@SuperGeekKuiken: Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van vriendschap na een relatie. Voor jullie misschien prima.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar waarom niet? Vriendschap? Zoals hoe het begon? Hoe kan ik hem dat vragen dan.
1. ik zie hem nooit meer.
2. hij mailt niet terug.
3. op fok zit hij niet echt te wachten denk ik zo.
Oke, ja kon het in het begin ook dus jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@SuperGeekKuiken: Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van vriendschap na een relatie. Voor jullie misschien prima.
Ja mooie tekst. Vergeven wil ik ook wel, maar kan ik helaas (nog) niet. Dat komt misschien ook nooit meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef ennudan het volgende:
It makes me wonder how many times we forgive, just because we don't want to lose someone, even if they don't deserve our forgiveness.
Klaar dan toch? Lekker verder gaan met je nieuwe leven en je niet druk maken om (de bedoelingen van) je ex.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke, ja kon het in het begin ook dus ja
Hebben beiden gewoon zo veel fout gedaan maar dat is gewoon gebeurt.
maar er is geen manier om "contact" op te nemen ofzo]
Ik weet eigenlijk niet of ze dat inziet. Ze zit denk ik nog in het proces van inzien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
@HendrikDeVogelaar:
Je woorden spreken over veel liefde gegeven hebben aan die vrouw. Na maanden pas is zij dat werkelijke 'gat' gaan zien wat haar beslissing blijkbaar had geslagen.
Welke emotie bedoel je precies?quote:Vergeving moet je proberen vanuit jezelf te zoeken en niet voorwaardelijk te maken. Je kunt dan los van dat onderwerp een setting gaan bouwen die je eigenlijk niet wilt.
Ergens zit er in jouw woorden nog een mooie emotie. Kun je daar nog bij?
Dat valt wel mee. Ik ben na de breuk heel erg voorzichtig geweest in mijn communicatie naar haar. In vergelijking met anderen hier heb ik heel weinig van me laten horen, want ik wilde niet dat ze wist hoeveel verdriet ik had. Ik had mijn gekwetste emoties in een brief geschreven, die ik haar een half jaar na de breuk heb gestuurd omdat ik uiteindelijk toch wilde dat ze wist wat haar handelingen met mij gedaan had. Uiteindelijk hebben we daar nog een keer over gepraat.quote:Waar ik me namelijk over verbaas is dat jouw ex redelijk open is in haar toenadering toch?
Zie ik dan niet als vanzelfsprekend, maar dat had misschien wel anders geweest als ik zelf de keuze had gemaakt om de relatie te beëindigenquote:Mijn ex is helaas iemand die ENORM makkelijk afstand kan nemen van mensen, maar ook net zo makkelijk weer nieuwe mensen als '' beste vriendin'' beschouwt..
Ergens wist ik wel dat dit ook met relaties het geval was, want ze heeft natuurlijk niet voor niets al 7 relaties achter de rug voor haar 21e...
Lekker dan, wakker gemaakt door een thuiskomende dronken huisgenoot en kan niet meer slapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan ook heel makkelijk afstand nemen van mensen maar van mijn ex dus echt echt echt niet, dus dit:
[..]
Zie ik dan niet als vanzelfsprekend, maar dat had misschien wel anders geweest als ik zelf de keuze had gemaakt om de relatie te beëindigen
Ik denk dat enkel tijd en het simpelweg accepteren van hoe het is gelopen je gaat helpen om dat gevoel kwijt te raken. En je bent niet helemaal positief over haar lijkt wel als ik dat stukje in de quote lees, vraag je jezelf een beetje af of het van haar kant uit wel helemaal zo "echt" was?
Ehm...."weet-niet"....quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:24 schreef J0ycie88 het volgende:
De ochtenddienst word net wakker..![]()
Hoe is het met Wandering? Ik heb weer heerlijk geslapen, lag zo in coma
Ze zit echt nog heel erg onderhuids bij me...quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
Allemaal goedemorgen! (huh?! waar is de ochtenddienst?)
@Bartinhoo: Is het alleen maar willen rationaliseren of zit ze nog erg onderhuids bij je? Van waar die schrik betreffende FB anders.
Nee dat denk ik niet helaas...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef undissputed het volgende:
Zou het helpen om jou gevoelens aan haar kenbaar te maken? Ik bedoel je hebt nu toch niks meer te verliezen met betrekking tot haar.
Ik ga vanavond mijn ex zien. Ik denk niet dat ik ga vragen wat ze nou eigenlijk wil want dan krijg ik toch weer een 'weet ik niet' antwoord.
Ik weet niet of het verstandig is om haar te gaan zien, maar ik wil weten wat ik voel als ik haar weer zie. Ik realiseer me dat dit tot een terugval kan leiden maarja dat zien we dan wel
Ik denk dat dat een goede beslissing is.. Je moet er wel 100 procent zeker van zijn, anders ga je het jezelf misschien nog moeilijker maken dan het als is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef undissputed het volgende:
Ik heb het toch maar af gezegt om haar te gaan zien vanavond. Denk dat het toch nog te vroeg is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |