abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92183515
hoe heet die preview show ook alweer van de ufc? duurt meestal 45 min
pi_92183548
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef roepdeman het volgende:
Ik zie Silva niet graag met Belfort clinchen om eerlijk te zijn. Couture noemde hem zeer sterk in de clinch net na hun gevecht. Ze trainden de afgelopen jaren ook samen bij Extreme Couture. Volgens mij zal Silva alles gooien op zijn lengtevoordeel, want dit is toch wel een beetje een anders clinchen dan met Sonnen.
Klein vraagje..Thales Leites en Demian Maia zijn best wel ok in BJJ right? Silva schijnt er ook wel iets van te kunnen, maar denken je dat hij beter is dan Belfort op de grond?
Tegen Leites en Maia leek hij niet zo enthousiast om naar de grond te gaan, denk ook niet dat hij dat met Belfort zal proberen.

Zaterdag wordt een mooi gevecht :)
Silva schijnt er ook wel wat van te kunnen? Hij heeft niet voor niets een zwarte band in BJJ hè ;)

Mijn voorspellingen:

Anderson Silva vs. Vitor Belfort
Forrest Griffin vs. Rich Franklin
Jon Jones vs. Ryan Bader

De rest kom ik nog op terug ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef THEFXR het volgende:
Was dat niet UFC Primetime?
pi_92183805
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef THEFXR het volgende:
Countdown...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_92184128
ik zie het alweer het is ufc countdown, hier een aantal down links

http://www.studentsharez.com/thread-127756.html
pi_92184164
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Countdown...
:Y
pi_92184967
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Brawler het volgende:

[..]

Silva schijnt er ook wel wat van te kunnen? Hij heeft niet voor niets een zwarte band in BJJ hè ;)

Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band? ;)
pi_92186280
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Rashad Evans en Randy Couture ook, dus dat zegt niet veel. Helemaal niet aangezien Silva een Braziliaan is. Die worden toch geboren met een zwarte band? ;)
Ja ok, daar zeg je wat! :P
pi_92187601
Net wat oude Strikeforce eps gekeken (keek alleen UFC eigelijk) om fights van Roger Gracie & 'Jacare' Souza te zien, erg mooi om te zien hoe vloeiend alles gaat. (logisch met die credentials maar toch!) :D

(Blijf toch fan van UFC, commentatoren en eigelijk hele plaatje van strikeforce spreekt me niet aan. Announcer+commentator hebben totaal geen stem of persoonlijkheid)
pi_92187613
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

van evans heb ik nog nooit gezien!
pi_92187805
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

van evans heb ik nog nooit gezien!
Heb gelezen dat Evans een BJJ blackbelt heeft (op sherdog), dat een gerespecteerde instructeur met hem ge'rolled' heeft en die heeft gezegd dat zijn niveau op dat niveau van een blackbelt zat.

Vraag me af hoe snel ze de blackbets tegenwoordig uitdelen (bijv een Evans) want Joe Rogan zegt regelmatig en andere sites ook dat het 10 jaar duurt om een black belt te krijgen. Nou trainen die mannen wel paar keer per week en paar uur lang maar toch..
pi_92189632
Ik weet alleen dat de 15+ jaar dat Vitor al een Carlson Gracie black belt is toch wel ergens voor meetelt. Zeker als je 205 Champ naar 185 gaat.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_92189768
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Heb gelezen dat Evans een BJJ blackbelt heeft (op sherdog), dat een gerespecteerde instructeur met hem ge'rolled' heeft en die heeft gezegd dat zijn niveau op dat niveau van een blackbelt zat.

Vraag me af hoe snel ze de blackbets tegenwoordig uitdelen (bijv een Evans) want Joe Rogan zegt regelmatig en andere sites ook dat het 10 jaar duurt om een black belt te krijgen. Nou trainen die mannen wel paar keer per week en paar uur lang maar toch..
dat is het nu juist, een gracie black belt krijg je echt niet zo snel, belts zeggen ook niet veel, kijk maar naar hughes!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:18:00 #63
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92190037
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Geo3kant het volgende:

(Blijf toch fan van UFC, commentatoren en eigelijk hele plaatje van strikeforce spreekt me niet aan. Announcer+commentator hebben totaal geen stem of persoonlijkheid)

Commentaar zou al beter zijn als ze Mauro kicken met zijn overdreven gehype. Frank en Pat hebben een bepaalde chemie met elkaar en snappen wat er gebeurd. Sowieso moeten ze stoppen met Keys to the cage of hoe ze dat ook noemen. Al helemaal in samenwerking met EA MMA. Wat ziet dat er steeds triest uit zeg :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_92190154
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Commentaar zou al beter zijn als ze Mauro kicken met zijn overdreven gehype. Frank en Pat hebben een bepaalde chemie met elkaar en snappen wat er gebeurd. Sowieso moeten ze stoppen met Keys to the cage of hoe ze dat ook noemen. Al helemaal in samenwerking met EA MMA. Wat ziet dat er steeds triest uit zeg :')
ik vraag mij altijd af, wie goldie allemaal omkoopt om zijn baan te houden.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:20:57 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92190213
Je hebt sowieso verschillende degrees in black belts voor jiu-jitsu toch? (ik heb er weinig verstand van)

en een black belt van Gracie zegt natuurlijk meer dan een black belt van de jiu-jitsu dojo op de hoek :)

Straks mijn predictions ^O^ Kijken of ik weer het slechts scoor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:22:39 #66
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92190338
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vraag mij altijd af, wie goldie allemaal omkoopt om zijn baan te houden.
Zonder Goldie wordt het erg saai. Hij doet af en toe expres dom zodat het voor de kijker duidelijk is. Vind de chemie tussen Goldie en Joe wel lekker werken.
pi_92190947
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Zonder Goldie wordt het erg saai. Hij doet af en toe expres dom zodat het voor de kijker duidelijk is. Vind de chemie tussen Goldie en Joe wel lekker werken.
mocht ik ooit de ppv kopen, dat moet er een optie inzitten om de commentaar stream te kiezen, rogan aan,goldie uit :s)
pi_92191202
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is het nu juist, een gracie black belt krijg je echt niet zo snel, belts zeggen ook niet veel, kijk maar naar hughes!
Rashad heeft een zwarte onder Rolles Gracie ;)

Nu zegt dat niet heel veel natuurlijk. Onder Rickson schijnt het vrijwel onmogelijk te zijn een zwarte band binnen tien jaar te halen, en BJ ging weg bij de Gracies omdat ze hem geen zwarte band wilde geven.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:45:39 #69
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92195843
Anderson Silva vs. Vitor Belfort
Er wordt veel gesproken over de clinch voor deze pot en omdat ik geen tijd heb om me
er echt in te verdiepen kan het best zo zijn dat Belfort the upper hand zal hebben maar van
wat ik me nog kan herinneren van de Belfort vs. Overeem fight was dat Vitor ontzettend zwak in de clinch uitzag. Slechte voorbereiding, weight difference on fight day, whatever the case toen.. het is me altijd bij gebleven...

Ik hoop natuurlijk op Belfort maar weet niet of hij degene is die de Spider zal onttronen

Forrest Griffin vs. Rich Franklin
Deze fight had 3/4 jaar geleden moeten plaatsvinden, nu zegt gelijk een stuk minder.

Het affiche is super, maar ik vraag me af hoe deze fight gaat verlopen.
Franklin is een van mijn helden, maar ik denk dat Griffin de beter game plan zal hebben
en hierdoor het gevecht vroegtijdig zal gaan beslissen.

Ryan Bader vs. Jon Jones
Bader is een hele grote under dog en in mijn ogen vrij onbegrijpelijk, maar omdat ik sowieso geen
Bader fan ben kan ik onmogelijk voor hem gaan. Denk dat Bones de grootst mogelijke moeite zal
hebben met de pure wrestling skills van Bader. Als Jones via de cage te gebruiken de fight
weer staand kan krijgen gaat hij deze pot pakken. Anders zie ik het donker in.

Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo Rocha
Damn, deze is lastig te voorspellen.

Ellenberger met KO power en Rocha uiteraard met crazy submissions.
Denk dat deze beslist wordt de vorm van de dag (en wie het betere camp gehad heeft).

Miguel Torres vs. Antonio Banuelos
Hele slimme match-up van Joe Silva. Torres is de absolute top en hoe kun je
hem beter aan je publiek voorstellen dan hem een brawler geven die technisch veel slechter is.

Chad Mendes vs. Michihiro Omigawa
WAT EEN MATCH-UP!!! (ja all caps!!)

Omigawa is zooo under rated door de Amerikaanse fan.
In 2007/2008 was hij gewoon niet klaar voor de stap naar MMA in Amerika,
maar wat een track erecord heeft hij sindsdien... OMG _O_

Ik kan alleen maar hopen dat Mendes hem niet 3 rondes lang op de grond houdt.

I'm excited for this one people!!! FOTN!! :D

Norifumi Yamamoto vs. Demetrious Johnson
Demetrious heeft een hele mooi W staan van zijn vorige fight tegen Damacio Page!!
Maar KID = KID _O_ jammer dat hij zijn laatste paar fights slecht heeft afgewerkt want deze
man was in mijn ogen een jaar of 5 geleden hands down Top 3 van de wereld.

Donald Cerrone vs. Paul Kelly
Kelly is just another 'bloke' die ik niet in de UFC hoef te zien, ja ik weet dat hij er elke keer vol voor gaat maar hij is gewoon lang niet goed genoeg. Laat Cerrone maar lekker korte metten met hem maken, goodbye Paul Kelly :W

Mike Pierce vs. Kenny Robertson
Ik ken Robertson niet goed genoeg om een afgewogen beslissing te maken, maar ik ben
zelf ook onder de indruk van Pierce die op deze manier de ladder langzaam begint te beklimmen.

Paul Taylor vs. Gabe Ruediger
Loser leaves the UFC match, and I couldn't care less about this one.

Kyle Kingsbury vs. Ricardo Romero
Hopelijk weer Romero weer een submission te pakken, Kingsbury kan ik me niet
eens voor de geest halen, dat zegt genoeg denk ik.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:57:06 #70
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_92201036
Anderson Silva vs. Vitor Belfort // upset of the century
Forrest Griffin vs. Rich Franklin // Ondanks het feit dat Griffin graag vecht als underdog, toch Franklin.
Ryan Bader vs. Jon Jones // Sneller en explosiever, Bader zou het alleen pakken op heart.
Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo Rocha
Miguel Torres vs. Antonio Banuelos
Chad Mendes vs. Michihiro Omigawa
Norifumi Yamamoto vs. Demetrious Johnson
Donald Cerrone vs. Paul Kelly
Mike Pierce vs. Kenny Robertson
Paul Taylor vs. Gabe Ruediger
Kyle Kingsbury vs. Ricardo Romero

Nog ff een vraag Paxlie, ga je ook de picks van nu erin zetten? (Op het moment dat jouw tool klaar is voor gebruik?)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:00:25 #71
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92201220
De tool staat even op een laag pitje. Ben vorige week ziek geweest en daardoor nogal wat vertraging opgelopen met privedingen. Verder wil ik het in 1x OO doen wat nogal research kost, want dat doe ik normaal alleen in java.

Het is wel de bedoeling dat er een backend komt waar meer mogelijk is. Wat mij betreft gaan de picks van eerder daar ook in.
pi_92201943
NP Paxlie, beter een goed werkend product dan dat er in het begin nog heel wat bugs inzitten.

Hier een leuke video met GSP, hij praat o.a. over sex... niet allleen met je partner, maar ook met jezelf :D
http://video.aol.com/vide(...)-fighting/2307626221

_O-
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:15:08 #73
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92202131
pi_92202704
quote:
Joe Rogan's kicks zijn lomp! Ik wist dat hij een TKD US open (grand) champ was en 4x massachusetts champ was (op een rij zelfs). Maar toen ik het zag dacht ik, die wil je niet tegen je lever hebben!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:25:54 #75
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92202831
Zoals ik Sherdog al las. Als GSP dit in een wedstrijd doet komt hij live klaar :')
pi_92203397
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Fyodor het volgende:
NP Paxlie, beter een goed werkend product dan dat er in het begin nog heel wat bugs inzitten.

Hier een leuke video met GSP, hij praat o.a. over sex... niet allleen met je partner, maar ook met jezelf :D
http://video.aol.com/vide(...)-fighting/2307626221

_O-
post even de Gina versie dan, heb in GSP geen zin!
  woensdag 2 februari 2011 @ 00:00:14 #77
332441 Legit
Charlie Sheen FTWinning!
  woensdag 2 februari 2011 @ 00:06:37 #78
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_92205128
Fuck!

Dat gaat echt _te_slecht worden.

Echt ik mag ze echt allebei heel erg graag als vechter, maar toch... Heb ik iets meer respect voor Rich Franklin.
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:37:41 #80
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_92211124
Ik zat pas een keer highlights te kijken waarbij er een man in een trainingspak bij een (ogenschijnlijk) officieel gevecht iemand in een crusefix nam en hem knock out tikte met zijn ellebogen..

1) wie is die man?
2) is dat een speciale tak van sport (met kleding aan?)
3) bestaat dat nog?

Daarnaast.. De laatste UFC was 1-1-2011.. Is er tussen nu en begin februari niets geweest??
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:44:54 #81
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92211274
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zat pas een keer highlights te kijken waarbij er een man in een trainingspak bij een (ogenschijnlijk) officieel gevecht iemand in een crusefix nam en hem knock out tikte met zijn ellebogen..

1) wie is die man?
3) bestaat dat nog?

Daarnaast.. De laatste UFC was 1-1-2011.. Is er tussen nu en begin februari niets geweest??
1) Gary Goodridge
2) Vroeger waren er veel minder regels, tegenwoordig zijn GI's niet toegestaan binnen MMA, in Japan wordt er wel af en toe nog met GI gevochten.
3) zie 2

Verder is een GI vooral in het voordeel van een jiujitsu iemand. Ze gebruiken vaak hun mouwen om verwurgingen mee uit te voeren.
pi_92211469
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Bootje84 het volgende:

1) wie is die man?
3) bestaat dat nog?

Als aanvulling op het bericht van Paxlie: laatst was UFC Fight Night 23 (Fight for the troops). Ook een UFC evenement, met iets minder bekende vechters maar normaal gesproken wel de moeite waard om te kijken hoor! :)

Zaterdag/zondag is het weer feest met UFC 126, een hele brute fightcard ^O^
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:54:56 #83
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92211516
En Strikefarce is net geweest ^O^
Was ook wel een ok event.
pi_92213565
Goodridge tegen Herrera, meest brute ko ooit, mede door de slechte ref, die hem gewoon lekker door liet beuken terwijl Herrera al lang out was.
pi_92213733
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goodridge tegen Herrera, meest brute ko ooit, mede door de slechte ref, die hem gewoon lekker door liet beuken terwijl Herrera al lang out was.
Kijk het nog eens...

Het zijn 8 ellebogen in kleine 4 seconden... Big John was er echt wel snel bij, stond misschien aan de achterkant in begin, maar dat was gewoon vanwege dat het ongeveer de eerste move was die gemaakt werd.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:08:02 #87
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92213784
quote:
Ik vond de KO die Remco Pardoel uitdeelde bruter. Die gozer zijn hele kop lag in elkaar door zijn ellebogen.
pi_92215338
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:08 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik vond de KO die Remco Pardoel uitdeelde bruter. Die gozer zijn hele kop lag in elkaar door zijn ellebogen.
Deze?

pi_92216046
quote:
Volgens mij was dat gevecht nog in de tijd dat de scheidsrechters in principe niet mochten ingrijpen. BJM was volgens mij (mede door dit gevecht?) degene die heeft aangegeven dat hij als scheidsrechter de mogelijkheid wilde hebben om te kunnen ingrijpen. Want inderdaad, dit was één van de meest brute KO's ooit... :X
pi_92216642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Volgens mij was dat gevecht nog in de tijd dat de scheidsrechters in principe niet mochten ingrijpen. BJM was volgens mij (mede door dit gevecht?) degene die heeft aangegeven dat hij als scheidsrechter de mogelijkheid wilde hebben om te kunnen ingrijpen. Want inderdaad, dit was één van de meest brute KO's ooit... :X
Kijk even naar het filmpje, BJM grijpt juist wel in, maar vanaf moment dat de ellebogen beginnen tot de stoppage is krap 4 seconden. Het is niet dat er een half uur/drie kwartier werd gebeukt... Heb in de huidige UFC nog wel eens latere stoppages gezien. De techniek en de snelheid is wel bruut inderdaad. Vind persoonlijk een KO in 1 klap mooier.

Subs, ook altijd mooi:

En weer verder

Best ever!
pi_92217456
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Kijk even naar het filmpje, BJM grijpt juist wel in, maar vanaf moment dat de ellebogen beginnen tot de stoppage is krap 4 seconden. Het is niet dat er een half uur/drie kwartier werd gebeukt... Heb in de huidige UFC nog wel eens latere stoppages gezien. De techniek en de snelheid is wel bruut inderdaad. Vind persoonlijk een KO in 1 klap mooier.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subs, ook altijd mooi:
[ afbeelding ]
En weer verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Best ever!
[ afbeelding ]
I know, vaak genoeg gezien hoor ;)
BJM grijpt idd in, maar in de eerste UFC's mochten ze in principe niet ingrijpen uit zichzelf... Gelukkig is dat snel teruggedraaid. Je hebt gelijk dat er inderdaad nog vaak genoeg laat gestopt wordt. Frank Mir vs Carwin is een goed voorbeeld daarvan. Mooie collectie gifjes trouwens :)

Hier Mir vs Carwin:
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:15:44 #92
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92218656
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Deze?

Die, maar ik had stiekem toch een ander in mijn hoofd. Even zoeken.
pi_92218721
Volgens mij is na de fight van Remco Pardoel ook die 12 to 6 ellebogen verboden, en terecht.
(niet dat ground and pound goed voor je hersenen zijn maar moeten niet alles verbieden!)
pi_92224706
UFC countdowns zijn altijd top ^O^ 8-)

Weet iemand waarom Forrest zo raar praat? Viel me altijd al op.

Om 22.00 vanavond live prefight news conference te volgen via ufc of sherdog!
http://www.sherdog.com/news/news/Video-UFC-126-Prefight-News-Conference-29811

[ Bericht 31% gewijzigd door Geo3kant op 02-02-2011 15:42:04 ]
pi_92241044
Zo, nieuw usericon! :P

:z
pi_92241501
Sommige gevechten mogen wel iets eerder gestopt worden:

pi_92241711
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Sommige gevechten mogen wel iets eerder gestopt worden:

Niet best zeg... helemaal als je dit leest:
quote:
Probably the best MMA fighters (at the moment) in this two little Balkan states. The persuasive win of Bosnian and the brutal TKO of Macedonian.
Unfortunately, the fight was 100% set-up.
1. The organizer of the event heavily-favored Bosnian. How they do that?
Without any justifiable reason, before the fight, they banned the completely legal gloves of Macedonian. The purpose of this is the obstruction of preparation of Macedonian for the fight. The fighter without proper warm up have only 70% of the original agility. It's an old trick, already used 100s of times before. In other words, to get in to the fight without proper warm up, against the good fighter, it's a suicide!
2. The referee tolerated the illegal punches of Bosnian in the back of the head of Macedonian...

The media reports confirmed an intrusion of organized crime into Balkan MMA, the same mob presence that afflict other professional Balkan sports as football. The dozen of case reflects the ineffectiveness of the regulatory process in stamping out organized crime from sport but also the inability of the regulators and managers and promoters as well to prevent illegal activities. In order for a criminal organization to prosper in the sport, some degree of support is required from the society in which it lives. Thus, it is often necessary to corrupt some of its respected members, most commonly achieved through bribery, blackmail, and the establishment of symbiotic relationships with legitimate sport. Judicial and police officers and legislators are especially targeted for control by organized crime via bribes.
pi_92241851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Fyodor het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, voor het imago van de sport niet goed...
pi_92241989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Fyodor het volgende:

[..]

[..]

Jeetje :N :{
pi_92242654
niet echt nieuws voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: