Anderson Silva vs. Vitor BelfortEr wordt veel gesproken over de clinch voor deze pot en omdat ik geen tijd heb om me
er echt in te verdiepen kan het best zo zijn dat Belfort the upper hand zal hebben maar van
wat ik me nog kan herinneren van de Belfort vs. Overeem fight was dat Vitor
ontzettend zwak in de clinch uitzag. Slechte voorbereiding, weight difference on fight day, whatever the case toen.. het is me altijd bij gebleven...
Ik hoop natuurlijk op Belfort maar weet niet of hij degene is die de Spider zal onttronen
Forrest Griffin vs. Rich FranklinDeze fight had 3/4 jaar geleden moeten plaatsvinden, nu zegt gelijk een stuk minder.
Het affiche is super, maar ik vraag me af hoe deze fight gaat verlopen.
Franklin is een van mijn helden, maar ik denk dat Griffin de beter game plan zal hebben
en hierdoor het gevecht vroegtijdig zal gaan beslissen.
Ryan Bader vs. Jon JonesBader is een hele grote under dog en in mijn ogen vrij onbegrijpelijk, maar omdat ik sowieso geen
Bader fan ben kan ik onmogelijk voor hem gaan. Denk dat Bones de grootst mogelijke moeite zal
hebben met de pure wrestling skills van Bader. Als Jones via de cage te gebruiken de fight
weer staand kan krijgen gaat hij deze pot pakken. Anders zie ik het donker in.
Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo RochaDamn, deze is lastig te voorspellen.
Ellenberger met KO power en Rocha uiteraard met crazy submissions.
Denk dat deze beslist wordt de vorm van de dag (en wie het betere camp gehad heeft).
Miguel Torres vs. Antonio BanuelosHele slimme match-up van Joe Silva. Torres is de absolute top en hoe kun je
hem beter aan je publiek voorstellen dan hem een brawler geven die technisch veel slechter is.
Chad Mendes vs. Michihiro OmigawaWAT EEN MATCH-UP!!! (ja all caps!!)
Omigawa is zooo under rated door de Amerikaanse fan.
In 2007/2008 was hij gewoon niet klaar voor de stap naar MMA in Amerika,
maar wat een track erecord heeft hij sindsdien... OMG

Ik kan alleen maar hopen dat Mendes hem niet 3 rondes lang op de grond houdt.
I'm excited for this one people!!! FOTN!!
Norifumi Yamamoto vs. Demetrious JohnsonDemetrious heeft een hele mooi W staan van zijn vorige fight tegen Damacio Page!!
Maar KID = KID

jammer dat hij zijn laatste paar fights slecht heeft afgewerkt want deze
man was in mijn ogen een jaar of 5 geleden hands down Top 3 van de wereld.
Donald Cerrone vs. Paul KellyKelly is just another 'bloke' die ik niet in de UFC hoef te zien, ja ik weet dat hij er elke keer vol voor gaat maar hij is gewoon lang niet goed genoeg. Laat Cerrone maar lekker korte metten met hem maken, goodbye Paul Kelly
Mike Pierce vs. Kenny RobertsonIk ken Robertson niet goed genoeg om een afgewogen beslissing te maken, maar ik ben
zelf ook onder de indruk van Pierce die op deze manier de ladder langzaam begint te beklimmen.
Paul Taylor vs. Gabe RuedigerLoser leaves the UFC match, and I couldn't care less about this one.
Kyle Kingsbury vs. Ricardo RomeroHopelijk weer Romero weer een submission te pakken, Kingsbury kan ik me niet
eens voor de geest halen, dat zegt genoeg denk ik.