Je laatste zinnetje is erg herkenbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat is een hele goede keus
Probeer altijd zo weinig contact met mijn ex te hebben.
Afspraken die me zoon aangaan willen ze het liefst samen bij de instanties,maar heb al gezegd zodra ze gaat moddergooien met leugens loop ik er gewoon bij weg.
Bij mij is het zo voorbij is voorbij.
Heb ik geen kind bij der dan helemaal geen contact meer
Vrienden blijven met je ex werkt vaak amper
Ken wel gevallen die nog heel goed met de ex overweg kunnen en ook met de ex der nieuwe liefde ,maar dit is vaak zeldzaam.
Zodra je het uitmaakt zeggen ze vaak van ik geef je de tijd om onderkomen te zoeken ,maar ze willen het liefste dat je gelijk al gaat ook al heb je nog geen plek.
En weet je de meeste vrouwen zijn je vaak al snel vergeten hoor
Of de ergste roddels worden dan verspreid en kijken de mensen je vaak aan of negeren je omdat ze closer met haar zijn en haar geloven ipv ook onze kant van het verhaal te horen.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef undissputed het volgende:
Maar ik heb er dan eigenlijk alleen maar moeite mee dat ze sex gaat hebben met een ander.
Dat laatste mag ik wel hopen jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef GS-Raw het volgende:
Het idee dat ze sex met een ander heeft kwelde mij ook.
Maar probeer het wel te relativeren, er is één ding zeker en dat is dat het gaat gebeuren.......
Toen ik het voor mijn gevoel accepteerde hielp het mij enorm.
En trouwens, jij duikt ook vast wel weer op een ander toch???
Mag ik offtopic vraag stellen ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef undissputed het volgende:
Ja er zijn ook dingen gebeurt waardoor ik haar nooit meer zou kunnen vertrouwen.
En het gekke is dat ik altijd heb geweten dat dit niet het meisje is waar ik de rest van mijn leven mee wil delen, en als het dan uit gaat heb ik het er toch aardig moeilijk mee.
Nee, niet eens zozeer een troostrelatie. Ik denk namelijk niet dat zoiets werkt, een 'rebound'. Ik vraag me echt af hoe het gaat als je iemand anders ontmoet waarbij je een goed gevoel hebt (verliefdheid), maar dat je aan de andere kant ook nog steeds 'iets' voelt voor je ex.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef GS-Raw het volgende:
Mr.Myst je bedoelt een troostrelatie?
Ja het was ook niet bedoeling om een kind te krijgen met haar, ze werd al vrij snel zwanger toen we elkaar pas net een maand kenden. (superdom ik weet het)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Octagon het volgende:
[..]
Mag ik offtopic vraag stellen ?
Als je weet dat het niet het meisje is waarmee je de rest van je leven wou delen, waarom begin je dan aan kinderen ?
Voor alle duidelijkheid : ik vel geen oordeel, ik vraag me af waarom het in jouw geval zo gelopen is...
Misschien was het niet verstandig om bij haar te blijven op het moment dat ze zwanger raakte, maar wat moet je anders? Ik kan me het in ieder geval heel goed voorstellen. Je bent wel de vader van het kind, en je wil toch dat jullie kind fijn op kan groeien. (Niet dat dat nu niet zou kunnen, natuurlijk kan dat wel!)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef undissputed het volgende:
[..]
Ja het was ook niet bedoeling om een kind te krijgen met haar, ze werd al vrij snel zwanger toen we elkaar pas net een maand kenden. (superdom ik weet het)
Ze besloot het kind te houden en op dat moment besloot ik om daarom bij haar te blijven(ook niet verstandig)
Later heeft ze me verteld dat ze hem gehouden heeft zodat ik bij haar zou blijven.
Dus al met al een heel erg ongezonde basis voor een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |