quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Wie word er hier nog meer weleens midden in de nacht wakker en gaat dan over zijn/haar ex nadenken? ik heb dat af en toe en het is best vervelend. Ik heb sinds het uit is geen nacht echt goed doorgeslapen.
Ik zit op het moment zelfs aan de slaapmedicatie... Ik sliep niet meer in, en als ik dan uiteindelijk in slaap viel, was ik na een uur of vier weer wakker. Dan lag ik een paar uur wakker om vervolgens onrustig te dommelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Wie word er hier nog meer weleens midden in de nacht wakker en gaat dan over zijn/haar ex nadenken? ik heb dat af en toe en het is best vervelend. Ik heb sinds het uit is geen nacht echt goed doorgeslapen.
Uhm...."weet niet"quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Mr.Myst het volgende:
@ww: Same here! Beetje teveel, al heb ik het idee dat ik weer een klein beetje aangekomen ben.
Hoe gaat het met je?
Ja, het tweede middel wat ik gekregen heb helpt wel. Ik heb alleen nog maar voor twee nachten medicatie. Denk dat ik vannacht weer zonder ga proberen, morgen en overmorgen heb ik feest/ga Ik uit, dus dan drink ik alcohol en mag ik geen medicatie. Misschien ook maar beter, weer even zonder proberen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef undissputed het volgende:
Niet kunnen inslapen, dat lijkt me echt een hel. Dan zou ik ook aan de medicatie gaan. Werkt het wel een beetje?
Merk wel dat ik sinds het uit is af en toe onzeker ben.... Fitnessen helpt wel om mijn zelfvertrouwen weer een beetje op te krikken:)
Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ja, het tweede middel wat ik gekregen heb helpt wel. Ik heb alleen nog maar voor twee nachten medicatie. Denk dat ik vannacht weer zonder ga proberen, morgen en overmorgen heb ik feest/ga Ik uit, dus dan drink ik alcohol en mag ik geen medicatie. Misschien ook maar beter, weer even zonder proberen.
Het heeft me in die zin geholpen dat ik weer een aantal nachten doorgeslapen heb, dat haalt het emotionele randje weg, en laat me iets helderder denken.
Daarnaast speelt er bij mij wel mee dat ik o.a. door deze situatie zeer waarschijnlijk depressief ben geworden. Dat staat twee topics terug volgens mij uitgelegd.
Volgende week werken, binnenkort waarschijnlijk ook sporten, dat zal ook helpen hoop ik.
Logisch dat je gevoelens met je aan de haal gaan. Het enige wat je kan doen is rustig blijven en afwachten wat er gaat gebeuren, hoewel je geduld natuurlijk wel heel erg op de proef wordt gesteld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Uhm...."weet niet"
(Wat betekent: Zoals rationeel verwacht en 'volgens het boekje' is het nu weer stil. Niets meer na een keidruk weekend. Dat kan makkelijk 1 a 2 weken gaan duren. Bizar dat je gevoelens na enkele dagen van complete stilte weer met je aan de haal gaan terwijl het daarvoor vele malen langer radiostilte was. "Weet niet" betekent: Ratio zegt ++ en gevoel voelt het als - -. Probeer daar maar eens een prettige en rustige gedachte bij te krijgen)
Doe normaal Neo! Blijven jij. Na die 'schermutseling' heb ik niet voor niets die post geschrevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ga verlaten. Sinds mijn kritiek op sommige mensen is gevallen heb ik het gevoel dat ik met de nek aangekeken word hier. Of dat waar is, laat ik in het midden.
Ik vind het ook jammer dat het steeds vaker een gezellig vriendenclubje lijkt te worden ipv iets waar je met je problemen terecht kan komen. Tevaak is er weinig begrip voor situaties. Je moet altijd maar alles dumpen (ex dus) en er is geen ruimte voor andere mogelijkheden dan dat.
Dit is geen kritiek, naar niemand toe. Ga vooral verder met wat jullie hier leuk vinden om te doen. Maar ik voel me hier daardoor niet meer zo thuis en zal hooguit uitzonderlijk en sporadisch reageren hier.
Toch bedankt voor alle support door de weken/maanden heen. Het heeft me deels wel geholpen
Ik denk ook wel dat het gaat helpen. Ik ga me er voor de volle honderd procent voor inzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef undissputed het volgende:
Oke, erg vervelend man dat je hierdoor in een depressie terecht gekomen bent. Ik denk wel dat elk soort afleiding daar wel bij kan helpen ja, dus werken en sporten kan alleen maar een positieve uitwerking hebben.
Dat doel vind ik echt belangrijk, ik heb niet het gevoel dat ik nu een doel heb. Dat zal uiteindelijk wel weer komen, als Ik wat beter in m'n vel zit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebbenErgens anders mee bezig zijn.. En last but not least.. Een soort nieuw begin misschien wel!
Ja ik ben positief!
Eens! Iedereen gaat anders met zijn/haar situatie om. Over die discussie van gisteren: Jij reageert op een andere manier dan de meeste mensen hier. Dat is geen kritiek, maar een constatering. Dat maakt het niet slecht dat je je mening geeft, juist niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Doe normaal Neo! Blijven jij. Na die 'schermutseling' heb ik niet voor niets die post geschreven
Jij zit gewoon anders in elkaar en natuurlijk lees ik je posts en waar nodig geef ik je mijn kijk of inzichten op je posts.
Ik zou het iig waarderen als je ook jou ding bleef doen hier...
Dank je, welterusten! Hoop dat je ook een goede nachtrust hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef undissputed het volgende:
Nou, ik ga slapen. Ik wens jullie allen en mezelf een goede nachtrust toe.
De laatste dagen slaap ik goed in, slaap ik zelfs door... maar sinds de breuk heb ik nog geen enkele keer mijn wekker nodig gehad om wakker te worden. Dat gebeurt vanzelf rond 5u30quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef undissputed het volgende:
Neo serieus, waarom denk je dat je met de nek aangekeken wordt hier? Ok, je bent soms wat bot en direct als er kritiek op je wordt geuit en daardoor reageren sommige mensen (waaronder ik) hier in dit topic wat hard op je maar dat betekent niet meteen dat ze je niet meer mogen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ga verlaten. Sinds mijn kritiek op sommige mensen is gevallen heb ik het gevoel dat ik met de nek aangekeken word hier. Of dat waar is, laat ik in het midden.
Ik vind het ook jammer dat het steeds vaker een gezellig vriendenclubje lijkt te worden ipv iets waar je met je problemen terecht kan komen. Tevaak is er weinig begrip voor situaties. Je moet altijd maar alles dumpen (ex dus) en er is geen ruimte voor andere mogelijkheden dan dat.
Dit is geen kritiek, naar niemand toe. Ga vooral verder met wat jullie hier leuk vinden om te doen. Maar ik voel me hier daardoor niet meer zo thuis en zal hooguit uitzonderlijk en sporadisch reageren hier.
Toch bedankt voor alle support door de weken/maanden heen. Het heeft me deels wel geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |