onze UI's matchenquote:
Graag gedaan.quote:
ik had 'm al een PM gestuurd, maar hij reageerde niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Graag gedaan.
@ Buitendam je had de lapo.
Preach!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Willen de users die zich verlekkeren op The Voice Of Holland/Ben Saunders pas maandag weer inschakelen?
Zo houden wij deze topicreeks schoon en heel.
MVG,
Ofyles2 - Delano
Haha heet jij Delano?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Willen de users die zich verlekkeren op The Voice Of Holland/Ben Saunders pas maandag weer inschakelen?
MVG,
Ofyles2 - Delano
da's z'n kloon, of dit is z'n kloon, een van de twee.quote:
Geen kloon, eerste profiel sinds de tweede dag van 2005.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's z'n kloon, of dit is z'n kloon, een van de twee.
quote:
Ik zou graag willen vragen of alle users die bloemetjesbehang hebben, zich hier ook willen verwijderen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
MVG,
Ofyles2 - Delano
Dalando = user van de Tim-Elzinga Shop toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen kloon, eerste profiel sinds de tweede dag van 2005.
En dat doetie. Straks 's downloaden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oef, ik hoop dat hij beter zingt dan praat.
snap em niequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou graag willen vragen of alle users die bloemetjesbehang hebben, zich hier ook willen verwijderen.
Wehehe ja, ik heb em wel eens live gezien maar alleen met toetsenist was dat.quote:
Yuquote:
Je hebt geluk, vrouwen mogen blijven.quote:
Ja inderdaad, die had ik ook kunnen quoten.quote:
Yay.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hebt geluk, vrouwen mogen blijven.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
Soundbites en Fokke en Sukke, daar moeten ze eens mee stoppen.
Fokke en Sukke vooral. Nog nooit om gelachen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
Soundbites en Fokke en Sukke, daar moeten ze eens mee stoppen.
Zekersquote:
Ik vond het mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, hoe was Levenslied eigenlijk gisteren? Heeft iemand het gezien?
Ik denk dat je daar sowieso niet echt iets over kan zeggen, ik denk dat zij ook heel veel heeft geleden met zijn depressie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef hexje het volgende:
Zoals ze nu praat hoe ze met hem om ging (betreffende die rol), klinkt niet erg aardig....
Misschien, maar de hele tijd zeggen dat ze zo geweldig is stoort mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar sowieso niet echt iets over kan zeggen, ik denk dat zij ook heel veel heeft geleden met zijn depressie.
Ik vind haar ook geweldig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien, maar de hele tijd zeggen dat ze zo geweldig is stoort mij.
en het in eerste instantie ook niet zal hebben gesnapt denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar sowieso niet echt iets over kan zeggen, ik denk dat zij ook heel veel heeft geleden met zijn depressie.
Precies, en zo'n zelfmoord van je beste vriend/partner gaat je ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie zegt dat?quote:
Jij mag alles zeggenquote:
begonnen in GTST meen ik.quote:
quote:
Oh ja, Speelden toch vriend + vriendin in GTST?quote:
Ik zal wel ijskoud zijn, maar emotioneel doet dit me niks. Ik ken Anthonie niet persoonlijk en Isa ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Maartel het volgende:
Pfff, toch allemaal opnieuw weer erg heftig om te horen en zien
Vind ik wel ja. Het laat ook zien, zonder degene die uit het leven stapt de schuld te geven, hoeveel zoiets met de mensen om de depressieve heen doet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Maartel het volgende:
Pfff, toch allemaal opnieuw weer erg heftig om te horen en zien
Inderdaad. Maartel stelt zich aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zal wel ijskoud zijn, maar emotioneel doet dit me niks. Ik ken Anthonie niet persoonlijk en Isa ook niet.
't is waarschijnlijk met name heftig (voor mij dan) omdat ik erg veel van zijn uitspraken wel heel erg herken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zal wel ijskoud zijn, maar emotioneel doet dit me niks. Ik ken Anthonie niet persoonlijk en Isa ook niet.
Iets met The Voice, hoeveel mensen gaan kijken. Hij was er veel te kort.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
Ehm..heb ik Jantje Kooijemans nu helemaal gemist of zo? Wat deed hij daar nu?
over bennie sonders pratenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
Praten over Zeh Voicequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
Nee ik heb hetzelfde. Ze praat echt verstandig en zo hier lijkt ze me een sterke vrouw.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is waarschijnlijk met name heftig (voor mij dan) omdat ik erg veel van zijn uitspraken wel heel erg herken.
Wat een verwennerij, we hebben net het grootste talent gezien van de Nederlandse tv (Kooijmans) en nu de nummer 2 Gijpie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
* Cynix ® doet mee.quote:
Ach ja,het zal wel neerkomen op het feit dat de meeste mensen denken dat iemand vol tattoos nooit stijlvol kan zijn of een mooie stem kan hebben ofzo. Wat uiteraard niet zo is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoor al maanden van alles over The Voice of Holland en hoe geweldig die Ben Saunders is. Nu zie en hoor ik hem net voor het eerst bij DWDD en ik vind er echt geen ruk aan. Die heeft toch gewoon een doorsneestem? Of ligt dat aan mij?
Ben Saunders is inderdaad de zoveelste kleurloze badkamerartiest die de media vervuilt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoor al maanden van alles over The Voice of Holland en hoe geweldig die Ben Saunders is. Nu zie en hoor ik hem net voor het eerst bij DWDD en ik vind er echt geen ruk aan. Die heeft toch gewoon een doorsneestem? Of ligt dat aan mij?
Mijn excuses, ik was na mijn post offline gegaan. Ik had niet door dat ik de Lapo had.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had 'm al een PM gestuurd, maar hij reageerde niet.
Ik had precies dezelfde gedachte. Nederland is gek geworden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef bloodymary het volgende:
nee hoor jij bent gewoon veel slimmer dan iedereenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachte. Nederland is gek geworden.
Dat ook, maar gelukkig samen met 12 miljoen andere niet-kijkers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:52 schreef Daskaar het volgende:
nee hoor jij bent gewoon veel slimmer dan iedereen
Die Tinkerbell is gewoon een 100% aandachtshoerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef GGMM het volgende:
Weer ophef vanwege die 'hamsterballen'Die gestoorde chick heeft precies wat ze wou.
quote:
Isa Hoesquote:
Ach ja vroeger stond ze nog naar me te lonken in het Vondelpark.......quote:
Jij denkt dat Antonie altijd monogaam is geweest?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja vroeger stond ze nog naar me te lonken in het Vondelpark.......
Maar een integer interview idd...
eens! * wdn is latequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt allebei..Was een mooi,integer en eerlijk gesprek van Isa.
1. okquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
• De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Jan Mulder. Samen ontvangen zij diverse gasten bij actuele onderwerpen.
• Filmmaker Johan Kramer praat over zijn tentoonstelling in de Kunsthal Rotterdam, 'ByeBye Super-8'. Het Kodachrome-lab is definitief gestopt met het ontwikkelen van de ouderwetse Super-8 filmpjes. Kramer heeft met zijn laatste 25 banden portretten gemaakt van 25 8-jarigen.
• Muziek is er van Lola Kite. De indieband bracht recent het veelgeprezen debuutalbum 'Lights' uit. - Daarnaast de vaste items 'Fokke en Sukke', 'De TV Draait Door' en 'De Jakhalzen'.
Mooi programma BzVquote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, het BZV momentje. Ingewikkeld, maar we moeten vooral blijven kijken.
Hij is met de brommer.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef henkde_j het volgende:
Heeft van Nieuwkerk een nieuwe pruik?
Ze begint een karikatuur van zichzelf te worden. Ze keft vooral: "Blijf kijken! Blijf kijken!"quote:
Met d'r kleuterklerenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze begint een karikatuur van zichzelf te worden. Ze keft vooral: "Blijf kijken! Blijf kijken!"
Ik wens Yvon Jaspers een zo snel mogelijk faillissement toe...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, het BZV momentje. Ingewikkeld, maar we moeten vooral blijven kijken.
Vlaanderen, mijn land!quote:
Over half uurtje weerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit soort grappen horen in VI thuis
Hij is groter dan zichzelf.quote:
quote:
Ik vond deze wel frissig.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Tem het volgende:
Waarom lijken al die bandjes zo op elkaar.
Het is altijd maar één minuut.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk maar zo weinig tijd om te mogen spelen?
Dat valt me ook echt op...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Tem het volgende:
Waarom lijken al die bandjes zo op elkaar.
Yep...geef mij maar ben Saunders...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, weet niet wat hier zo bijzonder aan is
Echte bands zoals Justin Bieber.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat valt me ook echt op...
Voor de echte bands heb je geen 3FM Serious Talent meer nodig, YouTube volstaat...
quote:
Jullie hebben mij van steekpartij gered, en nu schieten jullie mij dood?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...geef mij maar ben Saunders...
Nee hoor, slechts een kietelend nekschotje!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben mij van steekpartij gered, en nu schieten jullie mij dood?
Het lijkt meer op een headshot met een jachtgeweer...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, slechts een kietelend nekschotje!
ik vind het n beetje ongelooflijk, komen er 31 mensen om bij n aanslag op het vliegveld van Moskou gaan ze daar zitten te praten over in welke vrouw een boer diens snikkel gaat stekenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, als ik BZV wil zien, kijk ik wel naar BZV.
Dit dus!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef TLC het volgende:
[..]
ik vind het n beetje ongelooflijk, komen er 31 mensen om bij n aanslag op het vliegveld van Moskou gaan ze daar zitten te praten over in welke vrouw een boer diens snikkel gaat steken
Ik dacht dat het aan mij lag, maar vond het ook al zo'n overbodige vraagquote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga nu zingen: "Ik mis je zo".
MvN: "Hoe heet het?
"Ik mis je zo".
Tom Jones!quote:
Smeets doet dat toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
Apart, Matthijs spreekt iedere Belg aan met u, nu begint hij met jij, terwijl de beste man veel ouder is.
Raoul denkt er precies zo over:quote:Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef TLC het volgende:
[..]
ik vind het n beetje ongelooflijk, komen er 31 mensen om bij n aanslag op het vliegveld van Moskou gaan ze daar zitten te praten over in welke vrouw een boer diens snikkel gaat steken
Als ik het Journaal wil zien, kijk ik wel het Journaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Over 10 minuten is Raoul te gast bij VIquote:
BZV nu bij het journaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ik het Journaal wil zien, kijk ik wel het Journaal.
En als ik bzv wil zien, kijk ik bzv wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ik het Journaal wil zien, kijk ik wel het Journaal.
Tegen een briesende Brard hoef je ook niets te zeggen. Ten eerste kom je er uberhaupt niet tussen en ten tweede diskwalificeert zij zichzelf al wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herinner me nog een aardig aanvarinkje tussen Nico en Patty, toen hij nog niet zo bekend was. Hij verloor toen overigens op punten, want hij wist totaal niet wat hij moest zeggen toen Patty briesend op hem af kwam. Veel meer dan wat gestotter kwam er niet uit.
Theo mag niet meer komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef Buitendam het volgende:
Ach, god. Patty Brard. Theo Maassen tafelheer, mag ik hopen?
Dat deed ze inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef marcodej het volgende:
...ten tweede diskwalificeert zij zichzelf al wel.
Idd fucking vervelend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Beeld en geluid zijn niet in sync.
Kijkt beroerd.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Stofje het volgende:
Whehe, ik dacht, even FOK checken of het aan mij ligt...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Stofje het volgende:
Whehe, ik dacht, even FOK checken of het aan mij ligt...
Luyendijk? Die werd gister geinterviewd door een Jakhals...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wanneer was Joris te gast? Zo'n charmante man, zwijmelt.
Joris lik me clitorisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wanneer was Joris te gast? Zo'n charmante man, zwijmelt.
Ik kijk ook analoogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Kijk je analoog ofzo?
Ik kijk ook analoog via UPC, stottert heel erg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Kijk je analoog ofzo?
Ja, even terug kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Luyendijk? Die werd gister geinterviewd door een Jakhals...
Ze hebben daar een systeem om met wat extra vertraging uit te zenden om live-ondertiteling mogelijk te maken. Daar kan wel es iets mis mee gaan. Ze hebben inmiddels het juiste knopje ingedrukt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
Tsss een melding
Tis dus niet live?
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Tem het volgende:
Klöpping neemt nu steeds iemand mee die er wel verstand van heeft?
Dan is er dus geen probleem, nerds komen niet buiten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Dus als er een nerd dichtbij je komt staan scant ie gewoon je kaart en gaat reizen op je saldo
HA! viel mij ook op!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef Tem het volgende:
nog steeds een milsec verschil volgens mij...
quote:
Matthijs kan alleen naar kutmuziek luisteren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs kan dat niet, niet overdrijven Alex.
Gezien de verschillende snelheden van licht en geluid is er dus een ideale kijkafstand en die ligt nu op ca 200 meter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef wdn het volgende:
Geluid is nog niet goed trouwens. Loopt net even uit sync met het beeld.
Nou nou, Matthijs kan wiskunde hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs kan dat niet, niet overdrijven Alex.
Priemgetallen! Alleen priemgetallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou nou, Matthijs kan wiskunde hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |