Dan heb ik nog evenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pas bij je 40e - 50e komt de zilvervloot binnen.
Daarom laat ik het ook maar gaan. Maar echt let eens op je postgedrag af en toe. Daar heb je je bans aan te danken namelijk.quote:
Ah, belastingen verlagen. Daar ben ik uiteraard voor. Nog iets van een suggestie welke belasting dat zou moeten zijn? En voor wie?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Belastingen verlagen natuurlijk, en eens kritisch te kijken naar belastingen waar iedereen gebruik van maakt.
Met jou heeft discussiëren echt geen zin he?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen noodzaak? was de staatsschuld al bijna afgelost dan?
Alles voor iedereen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, belastingen verlagen. Daar ben ik uiteraard voor. Nog iets van een suggestie welke belasting dat zou moeten zijn? En voor wie?
Sorry, toen zat ik nog in m'n pa's balzakquote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Zalm, is dat niet die man die 30 miljard heeft "geleend" van het ABP eind jaren negentig?
Voor wie zou je denken?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, belastingen verlagen. Daar ben ik uiteraard voor. Nog iets van een suggestie welke belasting dat zou moeten zijn? En voor wie?
Mwah, het gaat nu om inkomsten.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even. hoewel dat juist de tijd is dat veel mensen krap zitten met opgroeiende kinderen en dergelijke.
Als goed rentmeester moest hij weten dat de vergrijzing er aan kwam en dat de overheidsfinanciën nog lang niet op orde waren om dat op te vangen. Ook was een buffer om een crisis op te vangen niet gek geweest.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met jou heeft discussiëren echt geen zin he?
Toen Bos aantrad was er een klein begrotingsoverschot, en de staatsschuld viel ook nog wel mee, helemaal als je dat vergelijkt met andere landen om ons heen. Sorry duke maar dit soort dingen hoor je gewoon te weten.
De rente op 10 jarige staatsobligaties was fors, de rente op de staatsschuld ook. Financiering was vrij lastig, dan is een accijns en btw verhoging het beste. Brengt het minste schade toe.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met jou heeft discussiëren echt geen zin he?
Toen Bos aantrad was er een klein begrotingsoverschot, en de staatsschuld viel ook nog wel mee, helemaal als je dat vergelijkt met andere landen om ons heen. Sorry duke maar dit soort dingen hoor je gewoon te weten.
Het is liberaal naar Thorbeckes maatstaven, maar die maatstaven komen dan ook uit de 19de eeuw.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
jeanine hp is ook vrij liberaal. Zo lopen er wel meer rond, maar de koers van het huidige kabinet is met name klootjesvolkconservatief.
Check gewoon mijn post eens, ik poneer niet ''zomaar'' wat. Bij een echt discussie zal ik altijd mijn stellingnamen onderbouwen. Let wel, bij echte discussies. Niet in PVV bash topics.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom laat ik het ook maar gaan. Maar echt let eens op je postgedrag af en toe. Daar heb je je bans aan te danken namelijk.
Ik heb geen idee. Jij roept het. Ook voor mensen met een uitkering? En weet je hoeveel het verlagen van elke schijf met 1% kost?quote:
Nu ga ik naar bed, mensen die een paar posts hier boven vragen met vragen beantwoorden en dan zoiets durven te posten.......quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check gewoon mijn post eens, ik poneer niet ''zomaar'' wat. Bij een echt discussie zal ik altijd mijn stellingnamen onderbouwen. Let wel, bij echte discussies. Niet in PVV bash topics.
Ik heb toch echt de indruk dat je veel te vaak zomaar wat roept. Ik beticht je niet zomaar van trollen. Misschien is dat het niet, maar zo komt het wel over.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check gewoon mijn post eens, ik poneer niet ''zomaar'' wat. Bij een echt discussie zal ik altijd mijn stellingnamen onderbouwen. Let wel, bij echte discussies. Niet in PVV bash topics.
Nee dat geld hebben we gestoken in dingen als:quote:Op zondag 6 februari 2011 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als goed rentmeester moest hij weten dat de vergrijzing er aan kwam en dat de overheidsfinanciën nog lang niet op orde waren om dat op te vangen. Ook was een buffer om een crisis op te vangen niet gek geweest.
Ja hier word ik ook moe van.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu ga ik naar bed, mensen die een paar posts hier boven vragen met vragen beantwoorden en dan zoiets durven te posten.......
Nee, niet voor mensen met een uitkering. En ik weet dat het heel moeilijk is om de belastingen voor de middeninkomens te verlagen. Daar zit namelijk het gewicht.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Jij roept het. Ook voor mensen met een uitkering? En weet je hoeveel het verlagen van elke schijf met 1% kost?
En dat allemaal van een beetje duurdere peukenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat geld hebben we gestoken in dingen als:
Extra geld naar vogelaarwijken
milieu subsidies
bureau voor gezin en jeugd
als je wil scheiden moet je eerst in relatie therapie
en zo kan ik lang doorgaan. Er is geen cent extra gegaan voor het dekken van de vergrijzing.
Klinkt wel leuk inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Tip mensen. Morgen in Tegenlicht. wat zou er gebeuren wanneer de euro valt. 20:55
Loop eens wat topics van mij na waarin ik wel serieus ben. En als je de discussie hierboven bedoelt met Erik, tsjah, de antwoorden hoeven niet van een kant te komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb toch echt de indruk dat je veel te vaak zomaar wat roept. Ik beticht je niet zomaar van trollen. Misschien is dat het niet, maar zo komt het wel over.
Genoteerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Tip mensen. Morgen in Tegenlicht. wat zou er gebeuren wanneer de euro valt. 20:55
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |