Silva schijnt er ook wel wat van te kunnen? Hij heeft niet voor niets een zwarte band in BJJ hèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef roepdeman het volgende:
Ik zie Silva niet graag met Belfort clinchen om eerlijk te zijn. Couture noemde hem zeer sterk in de clinch net na hun gevecht. Ze trainden de afgelopen jaren ook samen bij Extreme Couture. Volgens mij zal Silva alles gooien op zijn lengtevoordeel, want dit is toch wel een beetje een anders clinchen dan met Sonnen.
Klein vraagje..Thales Leites en Demian Maia zijn best wel ok in BJJ right? Silva schijnt er ook wel iets van te kunnen, maar denken je dat hij beter is dan Belfort op de grond?
Tegen Leites en Maia leek hij niet zo enthousiast om naar de grond te gaan, denk ook niet dat hij dat met Belfort zal proberen.
Zaterdag wordt een mooi gevecht
Was dat niet UFC Primetime?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef THEFXR het volgende:
hoe heet die preview show ook alweer van de ufc? duurt meestal 45 min
Countdown...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef THEFXR het volgende:
hoe heet die preview show ook alweer van de ufc? duurt meestal 45 min
Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Brawler het volgende:
[..]
Silva schijnt er ook wel wat van te kunnen? Hij heeft niet voor niets een zwarte band in BJJ hè
Ja ok, daar zeg je wat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band?
van evans heb ik nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band?
Heb gelezen dat Evans een BJJ blackbelt heeft (op sherdog), dat een gerespecteerde instructeur met hem ge'rolled' heeft en die heeft gezegd dat zijn niveau op dat niveau van een blackbelt zat.quote:
dat is het nu juist, een gracie black belt krijg je echt niet zo snel, belts zeggen ook niet veel, kijk maar naar hughes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb gelezen dat Evans een BJJ blackbelt heeft (op sherdog), dat een gerespecteerde instructeur met hem ge'rolled' heeft en die heeft gezegd dat zijn niveau op dat niveau van een blackbelt zat.
Vraag me af hoe snel ze de blackbets tegenwoordig uitdelen (bijv een Evans) want Joe Rogan zegt regelmatig en andere sites ook dat het 10 jaar duurt om een black belt te krijgen. Nou trainen die mannen wel paar keer per week en paar uur lang maar toch..
Commentaar zou al beter zijn als ze Mauro kicken met zijn overdreven gehype. Frank en Pat hebben een bepaalde chemie met elkaar en snappen wat er gebeurd. Sowieso moeten ze stoppen met Keys to the cage of hoe ze dat ook noemen. Al helemaal in samenwerking met EA MMA. Wat ziet dat er steeds triest uit zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Geo3kant het volgende:
(Blijf toch fan van UFC, commentatoren en eigelijk hele plaatje van strikeforce spreekt me niet aan. Announcer+commentator hebben totaal geen stem of persoonlijkheid)
ik vraag mij altijd af, wie goldie allemaal omkoopt om zijn baan te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Commentaar zou al beter zijn als ze Mauro kicken met zijn overdreven gehype. Frank en Pat hebben een bepaalde chemie met elkaar en snappen wat er gebeurd. Sowieso moeten ze stoppen met Keys to the cage of hoe ze dat ook noemen. Al helemaal in samenwerking met EA MMA. Wat ziet dat er steeds triest uit zeg
Zonder Goldie wordt het erg saai. Hij doet af en toe expres dom zodat het voor de kijker duidelijk is. Vind de chemie tussen Goldie en Joe wel lekker werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag mij altijd af, wie goldie allemaal omkoopt om zijn baan te houden.
mocht ik ooit de ppv kopen, dat moet er een optie inzitten om de commentaar stream te kiezen, rogan aan,goldie uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zonder Goldie wordt het erg saai. Hij doet af en toe expres dom zodat het voor de kijker duidelijk is. Vind de chemie tussen Goldie en Joe wel lekker werken.
Rashad heeft een zwarte onder Rolles Graciequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het nu juist, een gracie black belt krijg je echt niet zo snel, belts zeggen ook niet veel, kijk maar naar hughes!
Joe Rogan's kicks zijn lomp! Ik wist dat hij een TKD US open (grand) champ was en 4x massachusetts champ was (op een rij zelfs). Maar toen ik het zag dacht ik, die wil je niet tegen je lever hebben!quote:
post even de Gina versie dan, heb in GSP geen zin!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Fyodor het volgende:
NP Paxlie, beter een goed werkend product dan dat er in het begin nog heel wat bugs inzitten.
Hier een leuke video met GSP, hij praat o.a. over sex... niet allleen met je partner, maar ook met jezelf![]()
http://video.aol.com/vide(...)-fighting/2307626221
1) Gary Goodridgequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zat pas een keer highlights te kijken waarbij er een man in een trainingspak bij een (ogenschijnlijk) officieel gevecht iemand in een crusefix nam en hem knock out tikte met zijn ellebogen..
1) wie is die man?
2) is dat een speciale tak van sport (met kleding aan?)
3) bestaat dat nog?
Daarnaast.. De laatste UFC was 1-1-2011.. Is er tussen nu en begin februari niets geweest??
Als aanvulling op het bericht van Paxlie: laatst was UFC Fight Night 23 (Fight for the troops). Ook een UFC evenement, met iets minder bekende vechters maar normaal gesproken wel de moeite waard om te kijken hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zat pas een keer highlights te kijken waarbij er een man in een trainingspak bij een (ogenschijnlijk) officieel gevecht iemand in een crusefix nam en hem knock out tikte met zijn ellebogen..
1) wie is die man?
2) is dat een speciale tak van sport (met kleding aan?)
3) bestaat dat nog?
Daarnaast.. De laatste UFC was 1-1-2011.. Is er tussen nu en begin februari niets geweest??
Kijk het nog eens...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goodridge tegen Herrera, meest brute ko ooit, mede door de slechte ref, die hem gewoon lekker door liet beuken terwijl Herrera al lang out was.
Ik vond de KO die Remco Pardoel uitdeelde bruter. Die gozer zijn hele kop lag in elkaar door zijn ellebogen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goodridge tegen Herrera, meest brute ko ooit, mede door de slechte ref, die hem gewoon lekker door liet beuken terwijl Herrera al lang out was.
Deze?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vond de KO die Remco Pardoel uitdeelde bruter. Die gozer zijn hele kop lag in elkaar door zijn ellebogen.
Volgens mij was dat gevecht nog in de tijd dat de scheidsrechters in principe niet mochten ingrijpen. BJM was volgens mij (mede door dit gevecht?) degene die heeft aangegeven dat hij als scheidsrechter de mogelijkheid wilde hebben om te kunnen ingrijpen. Want inderdaad, dit was één van de meest brute KO's ooit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kijk even naar het filmpje, BJM grijpt juist wel in, maar vanaf moment dat de ellebogen beginnen tot de stoppage is krap 4 seconden. Het is niet dat er een half uur/drie kwartier werd gebeukt... Heb in de huidige UFC nog wel eens latere stoppages gezien. De techniek en de snelheid is wel bruut inderdaad. Vind persoonlijk een KO in 1 klap mooier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gevecht nog in de tijd dat de scheidsrechters in principe niet mochten ingrijpen. BJM was volgens mij (mede door dit gevecht?) degene die heeft aangegeven dat hij als scheidsrechter de mogelijkheid wilde hebben om te kunnen ingrijpen. Want inderdaad, dit was één van de meest brute KO's ooit...
I know, vaak genoeg gezien hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kijk even naar het filmpje, BJM grijpt juist wel in, maar vanaf moment dat de ellebogen beginnen tot de stoppage is krap 4 seconden. Het is niet dat er een half uur/drie kwartier werd gebeukt... Heb in de huidige UFC nog wel eens latere stoppages gezien. De techniek en de snelheid is wel bruut inderdaad. Vind persoonlijk een KO in 1 klap mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subs, ook altijd mooi:
[ afbeelding ]
En weer verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best ever!
[ afbeelding ]
Die, maar ik had stiekem toch een ander in mijn hoofd. Even zoeken.quote:
Niet best zeg... helemaal als je dit leest:quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Sommige gevechten mogen wel iets eerder gestopt worden:
quote:Probably the best MMA fighters (at the moment) in this two little Balkan states. The persuasive win of Bosnian and the brutal TKO of Macedonian.
Unfortunately, the fight was 100% set-up.
1. The organizer of the event heavily-favored Bosnian. How they do that?
Without any justifiable reason, before the fight, they banned the completely legal gloves of Macedonian. The purpose of this is the obstruction of preparation of Macedonian for the fight. The fighter without proper warm up have only 70% of the original agility. It's an old trick, already used 100s of times before. In other words, to get in to the fight without proper warm up, against the good fighter, it's a suicide!
2. The referee tolerated the illegal punches of Bosnian in the back of the head of Macedonian...
The media reports confirmed an intrusion of organized crime into Balkan MMA, the same mob presence that afflict other professional Balkan sports as football. The dozen of case reflects the ineffectiveness of the regulatory process in stamping out organized crime from sport but also the inability of the regulators and managers and promoters as well to prevent illegal activities. In order for a criminal organization to prosper in the sport, some degree of support is required from the society in which it lives. Thus, it is often necessary to corrupt some of its respected members, most commonly achieved through bribery, blackmail, and the establishment of symbiotic relationships with legitimate sport. Judicial and police officers and legislators are especially targeted for control by organized crime via bribes.
Inderdaad, voor het imago van de sport niet goed...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niet best zeg... helemaal als je dit leest:
[..]
Jeetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niet best zeg... helemaal als je dit leest:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |