Deventer was toch juist de meest criminele stad in wijde omtrek?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goedkoop wonen. Wel een beetje braaf.
Ach ja, er valt best het een en ander te beleven en bovendien ligt het relatief centraal.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goedkoop wonen. Wel een beetje braaf.
De Universiteit is echter wel zo seculier als maar zijn kan.quote:
Mooie historie. De A1 is natuurlijk niet echt een feest.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, er valt best het een en ander te beleven en bovendien ligt het relatief centraal.
Is ie leraar geweest?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ers
Ik schat de nichtjes niet in als VVD'ers en mijn oma en tante al helemaal niet. Overigens heb ik wel een VVD'er in de familie. Mijn opa en oma zijn denk ik CDA stemmers.quote:
Die is minder inderdaad. Voor feestjes / concerten pak ik ook liever het OV en dan gewoon een slaapplek daar regelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mooie historie. De A1 is natuurlijk niet echt een feest.
Sommige dingen moet je op dat niveau niet proberen te leren.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ers
Je kan t ook best rechtstreeks vragen. Dat is misschien wel eenvoudiger.quote:
terecht.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
de KRO is trouwens flink aan het zagen de poten van de aarstbisschop.
Hoe bevalt de relatie eigenlijk? Kan ze je voorkeur voor tering metal een beetje waarderen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is minder inderdaad. Voor feestjes / concerten pak ik ook liever het OV en dan gewoon een slaapplek daar regelen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan t ook best rechtstreeks vragen. Dat is misschien wel eenvoudiger.
Bij deze.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan t ook best rechtstreeks vragen. Dat is misschien wel eenvoudiger.
En hier al jaren niet meer gesignaleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar PMB was/is wel Christelijk, Du_ke
Zeker die Eijk is geen beste. Heeft daarvoor in het bisdom Groningen-Drenthe ook al veel kwaad bloed gezet.quote:
Die bevalt nog steeds prima. De voorkeur voor teringherrie is de laatste jaren alweer flink afgezwakt en zij bleek wat muzieksmaak betreft geheel onverwacht een stuk extremer dan ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe bevalt de relatie eigenlijk? Kan ze je voorkeur voor tering metal een beetje waarderen?
Voel ik me bepaald niet toe geroepenquote:
Wat?quote:
Ze rookt toch geen shag?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die bevalt nog steeds prima. De voorkeur voor teringherrie is de laatste jaren alweer flink afgezwakt en zij bleek wat muzieksmaak betreft geheel onverwacht een stuk extremer dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |