quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken over de PVV en de film in kwestie, maar ik za het je besparen.
Niet getrouwd en de vriendin is nog steeds niet per ongeluk zwanger geworden. Maar goed, samenwonen is natuurlijk niet goed voor de bachelor style.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is jouw leven eigenlijk al voorbij?
Ik doelde inderdaad op kinderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet getrouwd en de vriendin is nog steeds niet per ongeluk zwanger geworden. Maar goed, samenwonen is natuurlijk niet goed voor de bachelor style.
Jij woont toch ook samen? Enschede?
Zwolle?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op kinderen.
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij. Woon niet in Enschede, maar aan de andere kant van Overijssel.
En, bevallen de Staphorster zondagen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op kinderen.
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij. Woon niet in Enschede, maar aan de andere kant van Overijssel.
Ik woon helemaal niet in de inteeltbelt.quote:
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?quote:
Ook pvda? Of toch VVD in de familiequote:
Nee. Het sloeg nergens op.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?
Hardenbergquote:
quote:Na een melding van vernielingen door jeugd in de omgeving van het centrum en Agrifirm, trof de politie de inwoner van de Wijk in de Havenstraat aan. Op zijn hand was verf zichtbaar, maar hij gaf aan zijn kamer geverfd te hebben. Toen hij zijn weg mocht vervolgen, ontdekte de politie kort hierna een muur vol zojuist aangebrachte graffiti aan bij de Agrifirm. Omdat de kleur overeen kwam met de verf op de hand van de 19-jarige, werd hij kort hierna aangehouden op het Zuideinde.
Je moet eens leren wat je wel en wat je niet serieus moet nemen.quote:
Je maakt t me nu wel erg lastig hoor..quote:
Ik kon t wel waarderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?
Deventer.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je maakt t me nu wel erg lastig hoor..
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ersquote:
Goedkoop wonen, mooie historie. Wel een beetje braaf.quote:
*chais longue klaarzet*quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |