Hij vecht tegen Travis Browne @ UFC 130, op 28 meiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer komt Stefan Struve weer in actie? Ik mag hem wel
Boomlang en geeft nooit op..
Ik heb het al eerder gezegd, hij wint er nu een paar maar en dat is leuk, goed gedaan, maar ik denk dat, zodra hij een niveautje hoger komt helemaal ingemaakt wordt. Hij zal geen kans hebben tegen de top, hij verloor al van Roy Nelson, dan heb je ook geen kans tegen Kongo en de top (mir, valesquez,carwin etc etc).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer komt Stefan Struve weer in actie? Ik mag hem wel
Boomlang en geeft nooit op..
je mist er 1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:08 schreef Paxlie het volgende:
Anderson Silva vs. Vitor Belfort (KOTN)
Forrest Griffin vs. Rich Franklin
Ryan Bader vs. Jon Jones
Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo Rocha
Miguel Torres vs. Antonio Banuelos (FOTN)
Chad Mendes vs. Michihiro Omigawa
Norifumi Yamamoto vs. Demetrious Johnson (SOTN)
Donald Cerrone vs. Paul Kelly
Mike Pierce vs. Kenny Robertson
Paul Taylor vs. Gabe Ruediger
Kyle Kingsbury vs. Ricardo Romero
er komen er nog bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Er hebben gewoon 12 man hun predictions gemaakt
das lang geleden,Tonyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Dacide het volgende:
Zal ik ook maar eens mijn picks neerzetten
Anderson Silva vs. Vitor Belfort Doe eens gek
Forrest Griffin vs. Rich Franklin Net iets completer
Ryan Bader vs. Jon Jones Saaie decision of vuurwerk eerste klas
Donald Cerrone vs. Paul Kelly Completere vechter
Paul Taylor vs. Gabe Ruediger Op KO
Kom nog regelmatig langs hoorquote:
ja,goed, het stormt nogal hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Dacide het volgende:
[..]
Kom nog regelmatig langs hoor
Ben echter wat passiever geworden hier. Erg druk op t moment.
Hoest met jou verder, Tim?
Die staredown van Silva en Belfortquote:
Yeah it was like.. men, top10 pound for pound best stare down in the world, if there were blackbelts for staredowns these guys were blackbelts.. i swear!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die staredown van Silva en Belfort
Download het ook altijd uit de nieuwsgroepen, maar als dit een beetje lekker werkt (die 4 camera angles tegelijk is super) en het is in abonnement vorm van bijvoorbeeld 50 dollar per maand en alle content van ufc 1 tot de nieuwste kunnen zien dan zou ik het nog doen ook. Zeker als UFC het waarmaakt om 2x per maand een event te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Koop jij een PPV dan? Of uberhaubt iemand hier die een PPV koopt?
Ik download het altijd
ja, ik geloof dat ie nooit of erg weinig op 185 heeft gevochten.als het gevecht langer dan 3 ronden duurt,ga je dat echt zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Fyodor het volgende:
30lbs WEIGHT-CUT w @VitorBelfort ! "Don't try this at home kids...we're trained professionals!" ;-)
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/3wi0tx
Ben niet zo bekend met weight cutten, maar zweet hij nu het laatste eruit ofzo? Ziet er niet echt tof uit...
Hij won in de UFC de titel als heavyweight en nogmaal als leightheavy weight, zijn laatste gevecht was op catchweight (197 pounds dacht ik) tegen Rich Franklin. Hij heeft dacht ik wel paar gevechten gehad maar niet veel op 185.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik geloof dat ie nooit of erg weinig op 185 heeft gevochten.als het gevecht langer dan 3 ronden duurt,ga je dat echt zien.
Hehe, zit nu ook te kijken. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Heb niet zin om nog heel lang wakker te blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:02 schreef Hooidraad het volgende:
What's up everybody, welcome to the weigh ins!
Die chicks op de achtergrond houden je wel wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, zit nu ook te kijken. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Heb niet zin om nog heel lang wakker te blijven
En in dit tempo kan ik zo lekker slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die chicks op de achtergrond houden je wel wakkeren joe rogan's geschreeuw!
De prelims gaan op dit tempo, dus dat gaat wel snel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, zit nu ook te kijken. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Heb niet zin om nog heel lang wakker te blijven
Former middleweight ... championquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Franklin ziet er echt niet uit alsof hij in dezelfde gewichtsklasse hoort als Griffin en Bader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |