iemand die uitvalt vanwege ziekte/blessure?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Just two hours until the UFC 126 presser with a special announcement from Mr. White
New York misschien?
GSP naar 185 ongeacht wat er gebeurd tegen Shields maybe? Geen idee, nog 40 minquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Just two hours until the UFC 126 presser with a special announcement from Mr. White
New York misschien?
Jup of sherdog.com, had ik al gepost op de vorige paginaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Brawler het volgende:
En die press conference is gewoon te zien op UFC.com?
Dennis Stojnic uit de (Overeem)Golden Glory stal, maar wie is dat eigenlijk uit Mike's Gym?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Sommige gevechten mogen wel iets eerder gestopt worden:
Ok, thanks! Overheen gelezen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup of sherdog.com, had ik al gepost op de vorige pagina
Goce Candovski aka The Priestquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dennis Stojnic uit de (Overeem)Golden Glory stal, maar wie is dat eigenlijk uit Mike's Gym?
Ed Soares, is manager van Silvaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
Laat die vent naast de translator lekker vertalen, ff zijn naam kwijt maar hij doet het ook bij alle fights van de brazillianen.
Toch blijf ik het stom vinden dat ze zo slecht Engels spreken, het is je werk, beetje Engels mag wel!
Had Candovski eigenlijk een kans gehad, mits goede warm up?quote:
Was dat ook niet degene die zoveel shit over zich heen had gekregen in de pressers rond Silva's pot tegen Sonnen?quote:
Hahaha ja dus, meteen naar Ed! .. Jezus dat was ook wel erg slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef Paxlie het volgende:
You didn't hear it? Interesting....
Iemand is zojuist zijn baan kwijtgeraakt
Jawel, een vraag voor Johnson!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Paxlie het volgende:
ik word wel een beetje leip van dat portugees continue
Je zal er maar zitten als Johnson trouwens, niemand vraagt hem iets
You can tell, he's very excitedquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Geo3kant het volgende:
Je mag best lachen hoor miguel, je won iets..
Dat blijft een fijn uitzicht!quote:
haha,maar een triangle is toch wel leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natuurlijk zou ik d'r niet mijn bed uitschoppen maar ik hou toch niet zo van gespierde vrouwen die mij makkelijk in elkaar timmeren
Tja, het lijkt me wel grappig in een kroeg met de grootste lelijkste ruzie zoeken en dan haar het laten oplossenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natuurlijk zou ik d'r niet mijn bed uitschoppen maar ik hou toch niet zo van gespierde vrouwen die mij makkelijk in elkaar timmeren
Altijd goede filmpjes van Ariel Hawani (mmafighting)quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef THEFXR het volgende:
dana white over ufc 126
http://www.mmafighting.co(...)gp-and-japanese-mma/
Mee eens, + een mooie analyse van El Guapoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Altijd goede filmpjes van Ariel Hawani (mmafighting), fijne interviewer en goede vragen.
ben 100% met bas eens over brockquote:
Ja ontzettend! En dan te bedenken dat die kerel zich helemaal de tering in blowt en snuift. Geweldig! Vraag me af hoe hij het echt in de octagon kan doen...quote:
News radio inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja ontzettend! En dan te bedenken dat die kerel zich helemaal de tering in blowt en snuift. Geweldig! Vraag me af hoe hij het echt in de octagon kan doen...
Helemaal mooi dat ie vroeger zo'n domme klusjesman speelde in een TV-show, had je dit echt niet achter hem verwacht, net zomin als de sleeves op z'n armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |