Daar heb je wel een goed punt! Op dit moment ben ik nog totaal niet 'over haar heen', en is het in mijn ogen dus niet verstandig om snel iets nieuws te beginnen. Het zou mijn gevoel er waarschijnlijk niet beter op maken, maar wat ik veel erger zou vinden is dat ik mijn nieuwe partner er veel verdriet mee zou doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef GS-Raw het volgende:
Mr.Myst, ik denk dat een ex altijd wel in je hart zal blijven en dat is ook helemaal niet erg. Ik denk dat je het 'gevoel' voor je ex in dat geval beter kan omarmen dan het heel hard weg te drukken, accepteren dat ze er nog is maar ook genieten van je nieuwe partner. Hoe meer jij je er druk om maakt of denkt dat de gedachtes 'verkeerd' zijn, des te erger het wordt.
Ik geloof er inderdaad in dat gevoelens voor je ex langzaam minder worden, zeker als je een nieuwe fijne relatie hebt.
Maar als je niet aan een relatie toe bent op dit moment dan moet je lekker je rust pakken. Alles op een rijtje zetten en als je er weer aan toe bent van god los gaan ;-)
Zo flauw is die vraag niet hoor. Het punt is dat ik niet weet wanneer dat moment er wel zou zijn. Vandaar ook de vraag over een nieuwe relatie i.c.m. gevoelens voor je ex.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef GS-Raw het volgende:
Misschien een flauwe vraag maar wat zal voor jou wel een moment zijn om verder te gaan (gevoelsmatig)?
Ik herken jouw verhaal wel enigszins, ik ben zelf net 25, had altijd losse scharrels maar nooit interesse om er energie in te steken en er werk van te maken. Totdat ik mijn ex tegen kwam, dat 'ultieme' gevoel ken ik wel. Man ik had altijd een pleuris hekel aan kinderen maar de gedachte om met haar ééntje te hebben vond ik fantastisch. Op zich klopt het ook wel wat je zegt (dat je toekomstplannen weg zijn) want dat is natuurlijk enigszins ook wel zo. Toch is het wel (heel cliché) dat dingen nooit lopen zoals je verwacht had omdat je leven altijd en constant aan allerlei veranderingen onderhevig is. Je bent jezelf even kwijt, dat heb ik ook gehad en dat is ook helemaal niet erg.
Maar waarom maak je je zo druk om wat 'moet' of wat 'normaal' is etc. Waarom laat je het niet even lekker op zijn beloop? Zal je dat niet een hoop rust geven?
Gewoon laten ophalen, des te sneller kan je je erover heen zetten. Je zal toch echt verder moeten, je hebt geen andere keuze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef ennudan het volgende:
goh alweer een sms... wanneer ze de spullen kon komen halen want ze wist niet wanneer ik thuis en daar tijd voor heb...
Ik zit er ook niet echt op te wachten vandaar dat ik haar vorige sms negeerde....
Of is het het niet door willen snijden van bepaalde banden?
denk dat je (en ww) gelijk hebben. dit weekend kelder in shit uitzoeken en klaar. heb er ook geen zin meer in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ennudan, dat laatste zou best kunnen. Dat heb ik een beetje met het blokkeren van nieuwe vriendinnetje op msn..
Zou de laatste band zijn die ik door kan snijden, ook al praat ik nooit met haar. Heel frustrerend.
Ben nu wel aan het werk. En het gaat redelijkBijna weekend
Jepz hier hetzelfde, en het `what if` gevoel ook nog steeds, wat had ik anders moeten doen? geef mijzelf al snel de schuld van alles..quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef undissputed het volgende:
Ach ik voel me nu ook wel kut. Het hoort er toch bij denk ik. Ik voelde me kut bij de gedachte dat ze een ander heeftI(zo'n gevoel heb ik), en ze gaat ook elk weekend uit sinds het uit is. Het 'kut' gevoel gaat wel over, even doorbijten!
Aan de ene kant zou ik zeggen: Ga, je moet haar niet ontlopen, vroeg of laat kom je elkaar toch weer tegen. Maar als je niet weet hoe je gaat reageren (en daar kan ik me iets bij voorstellen hoor), dat het misschien nog té vers is, zodat het je stemming kan vergallen, dan is het misschien beter om ergens anders heen te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef H6-4ever het volgende:
Nou jah ik hoef dit ook niet mee te maken hèkan ook wat anders gaan doen, of niks...ik denk dat ik nog tijd nodig heb, zou het nu nog steeds (klotezooi) niet aan kunnen om haar met een ander te zien...en dat zou best kunnen gebeuren aangezien zij veel verder is dan mij..zoals ik al omschreef..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |