Nope, heb je niet.quote:
Lekker fietsen door de weilanden of was je wel gewoon van plan om het fietspad van de boze overheid te gebruiken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Bulkje het volgende:
Dus ik wil geen gebruik meer maken van de Nederlandse openbare voorzieningen, niet meer meedoen aan het Nederlandse belastingstelsel, geen stemrecht meer, enzovoorts.
Mijn eigen doodverklaring accepteren ze niet (logisch, ik ben ook nog niet dood) en als ik mijn paspoort verbrand komen ze daarvoor zelfs geld claimen omdat het hun eigendom isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Rave_NL het volgende:
Door je paspoort te verbranden en jezelf dood te verklaren..
Hoe? Ik wil ook geen oorlog met Nederland ofzo (zou ik waarschijnlijk verliezen en ik heb ook geen zin in strijd).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef Dennis101 het volgende:
Begin een revolutie en claim je eigen land.
Toch wel.quote:
Imaginationlandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef Thory het volgende:
Welk land heeft de perfecte overheid dan?
Jij bent nog in de puberleeftijd dat je je tegen zoiets wil afzetten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Bulkje het volgende:
Ik wil graag mijn lidmaatschap van de Nederlandse maatschappij opzeggen. Om één of andere onduidelijke reden schijn ik daar sinds mijn geboorte al lid van te zijn, en dit wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd, terwijl ik nooit iets heb getekend.
Dus ik wil geen gebruik meer maken van de Nederlandse openbare voorzieningen, niet meer meedoen aan het Nederlandse belastingstelsel, geen stemrecht meer, enzovoorts.
Let wel: ik wil niet in plaats van Nederland bij een ander land horen, of een andere nationaliteit krijgen. Dus niet emigreren ofzo. De spelregels en gang van zaken in deze maatschappij bevallen me gewoon niet en ik wil er niet meer aan meedoen. Ik heb al een eigen stukje grond, eigen waterzuivering, en het beetje stroom wat ik nodig heb haal ik uit zon en wind.
Hoe/waar kan ik dit regelen zodat de Nederlandse overheid en ik elkaar verder niet meer hoeven lastig te vallen?
En hoe wil je je daartegen verzetten dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Bulkje het volgende:
Misschien niet volgens regels van een of ander systeem waar ik niet mee akkoord ga, maar wat heb ik daarmee te schaften.
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lekker fietsen door de weilanden of was je wel gewoon van plan om het fietspad van de boze overheid te gebruiken?
Het liefst helemaal niet. Maar ik mis je punt, het gebruik van de openbare weg in Nederland (wat ik liever zoveel mogelijk vermijd) is natuurlijk niet een voorrecht wat exclusief aan Nederlanders is voorbehouden. Ik mag in Duitsland toch ook van hun fietspaden gebruik maken zonder lid te zijn van Duitsland? Maar ik wil er ook best tol voor betalen, parasiteren hou ik niet van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef Rectum het volgende:
Lekker fietsen door de weilanden of was je wel gewoon van plan om het fietspad van de boze overheid te gebruiken?
Geen, anders zou ik daar wel heen gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef Thory het volgende:
Welk land heeft de perfecte overheid dan?
Dat klinkt goed, alleen:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Cortax het volgende:
Mocht je alles willen opzeggen, dat wil zeggen dat overal je naam gewoon wordt verwijderd uit alle documenten, zal je voor de Nederlandse staat niet meer bestaan
Hoe dat zo? Ik heb ervoor betaald.quote:en kan je ook fluiten naar je stukje grond.
Hoe bedoel je verzetten, ik wil gewoon niet meer aan hun spelletje meedoen. Andere niet-Nederlanders (bijvoorbeeld Duitsers of Eskimo's) hoeven zich daar toch ook niet tegen te verzetten?quote:En hoe wil je je daartegen verzetten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |