abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91633975
Wie word er hier nog meer weleens midden in de nacht wakker en gaat dan over zijn/haar ex nadenken? ik heb dat af en toe en het is best vervelend. Ik heb sinds het uit is geen nacht echt goed doorgeslapen.
pi_91634112
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Wie word er hier nog meer weleens midden in de nacht wakker en gaat dan over zijn/haar ex nadenken? ik heb dat af en toe en het is best vervelend. Ik heb sinds het uit is geen nacht echt goed doorgeslapen.
:) Sinds de breuk slaap ik zelden een nacht goed. Daarnaast kan ik moeilijk blijven liggen of uitslapen. Idioot gedrag, zoals om 6 uur 's-ochtends wakker worden en opstaan in het weekend ;)

(maar ik ben ook flink afgevallen! :+ )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91634275
Het gekke bij mij is altijd een hele grote bek ,maar komt het er op aan vaak verlegen.
Maar tot nu altijd door die grote bek wel het ijs gebroken door mijn bijdehante manier van opmerkingen.
Vind mezelf niet knap ,maar gewoon gewoon,
En toch vaak sjans ,maar een relatie beginnen nee komt meestal spontaan zoiets .
Vroeger was het wel zo een weddenschap om bier dat je binnen 10 min sjans kreeg en voor je de jas uit had al lag te kleffen met 1 ,maar tegenwoordig nee.
Ben vaak onzeker en onzeker gemaakt.
Aan vrouwelijk gezelschap nooit gebrek kan heel snel goed met vrouwen opschieten .
Beter als met mannelijke personen.
Weet niet hoe dat kan.
Vanmiddag ook dat meisje bij de supermarkt zag ik gewoon stiekem loeren net 18 maar je zag het en ik durf gewoon niet he
Terwijl het best kan zijn dat de volgende keer er weer een opmerking uitvliegt
pi_91634313
In het begin kon ik ook niet goed eten, ik kan nu wel weer gewoon normaal eten. In het begin voelde ik me af en toe ook best vaak onrustig, dat heb ik nu ook niet meer. Uitslapen lukt mij ook niet echt meer, en als ik dan s'nachts wakker ben geworden kan ik wel gewoon verder slapen , alleen duurt dit soms even.

Vannacht werd ik tegen een uur of 4 wakker en toen kwam ineens het beeld in mijn hoofd dat mijn ex sex had met een ander, was niet zo prettig. Heb toen volgens mij wel een half uur wakker gelegen ofzo.
pi_91634412
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Ik zit op het moment zelfs aan de slaapmedicatie... Ik sliep niet meer in, en als ik dan uiteindelijk in slaap viel, was ik na een uur of vier weer wakker. Dan lag ik een paar uur wakker om vervolgens onrustig te dommelen.

@ww: Same here! Beetje teveel, al heb ik het idee dat ik weer een klein beetje aangekomen ben.
Hoe gaat het met je?
pi_91634668
Niet kunnen inslapen, dat lijkt me echt een hel. Dan zou ik ook aan de medicatie gaan. Werkt het wel een beetje?

Merk wel dat ik sinds het uit is af en toe onzeker ben.... Fitnessen helpt wel om mijn zelfvertrouwen weer een beetje op te krikken:)
pi_91634759
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Mr.Myst het volgende:
@ww: Same here! Beetje teveel, al heb ik het idee dat ik weer een klein beetje aangekomen ben.
Hoe gaat het met je?
Uhm...."weet niet"

(Wat betekent: Zoals rationeel verwacht en 'volgens het boekje' is het nu weer stil. Niets meer na een keidruk weekend. Dat kan makkelijk 1 a 2 weken gaan duren. Bizar dat je gevoelens na enkele dagen van complete stilte weer met je aan de haal gaan terwijl het daarvoor vele malen langer radiostilte was. "Weet niet" betekent: Ratio zegt ++ en gevoel voelt het als - -. Probeer daar maar eens een prettige en rustige gedachte bij te krijgen ;) )
Strek je eens uit !
pi_91635498
Ik vind het serieus erg knap dat je het kan volhouden..
Een constant 'weet niet' gevoel zou me gek maken denk ik.
pi_91635677
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef undissputed het volgende:
Niet kunnen inslapen, dat lijkt me echt een hel. Dan zou ik ook aan de medicatie gaan. Werkt het wel een beetje?

Merk wel dat ik sinds het uit is af en toe onzeker ben.... Fitnessen helpt wel om mijn zelfvertrouwen weer een beetje op te krikken:)
Ja, het tweede middel wat ik gekregen heb helpt wel. Ik heb alleen nog maar voor twee nachten medicatie. Denk dat ik vannacht weer zonder ga proberen, morgen en overmorgen heb ik feest/ga Ik uit, dus dan drink ik alcohol en mag ik geen medicatie. Misschien ook maar beter, weer even zonder proberen.
Het heeft me in die zin geholpen dat ik weer een aantal nachten doorgeslapen heb, dat haalt het emotionele randje weg, en laat me iets helderder denken.
Daarnaast speelt er bij mij wel mee dat ik o.a. door deze situatie zeer waarschijnlijk depressief ben geworden. Dat staat twee topics terug volgens mij uitgelegd.

Volgende week werken, binnenkort waarschijnlijk ook sporten, dat zal ook helpen hoop ik.
pi_91635813
Oke, erg vervelend man dat je hierdoor in een depressie terecht gekomen bent. Ik denk wel dat elk soort afleiding daar wel bij kan helpen ja, dus werken en sporten kan alleen maar een positieve uitwerking hebben.
pi_91636017
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ja, het tweede middel wat ik gekregen heb helpt wel. Ik heb alleen nog maar voor twee nachten medicatie. Denk dat ik vannacht weer zonder ga proberen, morgen en overmorgen heb ik feest/ga Ik uit, dus dan drink ik alcohol en mag ik geen medicatie. Misschien ook maar beter, weer even zonder proberen.
Het heeft me in die zin geholpen dat ik weer een aantal nachten doorgeslapen heb, dat haalt het emotionele randje weg, en laat me iets helderder denken.
Daarnaast speelt er bij mij wel mee dat ik o.a. door deze situatie zeer waarschijnlijk depressief ben geworden. Dat staat twee topics terug volgens mij uitgelegd.

Volgende week werken, binnenkort waarschijnlijk ook sporten, dat zal ook helpen hoop ik.
Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebben :) Ergens anders mee bezig zijn.. En last but not least.. Een soort nieuw begin misschien wel!
Ja ik ben positief!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91636386
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Uhm...."weet niet"

(Wat betekent: Zoals rationeel verwacht en 'volgens het boekje' is het nu weer stil. Niets meer na een keidruk weekend. Dat kan makkelijk 1 a 2 weken gaan duren. Bizar dat je gevoelens na enkele dagen van complete stilte weer met je aan de haal gaan terwijl het daarvoor vele malen langer radiostilte was. "Weet niet" betekent: Ratio zegt ++ en gevoel voelt het als - -. Probeer daar maar eens een prettige en rustige gedachte bij te krijgen ;) )
Logisch dat je gevoelens met je aan de haal gaan. Het enige wat je kan doen is rustig blijven en afwachten wat er gaat gebeuren, hoewel je geduld natuurlijk wel heel erg op de proef wordt gesteld.
En de tip die goofy en ik je al eerder gaven: Bedenk je goed wat jij wilt, wat goed voor jou is, en wat je aankunt!
pi_91636610
Ik denk dat ik dit topic ga verlaten. Sinds mijn kritiek op sommige mensen is gevallen heb ik het gevoel dat ik met de nek aangekeken word hier. Of dat waar is, laat ik in het midden.
Ik vind het ook jammer dat het steeds vaker een gezellig vriendenclubje lijkt te worden ipv iets waar je met je problemen terecht kan komen. Tevaak is er weinig begrip voor situaties. Je moet altijd maar alles dumpen (ex dus) en er is geen ruimte voor andere mogelijkheden dan dat.

Dit is geen kritiek, naar niemand toe. Ga vooral verder met wat jullie hier leuk vinden om te doen. Maar ik voel me hier daardoor niet meer zo thuis en zal hooguit uitzonderlijk en sporadisch reageren hier.

Toch bedankt voor alle support door de weken/maanden heen. Het heeft me deels wel geholpen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91636742
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ga verlaten. Sinds mijn kritiek op sommige mensen is gevallen heb ik het gevoel dat ik met de nek aangekeken word hier. Of dat waar is, laat ik in het midden.
Ik vind het ook jammer dat het steeds vaker een gezellig vriendenclubje lijkt te worden ipv iets waar je met je problemen terecht kan komen. Tevaak is er weinig begrip voor situaties. Je moet altijd maar alles dumpen (ex dus) en er is geen ruimte voor andere mogelijkheden dan dat.

Dit is geen kritiek, naar niemand toe. Ga vooral verder met wat jullie hier leuk vinden om te doen. Maar ik voel me hier daardoor niet meer zo thuis en zal hooguit uitzonderlijk en sporadisch reageren hier.

Toch bedankt voor alle support door de weken/maanden heen. Het heeft me deels wel geholpen :)
Doe normaal Neo! Blijven jij. Na die 'schermutseling' heb ik niet voor niets die post geschreven ;)

Jij zit gewoon anders in elkaar en natuurlijk lees ik je posts en waar nodig geef ik je mijn kijk of inzichten op je posts.
Ik zou het iig waarderen als je ook jouw ding bleef doen hier...

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 21-01-2011 10:43:49 ]
Strek je eens uit !
pi_91636811
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef undissputed het volgende:
Oke, erg vervelend man dat je hierdoor in een depressie terecht gekomen bent. Ik denk wel dat elk soort afleiding daar wel bij kan helpen ja, dus werken en sporten kan alleen maar een positieve uitwerking hebben.
Ik denk ook wel dat het gaat helpen. Ik ga me er voor de volle honderd procent voor inzetten.
Ik krijg al hulp voor die depressie, dus dat gaat ook wel goed komen, het heeft alleen tijd nodig...

quote:
Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebben :) Ergens anders mee bezig zijn.. En last but not least.. Een soort nieuw begin misschien wel!
Ja ik ben positief!
Dat doel vind ik echt belangrijk, ik heb niet het gevoel dat ik nu een doel heb. Dat zal uiteindelijk wel weer komen, als Ik wat beter in m'n vel zit.

Bedankt voor je positiviteit! Dat helpt hoor! :)
pi_91638489
Nou, ik ga slapen. Ik wens jullie allen en mezelf een goede nachtrust toe.
pi_91638678
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Doe normaal Neo! Blijven jij. Na die 'schermutseling' heb ik niet voor niets die post geschreven ;)

Jij zit gewoon anders in elkaar en natuurlijk lees ik je posts en waar nodig geef ik je mijn kijk of inzichten op je posts.
Ik zou het iig waarderen als je ook jou ding bleef doen hier...
Eens! Iedereen gaat anders met zijn/haar situatie om. Over die discussie van gisteren: Jij reageert op een andere manier dan de meeste mensen hier. Dat is geen kritiek, maar een constatering. Dat maakt het niet slecht dat je je mening geeft, juist niet!
Jammer dat je weggaat, wat mij betreft zijn er geen irritaties in het spel richting jou.

Een vriendenclub? Ik heb wel het idee dat we elkaar goed leren kennen, het is sociaal en een aantal mensen hebben een band met elkaar (dat geeft mij bijvoorbeeld het gevoel dat ik hier alles kwijt kan waar ik mee zit). Dat is ook logisch, je maakt in essentie toch hetzelfde mee.Maar bovenal proberen we elkaar allemaal te helpen, dat creëert toch ook een band? Dat is ook het doel van dit topic, elkaar proberen te helpen, of je hier nu al een jaar of net een dag bent... Iedereen is welkom. :)

Ik hoop ook dat je blijft.
Begrip is er zeker, en elk advies is persoonlijk. Iedereen heeft het beste met elkaar voor, en 'afkappen' is echt niet het advies wat iedereen geeft of voor iedereen het beste is.

wat een hel om dit mobiel te typen... ;)

quote:
Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef undissputed het volgende:
Nou, ik ga slapen. Ik wens jullie allen en mezelf een goede nachtrust toe.
Dank je, welterusten! Hoop dat je ook een goede nachtrust hebt.
pi_91639640
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
De laatste dagen slaap ik goed in, slaap ik zelfs door... maar sinds de breuk heb ik nog geen enkele keer mijn wekker nodig gehad om wakker te worden. Dat gebeurt vanzelf rond 5u30 :(

In het begin ging ik ook slapen met haar in mijn gedachten, werd ik wakker met haar in mijn hoofd, maar dat is nu toch al beter. Gelukkig!
pi_91640028
@Neo: komaan, het was gisteren toch al duidelijk dat er geen kwaad bloed was tussen jou en de anderen in dit topic!
Verzin maar een andere reden om hier weg te blijven... ;)

Het is idd. niet makkelijk om mobiel te typen :(
pi_91640659
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

Neo serieus, waarom denk je dat je met de nek aangekeken wordt hier? Ok, je bent soms wat bot en direct als er kritiek op je wordt geuit en daardoor reageren sommige mensen (waaronder ik) hier in dit topic wat hard op je maar dat betekent niet meteen dat ze je niet meer mogen!

Ik heb al eerder tegen je gezegd dat ik respect had voor je keuze om ondanks alles contact te houden, en vrienden te blijven met je ex. Dat is altijd JOUW keuze geweest en uiteindelijk ben jij degene die met de situatie moet omgaan en niet wij. Ik persoonlijk zou het niet kunnen en zo denken de meesten er hier wel over, en ik ben dan ook blij met mijn keuze om het contact en de vriendschap (iig voorlopig) te verbreken. Dit topic is bedoeld om ervaringen te delen, tips en adviezen te geven aan mensen die liefdesverdriet hebben. Dat betekent niet dat je alle adviezen maar blind aan moet nemen wat anderen zeggen, maar aan de andere kant heeft meteen fel in de verdediging schieten, mensen afblaffen of je hakken in het zand zetten wat jij nog wel eens deed ook geen zin. De mensen hier waren er immers om je te helpen, en alles was goed bedoeld!

Ook ik heb veel aan dit topic gehad, ook al was ik er voor mezelf vrij snel achter dat ik het op deze manier moest gaan doen. Toch is de bevestiging altijd wel lekker, zeker als er nog wel eens onverwachte dingen gebeurden, ik daar weer dingen achter ging zoeken en hier kwam vragen/bevestigen of dat waar was ;)
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:49:57 #171
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_91640968
Neo wilt gewoon wat drama, nu hij zijn ex daar niet voor kan gebruiken komt hij het hier zoeken :P

Edit: dit is dus niet serieus bedoeld }:|

[ Bericht 29% gewijzigd door Catkiller op 21-01-2011 00:04:13 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_91641084
Some things are just ment to be!

Kon vannacht op de een of andere manier de slaap maar niet vatten, en vanmorgen en de hele dag voelde ik me al heel naar en vreemd, alsof er iets rots stond te gebeuren...

En jahoor, ik kwam vandaag bij mijn ouders binnen en kreeg het nieuws te horen: Mijn ex heeft volgens diverse bronnen een nieuwe relatie.. alsof ik geraakt werd door bliksem....

Het is volgens mij nog niet officieel maar het zit er nu echt aan te komen, en het gevoel dat ik heb is precies waar ik altijd al bang voor ben geweest. Wat ik afgelopen 7 maanden heb zitten doen, geen flauw idee, maar het voelt voor mij nog enorm als bedrogen worden, het doet me zo enorm veel pijn. Ik voel me weer net zo als 7 maanden geleden, misschien nog wel slechter...

Waarom moet dit net nu gebeuren nu ik volgende week 2 enorm belangrijke tentamens heb, en nog erger: Waarom in hemelsnaam neemt mijn ex juist nu ze dicht tegen een nieuwe relatie aanzit weer fucking contact met me op, is ze helemaal gek geworden...
Mensen please vertel me dat dit gevoel niet lang blijft, ik hoop(te) echt het ergste achter de rug te hebben maar iets in me maakt me bang dat het ergste nu pas om de hoek komt kijken....

Heb ik dan toch al die maanden een stiekem verborgen hoop gehouden? Heb echt het gevoel dat ik er weer aan kapot ga, al spreek ik haar al 7 maanden amper tot niet, dit is toch niet normaal??!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:00:12 #173
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_91641390
Ze neemt waarschijnlijk contact op omdat ze denkt dat het nu lang genoeg geleden is? En bekijk het positief, over pak hem beet een maand of 6 is het weer uit toch als ze haar oude patroon volgt? :P

Tjah, als het zo is dan weet je in ieder geval wel zeker dat je nergens op hoeft te wachten, dan weet je in ieder geval wel zeker dat het definitief is en dat ze geen bedoelingen heeft als ze contact met je zoekt en dat het puur vriendschappelijk bedoeld is.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_91641706
Dat klopt catkiller :) Al zou het mij helemaal niet meer uit moeten maken of haar nieuwe relatie nu 6 maanden of 6 jaar duurt, dat is mijn zaak helemaal niet. Ik kan beter mijn energie in die nieuwe leuke meid steken waar ik alweer ruim 3 weken mee sms....

Dat zegt mijn verstand, maar mijn gevoel (dat net aardig was bezonken), is weer helemaal in de war geschud. Ik word een beetje bang van mezelf, ik ben echt een beetje in paniek...

En dat terwijl ik alleen weet dat ze gezoend hebben, en net op facebook zie dat ze eenzelfde nieuwsartikel posten, en op hyves vlak na elkaar ingelogd zijn...
Het erge is dat ik de jongen in kwestie ook al mijn hele leven ken, en het is echt een jochie. Ik ben zelf een vent van ruim 2 meter en dan dumpt mijn ex me en kiest vervolgens voor zo' n knulletje. Ik voel me wederom heel erg gedumpt en gekleineerd.... BAH wat haat ik dit gevoel, waarom ben ik toch zo fucking onzeker...
Het is 7 maanden na dato ik zou mijn schouders erbij op kunnen halen. Waarom zitten de meeste mensen hier maar hooguit een paar maandjes en ik nog steeds wat doe ik fout :(
pi_91641745
Tja over dat contact opnemen, ik weet het niet hoor...
Als je net bent verwikkeld in een groeiende romance met een nieuwe lover komt het als het goed is toch niet eens in je botte kop op om contact met je ex te gaan lopen zoeken?
WAAROM echt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')