Dat is niet echt een argument. Overeem heeft in het verleden ook 205lbs gehaald, en ik denk niet dat er iemand is die denkt dat hij dat nu nog steeds kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:34 schreef Paxlie het volgende:
Mayhem kan dat echt wel halen. Heeft hij in het verleden ook gedaan.
Wat is dit nou voor sneue opmerking. Post dan niets.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Gasten met middelvingers? Echt?! En de rest? Hadden die allemaal lepra?
Is al van september en is gelijk ontkracht op Mixfight. Een admin heeft gelijk Alistair gebeld en die zij dat het niet waar was, dus ontkracht op basis van het onderwerp zelf.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef Legit het volgende:
Hier trouwens wat geruchten over Allistair Overeem, die nog een paar gevechten in Strikeforce zou doen en dan in de UFC zou gaan vechten, mochten jullie dit nog niet al gehoord hebben. Is ook al van een tijdje geleden namelijk.
http://www.forum.dutchbod(...)t-tekenen-ufc-254024
Weet niet hoe betrouwbaar de bron is, want er staat iets over nog 2 bouts in Strikeforce, maar om het SF-tournament winnend af te kunnen ronden, zullen dat toch (minstens) 3 bouts moeten worden.
Maar je weet maar nooit, vond het iig wel de moeite waard om het hier nog te melden.
http://www.bloodyelbow.co(...)um-set-for-april-9thquote:The second quarterfinal leg of Strikeforce's World Grand Prix: Heavyweight Tournament will take place April 9 at a to-be-determined location
Dana mag hem wel, getuige meerdere foto's. Probleem is gewoon dat Ubereem wil blijven vechten in K-1 en de UFC staat dat niet toe.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Denk niet dat Overeem naar de UFC gaat snel. Volgens mij mag Dana hem gewoon niet en dan komt ie er niet in...
ik heb met die troll korte metten gemaakt, zelfs Justi van mf had Ali gebeld en hij ontkende gewoon, het was niet waar.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef Legit het volgende:
Hier trouwens wat geruchten over Allistair Overeem, die nog een paar gevechten in Strikeforce zou doen en dan in de UFC zou gaan vechten, mochten jullie dit nog niet al gehoord hebben. Is ook al van een tijdje geleden namelijk.
http://www.forum.dutchbod(...)t-tekenen-ufc-254024
Weet niet hoe betrouwbaar de bron is, want er staat iets over nog 2 bouts in Strikeforce, maar om het SF-tournament winnend af te kunnen ronden, zullen dat toch (minstens) 3 bouts moeten worden.
Maar je weet maar nooit, vond het iig wel de moeite waard om het hier nog te melden.
nee, want dan kan hij zijn k-1 titel niet meer verdedigen, hij is echt populair in Japan, ik denk dat Dana hem niet wil hebben, het is niet goed voor de ppv verkoop en ali is in de states helemaal niet zo geliefd.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:59 schreef Agentperry het volgende:
Denk dat als alistair het sf tournament wint dat ie dan we naar de ufc zou gaan, hij heeft dan immers niks meer te bewijzen in sf.
Overeem vs werdum op 9 april
[..]
http://www.bloodyelbow.co(...)um-set-for-april-9th
Nou laatst toch interview gelezen met daarin dat ie Overeem niet geloofd en niet ziet als een grote jongen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dana mag hem wel, getuige meerdere foto's. Probleem is gewoon dat Ubereem wil blijven vechten in K-1 en de UFC staat dat niet toe.
Waarom zou Dana positief doen over iemand die vecht voor zijn grootste concurrent?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou laatst toch interview gelezen met daarin dat ie Overeem niet geloofd en niet ziet als een grote jongen.
Nee, maar ook niet daarin dat ie hem graag zou zien overkomen... Maar goed tijd zal het leren, ik denk alleen dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom zou Dana positief doen over iemand die vecht voor zijn grootste concurrent?
Dat was alleen omdat hij vond dat overeem niet vaak genoeg vocht. Verder zei hij in dat interview ook dat hij overeem een aardige jongen vond.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou laatst toch interview gelezen met daarin dat ie Overeem niet geloofd en niet ziet als een grote jongen.
persoonlijk kunnen ze het samen goed vinden, betekent niet dat het Dana ook zakelijk uitkomt, brock is het ppvkanon,niet alistairquote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat hij vond dat overeem niet vaak genoeg vocht. Verder zei hij in dat interview ook dat hij overeem een aardige jongen vond.
Laat Overeem een paar mensen vernietigen en je krijgt een Shane Carwin effect. Maar dan bij iemand die daadwerkelijk cardio heeft en meer kan dan een halve ronde snoeihard rossen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
persoonlijk kunnen ze het samen goed vinden, betekent niet dat het Dana ook zakelijk uitkomt, brock is het ppvkanon,niet alistair
carwin is amerikaan, dus!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Laat Overeem een paar mensen vernietigen en je krijgt een Shane Carwin effect. Maar dan bij iemand die daadwerkelijk cardio heeft en meer kan dan een halve ronde snoeihard rossen.
Dat zal niemand boeien als hij mensen vernietigd.quote:
Roger Huerta's last win was over a fat guy on the streets of texasquote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat hij vond dat overeem niet vaak genoeg vocht. Verder zei hij in dat interview ook dat hij overeem een aardige jongen vond.
dat zie je toch echt verkeerd, Dana heeft erg duidelijk gezegd dat hij Mousasi wilde hebben, ik heb hem het niet horen zeggen over Alistair.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat zal niemand boeien als hij mensen vernietigd.
Én ook nog trappen en knieen uit kan delen. Ik zie Carwin eigenlijk wel KO gaan van een headkick, of TKO gaan door legkicks van Overeem, haha.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Laat Overeem een paar mensen vernietigen en je krijgt een Shane Carwin effect. Maar dan bij iemand die daadwerkelijk cardio heeft en meer kan dan een halve ronde snoeihard rossen.
Een knie en carwin vliegt het octagon uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef Legit het volgende:
[..]
Én ook nog trappen en knieen uit kan delen. Ik zie Carwin eigenlijk wel KO gaan van een headkick, of TKO gaan door legkicks van Overeem, haha.
1 klap van carwin en the reem zijn hoofd ligt eraf.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Een knie en carwin vliegt het octagon uit.
lol, je hebt geen knop met "volg topic"?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tvptje, mooie weken komen er aan!
Hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Jawel, macht der gewoonte en ik zeg ook graag even de mensen gedag
Jij voor deze wereld.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Agentperry een echte aanwinst voor het MMA topic
Echt... Ga ergens anders spelen! Viva forum ofzo. Het is hier altijd leuk discussiëren geweest over sport en andere dingen en dat kwam omdat we geen irritante kut mannetjes zoals jij hier hadden die alleen maar lopen te kloten en als ze een keer tegengas krijgen domme dingen gaan roepen en met de armpjes over elkaar gaan zitten janken.quote:
Ik ben benieuwd. Ik ken Robertson niet echt, maar vind Pierce tot nu toe wel indrukwekkend. We zullen het zien zaterdagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef roepdeman het volgende:
@ Splacka
Robertson heeft een dik team achter zich staan waar ik geen grappen mee zou maken. Hij traint samen met Lytle en wat D1 wrestlers, dus hij weet klappen op te vangen en hoe hij moet worstelen. Daarbovenop heeft hij naar wat ik hoor bijna al zn fights gewonnen via sub. (kijk ik straks even na) Ook al is het zijn debuut (en vind ik Pierce zeker niet slecht) ik ga toch voor Robertson..
Silva schijnt er ook wel wat van te kunnen? Hij heeft niet voor niets een zwarte band in BJJ hèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef roepdeman het volgende:
Ik zie Silva niet graag met Belfort clinchen om eerlijk te zijn. Couture noemde hem zeer sterk in de clinch net na hun gevecht. Ze trainden de afgelopen jaren ook samen bij Extreme Couture. Volgens mij zal Silva alles gooien op zijn lengtevoordeel, want dit is toch wel een beetje een anders clinchen dan met Sonnen.
Klein vraagje..Thales Leites en Demian Maia zijn best wel ok in BJJ right? Silva schijnt er ook wel iets van te kunnen, maar denken je dat hij beter is dan Belfort op de grond?
Tegen Leites en Maia leek hij niet zo enthousiast om naar de grond te gaan, denk ook niet dat hij dat met Belfort zal proberen.
Zaterdag wordt een mooi gevecht
Was dat niet UFC Primetime?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef THEFXR het volgende:
hoe heet die preview show ook alweer van de ufc? duurt meestal 45 min
Countdown...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef THEFXR het volgende:
hoe heet die preview show ook alweer van de ufc? duurt meestal 45 min
Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Brawler het volgende:
[..]
Silva schijnt er ook wel wat van te kunnen? Hij heeft niet voor niets een zwarte band in BJJ hè
Ja ok, daar zeg je wat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band?
van evans heb ik nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band?
Heb gelezen dat Evans een BJJ blackbelt heeft (op sherdog), dat een gerespecteerde instructeur met hem ge'rolled' heeft en die heeft gezegd dat zijn niveau op dat niveau van een blackbelt zat.quote:
dat is het nu juist, een gracie black belt krijg je echt niet zo snel, belts zeggen ook niet veel, kijk maar naar hughes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb gelezen dat Evans een BJJ blackbelt heeft (op sherdog), dat een gerespecteerde instructeur met hem ge'rolled' heeft en die heeft gezegd dat zijn niveau op dat niveau van een blackbelt zat.
Vraag me af hoe snel ze de blackbets tegenwoordig uitdelen (bijv een Evans) want Joe Rogan zegt regelmatig en andere sites ook dat het 10 jaar duurt om een black belt te krijgen. Nou trainen die mannen wel paar keer per week en paar uur lang maar toch..
Commentaar zou al beter zijn als ze Mauro kicken met zijn overdreven gehype. Frank en Pat hebben een bepaalde chemie met elkaar en snappen wat er gebeurd. Sowieso moeten ze stoppen met Keys to the cage of hoe ze dat ook noemen. Al helemaal in samenwerking met EA MMA. Wat ziet dat er steeds triest uit zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Geo3kant het volgende:
(Blijf toch fan van UFC, commentatoren en eigelijk hele plaatje van strikeforce spreekt me niet aan. Announcer+commentator hebben totaal geen stem of persoonlijkheid)
ik vraag mij altijd af, wie goldie allemaal omkoopt om zijn baan te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Commentaar zou al beter zijn als ze Mauro kicken met zijn overdreven gehype. Frank en Pat hebben een bepaalde chemie met elkaar en snappen wat er gebeurd. Sowieso moeten ze stoppen met Keys to the cage of hoe ze dat ook noemen. Al helemaal in samenwerking met EA MMA. Wat ziet dat er steeds triest uit zeg
Zonder Goldie wordt het erg saai. Hij doet af en toe expres dom zodat het voor de kijker duidelijk is. Vind de chemie tussen Goldie en Joe wel lekker werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag mij altijd af, wie goldie allemaal omkoopt om zijn baan te houden.
mocht ik ooit de ppv kopen, dat moet er een optie inzitten om de commentaar stream te kiezen, rogan aan,goldie uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zonder Goldie wordt het erg saai. Hij doet af en toe expres dom zodat het voor de kijker duidelijk is. Vind de chemie tussen Goldie en Joe wel lekker werken.
Rashad heeft een zwarte onder Rolles Graciequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het nu juist, een gracie black belt krijg je echt niet zo snel, belts zeggen ook niet veel, kijk maar naar hughes!
Joe Rogan's kicks zijn lomp! Ik wist dat hij een TKD US open (grand) champ was en 4x massachusetts champ was (op een rij zelfs). Maar toen ik het zag dacht ik, die wil je niet tegen je lever hebben!quote:
post even de Gina versie dan, heb in GSP geen zin!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Fyodor het volgende:
NP Paxlie, beter een goed werkend product dan dat er in het begin nog heel wat bugs inzitten.
Hier een leuke video met GSP, hij praat o.a. over sex... niet allleen met je partner, maar ook met jezelf![]()
http://video.aol.com/vide(...)-fighting/2307626221
1) Gary Goodridgequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zat pas een keer highlights te kijken waarbij er een man in een trainingspak bij een (ogenschijnlijk) officieel gevecht iemand in een crusefix nam en hem knock out tikte met zijn ellebogen..
1) wie is die man?
2) is dat een speciale tak van sport (met kleding aan?)
3) bestaat dat nog?
Daarnaast.. De laatste UFC was 1-1-2011.. Is er tussen nu en begin februari niets geweest??
Als aanvulling op het bericht van Paxlie: laatst was UFC Fight Night 23 (Fight for the troops). Ook een UFC evenement, met iets minder bekende vechters maar normaal gesproken wel de moeite waard om te kijken hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zat pas een keer highlights te kijken waarbij er een man in een trainingspak bij een (ogenschijnlijk) officieel gevecht iemand in een crusefix nam en hem knock out tikte met zijn ellebogen..
1) wie is die man?
2) is dat een speciale tak van sport (met kleding aan?)
3) bestaat dat nog?
Daarnaast.. De laatste UFC was 1-1-2011.. Is er tussen nu en begin februari niets geweest??
Kijk het nog eens...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goodridge tegen Herrera, meest brute ko ooit, mede door de slechte ref, die hem gewoon lekker door liet beuken terwijl Herrera al lang out was.
Ik vond de KO die Remco Pardoel uitdeelde bruter. Die gozer zijn hele kop lag in elkaar door zijn ellebogen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goodridge tegen Herrera, meest brute ko ooit, mede door de slechte ref, die hem gewoon lekker door liet beuken terwijl Herrera al lang out was.
Deze?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vond de KO die Remco Pardoel uitdeelde bruter. Die gozer zijn hele kop lag in elkaar door zijn ellebogen.
Volgens mij was dat gevecht nog in de tijd dat de scheidsrechters in principe niet mochten ingrijpen. BJM was volgens mij (mede door dit gevecht?) degene die heeft aangegeven dat hij als scheidsrechter de mogelijkheid wilde hebben om te kunnen ingrijpen. Want inderdaad, dit was één van de meest brute KO's ooit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk even naar het filmpje, BJM grijpt juist wel in, maar vanaf moment dat de ellebogen beginnen tot de stoppage is krap 4 seconden. Het is niet dat er een half uur/drie kwartier werd gebeukt... Heb in de huidige UFC nog wel eens latere stoppages gezien. De techniek en de snelheid is wel bruut inderdaad. Vind persoonlijk een KO in 1 klap mooier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gevecht nog in de tijd dat de scheidsrechters in principe niet mochten ingrijpen. BJM was volgens mij (mede door dit gevecht?) degene die heeft aangegeven dat hij als scheidsrechter de mogelijkheid wilde hebben om te kunnen ingrijpen. Want inderdaad, dit was één van de meest brute KO's ooit...
I know, vaak genoeg gezien hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kijk even naar het filmpje, BJM grijpt juist wel in, maar vanaf moment dat de ellebogen beginnen tot de stoppage is krap 4 seconden. Het is niet dat er een half uur/drie kwartier werd gebeukt... Heb in de huidige UFC nog wel eens latere stoppages gezien. De techniek en de snelheid is wel bruut inderdaad. Vind persoonlijk een KO in 1 klap mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subs, ook altijd mooi:
[ afbeelding ]
En weer verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best ever!
[ afbeelding ]
Die, maar ik had stiekem toch een ander in mijn hoofd. Even zoeken.quote:
Niet best zeg... helemaal als je dit leest:quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Sommige gevechten mogen wel iets eerder gestopt worden:
quote:Probably the best MMA fighters (at the moment) in this two little Balkan states. The persuasive win of Bosnian and the brutal TKO of Macedonian.
Unfortunately, the fight was 100% set-up.
1. The organizer of the event heavily-favored Bosnian. How they do that?
Without any justifiable reason, before the fight, they banned the completely legal gloves of Macedonian. The purpose of this is the obstruction of preparation of Macedonian for the fight. The fighter without proper warm up have only 70% of the original agility. It's an old trick, already used 100s of times before. In other words, to get in to the fight without proper warm up, against the good fighter, it's a suicide!
2. The referee tolerated the illegal punches of Bosnian in the back of the head of Macedonian...
The media reports confirmed an intrusion of organized crime into Balkan MMA, the same mob presence that afflict other professional Balkan sports as football. The dozen of case reflects the ineffectiveness of the regulatory process in stamping out organized crime from sport but also the inability of the regulators and managers and promoters as well to prevent illegal activities. In order for a criminal organization to prosper in the sport, some degree of support is required from the society in which it lives. Thus, it is often necessary to corrupt some of its respected members, most commonly achieved through bribery, blackmail, and the establishment of symbiotic relationships with legitimate sport. Judicial and police officers and legislators are especially targeted for control by organized crime via bribes.
Inderdaad, voor het imago van de sport niet goed...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niet best zeg... helemaal als je dit leest:
[..]
Jeetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niet best zeg... helemaal als je dit leest:
[..]
iemand die uitvalt vanwege ziekte/blessure?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Just two hours until the UFC 126 presser with a special announcement from Mr. White
New York misschien?
GSP naar 185 ongeacht wat er gebeurd tegen Shields maybe? Geen idee, nog 40 minquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Just two hours until the UFC 126 presser with a special announcement from Mr. White
New York misschien?
Jup of sherdog.com, had ik al gepost op de vorige paginaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Brawler het volgende:
En die press conference is gewoon te zien op UFC.com?
Dennis Stojnic uit de (Overeem)Golden Glory stal, maar wie is dat eigenlijk uit Mike's Gym?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Sommige gevechten mogen wel iets eerder gestopt worden:
Ok, thanks! Overheen gelezen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup of sherdog.com, had ik al gepost op de vorige pagina
Goce Candovski aka The Priestquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dennis Stojnic uit de (Overeem)Golden Glory stal, maar wie is dat eigenlijk uit Mike's Gym?
Ed Soares, is manager van Silvaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
Laat die vent naast de translator lekker vertalen, ff zijn naam kwijt maar hij doet het ook bij alle fights van de brazillianen.
Toch blijf ik het stom vinden dat ze zo slecht Engels spreken, het is je werk, beetje Engels mag wel!
Had Candovski eigenlijk een kans gehad, mits goede warm up?quote:
Was dat ook niet degene die zoveel shit over zich heen had gekregen in de pressers rond Silva's pot tegen Sonnen?quote:
Hahaha ja dus, meteen naar Ed! .. Jezus dat was ook wel erg slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef Paxlie het volgende:
You didn't hear it? Interesting....
Iemand is zojuist zijn baan kwijtgeraakt
Jawel, een vraag voor Johnson!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Paxlie het volgende:
ik word wel een beetje leip van dat portugees continue
Je zal er maar zitten als Johnson trouwens, niemand vraagt hem iets
You can tell, he's very excitedquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Geo3kant het volgende:
Je mag best lachen hoor miguel, je won iets..
Dat blijft een fijn uitzicht!quote:
haha,maar een triangle is toch wel leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natuurlijk zou ik d'r niet mijn bed uitschoppen maar ik hou toch niet zo van gespierde vrouwen die mij makkelijk in elkaar timmeren
Tja, het lijkt me wel grappig in een kroeg met de grootste lelijkste ruzie zoeken en dan haar het laten oplossenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natuurlijk zou ik d'r niet mijn bed uitschoppen maar ik hou toch niet zo van gespierde vrouwen die mij makkelijk in elkaar timmeren
Altijd goede filmpjes van Ariel Hawani (mmafighting)quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef THEFXR het volgende:
dana white over ufc 126
http://www.mmafighting.co(...)gp-and-japanese-mma/
Mee eens, + een mooie analyse van El Guapoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Altijd goede filmpjes van Ariel Hawani (mmafighting), fijne interviewer en goede vragen.
ben 100% met bas eens over brockquote:
Ja ontzettend! En dan te bedenken dat die kerel zich helemaal de tering in blowt en snuift. Geweldig! Vraag me af hoe hij het echt in de octagon kan doen...quote:
News radio inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja ontzettend! En dan te bedenken dat die kerel zich helemaal de tering in blowt en snuift. Geweldig! Vraag me af hoe hij het echt in de octagon kan doen...
Helemaal mooi dat ie vroeger zo'n domme klusjesman speelde in een TV-show, had je dit echt niet achter hem verwacht, net zomin als de sleeves op z'n armen.
nogal logisch 126 komt eraan, met vette fightsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef Fenomeno het volgende:
Jullie houden het tempo er goed in, ik let 4 dagen niet op en er zit een half topic vol
Hij vecht tegen Travis Browne @ UFC 130, op 28 meiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer komt Stefan Struve weer in actie? Ik mag hem wel
Boomlang en geeft nooit op..
Ik heb het al eerder gezegd, hij wint er nu een paar maar en dat is leuk, goed gedaan, maar ik denk dat, zodra hij een niveautje hoger komt helemaal ingemaakt wordt. Hij zal geen kans hebben tegen de top, hij verloor al van Roy Nelson, dan heb je ook geen kans tegen Kongo en de top (mir, valesquez,carwin etc etc).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer komt Stefan Struve weer in actie? Ik mag hem wel
Boomlang en geeft nooit op..
je mist er 1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:08 schreef Paxlie het volgende:
Anderson Silva vs. Vitor Belfort (KOTN)
Forrest Griffin vs. Rich Franklin
Ryan Bader vs. Jon Jones
Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo Rocha
Miguel Torres vs. Antonio Banuelos (FOTN)
Chad Mendes vs. Michihiro Omigawa
Norifumi Yamamoto vs. Demetrious Johnson (SOTN)
Donald Cerrone vs. Paul Kelly
Mike Pierce vs. Kenny Robertson
Paul Taylor vs. Gabe Ruediger
Kyle Kingsbury vs. Ricardo Romero
er komen er nog bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Er hebben gewoon 12 man hun predictions gemaakt
das lang geleden,Tonyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Dacide het volgende:
Zal ik ook maar eens mijn picks neerzetten
Anderson Silva vs. Vitor Belfort Doe eens gek
Forrest Griffin vs. Rich Franklin Net iets completer
Ryan Bader vs. Jon Jones Saaie decision of vuurwerk eerste klas
Donald Cerrone vs. Paul Kelly Completere vechter
Paul Taylor vs. Gabe Ruediger Op KO
Kom nog regelmatig langs hoorquote:
ja,goed, het stormt nogal hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Dacide het volgende:
[..]
Kom nog regelmatig langs hoor
Ben echter wat passiever geworden hier. Erg druk op t moment.
Hoest met jou verder, Tim?
Die staredown van Silva en Belfortquote:
Yeah it was like.. men, top10 pound for pound best stare down in the world, if there were blackbelts for staredowns these guys were blackbelts.. i swear!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die staredown van Silva en Belfort
Download het ook altijd uit de nieuwsgroepen, maar als dit een beetje lekker werkt (die 4 camera angles tegelijk is super) en het is in abonnement vorm van bijvoorbeeld 50 dollar per maand en alle content van ufc 1 tot de nieuwste kunnen zien dan zou ik het nog doen ook. Zeker als UFC het waarmaakt om 2x per maand een event te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Koop jij een PPV dan? Of uberhaubt iemand hier die een PPV koopt?
Ik download het altijd
ja, ik geloof dat ie nooit of erg weinig op 185 heeft gevochten.als het gevecht langer dan 3 ronden duurt,ga je dat echt zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Fyodor het volgende:
30lbs WEIGHT-CUT w @VitorBelfort ! "Don't try this at home kids...we're trained professionals!" ;-)
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/3wi0tx
Ben niet zo bekend met weight cutten, maar zweet hij nu het laatste eruit ofzo? Ziet er niet echt tof uit...
Hij won in de UFC de titel als heavyweight en nogmaal als leightheavy weight, zijn laatste gevecht was op catchweight (197 pounds dacht ik) tegen Rich Franklin. Hij heeft dacht ik wel paar gevechten gehad maar niet veel op 185.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik geloof dat ie nooit of erg weinig op 185 heeft gevochten.als het gevecht langer dan 3 ronden duurt,ga je dat echt zien.
Hehe, zit nu ook te kijken. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Heb niet zin om nog heel lang wakker te blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:02 schreef Hooidraad het volgende:
What's up everybody, welcome to the weigh ins!
Die chicks op de achtergrond houden je wel wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, zit nu ook te kijken. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Heb niet zin om nog heel lang wakker te blijven
En in dit tempo kan ik zo lekker slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die chicks op de achtergrond houden je wel wakkeren joe rogan's geschreeuw!
De prelims gaan op dit tempo, dus dat gaat wel snel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, zit nu ook te kijken. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Heb niet zin om nog heel lang wakker te blijven
Former middleweight ... championquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Franklin ziet er echt niet uit alsof hij in dezelfde gewichtsklasse hoort als Griffin en Bader.
Klopt, ik stoor me er regelmatig aan hoe erg amerikanen alles overdrijven, alles en iedereen meteen p4p best fighter in the world etc, biggest,meanest on the planet etc..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
Dat van "the biggest fight in the history..." zeggen ze ook bij elk evenement
Ik weet wat middleweight isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Former middleweight ... champion(middle = 185) vecht nu op leightheavy = 205
Kan in beide maar performance wise denk ik beter op 185 ja.
Eens, leek bekant depressief..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef Fyodor het volgende:
Belfort zag er trouwens netjes uit, hoop dat hij morgen in vorm is!
Bader en Griffin zijn inderdaad mega-groot, evenals Bones. Toch denk ik dat Franklin Forrest pakt. Forrest heeft het volgens mij mentaal niet helemaal op orde, getuige zijn interviews. Hij is die KO tegen Silva nooit te boven gekomen
En truste btw![]()
zou tof zijn,als je hier ook je picks neerzet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Maskers
Naar het UFC evenement zie ook ik uit
Zoveel mensen joelde hem uit..quote:
Excuus, maar veel van deze namen ken ik niet genoeg om daadwerkelijk een pick te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou tof zijn,als je hier ook je picks neerzet.
Ik ben nu wel benieuwd naar Dana's vlogquote:Thanks to Alex 5124 (i think that's right) for getting the link to the weigh-ins on MMA junkie, I was able to play the staredown over and over again and I got about 90% of the staredown tongue lashing of Silva v Belfort... hopefully this helps!
Alright, apparently I was more than off on my initial lip reading of Belfort. As for anderson, the first 3 words are... unintelligible to me , so i'll skip them... i'm sure they are in the same context tho
Original portuguese (so that other brazilians can check on me and hopefully fix any inaccuracies):
"Voce tá fodido. Voce tá fodido. Voce tá fodido. Se vai levar muita porrada, ta ligado?"
"You're fucked. You're fucked. You're fucked. You're gonna get your ass beat, ya know?
Belfort:
"To dentro, mermão. To dentro, mermão. To dentro."
(note) "mermão" isn't a real word, it's a contraction of the words "meu" and "irmão"
"I'm in, bro. I'm in, bro! I'm in!" as in, "I'm ready to go" in outright defiance of A.S saying he was fucked.
Afterwards when they are broken apart, I can't tell some of what Anderson is saying because his face is away, but Vitor says "You fucking be careful now", to which Anderson replies "Voce é muito cuzao", which means "You're a real asshole", and Vitor finishes it with "Se que me pega? Entao pode vir me pega" which translates as "You wanna get a piece of me? Then come and get it"
There you go. I had to watch the damned thing 50 times to get that, and I still couldn't get some of it because it was outright unintelligible or the face was away from the cam.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Belfort is ook gewoon een rat eerst in Silva's camp mee trainen en als hij totaal onterecht een tittle shot krijgt snel naar een ander camp gaan.
Belfort deed daar wel iets meer dan en keer binnen lopen en een training mee pakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. Nee de top5 in elke weight devision die zegt "Nee ik vecht niet mijn maten uit mijn kamp" daar hebben we wat aan. Het is business, Rich en Griffin zijn ook vrienden en doen niet moeilijk, zo hoort het.
GSP traint over de hele wereld om alle aspecten te leren dan kan hij niemand meer vechten want ohjeee hij is ooit in dat kamp geweest. Het komt mooi uit voor de fans, olie op het vuur .. die weigh ins prachtig man, wordt flink knokken.. daar kijk je voor
Dan nog, zou raar zijn als Suarez zegt in europa league ja sorry maar ik voetbal niet tegen Ajax, dat was mijn oude cluppie.. (niet te vergelijken misschien, maar ergens toch wel).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belfort deed daar wel iets meer dan en keer binnen lopen en een training mee pakken.
quote:Its a completelly mistranslation/misread of Anderson. With "Vai ser engraçado", Anderson literally means "It will be laughable". And he is implying it in a way that communicates "It will be laughable, because I will humiliate him". Thats how cocky he is, and then Ed magically translate it to "It will be fun", as if Anderson meant "That he will have a good time because he likes to fight".
But even Ed Soares cant save Anderson from himself sometimes, due to his behaviour in fights, interviews in portuguese, and when he attempts english, he is prone to showing his true self "The battle of the century would be versus my clone". That kind of thing.
Inderdaad, had ik nieteens op geletquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Cool, Ray Sefo (K-1 heavyweight) in het trainingskamp van Belfort
Ray Sefo traint al geruime tijd met Vitor Belfort hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, had ik nieteens op gelet
Ik volg het MMA pas sinds eind 2009, toen was hij al met zijn ring rust bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ray Sefo traint al geruime tijd met Vitor Belfort hoor!![]()
Meen me te herinneren dat hij al in de hoek bij Belfort stond toen hij Matt Lindland zwaar KO sloeg.
Ik moet morgen al de superbowl kijken en heb vannacht 4 uur slaap gehad. Gaat hem niet worden dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef THEFXR het volgende:
vannacht om 3 uur de prelims, wie gaat er nog meer live kijken?
Of nu gaan slapen en gewoon de wekker zetten. Lol. Hardcore.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet morgen al de superbowl kijken en heb vannacht 4 uur slaap gehad. Gaat hem niet worden dus
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet morgen al de superbowl kijken en heb vannacht 4 uur slaap gehad. Gaat hem niet worden dus
QFT!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Paxlie het volgende:
Wil het in HD zien, dus fuck die xvid kutstreams
Daarom weiger ik alles wat uberhaupt in de buurt kan komen van spoilers (zelfs facebook en twitter) tot ik de hd versie hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Als ik live kijk knalt de adrenaline echt door mijn lichaam met die grudge matches. Maar de kwaliteit is verschrikkelijk, en tijdens Silva vs. Sonnen viel de stream zelfs een paar minuten uit in de eerste ronde. Wat was ik toen pissed
QFT!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daarom weiger ik alles wat uberhaupt in de buurt kan komen van spoilers (zelfs facebook en twitter) tot ik de hd versie heb
Oppassen met Silva zomaar plaatsenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
Heb ik al op gerekend, de OP heb ik reeds geüpdate. Moet alleen nog een goeie TT hebben.
Iemand suggesties?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef Hooidraad het volgende:
Van de champs blijf ik af, Silva blijft nog even staan of ie nou wint of niet
Hij is gaaf! Heath Herring die in het spel kleiner is dan Alistairquote:
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Fyodor het volgende:
Ok MMA fans, ik heb nu even snel van 21 (!!) mensen hun voorspellingen in een excel sheetje gezet. Ik kijk morgen lekker de show, reken daarna even snel uit hoeveel iedereen er goed heeft en zal de resultaten morgen in SPOILER plaatsen. Sommigen hebben maar enkele voorspellingen gedaan, zal uiteraard morgen erbij zetten hoeveel voorspeld was (Bijvoorbeeld Fyodor 11/11 er vanuit gaande dat ik alles goed voorspel)
Binnenkort heeft forumheld Paxlie hier dus iets moois voor gemaakt!
Dit zijn de kandidaten:
roepdeman Splackavelli02 LitmanenAFCA Paxlie legit Geo3kant Brawler Tazmaniac N00cL30n Hooidraad wc-eend Happel THEFXR Fyodor The Brahma Bull Dacide Opgezwollenlever pwnd Cardizzle14 Hoogstaande Tommy
Ik zit er klaar voor, nog 25 minuutjesquote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef Geo3kant het volgende:
Nog ander half uur voor de fight van Kid yamamoto on facebook....
Mooi! Klopt het dat het 5 voor half 3 begint?quote:
Ik vind hem prima, iets over UFC126 kun je toch niet in de titel zetten ivm spoilersquote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef Hooidraad het volgende:
Bijna nieuw topic, hebben anderen nog suggesties voor de nieuwe TT?
Of is "[Centraal] MMA #57 - Grootste groep FOKMMA fans ooit!" afdoende?
Meestal alleen de PPV, spoel soms de entrances door als ik niet veel tijd heb. Sommige prelims download ik handmatig of kijk ik op internet.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Geo3kant het volgende:
Kijken jullie trouwens altijd alles? Countdown/prelims/ppv, of alleen ppv of alleen de maincard/top fights?
Ik vaak alles of hele PPV (met coundown vaak).
Inderdaad, laten we hopen dat ze de knop vergeten om te zetten en gratis de PPV streamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Truste! Ik blijf (voorlopig) wakker...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga pitten, de rest kijk ik morgen, dit was een heerlijk voorproefje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |