dat ja.. haar eerst kiezen en dan daar over vallen, sukkelquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij wist toch meteen al wel dat Anita nog jong is en naar school gaat. Kies dan wat oudere vrouwen, hij had brieven genoeg
Marcel bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Annemarie beschouwt het leven als een fokkerij.
dat idee heb ik ook, maar daar had hij beter bij moeten nadenkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Starlie het volgende:
Blijf het idee houden dat Frank gek is op Anita maar niet wil wachten...
quote:
Hij wil gewoon elke dag sexquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef matthijst het volgende:
Wat een loser die Frank
"Ja, ik vind je eigenlijk wel leuk, maar ik wil nu een vrouw op de boerderij hebben, want het eelt op man handen wordt ondraaglijk, 4 jaar langer hou ik echt niet uit"...
Volgens mij vindt hij Anita leuker (kneus) maar klopt het praktische plaatje niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Oké, dus, als ik het goed begrijp: van tevoren hadden ze afgesproken dat hij voor Anita zou kiezen maar nu realiseert hij zich dat SHIT, Judith is leuker maar ik had 'n afspraak met Anita? Zo lijkt het tenminste.
Melleke melleke melleke Annemarie!
Ik hoop toch echt dat Annemarie nooit gaat fokken!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Annemarie beschouwt het leven als een fokkerij.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, een vriendin kreeg er 2 voor haar huwelijk....de ene liep steeds weg en de ander viel haar aan...geitjes zijn niet altijd leuk...
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Yvonne heeft het kerstkleedje aangetrokken.
wees gerust, daar heeft ze niet eens de tijd voorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat Annemarie nooit gaat fokken!
IKMOESTLACHEN HAHAHAHAquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Silenus het volgende:
JOSE KRIJGT GEWOON NUL KOMMA NUL AANDACHT
Ik kwam er laatst achter dat de vrouw bij Richard die dat zei, de tante is van iemand met wie ik trainquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Silenus het volgende:
JOSE KRIJGT GEWOON NUL KOMMA NUL AANDACHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |