quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Belfort is ook gewoon een rat eerst in Silva's camp mee trainen en als hij totaal onterecht een tittle shot krijgt snel naar een ander camp gaan.
Belfort deed daar wel iets meer dan en keer binnen lopen en een training mee pakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. Nee de top5 in elke weight devision die zegt "Nee ik vecht niet mijn maten uit mijn kamp" daar hebben we wat aan. Het is business, Rich en Griffin zijn ook vrienden en doen niet moeilijk, zo hoort het.
GSP traint over de hele wereld om alle aspecten te leren dan kan hij niemand meer vechten want ohjeee hij is ooit in dat kamp geweest. Het komt mooi uit voor de fans, olie op het vuur .. die weigh ins prachtig man, wordt flink knokken.. daar kijk je voor
Dan nog, zou raar zijn als Suarez zegt in europa league ja sorry maar ik voetbal niet tegen Ajax, dat was mijn oude cluppie.. (niet te vergelijken misschien, maar ergens toch wel).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belfort deed daar wel iets meer dan en keer binnen lopen en een training mee pakken.
quote:Its a completelly mistranslation/misread of Anderson. With "Vai ser engraçado", Anderson literally means "It will be laughable". And he is implying it in a way that communicates "It will be laughable, because I will humiliate him". Thats how cocky he is, and then Ed magically translate it to "It will be fun", as if Anderson meant "That he will have a good time because he likes to fight".
But even Ed Soares cant save Anderson from himself sometimes, due to his behaviour in fights, interviews in portuguese, and when he attempts english, he is prone to showing his true self "The battle of the century would be versus my clone". That kind of thing.
Inderdaad, had ik nieteens op geletquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Cool, Ray Sefo (K-1 heavyweight) in het trainingskamp van Belfort
Ray Sefo traint al geruime tijd met Vitor Belfort hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, had ik nieteens op gelet
Ik volg het MMA pas sinds eind 2009, toen was hij al met zijn ring rust bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ray Sefo traint al geruime tijd met Vitor Belfort hoor!![]()
Meen me te herinneren dat hij al in de hoek bij Belfort stond toen hij Matt Lindland zwaar KO sloeg.
Ik moet morgen al de superbowl kijken en heb vannacht 4 uur slaap gehad. Gaat hem niet worden dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef THEFXR het volgende:
vannacht om 3 uur de prelims, wie gaat er nog meer live kijken?
Of nu gaan slapen en gewoon de wekker zetten. Lol. Hardcore.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet morgen al de superbowl kijken en heb vannacht 4 uur slaap gehad. Gaat hem niet worden dus
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet morgen al de superbowl kijken en heb vannacht 4 uur slaap gehad. Gaat hem niet worden dus
QFT!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Paxlie het volgende:
Wil het in HD zien, dus fuck die xvid kutstreams
Daarom weiger ik alles wat uberhaupt in de buurt kan komen van spoilers (zelfs facebook en twitter) tot ik de hd versie hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Als ik live kijk knalt de adrenaline echt door mijn lichaam met die grudge matches. Maar de kwaliteit is verschrikkelijk, en tijdens Silva vs. Sonnen viel de stream zelfs een paar minuten uit in de eerste ronde. Wat was ik toen pissed
QFT!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daarom weiger ik alles wat uberhaupt in de buurt kan komen van spoilers (zelfs facebook en twitter) tot ik de hd versie heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |