quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef marcodej het volgende:
Shit, die Gijs doet gewoon alles goed.
Ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef pfaf het volgende:
Voor de tiende keer: respect voor Gijs! Ik ben een stuk onhandiger met vrouwen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef matthijst het volgende:
Pfff, Frank kan toch nog wel een paar jaar extra zonder vrouw?
Hij heeft meer dan 100 geiten tot z'n beschikking....
Ja met Doutzen zou ik, als ik een man was, ook geen probleem hebben hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou ik zie liever Doutzen Kroes, desnoods neem ik 20 koeien en een stel kippen...
Ik wil later ook een geitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef MissJ het volgende:
Die geiten van Frank zijn wel zo ontzettend schattig. Geiten zijn echt bazen![]()
ik vind dat wel meevallen, beetje rare ogenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Honeymooner het volgende:
Haha zelfs mijn vader zegt net over Anita: ik vind dít toch zo'n lelijk meisje..
Hij heeft echt een hele erge negatieve energie om zich heen..quote:
Frank vond de afstand tussen de ogen onoverbrugbaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Honeymooner het volgende:
Haha zelfs mijn vader zegt net over Anita: ik vind dít toch zo'n lelijk meisje..
echt een eikelquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het apart vinden. Eerst zeurt Frank dat hij echt nog laaaaaaaaaang niet wil samenwonen, maar ook niet over 10 jaar pas... Dan kan die meid haar opleiding toch afronden nog?![]()
Excuusboer.
hij wist toch meteen al wel dat Anita nog jong is en naar school gaat. Kies dan wat oudere vrouwen, hij had brieven genoegquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Frank vond de afstand tussen de ogen onoverbrugbaar.
Zeg het niet te hard, een vriendin kreeg er 2 voor haar huwelijk....de ene liep steeds weg en de ander viel haar aan...geitjes zijn niet altijd leuk...quote:
Nu weet ik het zeker, naast paarden komen er later ook geiten op mijn boerderijtjequote:
dat ja.. haar eerst kiezen en dan daar over vallen, sukkelquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij wist toch meteen al wel dat Anita nog jong is en naar school gaat. Kies dan wat oudere vrouwen, hij had brieven genoeg
Marcel bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Annemarie beschouwt het leven als een fokkerij.
dat idee heb ik ook, maar daar had hij beter bij moeten nadenkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Starlie het volgende:
Blijf het idee houden dat Frank gek is op Anita maar niet wil wachten...
quote:
Hij wil gewoon elke dag sexquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef matthijst het volgende:
Wat een loser die Frank
"Ja, ik vind je eigenlijk wel leuk, maar ik wil nu een vrouw op de boerderij hebben, want het eelt op man handen wordt ondraaglijk, 4 jaar langer hou ik echt niet uit"...
Volgens mij vindt hij Anita leuker (kneus) maar klopt het praktische plaatje niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Oké, dus, als ik het goed begrijp: van tevoren hadden ze afgesproken dat hij voor Anita zou kiezen maar nu realiseert hij zich dat SHIT, Judith is leuker maar ik had 'n afspraak met Anita? Zo lijkt het tenminste.
Melleke melleke melleke Annemarie!
Ik hoop toch echt dat Annemarie nooit gaat fokken!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Annemarie beschouwt het leven als een fokkerij.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, een vriendin kreeg er 2 voor haar huwelijk....de ene liep steeds weg en de ander viel haar aan...geitjes zijn niet altijd leuk...
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Yvonne heeft het kerstkleedje aangetrokken.
wees gerust, daar heeft ze niet eens de tijd voorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat Annemarie nooit gaat fokken!
IKMOESTLACHEN HAHAHAHAquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Silenus het volgende:
JOSE KRIJGT GEWOON NUL KOMMA NUL AANDACHT
Ik kwam er laatst achter dat de vrouw bij Richard die dat zei, de tante is van iemand met wie ik trainquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Silenus het volgende:
JOSE KRIJGT GEWOON NUL KOMMA NUL AANDACHT
Dianaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef Odrazi het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat de vrouw bij Richard die dat zei, de tante is van iemand met wie ik train
eitje erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
"Familiesla, hihi, wat toepasselijk!"
OH. MIJN. GOD.
Wat een hoer was dat zeg! Verschrikkelijk!quote:
Precies.. bijna.. Wat groente en een aardappeltje had toch niet te overdadig geweest.. Maar ja.. ze leven nu van de liefde he??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou die gehaktbal is al bijna een hele maaltijd
Je ergert je vooral. ERGEREN.... Jaja, het woord dat je zoekt is: ergeren.quote:
de vlinders nemen teveel ruimte inquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies.. bijna.. Wat groente en een aardappeltje had toch niet te overdadig geweest.. Maar ja.. ze leven nu van de liefde he??
quote:
hapquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je ergert je vooral. ERGEREN.... Jaja, het woord dat je zoekt is: ergeren.
Nou ik wilde serieus net vragen of hij Cullen van achteren heette...quote:
Hij praat ook net zoals ze in de Middeleeuwen vroeger praatten. Heel apart.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Damn, hoe oud is die vent dan wel niet?
jamaar jamaar dat kwam niet eens ter sprakequote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha Marita heeft ook een motor hoor!
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
Marcel zit als een koning in zijn bureaustoel
NEEquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft iemand hier medelijden voor Marita?
Volgens mij ergert Ksenia zich anders dood aan Marita, en terecht.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat een hoer was dat zeg! Verschrikkelijk!
Die twee van Marcel zijn ook hartsvriendinnen geworden zeg, ongelooflijk. Ik irriteer me kapot aan hun!
Proest! mijn thee over het toetsenbord!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef matthijst het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff. Man oh man, Stuur die Marita op zo'n sexvakantie met negers in Kenia ofzo...
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef matthijst het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff. Man oh man, Stuur die Marita op zo'n sexvakantie met negers in Kenia ofzo...
Ja volgens mij ook!!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef Odrazi het volgende:
[..]
Volgens mij ergert Ksenia zich anders dood aan Marita, en terecht.
quote:Geachte Hare Koninklijke Hoogheid Majesteit Beatrix,
Ksenia praatte de hele tijd over haar motor terwijl ik er ook wel één heb en dat vind ik niet eerlijk. Ik hoop dat U er wat aan gaat doen.
Met vriendelijke groeten, Marita
Zeg, beetje respect voor het hoofd van Marcel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat een afzuigkap, dat ding zo half gekanteld?
Haha.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg, beetje respect voor het hoofd van Marcel.
LOLquote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg, beetje respect voor het hoofd van Marcel.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef marcodej het volgende:
Koen Nell! Met die gozer heb ik een paar maanden terug real life gesproken!
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Ze nodigt d'r broer uit want dan hebben ze tenminste wat te kletsen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef marcodej het volgende:
Koen Nell! Met die gozer heb ik een paar maanden terug real life gesproken!
haha. Scherp!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ze wil WEL een pannekoek met inhoud.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ze wil WEL een pannekoek met inhoud.
Eh, je hebt ook mensen die ALLES kunnen maken behalve pannenkoekenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef Odrazi het volgende:
Christ wat een beunhalen, kunnen geen eens pannenkoeken bakken. Zelfs ik als 14-jarige kan dat.
Klaasquote:
Bizar idee hè? Ik zou me doodschamen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha Harrie woont nog bij mams en paps, hoe oud is hij eigenlijk
Marcel is er ook een in die categorie.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Starlie het volgende:
Bij sommige mensen kun je je niet voorstellen dat ze sex hebben... Annemarie is er 1 van!!
Zijn middle name is 'Tun'.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef marcodej het volgende:
Huh, deze heet Koen. Die kende ik niet, maar ze heeft nog een jonger broertje, die heet Coen.![]()
Nou... je hebt hem toch sexy in zijn boxershort gezien??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Marcel is er ook een in die categorie.
Maar hij wil vader worden....quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Marcel is er ook een in die categorie.
No way!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden meer mensen Adriaan(tjuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh) op Luxor lijken![]()
Het zou z'n pa kunnen zijn
het is een hypocriete trutquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef pfaf het volgende:
Ik snap werkelijk NIETS van die Annemieke.
Ik ook niet. Ik dacht dat ze niks meer wilde en naar huis ging en zo.. Nu zit ze weer op die trekker?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef pfaf het volgende:
En die domme doos van een Agnes laat hem lopen.....quote:
Dit. Er meer over zeggen is overbodig.quote:
Het is een emotionele achtbaan voor Annemieke en Richard.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef pfaf het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Silenus het volgende:
Ik ben hetero, maar ik zou die Koen nog eerder doen dan Annemarie.
Harrie vond zelfs tiramisu al exotischquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, je hebt ook mensen die ALLES kunnen maken behalve pannenkoeken
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En die domme doos van een Agnes laat hem lopen.....
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef matthijst het volgende:
Ze kunnen allebei werken, ze zijn allebei leuk, naja, uhm, ja, uhm, ja, uhm, ja, nou ja, harrie kon maar 19 pannekoeken uit een pak van 20 maken, dus naja, doe dan die Adriaan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |