pas bij pagina 3 of 4.
Ik één keer, maar dat was voor de gemeenteraad en ging het om lokale issues.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef du_ke het volgende:
Ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering eens SP gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |