quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mwah wie de schoen past trekt hem aan.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jij Neo?
Dan stuur je weer "so long, het gaat prima met me" en dan een paar daagjes later ben je er weer
Geeft niet hoor, ook dat is herkenbaar, maak het ook allemaal mee
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Schoenen passen? Een sprookje met een glazen muiltje?
Hihihi, Neo-Mullen als Assepoester? Krijg ineens een syntax-error (Octagon legt 'm wel uit)
Ehm....nu snap ik ook iets niet....quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:50 schreef undissputed het volgende:
Nu kreeg ik net een sms van mn ex om morgen uit eten te gaan en daarna samen te gaan shoppen.
Ik heb na haar 'welterusten sms' van gister nacht nog niks terug gestuurd, dus ze doet dit uit eigen initiatief.
Geen idee wat haar beweegreden is om opeens weer zoveel contact te zoeken, dit gebeurt overigens alleen als ik een tijdje niks van me laat horen.
Bij dit nummer kan volgens mij niemand stil blijven zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:48 schreef J0ycie88 het volgende:
* J0ycie88 wilt even een geweldig nummer met jullie delen waar ze zelf elke keer weer van opleeft
Echt niet lullig bedoeld, maar denk wel dat jij ergens in de top staat als het gaat om stuntelaars. Leuk dat het nu goed met je gaat, maar ga dan niet meteen zo popi jopi doen om andermans reactie. Over een tijdje gooi jij jouw shit hier neer en dan is het ook lullig om te zeggen "Zo er zit er een te stuntelen hier"..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was niet voor jou, maar sommige mensen zie ik zo stuntelen dat ik echt zoiets heb van:
En gaat ook alleen gebeuren als jij niets van je laat horen. Probeer het contact weer aan te halen en ze is weer gone..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:50 schreef undissputed het volgende:
Nu kreeg ik net een sms van mn ex om morgen uit eten te gaan en daarna samen te gaan shoppen.
Ik heb na haar 'welterusten sms' van gister nacht nog niks terug gestuurd, dus ze doet dit uit eigen initiatief.
Geen idee wat haar beweegreden is om opeens weer zoveel contact te zoeken, dit gebeurt overigens alleen als ik een tijdje niks van me laat horen.
Leg dat eens uit Tara, we leren graagquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
En gaat ook alleen gebeuren als jij niets van je laat horen. Probeer het contact weer aan te halen en ze is weer gone..
Ik denk dat ik een vrouw ben die er ook niet veel van snapt behalve wat Tara zegt dan, als je weer contact opneemt is ze weer weg..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ja ik herinner me nog de posts daarover.
Zou de vrouwen hier op t draadje ff vragen hoe en wat als ik jou was. Dit zijn weer van die typisch vrouwelijke omtrekkende bewegingen waar wij mannen zoiets hebben van "wat wil je nu eigenlijk?"
Volgens mij is het wel iets wat veel vrouwen doen hoor, het komt bij mij in ieder geval bekend voor in mijn omgeving. Vaak heeft 'zij' het initiatief genomen tot de breuk, maar blijft ze nog wel contact houden met van die nietszeggende dingen die bij 'hem' toch vaak hoop schept (ik mis je, heb echt wel altijd van je gehouden etc). Eigenlijk toch wel mededelingen, van er is nog een hele dunne link tussen jou en mij. Hij ziet het als een poging tot hereniging en gaat haar proberen terug te winnen, waarna zij meer afstand neemt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Leg dat eens uit Tara, we leren graag
De vraag stellen zal wel te simpel zijn als aangedragen oplossing zeker ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ja ik herinner me nog de posts daarover.
Zou de vrouwen hier op t draadje ff vragen hoe en wat als ik jou was. Dit zijn weer van die typisch vrouwelijke omtrekkende bewegingen waar wij mannen zoiets hebben van "wat wil je nu eigenlijk?"
Damn... ik herlees hier precies de laatste 3 à 4 maand van mijn leven... en nu lees ik nog dat het een groot vrouwencomplot is ook !quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel iets wat veel vrouwen doen hoor, het komt bij mij in ieder geval bekend voor in mijn omgeving. Vaak heeft 'zij' het initiatief genomen tot de breuk, maar blijft ze nog wel contact houden met van die nietszeggende dingen die bij 'hem' toch vaak hoop schept (ik mis je, heb echt wel altijd van je gehouden etc). Eigenlijk toch wel mededelingen, van er is nog een hele dunne link tussen jou en mij. Hij ziet het als een poging tot hereniging en gaat haar proberen terug te winnen, waarna zij meer afstand neemt.
- Wordt versterkt als zij merkt dat hij wel erg makkelijk omgaat met de breuk, dan blijft ze nog wel frequenter dingen laten weten. "Ik mis het kroelen met je op de bank" en bla
- Stopt als zij een ander heeft gevonden, dan laat ze helemaal niets meer van zich horen. Heel misschien als die relatie op de klippen loopt, dan mag je eventueel een 2e poging wagen die vaak kortstondig duurt.
Wat lul je. Ik heb zat aan kritiek over me heen gekregen over mijn stunteligheid en daarom mag ik geen mening over anderen hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Echt niet lullig bedoeld, maar denk wel dat jij ergens in de top staat als het gaat om stuntelaars. Leuk dat het nu goed met je gaat, maar ga dan niet meteen zo popi jopi doen om andermans reactie. Over een tijdje gooi jij jouw shit hier neer en dan is het ook lullig om te zeggen "Zo er zit er een te stuntelen hier"..
Daar zeg je het : 'men' heeft jou persoonlijk aangesproken, en jij lanceert gewoon een stelling over 'sommige anderen'....quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik heb zat aan kritiek over me heen gekregen over mijn stunteligheid en daarom mag ik geen mening over anderen hebben?
Ik wil geen mensen persoonlijk aanvallen zoals dat bij mij is gebeurd. Ik hou het bij algemene opmerkingen en degene die zich er terecht schuldig aan maken mogen zich aangesproken voelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef Octagon het volgende:
[..]
Daar zeg je het : 'men' heeft jou persoonlijk aangesproken, en jij lanceert gewoon een stelling over 'sommige anderen'....
Wist je dat er mensen zijn die alle algemene opmerkingen op zichzelf betrekken, en daar -vaak onterecht- een slecht gevoel aan overhouden ?
Je leest niet wat ik schrijf hé... net omdat je een 'algemene opmerking' lanceert, bestaat de kans dat er mensen zich gaan aangesproken voelen, mensen die jij helemaal niet 'viseert'. Het omgekeerde ook natuurlijk - er bestaan mensen die zich van geen enkele 'algemene kritiek' iets aantrekken omdat ze zichzelf daar niet in herkennen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen persoonlijk aanvallen zoals dat bij mij is gebeurd. Ik hou het bij algemene opmerkingen en degene die zich er terecht schuldig aan maken mogen zich aangesproken voelen.
Wat een argument...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik heb zat aan kritiek over me heen gekregen over mijn stunteligheid en daarom mag ik geen mening over anderen hebben?
Wat een tegenargument...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:23 schreef Tara_88 het volgende:
@Octagon: Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen hoor, maar het is wel iets wat bij veel vrouwen speelt..
[..]
Wat een argument...
Ik kan er niets aan doen als mensen zich niet aangesproken voelen terwijl ze dat wel moeten zijn. Hetzelfde geldt voor mensen die zich wel aangesproken voelen terwijl ze dat niet moeten zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf hé... net omdat je een 'algemene opmerking' lanceert, bestaat de kans dat er mensen zich gaan aangesproken voelen, mensen die jij helemaal niet 'viseert'. Het omgekeerde ook natuurlijk - er bestaan mensen die zich van geen enkele 'algemene kritiek' iets aantrekken omdat ze zichzelf daar niet in herkennen.
Denk maar aan de die vrijwilliger van Joyce...
'tuurlijk moet je je niet verantwoorden, en zeker tegenover mij niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een tegenargument...
[..]
Ik kan er niets aan doen als mensen zich niet aangesproken voelen terwijl ze dat wel moeten zijn. Hetzelfde geldt voor mensen die zich wel aangesproken voelen terwijl ze dat niet moeten zijn.
Komop zeg, ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden hier
Kijk, ik kan wel gaan zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Octagon het volgende:
[..]
'tuurlijk moet je je niet verantwoorden, en zeker tegenover mij niet.
Maar ik lees hier (en schrijf hier zelf waarschijnlijk ook) héél regelmatig dat duidelijke communicatie belangrijk is... en laat zo'n algemene opmerking daar nu net niet in passen. (gelukkig zijn wel elkaars ex niet)
Je voelt je 2 dagen goed en meteen is dat genoeg om andere stuntelig te noemen. Misschien moet jij je eigen reacties nalezen, want de volgende keer dat jij hier zit te huilen omdat je ex bij dr ex in groningen zit moet je ook niet vreemd opkijken als je kutopmerkingen krijgt.quote:
In die zin heb ik zelf ook liever dat iemand tegen me zegt: 'Mr. Myst, wat ben je triest bezig, want... en kun je niet beter dit/dat doen', dan een opmerking in het luchtledige ('Sommige mensen hier...'). Wees dan duidelijk. Ik kan me soms ook voorstellen dat mensen denken 'Daar heb je hem weer!'. Logisch, maar 't is ook een plek om je gevoel te uiten. De ene keer denk ik dat het wel redelijk goed gaat, terwijl ik bij wijze van spreken de andere keer 'blij' ben dat er hier in de buurt geen brug is om vanaf te springen (nogmaals: Just a figure of speech)quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf hé... net omdat je een 'algemene opmerking' lanceert, bestaat de kans dat er mensen zich gaan aangesproken voelen, mensen die jij helemaal niet 'viseert'. Het omgekeerde ook natuurlijk - er bestaan mensen die zich van geen enkele 'algemene kritiek' iets aantrekken omdat ze zichzelf daar niet in herkennen.
Denk maar aan de die vrijwilliger van Joyce...
Ik heb genoeg kutopmerkingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen. Lees verder eens dan alleen de korte zinnetjes tussendoor: iedereen hier doet wel eens domme dingen na een break-up. IEDEREEN. van goofy_goober heb ik een hoop (terecht) commentaar gekregen en waarom zou ik dat dan niet over andere mogen hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Je voelt je 2 dagen goed en meteen is dat genoeg om andere stuntelig te noemen. Misschien moet jij je eigen reacties nalezen, want de volgende keer dat jij hier zit te huilen omdat je ex bij dr ex in groningen zit moet je ook niet vreemd opkijken als je kutopmerkingen krijgt.
Maar goed, mijn laatste reactie naar jou toe.
Nu wordt hij helemaal mooi.. Jij verwart (fucking hel.. d, t, dt ik weet het niet meer) Tara met heel iemand anders..quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ohja, je laatste opmerking. Net als naar Joyce toe zeker (paar weken terug)
Ik heb genoeg kutopmerkingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen. Lees verder eens dan alleen de korte zinnetjes tussendoor: iedereen hier doet wel eens domme dingen na een break-up. IEDEREEN. van goofy_goober heb ik een hoop (terecht) commentaar gekregen en waarom zou ik dat dan niet over andere mogen hebben?
Maargoed, ga lekker selectief wezen joh
Niet met betrekking tot de meet in ieder gevalquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef Mr.Myst het volgende:
Even een klein beetje OT: Joyce, heb je inmiddels al meer PM's ontvangen?
Helemaal goed hoor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nu wordt hij helemaal mooi.. Jij verwart (fucking hel.. d, t, dt ik weet het niet meer) Tara met heel iemand anders..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niet met betrekking tot de meet in ieder gevalNaja dan wordt het maar een mini-meet hoor!
Prima, dan negeer dat zinnetje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nu wordt hij helemaal mooi.. Jij verwart (fucking hel.. d, t, dt ik weet het niet meer) Tara met heel iemand anders..
En het is fijner als je iemand direct kritiek geeft dan dit algemeen te doen. Maar goed.. Dit zie jij anders.. Dat mag. Moet je alleen niet denken dat jij daar geen kritiek op terug krijgt.
off topic : van het werkwoord verwarren - tegenwoordige tijd = stam + t dus 'jij verwart'quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En het is fijner als je iemand direct kritiek geeft dan dit algemeen te doen. Maar goed.. Dit zie jij anders.. Dat mag. Moet je alleen niet denken dat jij daar geen kritiek op terug krijgt.
Ik noem het niet uit de hand gelopen. Een paar mensen trekken hier iets volgens mij enorm persoonlijk aan en maken er een drama van. Moet iedereen zelf weten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
off topic : van het werkwoord verwarren - tegenwoordige tijd = stam + t dus 'jij verwart'
Ik beschouw het zelfs nog niet als kritiek op Neo-Mullen. Het is maar als er iets gelanceerd wordt, en het intrigeert mij, en het is mij niet duidelijk, dan stel ik een vraag... (en dat is een beetje uit de hand gelopen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaamteloze dubbelpost, maar onze groepstherapeut heeft weer gesproken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Groepsdynamica...prachtig!
Het lijkt allemaal qua relatiebreuk van een afstandje op elkaar; eerst waren er twee mensen bij elkaar en nu niet meer. Inzoomend zie je dan allerlei verschillende 'fracturen' en nog verder inzoomend zie je dat mensen, zowel de posters als de respectievelijke ex'en, er allemaal verschillend mee om kunnen gaan.
De een heeft behoefte aan de tactiek van de verschroeide aarde en brandt alles plat wat maar met zijn/haar ex te maken heeft, de ander deelt zijn/haar verdriet en maakt uiteindelijk elke dag dezelfde vorderingen als weer een ander die de ene dag zegt nergens meer last van te hebben en daags daarna toch even komt melden dat ie ineens een mijnschacht gevonden heeft en er 'ter leehring ende vermaeck' ook maar even ingetuimeld is.
Al die verschillende versies en karakters hier. Dat kan soms even wat gestuiter met elkaar opleveren. Iedereen is anders en ja, Neo is soms een grote ietwat botte mopperpot![]()
Wat mij betreft is er niets uit de hand gelopen zolang er over en weer maar de grondregels van respect in acht genomen wordt. Van het verdwijnen daarvan heb ik niets gemerkt.
Ik zou dit draadje niet willen missen!
Nee natuurlijk niet, maar ik denk best dat je er in beginsel vanuit mag gaan dat men hier over het algemeen post om elkaar te helpen, niet om elkaar af te zeiken dan wel aan te vallen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een tegenargument...
[..]
Ik kan er niets aan doen als mensen zich niet aangesproken voelen terwijl ze dat wel moeten zijn. Hetzelfde geldt voor mensen die zich wel aangesproken voelen terwijl ze dat niet moeten zijn.
Komop zeg, ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden hier
Ik ben 5 februari ook in DH. Voor de opendag van m'n potentiele schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Toothless het volgende:
Goh na dat gedoe van afgelopen week word ik eindelijk een beetje rustiger.
29Januari ga ik lekker met een groep mensen schaatsen in Den Haag!
En 5 Februari naar het Chinees Nieuwjaar in Den Haag.
Ik heb er zin in!
Misschien ontmoet ik wel leuke nieuwe mensen.
Mooie tekst Ennudan!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef ennudan het volgende:
It makes me wonder how many times we forgive, just because we don't want to lose someone, even if they don't deserve our forgiveness.
maar waarom niet? Vriendschap? Zoals hoe het begon? Hoe kan ik hem dat vragen dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
@GeelSuperKuiken: Als een ex me niets meer doet zit zij ook niet meer in mijn gedachten voor hulp, advies of wat dan ook. Om dan een mail te sturen met een twist aan het eind van "maar ja" duidt imo op een nog niet volledig doorgesproken onderwerp tussen jullie. Voor zijn gevoel is er blijkbaar dus iets blijven liggen. Je zou het hem eens kunnen vragen wat er achter die "maar ja" zit.
@SuperGeekKuiken: Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van vriendschap na een relatie. Voor jullie misschien prima.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar waarom niet? Vriendschap? Zoals hoe het begon? Hoe kan ik hem dat vragen dan.
1. ik zie hem nooit meer.
2. hij mailt niet terug.
3. op fok zit hij niet echt te wachten denk ik zo.
Oke, ja kon het in het begin ook dus jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@SuperGeekKuiken: Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van vriendschap na een relatie. Voor jullie misschien prima.
Ja mooie tekst. Vergeven wil ik ook wel, maar kan ik helaas (nog) niet. Dat komt misschien ook nooit meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef ennudan het volgende:
It makes me wonder how many times we forgive, just because we don't want to lose someone, even if they don't deserve our forgiveness.
Klaar dan toch? Lekker verder gaan met je nieuwe leven en je niet druk maken om (de bedoelingen van) je ex.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke, ja kon het in het begin ook dus ja
Hebben beiden gewoon zo veel fout gedaan maar dat is gewoon gebeurt.
maar er is geen manier om "contact" op te nemen ofzo]
Ik weet eigenlijk niet of ze dat inziet. Ze zit denk ik nog in het proces van inzien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
@HendrikDeVogelaar:
Je woorden spreken over veel liefde gegeven hebben aan die vrouw. Na maanden pas is zij dat werkelijke 'gat' gaan zien wat haar beslissing blijkbaar had geslagen.
Welke emotie bedoel je precies?quote:Vergeving moet je proberen vanuit jezelf te zoeken en niet voorwaardelijk te maken. Je kunt dan los van dat onderwerp een setting gaan bouwen die je eigenlijk niet wilt.
Ergens zit er in jouw woorden nog een mooie emotie. Kun je daar nog bij?
Dat valt wel mee. Ik ben na de breuk heel erg voorzichtig geweest in mijn communicatie naar haar. In vergelijking met anderen hier heb ik heel weinig van me laten horen, want ik wilde niet dat ze wist hoeveel verdriet ik had. Ik had mijn gekwetste emoties in een brief geschreven, die ik haar een half jaar na de breuk heb gestuurd omdat ik uiteindelijk toch wilde dat ze wist wat haar handelingen met mij gedaan had. Uiteindelijk hebben we daar nog een keer over gepraat.quote:Waar ik me namelijk over verbaas is dat jouw ex redelijk open is in haar toenadering toch?
Zie ik dan niet als vanzelfsprekend, maar dat had misschien wel anders geweest als ik zelf de keuze had gemaakt om de relatie te beëindigenquote:Mijn ex is helaas iemand die ENORM makkelijk afstand kan nemen van mensen, maar ook net zo makkelijk weer nieuwe mensen als '' beste vriendin'' beschouwt..
Ergens wist ik wel dat dit ook met relaties het geval was, want ze heeft natuurlijk niet voor niets al 7 relaties achter de rug voor haar 21e...
Lekker dan, wakker gemaakt door een thuiskomende dronken huisgenoot en kan niet meer slapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan ook heel makkelijk afstand nemen van mensen maar van mijn ex dus echt echt echt niet, dus dit:
[..]
Zie ik dan niet als vanzelfsprekend, maar dat had misschien wel anders geweest als ik zelf de keuze had gemaakt om de relatie te beëindigen
Ik denk dat enkel tijd en het simpelweg accepteren van hoe het is gelopen je gaat helpen om dat gevoel kwijt te raken. En je bent niet helemaal positief over haar lijkt wel als ik dat stukje in de quote lees, vraag je jezelf een beetje af of het van haar kant uit wel helemaal zo "echt" was?
Ehm...."weet-niet"....quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:24 schreef J0ycie88 het volgende:
De ochtenddienst word net wakker..![]()
Hoe is het met Wandering? Ik heb weer heerlijk geslapen, lag zo in coma
Ze zit echt nog heel erg onderhuids bij me...quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
Allemaal goedemorgen! (huh?! waar is de ochtenddienst?)
@Bartinhoo: Is het alleen maar willen rationaliseren of zit ze nog erg onderhuids bij je? Van waar die schrik betreffende FB anders.
Nee dat denk ik niet helaas...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef undissputed het volgende:
Zou het helpen om jou gevoelens aan haar kenbaar te maken? Ik bedoel je hebt nu toch niks meer te verliezen met betrekking tot haar.
Ik ga vanavond mijn ex zien. Ik denk niet dat ik ga vragen wat ze nou eigenlijk wil want dan krijg ik toch weer een 'weet ik niet' antwoord.
Ik weet niet of het verstandig is om haar te gaan zien, maar ik wil weten wat ik voel als ik haar weer zie. Ik realiseer me dat dit tot een terugval kan leiden maarja dat zien we dan wel
Ik denk dat dat een goede beslissing is.. Je moet er wel 100 procent zeker van zijn, anders ga je het jezelf misschien nog moeilijker maken dan het als is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef undissputed het volgende:
Ik heb het toch maar af gezegt om haar te gaan zien vanavond. Denk dat het toch nog te vroeg is...
Je laatste zinnetje is erg herkenbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat is een hele goede keus
Probeer altijd zo weinig contact met mijn ex te hebben.
Afspraken die me zoon aangaan willen ze het liefst samen bij de instanties,maar heb al gezegd zodra ze gaat moddergooien met leugens loop ik er gewoon bij weg.
Bij mij is het zo voorbij is voorbij.
Heb ik geen kind bij der dan helemaal geen contact meer
Vrienden blijven met je ex werkt vaak amper
Ken wel gevallen die nog heel goed met de ex overweg kunnen en ook met de ex der nieuwe liefde ,maar dit is vaak zeldzaam.
Zodra je het uitmaakt zeggen ze vaak van ik geef je de tijd om onderkomen te zoeken ,maar ze willen het liefste dat je gelijk al gaat ook al heb je nog geen plek.
En weet je de meeste vrouwen zijn je vaak al snel vergeten hoor
Of de ergste roddels worden dan verspreid en kijken de mensen je vaak aan of negeren je omdat ze closer met haar zijn en haar geloven ipv ook onze kant van het verhaal te horen.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef undissputed het volgende:
Maar ik heb er dan eigenlijk alleen maar moeite mee dat ze sex gaat hebben met een ander.
Dat laatste mag ik wel hopen jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef GS-Raw het volgende:
Het idee dat ze sex met een ander heeft kwelde mij ook.
Maar probeer het wel te relativeren, er is één ding zeker en dat is dat het gaat gebeuren.......
Toen ik het voor mijn gevoel accepteerde hielp het mij enorm.
En trouwens, jij duikt ook vast wel weer op een ander toch???
Mag ik offtopic vraag stellen ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef undissputed het volgende:
Ja er zijn ook dingen gebeurt waardoor ik haar nooit meer zou kunnen vertrouwen.
En het gekke is dat ik altijd heb geweten dat dit niet het meisje is waar ik de rest van mijn leven mee wil delen, en als het dan uit gaat heb ik het er toch aardig moeilijk mee.
Nee, niet eens zozeer een troostrelatie. Ik denk namelijk niet dat zoiets werkt, een 'rebound'. Ik vraag me echt af hoe het gaat als je iemand anders ontmoet waarbij je een goed gevoel hebt (verliefdheid), maar dat je aan de andere kant ook nog steeds 'iets' voelt voor je ex.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef GS-Raw het volgende:
Mr.Myst je bedoelt een troostrelatie?
Ja het was ook niet bedoeling om een kind te krijgen met haar, ze werd al vrij snel zwanger toen we elkaar pas net een maand kenden. (superdom ik weet het)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Octagon het volgende:
[..]
Mag ik offtopic vraag stellen ?
Als je weet dat het niet het meisje is waarmee je de rest van je leven wou delen, waarom begin je dan aan kinderen ?
Voor alle duidelijkheid : ik vel geen oordeel, ik vraag me af waarom het in jouw geval zo gelopen is...
Misschien was het niet verstandig om bij haar te blijven op het moment dat ze zwanger raakte, maar wat moet je anders? Ik kan me het in ieder geval heel goed voorstellen. Je bent wel de vader van het kind, en je wil toch dat jullie kind fijn op kan groeien. (Niet dat dat nu niet zou kunnen, natuurlijk kan dat wel!)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef undissputed het volgende:
[..]
Ja het was ook niet bedoeling om een kind te krijgen met haar, ze werd al vrij snel zwanger toen we elkaar pas net een maand kenden. (superdom ik weet het)
Ze besloot het kind te houden en op dat moment besloot ik om daarom bij haar te blijven(ook niet verstandig)
Later heeft ze me verteld dat ze hem gehouden heeft zodat ik bij haar zou blijven.
Dus al met al een heel erg ongezonde basis voor een relatie.
Daar heb je wel een goed punt! Op dit moment ben ik nog totaal niet 'over haar heen', en is het in mijn ogen dus niet verstandig om snel iets nieuws te beginnen. Het zou mijn gevoel er waarschijnlijk niet beter op maken, maar wat ik veel erger zou vinden is dat ik mijn nieuwe partner er veel verdriet mee zou doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef GS-Raw het volgende:
Mr.Myst, ik denk dat een ex altijd wel in je hart zal blijven en dat is ook helemaal niet erg. Ik denk dat je het 'gevoel' voor je ex in dat geval beter kan omarmen dan het heel hard weg te drukken, accepteren dat ze er nog is maar ook genieten van je nieuwe partner. Hoe meer jij je er druk om maakt of denkt dat de gedachtes 'verkeerd' zijn, des te erger het wordt.
Ik geloof er inderdaad in dat gevoelens voor je ex langzaam minder worden, zeker als je een nieuwe fijne relatie hebt.
Maar als je niet aan een relatie toe bent op dit moment dan moet je lekker je rust pakken. Alles op een rijtje zetten en als je er weer aan toe bent van god los gaan ;-)
Zo flauw is die vraag niet hoor. Het punt is dat ik niet weet wanneer dat moment er wel zou zijn. Vandaar ook de vraag over een nieuwe relatie i.c.m. gevoelens voor je ex.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef GS-Raw het volgende:
Misschien een flauwe vraag maar wat zal voor jou wel een moment zijn om verder te gaan (gevoelsmatig)?
Ik herken jouw verhaal wel enigszins, ik ben zelf net 25, had altijd losse scharrels maar nooit interesse om er energie in te steken en er werk van te maken. Totdat ik mijn ex tegen kwam, dat 'ultieme' gevoel ken ik wel. Man ik had altijd een pleuris hekel aan kinderen maar de gedachte om met haar ééntje te hebben vond ik fantastisch. Op zich klopt het ook wel wat je zegt (dat je toekomstplannen weg zijn) want dat is natuurlijk enigszins ook wel zo. Toch is het wel (heel cliché) dat dingen nooit lopen zoals je verwacht had omdat je leven altijd en constant aan allerlei veranderingen onderhevig is. Je bent jezelf even kwijt, dat heb ik ook gehad en dat is ook helemaal niet erg.
Maar waarom maak je je zo druk om wat 'moet' of wat 'normaal' is etc. Waarom laat je het niet even lekker op zijn beloop? Zal je dat niet een hoop rust geven?
Gewoon laten ophalen, des te sneller kan je je erover heen zetten. Je zal toch echt verder moeten, je hebt geen andere keuze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef ennudan het volgende:
goh alweer een sms... wanneer ze de spullen kon komen halen want ze wist niet wanneer ik thuis en daar tijd voor heb...
Ik zit er ook niet echt op te wachten vandaar dat ik haar vorige sms negeerde....
Of is het het niet door willen snijden van bepaalde banden?
denk dat je (en ww) gelijk hebben. dit weekend kelder in shit uitzoeken en klaar. heb er ook geen zin meer in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ennudan, dat laatste zou best kunnen. Dat heb ik een beetje met het blokkeren van nieuwe vriendinnetje op msn..
Zou de laatste band zijn die ik door kan snijden, ook al praat ik nooit met haar. Heel frustrerend.
Ben nu wel aan het werk. En het gaat redelijkBijna weekend
Jepz hier hetzelfde, en het `what if` gevoel ook nog steeds, wat had ik anders moeten doen? geef mijzelf al snel de schuld van alles..quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef undissputed het volgende:
Ach ik voel me nu ook wel kut. Het hoort er toch bij denk ik. Ik voelde me kut bij de gedachte dat ze een ander heeftI(zo'n gevoel heb ik), en ze gaat ook elk weekend uit sinds het uit is. Het 'kut' gevoel gaat wel over, even doorbijten!
Aan de ene kant zou ik zeggen: Ga, je moet haar niet ontlopen, vroeg of laat kom je elkaar toch weer tegen. Maar als je niet weet hoe je gaat reageren (en daar kan ik me iets bij voorstellen hoor), dat het misschien nog té vers is, zodat het je stemming kan vergallen, dan is het misschien beter om ergens anders heen te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef H6-4ever het volgende:
Nou jah ik hoef dit ook niet mee te maken hèkan ook wat anders gaan doen, of niks...ik denk dat ik nog tijd nodig heb, zou het nu nog steeds (klotezooi) niet aan kunnen om haar met een ander te zien...en dat zou best kunnen gebeuren aangezien zij veel verder is dan mij..zoals ik al omschreef..
Daar heb je dan ook een punt. Kiezen of delen of helemaal niets.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Klaar dan toch? Lekker verder gaan met je nieuwe leven en je niet druk maken om (de bedoelingen van) je ex.
Ik heb het inderdaad uitgemaakt, ik geloof ook niet dat ze contact met me zoekt omdat ze me terug wil ofzo maar meer omdat ze vrienden wil zijn. Ik vind het hier nog veels te vroeg voor, dit heb ik haar ook meerdere malen aangegeven, toch bleef ze contact met me zoeken, dit was zeer verwarrend voor mij. Vandaag heb ik haar gezegd dat ze alleen nog contact met me moet zoeken omtrent ons kind, anders is het te verwarrend voor mij. Er nu weer volledig voor gaan zou sowieso fout gaan, misschien na een paar maanden/jaren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef H6-4ever het volgende:
Klinkt alsof jij het hebt uitgemaakt? als mijn vriendin me binnen 2 weken had benaderd dan was ik er zeker weer voor gegaan, maar mijn situatie zal ongetwijfeld anders zijn...
Fijn dat het goed met je gaat! Je hebt haar dus al redelijk goed los kunnen laten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef backgammon het volgende:
nou, al 3weken rust en geen contact gehad maar moet nu contact opnemen met haar, ik krijg steeds post van haar werk bij mij thuis, en nog wat andere blaadjes.
Voor de rest gaat het prima, ik merk goed dat ik makkelijk zonder haar verder kan
Hoe zit het btw met die meet? lijkt me wel gezellig
Dat doet mij echt helemaal niets om de een of andere reden. Maar ik bewaar dan ook altijd herinneringen van mensen. Behalve zijn washand. Zijn pet ligt hier nog wel maar wil hij hem terug krijgt hij hem ala minute terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef undissputed het volgende:
Kwam net foto's van ons tegen op de laptop, Het is wel raar om te zien, ik mis haar.
Als ik jou toch niet had zeg! Jij zorgt wel dat ze PM'en!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met je gaat! Je hebt haar dus al redelijk goed los kunnen laten?
Als je bij de meet wilt zijn, moet je Joyce even PM'en. Dan voegt ze je toe aan de startpost. Wat wel even handig is, is dat je er even een aantal data (vrij/zat) bij zet waarop je zou kunnen.
De meet wordt waarschijnlijk ergens in de omgeving van Den Bosch gehouden, aangezien de meeste mensen uit Brabant en omstreken komen.
Hierbij nogmaals een oproep om J0ycie88 te PM'en met een aantal data voor de meet!
Kutgevoel is hier weer helemaal terug. Waarom weet ik niet... Ik mis haar gewoon heel erg, heb een hekel aan dit 'nieuwe' leven zonder haar... Bah! Nou ja, zal wel weer minder worden.
Ik vroeg me vanmiddag ook zoiets af. Misschien dat het iets is wat je moet ervaren, verliefdheid overkomt je, daar kun je niet voor kiezen. Wie weet helpt het wel, ik denk dat het in ieders situatie verschilt. Het is misschien wel weer fijn om dat gevoel met iemand anders te kunnen ervaren, ik heb namelijk het idiote idee dat deze relatie niet geëvenaard kan worden, maar dat heeft denk ik puur met de (rest-?)gevoelens voor mijn ex te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had zeg! Jij zorgt wel dat ze PM'en!
Vervelend dat je kutgevoel terug is! Hier gaat het ook met vallen en opstaan.. Ennudan, het klopt dat ik eigenlijk vrij zou nemen, maar thuis word ik niet vrolijker dus ik zou er niets meer opschieten (zeurende ouders aan mijn kop etc.). Werken ging wel opzichWel leuke dingen in het vooruitzicht denk ik
Had vanavond nog een gesprek met een vriend van me.. Over dat ik nog van die ups en downs heb, terwijl ik eigenlijk wel het idee heb dat ik er overheen ben.. Ik ben niet kwaad meer.. Ik ben niet boos meer. Het is puur het gekwetste gevoel dat nog wel eens boven komt. Met name op momenten wanneer het met andere dingen kut gaat, zoals deze week..
Het is echt dat laatste stukje loslaten, verwerken.. Doorgaan. Ik heb geen idee wanneer dat komt, hij zei dat dat misschien pas komt als ik een nieuwe relatie zou krijgen of opnieuw verliefd zo worden.
Ben benieuwd naar jullie mening hierover. Zou dit kunnen?
Hij is vreemdgegaan ik ben daar achteraf zelf achtergekomen.. Daarna nog wat woordenwisselingen gehad als bijvoorbeeld: "ik schaamde me voor je"quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Ordos20 het volgende:
Tsja, verschilt denk ik per persoon? Hangt er misschien ook van af waar het gekwetste vandaan komt denk ik maar zo.
Nee een rebound zoek ik absoluut niet..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik vroeg me vanmiddag ook zoiets af. Misschien dat het iets is wat je moet ervaren, verliefdheid overkomt je, daar kun je niet voor kiezen. Wie weet helpt het wel, ik denk dat het in ieders situatie verschilt. Het is misschien wel weer fijn om dat gevoel met iemand anders te kunnen ervaren, ik heb namelijk het idiote idee dat deze relatie niet geëvenaard kan worden, maar dat heeft denk ik puur met de (rest-?)gevoelens voor mijn ex te maken.
Op het moment kan ik m'n leven nog niet met iemand anders voorstellen. Aan de andere kant mis ik het 'samen zijn' ontzettend, en lijkt het me heerlijk om weer samen met iemand te zijn. Als mijn gevoelens voor haar wat zijn weggeëbd, zal het denk ik wel mogelijk zijn om weer met iemand anders te zijn. Mocht ik binnenkort iemand tegenkomen, vraag ik me ook af of het dan zou werken, maar dat is iets wat je alleen maar zelf kunt ervaren.
En stiekem zie ik ook een beetje op tegen het 'daten' enzo, hoewel dat natuurlijk ook heel leuk kan zijn!
Ik zou in ieder geval niet voor een 'rebound' kiezen, maar daar doel je ook absoluut niet op.
Ja dat idee heb ik dus ook..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef ennudan het volgende:
zou me niks verbazen als dat het laatste zetje is. dat gevoel heb ik hier ook. was ik nou maar wat socialer aangelegd met vrouwen
Dan is het toch ook logisch dat je je af en toe nog kut voelt? Ik bedoel, het is niet niks wat hij je heeft aangedaan! Het is alleen maar knap van je dat je niet meer boos bent, maar het is logisch dat je je gekwetst voelt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij is vreemdgegaan ik ben daar achteraf zelf achtergekomen.. Daarna nog wat woordenwisselingen gehad als bijvoorbeeld: "ik schaamde me voor je"
Herkenbaar! Alhoewel, misschien ook niet, iedereen interpreteerd het op zijn eigen wijze. Mijn ex bleek al een tijd met een collega om te rommelen. Af en toe nog wel eens heel erg pissig omdat het zo'n (vertrouwens)pijn gedaan heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij is vreemdgegaan ik ben daar achteraf zelf achtergekomen.. Daarna nog wat woordenwisselingen gehad als bijvoorbeeld: "ik schaamde me voor je"
Dat lijkt mij dus zo moeilijk... Al is dat natuurlijk onzin. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn ex mijn eerste vriendin was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ook..
Het ervaren dat ik toch echt verliefd kan worden op iemand anders na hem.. Soms klinkt het zo logisch dat dat het laatste zetje is, en soms kijk ik mezelf echt stom aan als ik dat denk..
Ik denk dat jij je er overheen moet zetten dat er tegen je gezegd is dat je wat "nors" bent, want ik denk dat jij heel sociaal kan zijn mbt vrouwen!
Dat herken ik ook hoor! Niet zozeer nors, maar verlegenheid richting vrouwen die ik leuk vind. En ik heb nooit door dat ze mij leuk vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef ennudan het volgende:
zou me niks verbazen als dat het laatste zetje is. dat gevoel heb ik hier ook. was ik nou maar wat socialer aangelegd met vrouwen
Weetje, als hij gewoon eerlijk had geweest zou het me minder pijn gedaan hebben.. Alstie had gezegd "Joyce, het is over ik heb een ander sinds anderhalve week.." Nee nu was het een smoes van ja ik voel alleen nog maar vriendschap.. Ik heb 2 keer de klap gehad.. En gewoon zijn gedrag, echt ik heb er geen woorden voor.. Onbeschoft gewoon.. Echt je zou bijna kunnen zeggen dat hij echt geen gevoel in zijn donder heeft..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dan is het toch ook logisch dat je je af en toe nog kut voelt? Ik bedoel, het is niet niks wat hij je heeft aangedaan! Het is alleen maar knap van je dat je niet meer boos bent, maar het is logisch dat je je gekwetst voelt.
Hoe makkelijk dit ook gezegd is: Jij hebt niks verkeerds gedaan, maar hij is fout bezig. Wees blij dat je van hem af bent. Je verdient beter!
Maar nogmaals: Dat neemt niet weg dat je je niet kut kan voelen over de situatie!
Dat herken ik wel.. Heb vaak het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben ofzo.. En daardoor ben ik soms wat terughoudend.. Al is dat met periode, soms ben ik heel zelfverzekerd..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus zo moeilijk... Al is dat natuurlijk onzin. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn ex mijn eerste vriendin was.
[..]
Dat herken ik ook hoor! Niet zozeer nors, maar verlegenheid richting vrouwen die ik leuk vind. En ik heb nooit door dat ze mij leuk vinden![]()
Hoezeer ik ook zou willen dat het nog goed komt tussen mij en mijn ex, het zou eigenlijk best goed voor me zijn als ik iemand anders tegen zou komen. Het zou wel helpen om niet te lang in het gevoel te blijven hangen dat zij de enige is...
Zeer zeker, vooral als de breuk minder dan leuk was. Dan blijf je toch met een gevoel van "de opzij-geschoven-persoon" zitten, want was je dan toch niet goed genoeg, en wat was er dan niet goed genoeg?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef undissputed het volgende:
Ik heb dat ook weleens... dat ik denk dat ik niet leuk genoeg ben. Ook al weet ik dat dat onzin is, ach iedereen is weleens onzeker, vooral in een periode na een relatiebreuk lijkt me
Eerlijkheid is dan altijd fijner, nu voel je je gewoon belazerd. Ik vind het laag bij de grond om zoiets te doen, ik zou me zo schuldig voelen. Dat gedrag van hem is dan gewoon zielig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Weetje, als hij gewoon eerlijk had geweest zou het me minder pijn gedaan hebben.. Alstie had gezegd "Joyce, het is over ik heb een ander sinds anderhalve week.." Nee nu was het een smoes van ja ik voel alleen nog maar vriendschap.. Ik heb 2 keer de klap gehad.. En gewoon zijn gedrag, echt ik heb er geen woorden voor.. Onbeschoft gewoon.. Echt je zou bijna kunnen zeggen dat hij echt geen gevoel in zijn donder heeft..
(wat is het heerlijk om een beetje boos te typen:))
Dat gevoel van onzekerheid heb ik dus bijna altijd met vrouwen. Echt, een meisje moet al bijna letterlijk tegen me zeggen dat ze me leuk vindt, anders heb ik het niet door.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.. Heb vaak het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben ofzo.. En daardoor ben ik soms wat terughoudend.. Al is dat met periode, soms ben ik heel zelfverzekerd..
Precies! Ook al heeft ze gezegd dat het niet aan mij ligt, en dat ik een leuke, lieve jongen ben. Tja, dat is allemaal leuk en aardig, maar waarom schuif je me dan aan de kant?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zeer zeker, vooral als de breuk minder dan leuk was. Dan blijf je toch met een gevoel van "de opzij-geschoven-persoon" zitten, want was je dan toch niet goed genoeg, en wat was er dan niet goed genoeg?
Ja, maar ik denk eerder als rebound... een serieuze relatie kan ik nog niet beginnen. Maar open sta ik sowieso.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef undissputed het volgende:
Misschien is het tijd om iets nieuws te zoeken? Sta je er al voor open of ben je nog niet klaar voor een nieuwe relatie?
Hahahaha, bedankt daarvoor Mystquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat gevoel van onzekerheid heb ik dus bijna altijd met vrouwen. Echt, een meisje moet al bijna letterlijk tegen me zeggen dat ze me leuk vindt, anders heb ik het niet door.
Achteraf zie ik het dan wel, maar dan is het te laat. Ik kwam er bijvoorbeeld pas een aantal maanden later achter dat een meisje van mijn opleiding me tijdens bijna de hele opleiding leuk heeft gevonden! Terwijl ik haar ook wel leuk vond. Echt, als je de foto's terugziet van het afstudeergala, zou je denken dat we een stelletje waren. Dat ik dat nooit heb gezien...
(Dat was nog voor ik mijn ex ontmoette, dus wie weet zie ik het nu sneller?)
misscien wel maar sociaal en relatiemateriaal is iets heel anders denk ik dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ook..
Het ervaren dat ik toch echt verliefd kan worden op iemand anders na hem.. Soms klinkt het zo logisch dat dat het laatste zetje is, en soms kijk ik mezelf echt stom aan als ik dat denk..
Ik denk dat jij je er overheen moet zetten dat er tegen je gezegd is dat je wat "nors" bent, want ik denk dat jij heel sociaal kan zijn mbt vrouwen!
Fijn dat je erom kunt lachen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hahahaha, bedankt daarvoor Myst
Ik weet nog heel goed toen ik stage liep in India, dat mijn collega's de grootste lol aan mij hadden. De halve vrouwelijke afdeling viel bijna over me heen, en ik had geen bal door. Zij genoten ervan: omdat ze mij kenden konden zij in contact met die meiden komen. Ik heb er nooit wat van gemerkt, tot de laatste dag toen ze me nog bedankte voor de "goede" tijd die ze gehad hadden!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Wie word er hier nog meer weleens midden in de nacht wakker en gaat dan over zijn/haar ex nadenken? ik heb dat af en toe en het is best vervelend. Ik heb sinds het uit is geen nacht echt goed doorgeslapen.
Ik zit op het moment zelfs aan de slaapmedicatie... Ik sliep niet meer in, en als ik dan uiteindelijk in slaap viel, was ik na een uur of vier weer wakker. Dan lag ik een paar uur wakker om vervolgens onrustig te dommelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Wie word er hier nog meer weleens midden in de nacht wakker en gaat dan over zijn/haar ex nadenken? ik heb dat af en toe en het is best vervelend. Ik heb sinds het uit is geen nacht echt goed doorgeslapen.
Uhm...."weet niet"quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Mr.Myst het volgende:
@ww: Same here! Beetje teveel, al heb ik het idee dat ik weer een klein beetje aangekomen ben.
Hoe gaat het met je?
Ja, het tweede middel wat ik gekregen heb helpt wel. Ik heb alleen nog maar voor twee nachten medicatie. Denk dat ik vannacht weer zonder ga proberen, morgen en overmorgen heb ik feest/ga Ik uit, dus dan drink ik alcohol en mag ik geen medicatie. Misschien ook maar beter, weer even zonder proberen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef undissputed het volgende:
Niet kunnen inslapen, dat lijkt me echt een hel. Dan zou ik ook aan de medicatie gaan. Werkt het wel een beetje?
Merk wel dat ik sinds het uit is af en toe onzeker ben.... Fitnessen helpt wel om mijn zelfvertrouwen weer een beetje op te krikken:)
Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ja, het tweede middel wat ik gekregen heb helpt wel. Ik heb alleen nog maar voor twee nachten medicatie. Denk dat ik vannacht weer zonder ga proberen, morgen en overmorgen heb ik feest/ga Ik uit, dus dan drink ik alcohol en mag ik geen medicatie. Misschien ook maar beter, weer even zonder proberen.
Het heeft me in die zin geholpen dat ik weer een aantal nachten doorgeslapen heb, dat haalt het emotionele randje weg, en laat me iets helderder denken.
Daarnaast speelt er bij mij wel mee dat ik o.a. door deze situatie zeer waarschijnlijk depressief ben geworden. Dat staat twee topics terug volgens mij uitgelegd.
Volgende week werken, binnenkort waarschijnlijk ook sporten, dat zal ook helpen hoop ik.
Logisch dat je gevoelens met je aan de haal gaan. Het enige wat je kan doen is rustig blijven en afwachten wat er gaat gebeuren, hoewel je geduld natuurlijk wel heel erg op de proef wordt gesteld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Uhm...."weet niet"
(Wat betekent: Zoals rationeel verwacht en 'volgens het boekje' is het nu weer stil. Niets meer na een keidruk weekend. Dat kan makkelijk 1 a 2 weken gaan duren. Bizar dat je gevoelens na enkele dagen van complete stilte weer met je aan de haal gaan terwijl het daarvoor vele malen langer radiostilte was. "Weet niet" betekent: Ratio zegt ++ en gevoel voelt het als - -. Probeer daar maar eens een prettige en rustige gedachte bij te krijgen)
Doe normaal Neo! Blijven jij. Na die 'schermutseling' heb ik niet voor niets die post geschrevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ga verlaten. Sinds mijn kritiek op sommige mensen is gevallen heb ik het gevoel dat ik met de nek aangekeken word hier. Of dat waar is, laat ik in het midden.
Ik vind het ook jammer dat het steeds vaker een gezellig vriendenclubje lijkt te worden ipv iets waar je met je problemen terecht kan komen. Tevaak is er weinig begrip voor situaties. Je moet altijd maar alles dumpen (ex dus) en er is geen ruimte voor andere mogelijkheden dan dat.
Dit is geen kritiek, naar niemand toe. Ga vooral verder met wat jullie hier leuk vinden om te doen. Maar ik voel me hier daardoor niet meer zo thuis en zal hooguit uitzonderlijk en sporadisch reageren hier.
Toch bedankt voor alle support door de weken/maanden heen. Het heeft me deels wel geholpen
Ik denk ook wel dat het gaat helpen. Ik ga me er voor de volle honderd procent voor inzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef undissputed het volgende:
Oke, erg vervelend man dat je hierdoor in een depressie terecht gekomen bent. Ik denk wel dat elk soort afleiding daar wel bij kan helpen ja, dus werken en sporten kan alleen maar een positieve uitwerking hebben.
Dat doel vind ik echt belangrijk, ik heb niet het gevoel dat ik nu een doel heb. Dat zal uiteindelijk wel weer komen, als Ik wat beter in m'n vel zit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebbenErgens anders mee bezig zijn.. En last but not least.. Een soort nieuw begin misschien wel!
Ja ik ben positief!
Eens! Iedereen gaat anders met zijn/haar situatie om. Over die discussie van gisteren: Jij reageert op een andere manier dan de meeste mensen hier. Dat is geen kritiek, maar een constatering. Dat maakt het niet slecht dat je je mening geeft, juist niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Doe normaal Neo! Blijven jij. Na die 'schermutseling' heb ik niet voor niets die post geschreven
Jij zit gewoon anders in elkaar en natuurlijk lees ik je posts en waar nodig geef ik je mijn kijk of inzichten op je posts.
Ik zou het iig waarderen als je ook jou ding bleef doen hier...
Dank je, welterusten! Hoop dat je ook een goede nachtrust hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef undissputed het volgende:
Nou, ik ga slapen. Ik wens jullie allen en mezelf een goede nachtrust toe.
De laatste dagen slaap ik goed in, slaap ik zelfs door... maar sinds de breuk heb ik nog geen enkele keer mijn wekker nodig gehad om wakker te worden. Dat gebeurt vanzelf rond 5u30quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Neo serieus, waarom denk je dat je met de nek aangekeken wordt hier? Ok, je bent soms wat bot en direct als er kritiek op je wordt geuit en daardoor reageren sommige mensen (waaronder ik) hier in dit topic wat hard op je maar dat betekent niet meteen dat ze je niet meer mogen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ga verlaten. Sinds mijn kritiek op sommige mensen is gevallen heb ik het gevoel dat ik met de nek aangekeken word hier. Of dat waar is, laat ik in het midden.
Ik vind het ook jammer dat het steeds vaker een gezellig vriendenclubje lijkt te worden ipv iets waar je met je problemen terecht kan komen. Tevaak is er weinig begrip voor situaties. Je moet altijd maar alles dumpen (ex dus) en er is geen ruimte voor andere mogelijkheden dan dat.
Dit is geen kritiek, naar niemand toe. Ga vooral verder met wat jullie hier leuk vinden om te doen. Maar ik voel me hier daardoor niet meer zo thuis en zal hooguit uitzonderlijk en sporadisch reageren hier.
Toch bedankt voor alle support door de weken/maanden heen. Het heeft me deels wel geholpen
Mwah, kijk wel uit dat je het niet overdrijft. Van de stress van mijn scheiding ben ik 20 kilo afgevallen (was zo slecht nog niet!), en heb ik meer dan 2 maanden aan overuren gemaakt. Nadeel is wel dat ik nu niet anders ken dan werken, wat lastig is als je weer het pad op wil!. Tevens, je verdrukt het dan toch, en verwerking zit er niet helemaal bij. Ik ben goed in verdrukken maar er zijn ook mensen die dan helemaal op branden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebbenErgens anders mee bezig zijn.. En last but not least.. Een soort nieuw begin misschien wel!
Ja ik ben positief!
Dat gevoel heeft iedereen die nog geen nieuwe liefde heeft gevonden en hoort dat zijn of haar ex wellicht met een ander heeft. Gaat ook wel weer over. Feit is dat je nu veel sneller kan relativeren dan 7 maanden geleden. Misschien kun je nu dan eens echt werk gaan maken van die ene meid. Ik denk dat je dat laatste schopje juist nodig had, ook al is zulk nieuws niet echt leuk om te horen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat klopt catkillerAl zou het mij helemaal niet meer uit moeten maken of haar nieuwe relatie nu 6 maanden of 6 jaar duurt, dat is mijn zaak helemaal niet. Ik kan beter mijn energie in die nieuwe leuke meid steken waar ik alweer ruim 3 weken mee sms....
Dat zegt mijn verstand, maar mijn gevoel (dat net aardig was bezonken), is weer helemaal in de war geschud. Ik word een beetje bang van mezelf, ik ben echt een beetje in paniek...
En dat terwijl ik alleen weet dat ze gezoend hebben, en net op facebook zie dat ze eenzelfde nieuwsartikel posten, en op hyves vlak na elkaar ingelogd zijn...
Het erge is dat ik de jongen in kwestie ook al mijn hele leven ken, en het is echt een jochie. Ik ben zelf een vent van ruim 2 meter en dan dumpt mijn ex me en kiest vervolgens voor zo' n knulletje. Ik voel me wederom heel erg gedumpt en gekleineerd.... BAH wat haat ik dit gevoel, waarom ben ik toch zo fucking onzeker...
Het is 7 maanden na dato ik zou mijn schouders erbij op kunnen halen. Waarom zitten de meeste mensen hier maar hooguit een paar maandjes en ik nog steeds wat doe ik fout
Goed zo! Inderdaad gewoon een datum en tijd geven, en als ze dan niet kan is he pech. Niet meer aanpassen, daar word je zelf niet gelukkig van! Waarom heb je haar nog op msn? Met een speciale reden, of omdat je haar niet wilt blokkeren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:13 schreef ennudan het volgende:
goedemorgen allemaal,
@Neo, kerel ik geloof dat dat allemaal wel meevalt. Soms gaat het hier wel eens "hart" tegen "hart" maar daar is verder niks mis mee zolang iedereen respect voor elkaar heeft en dat is geloof ik wel zo. Uiteraard is het je eigen keuze om wel of niet te posten maar voor mij hoef je het echt niet te laten
Even ontopic heb ik gister toch maar eens gereageerd op die sms van haar. Heb gezegd dat ik dit weekend zou kijken wat er nog allemaal in de kelder stond en dat ik dan wel zou laten weten wanneer ze het kon komen halen. Ik zet gewoon alles klaar, geef haar een tijd en datum en dan kan ze het komen halen. Kan ze niet pech. Ik ga me niet meer aanpassen. Ik heb haar altijd alles gegeven en dan krijg je dit in dank. Bedoel niet meer verliefd geen relatie etc kan ik allemaal begrijpen maar je kunt toch gewoon respectvol en normaal met elkaar omgaan.
Zit me weer kwaad te maken om iets dat er helemaal niet toe doet......
Overigens is het msnnaam fokken weer t erug. Deze week is het: doubt is not a pleasant condition but certainty is absurd.....
vraag me dan meteen af of die nieuwe gozer toch niet zo lekker wegwipte![]()
Het moment waarop ex weer 'volop' antwoordde, was ook hier het moment dat ze een ander had. Jouw ex is dus niet de enigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja over dat contact opnemen, ik weet het niet hoor...
Als je net bent verwikkeld in een groeiende romance met een nieuwe lover komt het als het goed is toch niet eens in je botte kop op om contact met je ex te gaan lopen zoeken?
WAAROM echt...
Het is altijd kut om te horen dat je ex een ander heeft en zeker als als je nog "gevoel" hebt. Is even slikken, maar besef je wel.. Het leven gaat gewoon door. Richt je op die leuke andere meid! Ga zelf ook door. Scheld even op je ex in je kop, en bedenk je dat je ook leuke andere meiden hebt leren kennen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat klopt catkillerAl zou het mij helemaal niet meer uit moeten maken of haar nieuwe relatie nu 6 maanden of 6 jaar duurt, dat is mijn zaak helemaal niet. Ik kan beter mijn energie in die nieuwe leuke meid steken waar ik alweer ruim 3 weken mee sms....
Dat zegt mijn verstand, maar mijn gevoel (dat net aardig was bezonken), is weer helemaal in de war geschud. Ik word een beetje bang van mezelf, ik ben echt een beetje in paniek...
En dat terwijl ik alleen weet dat ze gezoend hebben, en net op facebook zie dat ze eenzelfde nieuwsartikel posten, en op hyves vlak na elkaar ingelogd zijn...
Het erge is dat ik de jongen in kwestie ook al mijn hele leven ken, en het is echt een jochie. Ik ben zelf een vent van ruim 2 meter en dan dumpt mijn ex me en kiest vervolgens voor zo' n knulletje. Ik voel me wederom heel erg gedumpt en gekleineerd.... BAH wat haat ik dit gevoel, waarom ben ik toch zo fucking onzeker...
Het is 7 maanden na dato ik zou mijn schouders erbij op kunnen halen. Waarom zitten de meeste mensen hier maar hooguit een paar maandjes en ik nog steeds wat doe ik fout
geen idee eigenlijk.... waarschijnlijk omdat ik msn weinig tot niet gebruik (eigenlijk alleen voor contact met vrienden in het buitenland) maar misschien ook het houden van die laatste band. Ik weet het is gewoon dom maar.... ach heb er ook niet echt veel last van. Vindt dat msn namen spelletje wel humor. En vooral ook sneu.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goed zo! Inderdaad gewoon een datum en tijd geven, en als ze dan niet kan is he pech. Niet meer aanpassen, daar word je zelf niet gelukkig van! Waarom heb je haar nog op msn? Met een speciale reden, of omdat je haar niet wilt blokkeren?
Ok ja blokkeren is zo gedaan natuurlijk, maar dat moet je wel zelf willen. Heb het zelf wel gedaan omdat ik dagelijks op msn zit, en de confrontatie niet aankon en ik denk nog steeds niet kan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef ennudan het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.... waarschijnlijk omdat ik msn weinig tot niet gebruik (eigenlijk alleen voor contact met vrienden in het buitenland) maar misschien ook het houden van die laatste band. Ik weet het is gewoon dom maar.... ach heb er ook niet echt veel last van. Vindt dat msn namen spelletje wel humor. En vooral ook sneu.
Ach heb er niet echt last van omdat ik het zo weinig gebruik. En zelfs als ik het opstart is het ook niet voor haar en boeit het me niet zo. Zoals ik zei vind het vooral sneu..... zeker omdat ik weet dat zij heeel veel op msn/internet spelletje etc zit. Hebben we in onze relatie ook wel vaker discussie over gehad en zijn ook wel rare dingen mee voorgevallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok ja blokkeren is zo gedaan natuurlijk, maar dat moet je wel zelf willen. Heb het zelf wel gedaan omdat ik dagelijks op msn zit, en de confrontatie niet aankon en ik denk nog steeds niet kan.
Maar goed ik heb dan wel het nieuwe vriendinnetje op msn en ik vind het weer heel moeilijk om haar te blokkeren omdat het laatste dunne draadje naar hem toe is..
Zou kunnen als ze in belgie is is ze natuurlijk niet online..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:05 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ach heb er niet echt last van omdat ik het zo weinig gebruik. En zelfs als ik het opstart is het ook niet voor haar en boeit het me niet zo. Zoals ik zei vind het vooral sneu..... zeker omdat ik weet dat zij heeel veel op msn/internet spelletje etc zit. Hebben we in onze relatie ook wel vaker discussie over gehad en zijn ook wel rare dingen mee voorgevallen.
Wat me overigens wel opvalt is dat ze de laatste 2 weken niet meer zo vaak online is (voor zover dat ik dat kan zien) zou dat iets met het vaak in belgie zijn te maken hebben???
Haha mijn gedachte precies.....met je nieuwe lover heb je wel wat beters te doen neem ik aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zou kunnen als ze in belgie is is ze natuurlijk niet online..
Belangrijk spelletje dan! Nou heb ik ook zo'n gameverslaafd broertje die niet zonder zijn computer kan :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:14 schreef ennudan het volgende:
[..]
Haha mijn gedachte precies.....met je nieuwe lover heb je wel wat beters te doen neem ik aan
Hoewel ze het in onze relatie meermaals presteerde om s'avonds ineens te moeten vergaderen met dat spelletje.... en dat duurde dan zo 2 uur.... WTF
Klopt.... dat noemde zij dan uitdaging zoeken....of zoiets...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:19 schreef undissputed het volgende:
Als ik het goed begrijp moet je blij zijn dat je van haar af bent Ennudan.
Briljante plaat!!!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:49 schreef Octagon het volgende:
Misschien een tip voor de sociaal-contact-gestoorden (ik incluis) in dit draadje
Was dat niet het woord dat hier gebruikt werd gisteren ? (ivm contact met vrouwen ?)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef ennudan het volgende:
[..]
Briljante plaat!!!!!!
lang niet meer gehoord
alleen hoezo contactgestoorde? (inclusief ik dus)
Zeker maar bedoelde meer de relatie met de plaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
Was dat niet het woord dat hier gebruikt werd gisteren ? (ivm contact met vrouwen ?)
Ah, op die fiets...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:56 schreef ennudan het volgende:
[..]
Zeker maar bedoelde meer de relatie met de plaat
geen bekende uitdrukking.....vandaar dat ik hem niet snap...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ah, op die fiets...
Als we nu met z'n allen op een vrouw afstappen, en zeggen "'kvraaghetaan"(is dat een uitdrukking die gekend is in NL ?)
Ah, 'kvraaghetaan is een uitdrukking die (vnl. jonge) Vlamingen gebruiken als ze iets met een meisje willen beginnen. Of ze laten het door een vriend/vriendin vragen - en dan gaat dat als volgt "X vraagt het aan", waarbij X vanop een afstand vol verwachting staat te kijken/wachtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:02 schreef ennudan het volgende:
[..]
geen bekende uitdrukking.....vandaar dat ik hem niet snap...
En betekent het dat dan??? weer wat geleerd
TOPquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:11 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ah, 'kvraaghetaan is een uitdrukking die (vnl. jonge) Vlamingen gebruiken als ze iets met een meisje willen beginnen. Of ze laten het door een vriend/vriendin vragen - en dan gaat dat als volgt "X vraagt het aan", waarbij X vanop een afstand vol verwachting staat te kijken/wachten
Naarmate je ouder wordt gebruik je dat niet meer hoor
gewoon uitzitten..... kun je toch niks aan doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:24 schreef undissputed het volgende:
Hoe oud ben je dan? Ik voel me niet kut meer maar ik voel wel een rollercoaster ritje aankomen...
Ach, ik ben er 38 en heb het nu pas ook voor het eerst héél erg meegemaakt (en dat na een relatie van "maar" 5 maand).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef undissputed het volgende:
Nee inderdaad, ik heb dit alleen nog nooit eerder zo meegemaakt. Ik ben trouwens net 23.
Sneeuwen, dat meen je niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef ennudan het volgende:
[..]
Klopt.... dat noemde zij dan uitdaging zoeken....of zoiets...
Onze relatie was te makkelijk, het ging allemaal te goed. Zat de uitdaging er niet in dan maakte ze hem wel....(haar woorden). Ik heb alles wat ik wil maar......
Daar kun je als man toch niet tegen op
@Joycie.... ik snap dat dus echt niet. Bedoel ze was echt niet contact gestoord ofzo, heel sociaal etc. maar ook een kameleon, paste zich overal aan iedereen aan, verloor zichzelf daardoor wel eens, zei altijd bij mij zichzelf te kunnen zijn..... en dan gan je een online spelletje spelen?????
Ja want tegen zo;n scherm praten was makkelijker, kan niet goed met mijn gevoelens omgaan etc. Vast ook de reden waarom ze het per telefoon/sms uitmaakt na drie jaar. ze zegt letterlijk in het gesprek we moeten praten via de telefoon anders kan ik het niet. Overigens volgens mij ook de grootste reden voor dat keihard negeren etc nu.
Dan schiet mij maar lek hoor
Overigens het sneeuwt hier!
Ik ook niet maar uiteindelijk nu ook niet meer mijn probleem. Helaas dat het zo moet, zeker na alles wat samen hadden, voor elkaar hebben betekend maar goed. Plat gezegd nu mijn probleem niet meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sneeuwen, dat meen je niet!
Hmm wel een beetje een vreemde situatie ja.. Sowieso ben je naar mijn idee laf als je het via telefoon/sms uitmaakt. Zou een goede voor mijn ex zijn :p Die maakte het ook via msn uit en ging ondertussen nog even eten.
Ik weet niet wat voor spelletje ze speelde, maar blijkbaar was het voor haar makkelijk en misschien kon ze zich zo afsluiten voor de buitenwereld? Ik heb echt geen idee..
Hmm dat is wel heel lastig.. Logisch dat je van iemand gaan houden als je je zolang bij elkaar bent natuurlijk, ook al wilde je eigenlijk geen relatie met haar. Was wel jullie beide keuze neem ik aan om het kindje te houden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef undissputed het volgende:
Ik had 2 jaar een relatie, waarin het meerdere keren is uitgegaan. In het begin wou ik eigenlijk geen relatie met haar maar ze werd na een maand ofzo dat ik haar kende al zwanger, en op 1 of andere manier voelde ik me verplicht om toch een relatie met haar te beginnen.
Maar naarmate we langer bij elkaar bleven ben ik toch van haar gaan houden, daarom zit ik er nu mee dat het nu definitief over is.
Dat had ik nu noooooiiiiiiittttttt kunnen vermoedenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
ow en om even met leeftijden te gooien.. Ik ben 22
Wederom heb ik weer geen youtube en moet ik jullie liedjes missen :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:33 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar uiteindelijk nu ook niet meer mijn probleem. Helaas dat het zo moet, zeker na alles wat samen hadden, voor elkaar hebben betekend maar goed. Plat gezegd nu mijn probleem niet meer.
@Octagon misschien is dat nummer inderdaad nog wel beter ja
Nee dat is toch een geweldige verassing! Oh ik wil echt een andere username, ik ben zo niet-onherkenbaar hier :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Octagon het volgende:
[..]
Dat heb ik nu noooooiiiiiiittttttt kunnen vermoeden
username???quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is toch een geweldige verassing! Oh ik wil echt een andere username, ik ben zo niet-onherkenbaar hier :p
* Octagon in taalnazi-modusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is toch een geweldige verassing! Oh ik wil echt een andere username, ik ben zo niet-onherkenbaar hier :p
alles beter dan er per ongeluk een g tussen zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
* Octagon in taalnazi-modus
Ik hoop voor jou dat het geen verassing is(maar wel een verrassing
)
Sorry je hebt hier te maken met een niet-taalnazi :p Zal me niks verbazen dat ik dyslectisch blijk te zijn :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
* Octagon in taalnazi-modus
Ik hoop voor jou dat het geen verassing is(maar wel een verrassing
)
Hahaha ja ok :p maar niet iedereen kijkt in fotoboeken..quote:
Neuh vast niet!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahaha ja ok :p maar niet iedereen kijkt in fotoboeken..
Inderdaad :p Kan net zo goed mijn pincode vermelden hier :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef ennudan het volgende:
[..]
Neuh vast niet!!!!!!!!!
En nu ik dat gezegd heb zeker niet
Nee het was meer haar keuze om het kind te houden, later vertelde ze me dat ze hem gehouden heeft zodat ik bij haar zou blijven. Toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen maarja achteraf praten is altijd makkelijker. Ik heb haar meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik niet met elkaar wil omgaan ofzo omdat ik er alleen maar van in de war raak. Tot gisteren heeft ze dit genegeerd en bleef ze maar contact zoeken, niet alleen om ons kind. Ik heb haar gisteren duidelijk gemaakt dat ik tijd voor mezelf nodig heb om haar los te kunnen laten. Ik heb sindsdien niks van haar gehoord dus ik denk dat ze dit wel respecteert. Het is inderdaad zeker beter voor ons kind dat het nu definitief uit is. En nee we hebben geen ruzie, alleen ze vind het niet leuk dat ik niet meer haar wil afspreken, maar daar moet ze maar mee leven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel heel lastig.. Logisch dat je van iemand gaan houden als je je zolang bij elkaar bent natuurlijk, ook al wilde je eigenlijk geen relatie met haar. Was wel jullie beide keuze neem ik aan om het kindje te houden?
Als ik eerlijk ben denk ik dat als je zelf zegt dat het al meerdere keren is uitgeweest, het nu wel goed is dat het definitief over is.. Met name ook voor het kind. Hoe lastig het nu ook is om het te verwerken.
En het verwerken wordt alleen maar moeilijker gemaakt door dat jullie altijd een band samen zullen hebben door jullie kind. Lijkt me echt heel moeilijk.
Want je kunt niet het contact verbreken. Misschien wel goed om duidelijk grenzen aan te gaan nemen naar elkaar toen. Dat je gaat bedenken hoe je het contact zelf wilt vormgeven.
Je gaf al aan dat je nu niet in staat bent op contact te hebben (je had die afspraak toch afgezegd). Misschien kun je dat naar haar toe communiceren. Ik denk dat duidelijkheid wel belangrijk is om dit te verwerken zeker omdat je contact moet blijven houden![]()
Jullie hebben verder geen ruzie gehad?
Helemaal niet erg hoor... ik heb geleerd over vele fouten heen te lezen, alleen zijn sommige fouten zo grappig dat ze om een reactie vragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sorry je hebt hier te maken met een niet-taalnazi :p Zal me niks verbazen dat ik dyslectisch blijk te zijn :p
Neuh, een link naar dat fotoboek is voldoende... * Octagon feels stupid.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Inderdaad :p Kan net zo goed mijn pincode vermelden hier :p
Is het beste wat je kan doen... (try to) enjoy the ridequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef undissputed het volgende:
Ik zit nog steeds in de achtbaan, ik heb de controle maar uit handen gegeven en laat het over me heen komen, veel meer kan ik niet doen.
Is heel vervelend idd, en je kunt er eigenlijk ook weinig aan doen. Kon je maar constant dezelfde gedachten hebben of het gewoon simpelweg uit je hoofd verbannen. Maar dat wisselen van positief en negatief denken is echt heel naar, succesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef undissputed het volgende:
Ik zit nog steeds in de achtbaan, ik heb de controle maar uit handen gegeven en laat het over me heen komen, veel meer kan ik niet doen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Hij is er :| Kutvrijwilliger! (Octagon, ik dacht zal je even op de hoogte brengen..)
Ik had, toen ik nog iets met mijn ex had, mijn telefoon altijd aan staan 's nachts. Tegenwoordig gaat het geluid uit, geen mailtjes/sms'jes meer. Van haar krijg ik ze toch niet meer (waarschijnlijk), dus dan hoef ik er ook niet wakker voor te worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef undissputed het volgende:
Ik heb tot mijn eigen verbazing juist wel goed geslapen, werd wel tegen kwart over 5 wakker maar dat kwam door mijn telefoon, die sinds kort ook af gaat als ik een mail krijg, die functie heb ik dus maar uitgezet. Daarna sliep ik ook zo weer verder.
Ik geloof niet dat het achtbaan ritje voorbij is maar ik voel me opeens erg goed en optimistisch. En het sneeuwt.
wat Octagon zegt... Sterkte en we zullen aan je denkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Hij is er :| Kutvrijwilliger! (Octagon, ik dacht zal je even op de hoogte brengen..)
"Gevoels-bedrog"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef undissputed het volgende:
Het lijkt voor mijn gevoel al heel lang geleden dat ik nog een relatie met mijn ex had. Ik weet niet waarom maar het lijkt veel langer uit te zijn dan het daadwerkelijk is.
Ik moet serieus lachen hier!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Joyce! Sterkte! Verstand op nul en het ene oor in, het andere oor uit! Je hebt bijna weekend! Twee dagen zonder hem! Denk daaraan! Kom op! Je kunt het! Ga zo door! Geef hem je liefste glimlach en concentreer je daarna lekker op je mobiel! Nog een paar uurtjes!
Poging tot peptalk
Wat ik hier in het verleden bestempeld heb als "eigenaardig tijdsgevoel"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef undissputed het volgende:
Het lijkt voor mijn gevoel al heel lang geleden dat ik nog een relatie met mijn ex had. Ik weet niet waarom maar het lijkt veel langer uit te zijn dan het daadwerkelijk is.
Inderdaad je kunt altijd nog weg gaan H6-4ever!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef undissputed het volgende:
Ja ik weet niet, ik probeer mijn gevoelens er gewoon uit te laten, ik probeer het helemaal niet te blokken. Het lijkt allemaal vanzelf te gaan, het gaat met ups en downs en nu heb ik gewoon even een hele grote up ofzo.
Tja je zou gewoon kunnen gaan en kijken hoe het gaat, als het niet goed gaat kun je alsnog gewoon weggaan.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik moet serieus lachen hier!
Hij zit nog tegenover me.. Geef hem geen aandacht.. Blijft maar doorlullen kan er werkelijk waar niet bij met mijn kop..
Dat is best normaal hoor. Toen het net uit was, hoopte ik haar tegen te komen als ik naar de stad ging. Ik had dan ook heel sterk het gevoel dat ik haar tegen zou kunnen komen, (en dat is ook een paar keer bijna uitgekomen) ik zag de auto dan in de stad staan, en van die auto rijdt er hier maar eentje rond in de buurt...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:10 schreef H6-4ever het volgende:
Probeer het eerste, en anders het tweede haha thnx....
Raar eingelijk, 2 weken geleden had ik haar juist wel tegen het lijf willem lopen...nu lijk ik wel angstig te gaan worden voor een confrontatie
Ik heb juist het idee dat ze de stad, waar ik middenin woon, juist vermijd.....(en als ze dat wil doen moet ze dat vooral doen)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat is best normaal hoor. Toen het net uit was, hoopte ik haar tegen te komen als ik naar de stad ging. Ik had dan ook heel sterk het gevoel dat ik haar tegen zou kunnen komen, (en dat is ook een paar keer bijna uitgekomen) ik zag de auto dan in de stad staan, en van die auto rijdt er hier maar eentje rond in de buurt...
Nu hoef ik haar ook niet zo nodig meer tegen te komen. Liever niet juist. Maakt het gevoel alleen maar weer dubbel, daardoor komt alles des te meer naar boven.
Waar ik woon is het betrekkelijk klein en rustig (en het dorpje waar zij woont, 3km hier vandaan, is eigenlijk gewoon doods), dus dan valt het wel op als je een van de auto's ziet staan in ons centrum. Haar ouders komen beiden ook één keer per week hier op de muziekschool, tegenover ons huis. Soms ging ze dan weleens mee, om bij mij te zijn, als ik dan een van de auto's zie staan, brengt dat wel weer herinneringen met zich mee (maar wat doet dat niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze de stad, waar ik middenin woon, juist vermijd.....(en als ze dat wil doen moet ze dat vooral doen)
Zij was onzeker over haar gevoelens, ik heb alleen wel het idee dat ze er klaar mee is. De pauze was dan ook meer mijn idee. Ik ben het wel eens met hetgeen je zegt over smekend en wanhopig, maar ik weet niet hoe ik het moet brengen. Als ik stoicijns ga vertellen dat mijn hart gebroken is, dan vind ik dat ook weer raar. Ik zal niet huilend vragen of ze alsjeblieft bij me terug wil komen ofzo, maar hier en daar een snik moet toch wel kunnen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef undissputed het volgende:
Tja ik denk dat je altijd gewoon je gevoelens moet kunnen uiten, alleen niet smekend of wanhopig overkomen ofzo.
En als jullie een pauze hebben afgesproken is het dus niet definitief uit? En wat was de reden van die pauze?
Nu, net iets meer dan een jaar geleden, ben ik letterlijk het huis uitgevlucht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef undissputed het volgende:
hoelang zijn jullie al uit elkaar dan?
Ik moet mijn ex ook noodgedwongen blijven zien ivm ons kind.
Ben benieuwd hoe dat gaat in de toekomst.
En verder ,onbegrijpelijk dat iemand die je kameraad? was je zo hard naait.
Dat was ook de hoofdreden dat ik vertrok. Ik was er net achtergekomen dat ze al meer dan 2 jaar met die knakker aanklooide (hoeveel precies heb ik nooit geweten want ze liegt je alles voor waar je bij staat). Bij alle ruzies die we hadden, heb ik altijd mijn best gedaan het buiten mijn zoontje om te doen. Ik hield het niet meer: ik kon als een bediende hard werken, al mijn geld overvorken zodat mevrouw de kleine de hele week in het kinderdagverblijf kon proppen, terwijl ze zelf met haar luie reet op de bank zat te SMS-en (van mijn geld) met die gast. En deze jongen kon elke dag om 5 uur opstaan, 2 uur rijden naar Duitsland (waar ik werk), en dan om 4 uur terug racen om de kleine van het KDV af te halen. Bedenk je daarbij dat het verblijf op minder dan 5 minuten lopen van ons huis lag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef undissputed het volgende:
Inderdaad, probeer altijd positief te blijven!
Wel erg dat je het huis uit moest vluchten, leek me dan helemaal geen goede situatie voor jullie kind.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef undissputed het volgende:
Accountant.
Ik merk wel dat ik minder aan mijn ex denk als in het begin maar ik vraag me af wanneer ze helemaal uit mijn gedachten verdwijnt.
Door schade en schande wijs geworden: probeer het los te laten om uit te vinden wat je ex doet. De eerste maanden bleef ik maar doorgraven wat mijn ex deed, deels uit frustratie, ook deels om beter voorbereid te zijn tijdens onderhandelingsgesprekken voor het echtscheidingsconvenant, echter voornamelijk omdat ik het niet aan de kant kon zetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef Mr.Myst het volgende:
Gefeliciteerd! Goed begin van het weekend (en de rest van je leven natuurlijk!)
Ik heb vanavond een feestje. Buurman wordt 50. We hebben wel een leuke buurt, dus wie weet wordt het nog wel gezellig vanavond. Feest is in ieder geval aan het einde van de straat, dus naar huis wankelen is geen probleem.
Verder weet ik echt niet wat ik vandaag heb. Ik voel me echt zo kut. Chagrijnig, snel aangebrand, het gevoel altijd alleen te blijven, je afvragen wat het allemaal nog voor zin heeft. Beetje hetzelfde als vannacht. Misschien vanavond maar even een alcoholvergiftiging oplopen... Ik kijk wel uit hoor
Zie net ook via MSN dat m'n ex morgen bij een vriendin uit Roermond gaat logeren. Eindje uit de buurt, we zouden daar nog eens samen heen gaan, lekker gaan stappen.
Pfff, dat helpt ook niet om de stemming te verbeteren, hoewel ik wist dat ze binnenkort ging.
Nu kan ik die vriendin wel gaan verwijderen van MSN, maar dat is een beetje hetzelfde 'draadjes'-idee als waar Joyce het over had
Het is ook niet zo dat ik echt wil weten wat mijn ex doet hoor. Dat had ik in het begin heel erg, ik keek dagelijks wel een keer of tien, twintig op haar Hyves, en die van vriendinnen. We hebben toen afgesproken dat we elkaar maar het beste konden verwijderen, om ruzies/irritaties tegen te gaan (er is één keer een irritatie geweest, dat was ook meteen het enigste waarover we het met elkaar aan de stok gehad hebben in die twee jaar).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden: probeer het los te laten om uit te vinden wat je ex doet. De eerste maanden bleef ik maar doorgraven wat mijn ex deed, deels uit frustratie, ook deels om beter voorbereid te zijn tijdens onderhandelingsgesprekken voor het echtscheidingsconvenant, echter voornamelijk omdat ik het niet aan de kant kon zetten.
En het enige wat je krijgt (zoals je nu zelf ook ziet) is rotzooi in je hoofd.
Nu weet ik dat het niet makkelijk is, de verleiding en de drang is gigantisch, maar ga proberen de verleiding te weerstaan. Dan krijg je tijd en ruimte in je hoofd om te gaan rouwen.
Nou ja, meestal begint het met afspreken en daarna beland je pas in bed, maar jij hebt het precies andersom gedaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef Bartinhoo het volgende:
Wat is nu een logische volgende stap? Kan ik er al met redelijke zekerheid zeggen dat ze in is voor meer dan alleen oppervlakkig sex, ga ik te snel als ik nu al persoonlijk wat met haar zou willen afspreken? Jullie hebben er verstand van en ik wil het goed aanpakken deze keer !
Truste
Ja dat is nu dus een beetje het probleem... Het is best een populaire meid die houdt van uitgaan etc, en ik twijfel of het bij haar niet gewoon een beetje just for fun is en dat ze misschien helemaal niet op zoek is naar een relatie, maar gewoon een beetje in haar losbandige fase zit ( is ook 3 jaar jonger dan ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:32 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nou ja, meestal begint het met afspreken en daarna beland je pas in bed, maar jij hebt het precies andersom gedaan.Gewoon wat leuks gaan doen met zijn twee, dan kun je een beetje polsen. En natuurlijk gewoon initiatief nemen tot zoenen. Gaat ze daar (weer) in mee dan gaat het de goede kant op.
hoe lang is t dan uit .. en hadden jullie nog contact of heeft ze weer contact opgenomen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Male23 het volgende:
hmm nieuwe ontwikkelingen.
Ze wil me terug.
Nog geen idee wat ik ga doen.
13u00... "ochtend" Joyce ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Potdomme, weer een mindere ochtend.. Gezeur van ouders helpt er ook niet echt bij. Het mag van mij weer maandag zijn!
maandag? neeeeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Potdomme, weer een mindere ochtend.. Gezeur van ouders helpt er ook niet echt bij. Het mag van mij weer maandag zijn!
Ik het weekend heb ik teveel tijd om te denken.. En mijn ouders.. Waar ik het van de week over had. Ik kan niet mezelf laten gaan hier..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef ennudan het volgende:
[..]
maandag? neeeee
weekend is nu al goed nieuwe motor en vanavond op stap.hopen dat ik durf om eens iemand aan te spreken
Nee, ik zou het maar snel vergeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef Bartinhoo het volgende:
Ze stuurde overigens gisteravond dat ze volgende week de hele week alleen in iemands huis moet oppassen is dat een hint![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
Mensen kunnen veranderen. Toen ze nog bij je was, was ze een heel stuk redelijker, liever enz. voor jou. Nu is ze je lieverdje niet meer en dan gedraagt ze zich anders tegen je. Daarbij kan tijd ook een hoop doen met menselijk gedrag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex vond het nodig om mij te informeren over het feit dat ze vanavond met een jongen heeft afgesproken, ik wenste haar een fijne avond. Hierop werd ze opeens boos en flipte compleet. Ik begin me af te vragen wat ik ooit in haar gezien heb, ik begin alles te zien zonder die 'roze bril' op.
met je ouders is inderdaad lastig. maar goed zoals octagon zegt is alleen ook niet alles.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik het weekend heb ik teveel tijd om te denken.. En mijn ouders.. Waar ik het van de week over had. Ik kan niet mezelf laten gaan hier..
Gaaf nieuwe motor!! Kun je vanavond over vertellen als je op stap bent
Heb een verjaardag, en ga vanavond koken voor mijn ouders en broertje.. En heb net zitten denken wat ik aan moet naar het trouwen van mijn beste vriendinnetje.. En ben er uit, nu nog vinden! Haha (gelukkig heb ik nog 4 maanden!)
Ik had mie gemaakt met roerbakgroentje.. Woksausje en komkommertjes en tomaat er bij.. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:39 schreef ennudan het volgende:
ai altijd lastig bruiloften met tiptop eisen. dan hebben mannen het makkelijk. gewoon een strak pak
denk idd dat het beter is die motor er even buiten te laten
andere openingstips?
wat ga je koken trouwens?
Lol, wrong answer. Ze verwachtte natuurlijk dat je pissig zou worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex vond het nodig om mij te informeren over het feit dat ze vanavond met een jongen heeft afgesproken, ik wenste haar een fijne avond. Hierop werd ze opeens boos en flipte compleet. Ik begin me af te vragen wat ik ooit in haar gezien heb, ik begin alles te zien zonder die 'roze bril' op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |