Het is iig beter dan de zooi die er ten zuiden van ligt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Brabant?
*betyar inseint*quote:
Het systeem vertoonde inderdaad al eerder tekenen van rot. Onder het gewicht daarvan is de boel uiteindelijk in elkaar geklapt. Toch heb ik begrepen dat Gorbatsjov ook in grote mate verantwoordelijk is omdat hij aanstuurde op hervormingen. Kan het mis hebben overigens.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De Sovjet-Unie is door een veelvoud aan oorzaken in elkaar gestort. Onder andere een ingestorte productie (landbouw en industrie), failliet land en een enorm vergrijsd en incompetent politbureau.
Ik een beetje omdat mijn moeder uit Brabant komt, maar verder heb ik er geen binding mee. Ze geven minder fooi dan andere Nederlanders.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Brabant?
quote:
Ben niet zo van carnaval.quote:
quote:
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@PHP, ga je nog iets nuttigs zeggen? Of geef je gewoon toe dat je kennis tekortschiet?
Nee ik probeerde je uit te leggen wat t verschil is tussen een quote en een persoonlijke bewering.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.
Kapitalistische wc-rollen
Klassieke overschatting van de macht van de president. Daar lijden heel veel mensen aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.
Kapitalistische wc-rollen
Glasnost en perestrojka ja, maar bij mijn weten was hij niet uit op dusdanige hervormingen die er toe zouden leiden dat de sovjet in elkaar zou vallen. Alhoewel hij wel weer de planeconomie wilde afschaffen..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het systeem vertoonde inderdaad al eerder tekenen van rot. Onder het gewicht daarvan is de boel uiteindelijk in elkaar geklapt. Toch heb ik begrepen dat Gorbatsjov ook in grote mate verantwoordelijk is omdat hij aanstuurde op hervormingen. Kan het mis hebben overigens.
Ik word week van dat accent. Elke zin eindigt in een vraag.quote:
Ik ook niet...quote:
Had jij niet eerder geprobeerd VMBO'ertjes wat bij te brengen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee ik probeerde je uit te leggen wat t verschil is tussen een quote en een persoonlijke bewering.
Mwah, het is volgens mij geen persoonlijke mening dat Reagan 24 7 bezig was met het bestrijden van het communisme en dan niet in de laatste plaats de sovjet.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee ik probeerde je uit te leggen wat t verschil is tussen een quote en een persoonlijke bewering.
Dat vond mijn vader gelukkig ook.quote:
Of nie dan.......quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word week van dat accent. Elke zin eindigt in een vraag.
Lastig, enige kans is er altijd. Ligt er ook aan hoe de behandelende ambtenaren dit beoordelen. Je voorstel is op het eerste gezicht logischer dan wat er anders wel zou mogenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zwarte lijn is de bebouwingsgrens op ons erf. Dit vind ik compleet onlogisch maar dat terzijde.
Nu wil ik waar de rode lijn loopt een schuur aanbouwen. En nu wilde ik wel weten of ik enige kans maak.
T schoot inderdaad verder door dan de bedoeling was van Gorbatsjov.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Glasnost en perestrojka ja, maar bij mijn weten was hij niet uit op dusdanige hervormingen die er toe zouden leiden dat de sovjet in elkaar zou vallen. Alhoewel hij wel weer de planeconomie wilde afschaffen..
Bestaan er geen eufemismen voor het woord vmbo?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had jij niet eerder geprobeerd VMBO'ertjes wat bij te brengen?
Ik krijg nare kriebels van dat accentquote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een irritant accent.
Ik snap ook niet waarom ze het hart van het speelhuisje aan hebben gehoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lastig, enige kans is er altijd. Ligt er ook aan hoe de behandelende ambtenaren dit beoordelen. Je voorstel is op het eerste gezicht logischer dan wat er anders wel zou mogen
Je moet de gozers ook ontwijken en met niemand onder de rivieren een serieus gesprek proberen aan te gaan. Zolang je die vuistregels aanhoudt moet t goed komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een irritant accent.
Mijn Brabantse nichtjes hebben eerder een Goois accent.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
School voor de intellectueel minder bedeelden?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bestaan er geen eufemismen voor het woord vmbo?
In je kruis zeker?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik krijg nare kriebels van dat accent
Er zit inderdaad geen logica inquote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze het hart van het speelhuisje aan hebben gehouden![]()
![]()
The big question blijft natuurlijk als hij daar echt op uit was of dat het gewoon een domme fout was.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T schoot inderdaad verder door dan de bedoeling was van Gorbatsjov.
Onderontwikkelde apen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bestaan er geen eufemismen voor het woord vmbo?
svdimbquote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
School voor de intellectueel minder bedeelden?
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
School voor de intellectueel minder bedeelden?
Gast, doe normaalquote:
Ik ga zo eens american history kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
Hej, een aardige film op de buis. Ga maar eens op de bank liggen.
Of eigenlijk een gebrek aan enig accent, alles exact ABN.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn Brabantse nichtjes hebben eerder een Goois accent.
Ik doelde ook meer op types als Ireen Wüst. Van dat accent met die 'Brabant de gekste!' word ik redelijk agressief.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet de gozers ook ontwijken en met niemand onder de rivieren een serieus gesprek proberen aan te gaan. Zolang je die vuistregels aanhoudt moet t goed komen.
Die tijd ligt alweer jaren achter me. Was even vergeten hoe moeilijk dat is..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had jij niet eerder geprobeerd VMBO'ertjes wat bij te brengen?
quote:
Hockey achtergrond?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn Brabantse nichtjes hebben eerder een Goois accent.
Je vroeg er gewoon om.quote:
Ga dit jaar voor het eerst; maar moet nog een kostuum toveren.quote:
Je hebt niet alles in de hand in het grote mensen leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
The big question blijft natuurlijk als hij daar echt op uit was of dat het gewoon een domme fout was.
Ja ok dan is het net te doen inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet de gozers ook ontwijken en met niemand onder de rivieren een serieus gesprek proberen aan te gaan. Zolang je die vuistregels aanhoudt moet t goed komen.
American History X?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo eens american history kijken
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga dit jaar voor het eerst; maar moet nog een kostuum toveren.
Als wie of wat ga je verkleed?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Al helemaal als je de grenzen bij de buren erbij pakt:
[ afbeelding ]
Twee jaar geleden kwamen mensen uit rotterdam bij ons carnavallen, die vent ging helemaal los in zijn Elvis kostuum en zijn vriendin en kind zaten als een stel muurbloempjes zonder pak in een hoekje.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is jouw leven eigenlijk al voorbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt niet alles in de hand in het grote mensen leven.
Ja, was die x vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Noord-Brabant is een verzamelplaats van shagrokers, volkszangers, koppelbazen en slissende meisjes, maar dat heeft niets met de rooms-katholieke kerk te maken.
Laat ook maarquote:
Ik wilde een opmerking maken over de PVV en de film in kwestie, maar ik za het je besparen.quote:
Niet doen!!!Dadelijk bekeer je nog.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo eens american history kijken
Dit kan ik slechts beamen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Reya het volgende:
Ik zal me beperken tot het citeren van een groter geest:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken over de PVV en de film in kwestie, maar ik za het je besparen.
Niet getrouwd en de vriendin is nog steeds niet per ongeluk zwanger geworden. Maar goed, samenwonen is natuurlijk niet goed voor de bachelor style.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is jouw leven eigenlijk al voorbij?
Ik doelde inderdaad op kinderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet getrouwd en de vriendin is nog steeds niet per ongeluk zwanger geworden. Maar goed, samenwonen is natuurlijk niet goed voor de bachelor style.
Jij woont toch ook samen? Enschede?
Zwolle?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op kinderen.
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij. Woon niet in Enschede, maar aan de andere kant van Overijssel.
En, bevallen de Staphorster zondagen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op kinderen.
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij. Woon niet in Enschede, maar aan de andere kant van Overijssel.
Ik woon helemaal niet in de inteeltbelt.quote:
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?quote:
Ook pvda? Of toch VVD in de familiequote:
Nee. Het sloeg nergens op.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?
Hardenbergquote:
quote:Na een melding van vernielingen door jeugd in de omgeving van het centrum en Agrifirm, trof de politie de inwoner van de Wijk in de Havenstraat aan. Op zijn hand was verf zichtbaar, maar hij gaf aan zijn kamer geverfd te hebben. Toen hij zijn weg mocht vervolgen, ontdekte de politie kort hierna een muur vol zojuist aangebrachte graffiti aan bij de Agrifirm. Omdat de kleur overeen kwam met de verf op de hand van de 19-jarige, werd hij kort hierna aangehouden op het Zuideinde.
Je moet eens leren wat je wel en wat je niet serieus moet nemen.quote:
Je maakt t me nu wel erg lastig hoor..quote:
Ik kon t wel waarderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is er dan niemand die mijn knipoog begrijpt?
Deventer.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je maakt t me nu wel erg lastig hoor..
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ersquote:
Goedkoop wonen, mooie historie. Wel een beetje braaf.quote:
*chais longue klaarzet*quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook jaren opgekropte frustratie jegens VMBO'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |