abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92357855
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
Dat van "the biggest fight in the history..." zeggen ze ook bij elk evenement :')
Klopt, ik stoor me er regelmatig aan hoe erg amerikanen alles overdrijven, alles en iedereen meteen p4p best fighter in the world etc, biggest,meanest on the planet etc..
pi_92357878
Hahaha Anderson hides behind his mask :D niceeeeeee
pi_92357895
holy shit :D
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_92357919
Hoho, vuurwerk! :D
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_92357923
Stelletje haters.. show some respect!
pi_92357943
wow, ze wilde nu al beginnen! >:)
pi_92357979
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Former middleweight ... champion ;) (middle = 185) vecht nu op leightheavy = 205
Kan in beide maar performance wise denk ik beter op 185 ja.
Ik weet wat middleweight is ;) Het valt gewoon op hoe groot Bader en Griffin zijn.
pi_92358036
Belfort zag er trouwens netjes uit, hoop dat hij morgen in vorm is!
Bader en Griffin zijn inderdaad mega-groot, evenals Bones. Toch denk ik dat Franklin Forrest pakt. Forrest heeft het volgens mij mentaal niet helemaal op orde, getuige zijn interviews. Hij is die KO tegen Silva nooit te boven gekomen :P

En truste btw :z
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_92358072
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef Fyodor het volgende:
Belfort zag er trouwens netjes uit, hoop dat hij morgen in vorm is!
Bader en Griffin zijn inderdaad mega-groot, evenals Bones. Toch denk ik dat Franklin Forrest pakt. Forrest heeft het volgens mij mentaal niet helemaal op orde, getuige zijn interviews. Hij is die KO tegen Silva nooit te boven gekomen :P

En truste btw :z
Eens, leek bekant depressief..
Truste :W
pi_92358104
pi_92358814

[ Bericht 78% gewijzigd door THEFXR op 05-02-2011 03:57:14 ]
pi_92359043

Maskers :')

Naar het UFC evenement zie ook ik uit ;)
pi_92359080
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 02:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Maskers :')

Naar het UFC evenement zie ook ik uit ;)
zou tof zijn,als je hier ook je picks neerzet. ;)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 02:14:45 #215
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92359087
Ik was al fucking pumped voor dit event. Dit kan bijna niet mis gaan. Volgens mij rennen Belfort en Silva echt op elkaar af en is het binnen een minuut afgelopen terwijl ik 15 hartaanvallen moet overleven door de adrenaline dump :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_92359102
Anderson...My kind of Champion!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_92359207
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 02:15 schreef roepdeman het volgende:
Anderson...My kind of Champion!
Zoveel mensen joelde hem uit.. :N
Ja hij kon wel eens Engels leren praten maar toch, respect the dude.. _O_
Joe Rogan's gezicht trouwens als ze uit elkaar gehaald worden _O-
pi_92359314
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zou tof zijn,als je hier ook je picks neerzet. ;)
Excuus, maar veel van deze namen ken ik niet genoeg om daadwerkelijk een pick te maken.

Alleen wil ik dan wel voor Anderson kiezen, de vorige keer verbaasde ik mij zo over hoe hij toch nog won na zolang aan de verliezende hand te zijn dus hij is mijn favoriet wat dat betreft vanwege zijn doorzettingsvermogen en bereidheid te verbazen.
Verder heb ik niks met hem hoor, tegenover Maia toonde hij weinig respect en dat stuit mij tegen de borst.
pi_92359498
Wat er blijkbaar heen en weer gebakkest werd..

quote:
Thanks to Alex 5124 (i think that's right) for getting the link to the weigh-ins on MMA junkie, I was able to play the staredown over and over again and I got about 90% of the staredown tongue lashing of Silva v Belfort... hopefully this helps!

Alright, apparently I was more than off on my initial lip reading of Belfort. As for anderson, the first 3 words are... unintelligible to me , so i'll skip them... i'm sure they are in the same context tho

Original portuguese (so that other brazilians can check on me and hopefully fix any inaccuracies):
"Voce tá fodido. Voce tá fodido. Voce tá fodido. Se vai levar muita porrada, ta ligado?"
"You're fucked. You're fucked. You're fucked. You're gonna get your ass beat, ya know?

Belfort:
"To dentro, mermão. To dentro, mermão. To dentro."

(note) "mermão" isn't a real word, it's a contraction of the words "meu" and "irmão"

"I'm in, bro. I'm in, bro! I'm in!" as in, "I'm ready to go" in outright defiance of A.S saying he was fucked.

Afterwards when they are broken apart, I can't tell some of what Anderson is saying because his face is away, but Vitor says "You fucking be careful now", to which Anderson replies "Voce é muito cuzao", which means "You're a real asshole", and Vitor finishes it with "Se que me pega? Entao pode vir me pega" which translates as "You wanna get a piece of me? Then come and get it"

There you go. I had to watch the damned thing 50 times to get that, and I still couldn't get some of it because it was outright unintelligible or the face was away from the cam.
Ik ben nu wel benieuwd naar Dana's vlog :D
pi_92360019
Mijn picks, wat een briljante card!

Anderson Silva vs. Vitor Belfort
Veel vertrouwen in een upset hoop er ook op, maar het blijft AS, p4p best in the world.
Forrest Griffin vs. Rich Franklin
Ben een forrest-fan, maar heeft op dit moment gewoon niet "what it takes".
Ryan Bader vs. Jon Jones
Cant wait for this one. De winnaar is een future champ. Mark my words.
Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo Rocha
By crazy sub.
Miguel Torres vs. Antonio Banuelos
Miguel is top of the food-chain.
Chad Mendes vs. Michihiro Omigawa
FOTN.
Norifumi Yamamoto vs. Demetrious Johnson
Kid is gemotiveerd, en heeft een bonus beloofd te pakken.
Donald Cerrone vs. Paul Kelly
Mike Pierce vs. Kenny Robertson
Al maakt t feit dat ie nu nog aan t cutten is het wel iets moelijker..
Paul Taylor vs. Gabe Ruediger
Joe lauzon showed why.
Kyle Kingsbury vs. Ricardo Romero
The fanny-pack did it for me.

[ Bericht 16% gewijzigd door Cardizzle14 op 05-02-2011 04:22:57 ]
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_92360155
Damn wat veel predictions dit keer :o
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  zaterdag 5 februari 2011 @ 04:19:06 #222
332441 Legit
Charlie Sheen FTWinning!
pi_92360348
Dit is dan ook gewoon een top card en de UFC moet er dan waarschijnlijk ook wel een schepje boven op doen qua events de aankomende tijd i.v.m. de SF-grand prix die er aankomt, want deze gaat Strikeforce waarschijnlijk veel publiciteit/fans opleveren en dus een betere concurrent maken.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:15:15 #223
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_92362585
Ik vind het dan toch wel grappig dat Silva niet recht in de ogen van Belfort kan kijken en dat Belfort echt dwars door hem heen lijkt te branden met intensiteit!

Ik hoop ook echt dat de 30 pond cut voor Belfort goed uitpakt!
pi_92363618
Ik vond Kid altijd gaaf om naar te kijken, maar ik vrees dat hij deze pot gaat verliezen. Bij de weigh-ins leek het allemaal wat onwennig voor hem, zo de eerste keer in de UFC. We hebben vaker gezien dat de transitie uit Japan naar de cage in de USA niet vlekkeloos verloopt. Nogmaals, ik hoop dat hij wint maar ik denk dat hij het aflegt in een 3rd decision...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:34:16 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92364137
Dat gezicht van Rogan bij de weigh ins.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: