abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91608643
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef GS-Raw het volgende:
Mr.Myst, ik denk dat een ex altijd wel in je hart zal blijven en dat is ook helemaal niet erg. Ik denk dat je het 'gevoel' voor je ex in dat geval beter kan omarmen dan het heel hard weg te drukken, accepteren dat ze er nog is maar ook genieten van je nieuwe partner. Hoe meer jij je er druk om maakt of denkt dat de gedachtes 'verkeerd' zijn, des te erger het wordt.

Ik geloof er inderdaad in dat gevoelens voor je ex langzaam minder worden, zeker als je een nieuwe fijne relatie hebt.

Maar als je niet aan een relatie toe bent op dit moment dan moet je lekker je rust pakken. Alles op een rijtje zetten en als je er weer aan toe bent van god los gaan ;-)
Daar heb je wel een goed punt! Op dit moment ben ik nog totaal niet 'over haar heen', en is het in mijn ogen dus niet verstandig om snel iets nieuws te beginnen. Het zou mijn gevoel er waarschijnlijk niet beter op maken, maar wat ik veel erger zou vinden is dat ik mijn nieuwe partner er veel verdriet mee zou doen.

Weet je wat het is? Ik ben nu 24, dat is op zich nog hartstikke jong, maar ik zat vol toekomstplannen. Die zijn nu weg, of althans, die moet ik (in de toekomst) met iemand anders gaan beleven.

Wat ik nu ga zeggen kan misschien lang niet iedereen zich voorstellen, maar ik was altijd best wel ongelukkig toen ik single was. Ik geen persoon van het versieren in de kroeg, daar ben ik gewoon niet goed in/te weinig vertrouwen in mezelf.
Toen ik eenmaal een relatie had, en die zo goed bleek te zijn, had ik het 'ultieme' geluk gevonden. Eindelijk iemand waarmee je je leven kan delen, goede en slechte momenten, erg close met elkaar kunt zijn, en ga zo maar door.
Nu is dat gevoel dus weer weg, en voel ik me vaak niet eens de persoon die ik was vòòr deze relatie, nee, minder zelfs. Vandaar dat ik ook aan mezelf moet werken.

Wat ik dan wel weer dubbel vind: Stel dat ik vanmiddag ineens iemand tegen het lijf loop waarbij ik een goed gevoel heb (en andersom ook), dan moet ik daar dus eigenlijk vol voor gaan...
Maar aan de andere kant spelen er dan de gedachtes dat het niet verstandig is zo snel iets nieuws te beginnen.

Maar goed, wat ik al zei, ik denk weer eens een stap of vijf te ver vooruit ;)
en dat is ook iets waar ik aan moet werken... :P
pi_91608870
Mis ook wel eens die arm om me heen of iemand tegen me aanligt ,maar heb niet zoiets van dat ik weer een vrouw 123 zou moeten hebben.
Heb 1 goede vriendin die af en toe langskomt kan ik me ei kwijt andersom.
En de meeste weten wel dat ik een type ben wat een normale knuf geeft bij binnenkomst of vertrek zonder bijbedoelingen.
Dus die knuf krijg ik vaak genoeg.
Alleen de rest dat mis je ,maar het is niet iets wat moet
pi_91609068
Misschien een flauwe vraag maar wat zal voor jou wel een moment zijn om verder te gaan (gevoelsmatig)?

Ik herken jouw verhaal wel enigszins, ik ben zelf net 25, had altijd losse scharrels maar nooit interesse om er energie in te steken en er werk van te maken. Totdat ik mijn ex tegen kwam, dat 'ultieme' gevoel ken ik wel. Man ik had altijd een pleuris hekel aan kinderen maar de gedachte om met haar ééntje te hebben vond ik fantastisch. Op zich klopt het ook wel wat je zegt (dat je toekomstplannen weg zijn) want dat is natuurlijk enigszins ook wel zo. Toch is het wel (heel cliché) dat dingen nooit lopen zoals je verwacht had omdat je leven altijd en constant aan allerlei veranderingen onderhevig is. Je bent jezelf even kwijt, dat heb ik ook gehad en dat is ook helemaal niet erg.

Maar waarom maak je je zo druk om wat 'moet' of wat 'normaal' is etc. Waarom laat je het niet even lekker op zijn beloop? Zal je dat niet een hoop rust geven?
pi_91610276
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef GS-Raw het volgende:
Misschien een flauwe vraag maar wat zal voor jou wel een moment zijn om verder te gaan (gevoelsmatig)?

Ik herken jouw verhaal wel enigszins, ik ben zelf net 25, had altijd losse scharrels maar nooit interesse om er energie in te steken en er werk van te maken. Totdat ik mijn ex tegen kwam, dat 'ultieme' gevoel ken ik wel. Man ik had altijd een pleuris hekel aan kinderen maar de gedachte om met haar ééntje te hebben vond ik fantastisch. Op zich klopt het ook wel wat je zegt (dat je toekomstplannen weg zijn) want dat is natuurlijk enigszins ook wel zo. Toch is het wel (heel cliché) dat dingen nooit lopen zoals je verwacht had omdat je leven altijd en constant aan allerlei veranderingen onderhevig is. Je bent jezelf even kwijt, dat heb ik ook gehad en dat is ook helemaal niet erg.

Maar waarom maak je je zo druk om wat 'moet' of wat 'normaal' is etc. Waarom laat je het niet even lekker op zijn beloop? Zal je dat niet een hoop rust geven?
Zo flauw is die vraag niet hoor. Het punt is dat ik niet weet wanneer dat moment er wel zou zijn. Vandaar ook de vraag over een nieuwe relatie i.c.m. gevoelens voor je ex.
Misschien komt dat moment er wel niet (als in: 'Nu ben ik klaar met mijn ex, klaar voor iemand anders', om het maar even kort-door-de-bocht te beschrijven), maar moet je de ervaring met een ander gewoon ondergaan. Dat is natuurlijk ook iets wat je pas kan zeggen op het moment dat er zoiets in je leven speelt.

En ja, op het moment ben ik mezelf nog helemaal kwijt, ik verwacht ook wel dat dat uiteindelijk weer terug gaat komen, maar er is wel werk aan de winkel, om het zo maar even te zeggen.
Ik besef me ook dat het leven geen uitgestippeld pad is, dat de dingen anders lopen dan je zou verwachten, maar dit was iets waar ik gewoon geen rekening mee had kunnen houden, omdat het zo onverwachts, compleet uit het niets, kwam.

Ik weet ook dat ik me veel te druk maak, en veel te diep nadenk over dit soort dingen. Inderdaad, 'wat is normaal', of 'wat als...'. Het helpt me geen stap verder, en maakt de dingen misschien alleen maar erger dan ze zijn. Maar ik stop ook niet zo makkelijk met piekeren, hoewel ik het wel probeer.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik volgende week weer kan gaan werken, tenminste weer een doel in mijn leven, en minder tijd om te blijven hangen of te piekeren.
pi_91613943
vandaag heb ik toch wel een mindere dag. Ik mis de relatie gewoon heel erg. Alle mooie dingen schieten door m'n hoofd. Het besef dat alles gewoon over is begint echt door te dringen. Het feit dat ze iemand anders leuk vindt..
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91614438
Misschien is het tijd om iets nieuws te zoeken? Sta je er al voor open of ben je nog niet klaar voor een nieuwe relatie?
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:10:56 #107
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91616526
goh alweer een sms }:| ... wanneer ze de spullen kon komen halen want ze wist niet wanneer ik thuis en daar tijd voor heb...

Ik zit er ook niet echt op te wachten vandaar dat ik haar vorige sms negeerde....
Of is het het niet door willen snijden van bepaalde banden?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91616708
Ennudan, dat laatste zou best kunnen. Dat heb ik een beetje met het blokkeren van nieuwe vriendinnetje op msn..

Zou de laatste band zijn die ik door kan snijden, ook al praat ik nooit met haar. Heel frustrerend.

Ben nu wel aan het werk. En het gaat redelijk :) Bijna weekend :D
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91617147
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef ennudan het volgende:
goh alweer een sms }:| ... wanneer ze de spullen kon komen halen want ze wist niet wanneer ik thuis en daar tijd voor heb...

Ik zit er ook niet echt op te wachten vandaar dat ik haar vorige sms negeerde....
Of is het het niet door willen snijden van bepaalde banden?
Gewoon laten ophalen, des te sneller kan je je erover heen zetten. Je zal toch echt verder moeten, je hebt geen andere keuze.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:54:28 #110
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91618593
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ennudan, dat laatste zou best kunnen. Dat heb ik een beetje met het blokkeren van nieuwe vriendinnetje op msn..

Zou de laatste band zijn die ik door kan snijden, ook al praat ik nooit met haar. Heel frustrerend.

Ben nu wel aan het werk. En het gaat redelijk :) Bijna weekend :D
denk dat je (en ww) gelijk hebben. dit weekend kelder in shit uitzoeken en klaar. heb er ook geen zin meer in.
joycie ik dacht dat je vrij zou nemen? goed te horen iig dat het beter gaat!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91618623
Ik heb ook nog spullen bij mijn ex, en zij van mij....inderdaad als het moet heb je een reden om met haar af te spreken

[ Bericht 62% gewijzigd door H6-4ever op 22-01-2011 15:55:50 ]
pi_91618979
Ach ik voel me nu ook wel kut. Het hoort er toch bij denk ik. Ik voelde me kut bij de gedachte dat ze een ander heeftI(zo'n gevoel heb ik), en ze gaat ook elk weekend uit sinds het uit is. Het 'kut' gevoel gaat wel over, even doorbijten!
pi_91621835
nou, al 3weken rust en geen contact gehad maar moet nu contact opnemen met haar, ik krijg steeds post van haar werk bij mij thuis, en nog wat andere blaadjes.

Voor de rest gaat het prima, ik merk goed dat ik makkelijk zonder haar verder kan

Hoe zit het btw met die meet? lijkt me wel gezellig
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_91621838
Net een week uit met mijn ex en ik heb alweer een leuke meid ontmoet.
Chinese :D :D

Het was erg gezellig
pi_91622546
Dat is leuk! maar ik heb er persoonlijk nog geen behoefte aan om een leuke meid te ontmoeten, nog teveel met mijn ex bezig.
Maar ach lichamelijk contact heb ik dan wel weer behoefte aan op zich.
pi_91622710
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef undissputed het volgende:
Ach ik voel me nu ook wel kut. Het hoort er toch bij denk ik. Ik voelde me kut bij de gedachte dat ze een ander heeftI(zo'n gevoel heb ik), en ze gaat ook elk weekend uit sinds het uit is. Het 'kut' gevoel gaat wel over, even doorbijten!
Jepz hier hetzelfde, en het `what if` gevoel ook nog steeds, wat had ik anders moeten doen? geef mijzelf al snel de schuld van alles..

[ Bericht 33% gewijzigd door H6-4ever op 22-01-2011 15:56:11 ]
pi_91622871
Je moet niet denken aan wat je had kunnen doen, alles gebeurt met een reden, het heeft gewoon zo moeten zijn.

En als je er nog zo mee zit zou ik nog niet naar dezelfde discotheek als haar gaan, ik zou haar alleen maar in de gaten houden en me klote voelen als er een jongen met haar zou praten oid.
pi_91623187
Ja dat is waar, iemand zei vandaag je denkt nu met puur verstand terug aan de dingen die er gebeurd zijn, toen op dat moment dat die dingen gebeurde, reageerde je met gevoel van die tijd...en dat heeft zo moeten zijn idd...en je leert ervan!

[ Bericht 18% gewijzigd door H6-4ever op 22-01-2011 15:56:32 ]
pi_91623293
Je kan het natuurlijk gewoon proberen en kijken hoe het gaat, ik praat alleen over wat ik persoonlijk zou doen. En als ik dan teveel gedronken heb, wie weet wat er dan zou gebeuren.

Maar goed ik ga niet uit in dezelfde discotheek als haar, dus dit hoef ik gelukkig niet mee te maken.
pi_91623523
Nou jah ik hoef dit ook niet mee te maken hè ;) kan ook wat anders gaan doen, of niks...ik denk dat ik nog tijd nodig heb, zou het nu nog steeds (klotezooi) niet aan kunnen om haar met een ander te zien...en dat zou best kunnen gebeuren aangezien zij veel verder is dan mij..zoals ik al omschreef..
pi_91623745
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef H6-4ever het volgende:
Nou jah ik hoef dit ook niet mee te maken hè ;) kan ook wat anders gaan doen, of niks...ik denk dat ik nog tijd nodig heb, zou het nu nog steeds (klotezooi) niet aan kunnen om haar met een ander te zien...en dat zou best kunnen gebeuren aangezien zij veel verder is dan mij..zoals ik al omschreef..
Aan de ene kant zou ik zeggen: Ga, je moet haar niet ontlopen, vroeg of laat kom je elkaar toch weer tegen. Maar als je niet weet hoe je gaat reageren (en daar kan ik me iets bij voorstellen hoor), dat het misschien nog té vers is, zodat het je stemming kan vergallen, dan is het misschien beter om ergens anders heen te gaan.
pi_91623895
Hoelang is het bij jou al uit dan H6?
pi_91624267
5 weken uit..iets meer dan 2 jaar relatie gehad...

[ Bericht 38% gewijzigd door H6-4ever op 22-01-2011 15:57:11 ]
pi_91624604
Het is nu iets minder dan 2 weken definitief uit, ze zoekt nog wel vaak contact met me maar volgens mij is dat meer vriendschappelijk bedoelt, dit terwijl ik haar heb uitgelegd dat ik de eerstkomende tijd geen vrienden wil zijn omdat het gewoon nog te vroeg is. Vandaag wou ze met me uit eten en daarna samen shoppen ofzo. Ik heb aangegeven dit niet te willen en toen wou ze me praktisch dwingen om toch naar haar toe te gaan.

We hebben ook een kind samen, daarom vind ik het belangrijk om zo snel mogelijk over haar heen te komen zodat ik er 100% voor hem kan zijn.
pi_91624734
Klinkt alsof jij het hebt uitgemaakt? als mijn vriendin me binnen 2 weken had benaderd dan was ik er zeker weer voor gegaan, maar mijn situatie zal ongetwijfeld anders zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')